مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : taha m
  • تاریخ عضویت : 1393/10/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/2/15 سلام به شما
ببینید لطفا مبناتون رو صرفا روی اعداد قرار ندید. کیفیت صفحه نمایش این گوشی واقعا بالاست! درسته به اولد نمیرسه ولی به هیچ عنوان بد نیست(اونجوری که شما میگید). من گوشی قبلیم ایکس بود که صفحه نمایش فوق العاده ایی داره و الان که ۱۱ دارم اصلا حس بد نمیگیرم. شما تو استفاده روزمره متوجه نخواهید شد. حتی من با ۱۱ پرو مکس هم مقایسه کردم.
درضمن، یک موبایل فقط صفحه نمایش نیست، دوربین، پردازنده، باتری و ... اینا همه مهم هستند. دلیل من هم برای عوض کردن گوشیم، باتری بود.
الان منطقی ترین گوشی اپل تو رنج زیر ۱۷ میلیون همین گوشیه. لطفا با گوشی های مقایسه کار کنید، اونوقت متوجه میشید. موفق باشید.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/2/8 سلام. بله باتریش از ایکس واقعا بهتره و اینو کامل حس میکنید. صرف نظر از باتری، ایکس برتری به ایفون ۱۱ نداره و تنها صفحه نمایش بهتری داره که اونم اسیب پذیره

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/2/7 سلام به همه دوستان
من دوست دارم تجربه خودم رو از استفاده این گوشی بهتون بگم. با توجه به اینکه گوشی قبلیم هم ایفون ایکس بوده، حس میکنم که حرفام میتونه کمک کننده باشه.
اول صفحه نمایش و طراحی: خب این تا حدی سلیقه ای هست اما من این گوشی رو به ایکس ترجیح میدم. به دلیل اندازه بزرگترش که واقعا حس راحتی بیشتری رو بهتون میده. صفحه نمایشش هم واقعا با کیفیته. درسته که مثل اولد نیست اما واقعا شما خیلی باید دقت کنید تا متوجه فرقش بشید و من بهتون قول میدم که در استفاده روزمره متوجه نمیشید.
دوم دوربین: خب دوربین این گوشی واقعا شاخ هستش و جزو بهتریناس و همه جوره شمارو راضی میکنه :)))
سوم سخت افزار: درباره سخت افزار هم سخت افزار نسل قبلی و تراشه a12 به اندازه کافی قدرتمند بود و با این حال این دستگاه به نسخه جدید تر یعنی a13 مجهز شده و واقعا سرعت بالا رفته و توان پردازشی دستگاه فوق العادست.
چهارم باتری: خب باتری برای من بسیار مهمه چون من از ایفون ایکس زخم خورده بودم و به نظرم شارژدهیش بالا نبود. اما خب ایفون ۱۱ باتریش عالییه و کلی حال میکنید.
در اخر یسری فرق ها کرده که با اینکه خیلی مهم نیست ولی جالبه. مثلا اینکه فیس ایدی واقعا سریع تر شده. تا حدی که من گاهی اوقات حس میکنم اصلا گوشی قفل نداره!!!! انقدر سریع باز میکنه. ال سی دی هم مقاوم تر شده نسبت به نسل های قبل. اگه فرصت خرید این گوشی رو دارید به نظرم تردید نکنید! تا ۵ سال هم اپدیت مستقیم دریافت خواهید کرد :)))

Apple iPad Air Apple iPad Air

1393/10/30 من اگه بخوام می تونم از هر دیوایسی مثلا لب تاب یا pc کلیپ یا بازی یا .....بریزم
تاکیید می کنم از هر دیوایسی
کامگیوتر یا چیز های مختلف.
من الان چون دادم واسم برنامه ریختن نمی شه.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا