مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مصطفی م
  • تاریخ عضویت : 1393/10/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1396/10/20 سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی. من یه مشکل با این گوشی دارم. من همیشه برای استفاده از مرورگر و خیلی برنامه‌های دیگه و استفاده از اینترنت در این گوشی باید از فیلترشکن استفاده کنم. به نظرتون من باید چیکار کنم. همین امروز به رام stable جدید هم آپدیت کردم. البته region گوشی چینه و قابل تغییر نیست. دوستان اگه کسی می دونه راهنمایی کنه. خیلی ممنون میشم.

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1396/2/20 سلام. من حریف کارکرد IR برای کنترل تلویزیون نشدم. تلویزیون رو انتخاب کردم و برندش ولی خیلی گنگه و میگه اتصال برقرار نشد. کسی می تونه راهنمایی کنه با چه روشی باید وصل شد. ممنون میشم.

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1396/2/18 دوستان من گرفتمش. از نظر سخت افزاری به جز باتری از نسخه کوالکام بهتره. از همه باندهای WiFi پشتیبانی می کنه که ظاهرا نسخه های کوالکام این طوری نیستن. من رام گلوبال گرفتم با رایتل لود کردم و هیچ مشکلی نداره. من اول می خواستم سامسونگ A7 2017 بگیرم دیدم هزینه خیلی بالایی داره به خصوص که دوربینش چیز خاصی نداشت. این گوشی اگر عالی نباشه ولی از نظر پولی​خیلی خیلی ارزش داره. با این پول هیچ سخت افزاری با حافظه ۶۴ گیر نمیاد. من با کاور و گلس از شاپس موبایل ۷۲۹۰۰۰ تومان گرفتم.

Samsung Galaxy C9 Pro Samsung Galaxy C9 Pro

1396/2/9 سلام به همه
دوستان عزیز
اونهایی که این گوشی رو دارن یا اونهایی که به هر نحوی اطلاعات دقیق در مورد این گوشی دارن، خواهشا در مورد رام این گوشی راهنمایی کاملی رو ارایه بدن تا ما که قصد خرید این گوشی رو داریم با آگاهی بخریم و ریسک های خریدمون رو بدونیم یا به قول قدیمی‌ها حساب کار دستمون باشه. همه بحث ها و تردید ها در مورد مشکلات احتمالی نرم افزاری این گوشی و عدم کارکرد برخی امکانات در کشور ماست. از دوستان صاحب نظر خواهش می کنم این موضوع رو شفاف سازی کنن و راه حل مشکلات رو هم بگن. می دونم که در پستهای قبلی گفته شدن ولی​ کامل و دقیق و یکپارچه نیستن. ببخشید صحبتم طولانی شد. ممنون از همه.

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1393/10/29 با سلام خدمت اساتید فن.
عاغا دوستم این گوشی سامسونگ رو داره البته ظاهرش آک نیست و از استرالیا گرفته.منم هواوی! Honor 3 دارم. چون شغلش کار فیزیکیه میخواد از مدل گوشی من بگیره. به نظرتون باهاش عوض کنم .
خواهشا جواب بدین برام مهمه.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام