مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی خ
  • تاریخ عضویت : 1393/10/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Honor Holly Honor Holly

1393/11/19 سلام دوست عزیز گوشی من این مشکل هارو نداره ولی با این حال وقتی گوشیرو تازه خریده بودم درصد میزان باطریش رو اشتباه نشون میداد و باطریش زود خالی میشد که من گوشیم رو روت کردم و باظریشو با نرم افزار کالیبره کردم و این مشکل برطرف شد و پیشنهاد میکنم شما هم گوشیتون رو روت کنید البته این کارو باید یک فرد متخصص انجام بده. احتمالا درست بشه

Honor Holly Honor Holly

1393/11/18 سلام به همه ی دوستان .من این گوشی رو حدود یک ماه هست که خریدم و در مورد نقاط قوتش باید بگم که صفحه نمایشه خیلی با کیفیتی داره و در این رنج قیمت میتونم بگم جزُ با کیفیتترین هاست در مورد قدرت سخت افزاریشم منو کاملا راضی میکنه البته در حد گوشی هایی مثل گلکسی S5 و یا اچ تی سی وان نیست ولی بازم از سرعت و قدرت خوبی برخورداره و در در اجرای نرم افزارها و بازی ها با کندی یا مشکل خاصی برخورد نمیکنیدو همچنین علاوه بر سی پی یو چهار هسته ای . 16 گیگا بایت حافطه داخلی همراه با درگاه کارت حافطه خودش یک مزیت بزرگ براش محسوب میشه.
در مورد رابط کاربریش هم که باید بگم امکانات نسبتا خوبی داره و در ضمن خیلی سریع و ساده و دوست داشتنی هست. این گوشی 2 سیم کارت هست که خیلی کاربردیه. از نظر انتن دهی و کیفیت صدای مکالمه هم مشکلی نداره و راضی کننده هست. در مورد کیفیت ساخت هم همونطور که میدونید بدنش از جنس پلاستیک هست و کیفیت خیلی چشمگیری نداره و با توجه به قیمتش میشه گفت کیفیت قابل قبولی داره و همچنین قاب پشتی گوشی هم بر خلاف نسخه اصلی یعنی 3c u10 براق نیست و حالت بافت دار داره که خیلی بهتره. درباره باطری هم باید بگم به نوع استفاده شما برمیگرده و در حالت عادی چیزی حدود دو روز تا دو روزو نیم شارژ نگه میداره ولی در صورتی که باهاش خیلی بازی کنید و مدام به وای فای وصل باشید تا یک روز جوابگو هست و در کل باطریشم راضیتون میکنه.
و البته این گوشی معایبی هم داره که اگر بخوام از اونا هم نام ببرم اول بلنگو ها یا همون اسپیکرهاش هست که خیلی صدای قدرتمندی نداره و در کل مییشه گفت کیفیت متوسطی داره همچنین در مورد عکاسی باید بگم دوربینش با اینکه هشت مگا پیکسل هست اما کیفیت خیلی بالایی نداره البته در روشنایی روز کیفیت خوبی داره و راضیتون میکنه اما در شب عکسا یه مقدار نویز دارن اما با این حال کیفیت فیلمبرداریش خوبه و نمیشه ایراد خاصی ازش گرفت. و عیب دیگه ی هم که داره نبود نور برای دکمه های پایینه صفحه هست که اگر نور میداشت بهتر بود ولی با این حال بعد از چند روز بهش عادت میکنید و دیگه براتون مهم نیست و اخرین عیبش هم اینه که وقتی گوشی به شارژر وصله و داره شارژ میشه حساسیت تاچش پایین میاد و یکم دیر عمل میکنه.
این تجربه من از این گوشی توی یک ماه کار کردن باهاش بود. در کل با وجود اینکه چند ایراد جزُی داره ولی مزایاش بیشتر از معایبش هست و من کاملا از خریدم راضی هستم هنوز هم بعد از یک ماه در این رنج قیمت هیچ مدل دیگه ای پیدا نکردم که از این گوشی کاربردی تر باشه و اگر قصد خریدشو دارید شک نکنید که از خریدتون پشیمون نمیشید
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام