مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میثم م
  • تاریخ عضویت : 1393/10/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 26

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1393/11/18 البته دوستان این گوشی دو مدل داره ومدلی که ایران هستش رو نگا کنید

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1393/11/18 سلام به همگی ،کسی خواست مشخصات گوشی رو ببینه این سایت رو نگا کنه توقسمت سرچ هرگوشی که خواستین مدلش رو بنویسین من الان براتون صفحه مشخصات این گرند پریم رو گذاشتم

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_grand_prime-6708.php

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1393/11/9 سپاسگزارم بابت راهنمایتون

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1393/11/7 سلام از اینکه با صبرو حوصله راهنمایی کردید سپاسگزارم لطف کردین ، راستش تو رنج قیمت 600 تا 700 تومن خواستم بگیرم با این دومدل که گفتم آشنا شدم وگفتن خوبه البته پریم هفتاد هشتاد تومنی ارزانتره و ومقایسه کردم هرکدو یه برتری نسبت به هم داشتن و تا حدودی مثل هم هستند و واسه همین خودم خواستم گرند پریم رو بخرم اما الان شما گفتین مدل xperia c3 dual به مشخصاتش نگا کردم گوشی خوبی به نظر میاد و من برند خاصی رو در نظر ندارم اما سونی و سامسونگ رو بیشتر میپسندم الان خودتون بین پریم وسونی که گفتین کدوم رو پیشنهاد میکنین ؟ و به صرفه تر هستش ؟ به قول دوستمون باهاش نمیخوام سفینه بفرستم فضا ، یه وب گردی ، عکس و فیلم تا حدودی با کیفیت و شارژ باطری نسبتا خوب ، اینجورم نیستم صبح تا شب بشینم پای بازی و وب و این چیزا

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1393/11/6 ممنون ،مشخصات گرند دو بهتره ، پریم هم دوربین جلوش پنج هست و سیستم عاملش 4.4.2 وگفتن قابل ارتقا به 5 و باطریشونم یکی هست فقط رم گرند دو 1.5 هست و اندازه صفحه اش بزرگتر ،به نظرتون این ارزش هفتاد تا صد تومن اختلاف رو داره ؟ نظرتون راجب گرند پریم چیه ؟ ممنون بابت پاسخگویتون

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1393/11/6 باسلام خدمت دوستان، یه سوالی داشتم بین گوشی های Galaxy Grand 2 و Galaxy Grand Prime چه تفاوتی هایی هست البته باتوجه به رنج قیمتشون ؟ چون گرندپریم حدود هفتاد هشتاد تومنی اختلاف قیمت داره باگرند دو ، آیا این اختلاف قیمت ارزش داره ؟ من اگه گرند پریم بگیرم که ارزانتره عملکرد راضی کننده ای داره ؟ ممنونم اگه واضح راهنمایی کنید

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1393/11/6 باسلام خدمت دوستان، یه سوالی داشتم بین گوشی های Galaxy Grand 2 و Galaxy Grand Prime چه تفاوتی هایی هست البته باتوجه به رنج قیمتشون ؟ چون گرندپریم حدود هفتاد هشتاد تومنی اختلاف قیمت داره باگرند دو ، آیا این اختلاف قیمت ارزش داره ؟ من اگه گرند پریم بگیرم که ارزانتره عملکرد راضی کننده ای داره ؟ ممنونم اگه واضح راهنمایی کنید

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/11/5 سلام خواهش میکنم وقتی کد #06#* رومیزنین توی گوشی های نوکیا به انگلیسی مینویسه سریال نامبر یاسریال ولی توی گوشی های لمسی اکثرا مینویسه IMEI و شما باید این رو درنظر بگیرین اینجا توی نظرات اگه عکس آپلود میکرد میتونستم از روال کار عکس بگیرم بزارم ولی شما این رو که گفتم درنظر بگیرین و سریال یا IEMI رو توی این سایت بزنین https://www.numberingplans.com/?page=analysis البته توی قسمتی که نوشته IMEI number analysis واگه مشخصات گوشیتون توی سایت با مشخصات گوشی ی که توی دستتون هست مطابقت داشت اصله ، بعدشم همون سریال یا IMEI باید روی کارتن هم باشه شما این دو مورد رو باهم امتحان کنین

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/11/5 برای شناسایی گوشی های اصلی و غیر اصلی، راه های متفاوتی موجود است که از جمله آن ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری کقتیسه کنید که همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است.



اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت سرزمین دانلود بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها !

روش کار :

ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی:

https://www.numberingplans.com/?page=analysis

بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و... .

به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد.

به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!

از سوی دیگر، هنگام روشن کردن گوشی، صدای روشن کردن گوشی اصل با تقلبی متفاوت است و در کل کیفیت صدا، صفحه نمایش، قدرت لمس صفحه نمایش و نرم افزارهای اصلی در گوشی های تقلبی بسیار پایین تر و متفاوت تر است. مثلا در گوشی های iPhone در نسخه های تقلبی و بسیار ارزانقیمت در بازار ایران به جای سیستم عامل IOS از سیستم عامل ANDROID استفاده می شود.

همچنین کارت های گارانتی روی دستگاه می تواند نشانه ای برای اصل یا تقلبی بودن گوشی خریداری شده باشد. شما هنگام خرید شماره سریال درج شده روی کارت گارانتی را می توانید از شرکت گارانتی کننده استعلام کنید و در صورت تائید نشدن شماره سریال، متوجه تقلبی بودن گوشی خود شوید.

و در آخر مهم ترین راه برای تشخیص گوشی های اصل از تقلبی، مشاوره با فرد یا فروشنده متخصص مورد اعتماد است که می تواند بزرگ ترین کمک برای تشخیص گوشی های اصل از تقلبی شود.

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/11/5 سلام خواهش میکنم دوسه تانکته هست میتونین استفاده کنین امیدوارم به دردتون بخوره

یکی از مهمترین این راهکارها که بر روی آن تاکید ویژه شده مراجعه به وب سایتی است که با وارد کردن شماره سریال گوشی در آن و مطابقت دادن مدل گوشی معرفی شده با مدل گوشی شما اصل بودن خرید تایید می‌شود اما در موارد متعدد استفاده از این سایت در هنگام خرید میسر نیست.

برای برخی از مدل‌های گوشی نیز این سایت اطلاعات کامل را نمایش نمی‌دهد. راهکار دیگر آن است که پیش از خریداری گوشی از طریق شماره گیری *#06# اصل بودن گوشی خود را از طریق شماره سریال آن متوجه شوید بر این اساس با شماره‌گیری این رقم شماره سریال گوشی بر روی صفحه آن ظاهر می‌شود و شما میتوانید با مطابقت دادن این شماره با شماره‌ای که بر روی جعبه گوشی نوشته شده از اصل بودن آن اطلاع حاصل کنید.

البته پیش از این در مورد نسلهای قدیمی‌تر گوشی تلفن همراه این امکان وجود داشت که از روی رقم‌های هفتم یا هشتم سریال گوشی نیز این را متوجه شد که آن گوشی در کدام کشور ساخته شده و اصل است یا متفرقه به شمار می رود.

لیبل گوشی نیز از دیگر مواردی است که در اصل بودن گوشی تلفن همراه کمک شایسته‌ای به خریدار می‌کند چرا که گفته می‌شود لیبل باید کاملا صاف و در جای خود قرار گرفته باشد و نوشته‌های روی آن (CE) و تصویر سطل زباله با بخش شطرنجی با کیفیت و بدون خردگی باشد.

علاوه بر این اکثر برندها روی جعبه هر گوشی شماره سریال دستگاه را درج می کنند، در حالی که معمولا در غیراصل‌ها روی جعبه شماره سریال وجود ندارد و خریدار می تواند از این طریق از اصل بودن دستگاه خود مطلع شود.

خریدار حتی می‌تواند با مقایسه جعبه‌های دو دستگاه از اصل بودن آن مطلع شود. گوشی های اورجینال نسبت به تقلبی از وزن پایین تر و همچنین ابعاد استانداردتری برخوردارند.

از سوی دیگر، هنگام روشن کردن گوشی، صدای روشن کردن گوشی اصل با تقلبی متفاوت است و در کل کیفیت صدا، صفحه نمایش، قدرت لمس صفحه نمایش و نرم افزارهای اصلی در گوشیهای تقلبی بسیار پایین‌تر و متفاوت‌تر است. مثلا در گوشیهای آیفون در نسخه‌های تقلبی و بسیار ارزانقیمت در بازار ایران به جای سیستم عامل IOS از سیستم عامل اندروید استفاده می شود؛

همچنین کارتهای گارانتی روی دستگاه می‌تواند نشانه ای برای اصل یا تقلبی بودن گوشی خریداری شده باشد.

شما هنگام خرید شماره سریال درج شده روی کارت گارانتی را می توانید از شرکت گارانتی کننده استعلام کنید و در صورت تائید نشدن شماره سریال، متوجه تقلبی بودن گوشی خود شوید.

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/11/3 خواهش میکنم میتونی کورپریم بگیری قوی ترم هست رنج قیمتشم زیاد فرقی نداره

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/11/3 سلام من یکی از دوستام هواوی hornor 3cگرفت بعد یکماه خراب شد میگن هواوی کارایش زود میاد پایین ، البته هستن که ازش راضی باشن ولی اونا زیبایی رو درنظر دارن و زود به زود گوشی رو عوض میکنن من توی رنج 500تومن سامسونگ کور پریم رو پیشنهاد میکنم شاید صفحه اش به قول خودتون کمی کوچکه و اون زیبایی لازم رو نداره ولی عالیه کارایی و عملکردش ، هم cpu هم رمش خوبه هم دوربینش ، دیگه خودتون سلیقه تون چی باشه

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/29 سلام شما کارایی رو در نظر دارین یا زیبایی وظرافت ؟ اگه کارایی رو در نظر دارین به نظر من سامسونگ بهتره وداومش خوبه وبعدا هم بخوای بفروشیش بهتر میخرن تا هواوی و ال جی ،زیبایی اش هم هر کی یه سلیقه ای داره ، مدل های هواوی بیشتر جنبه زیبایی وظرافت رو دارن و در حدود قیمتشون بد نیستن ولی دوستان میگن بعد مدتی کارایی شون میاد پایین ، حتی میتونین یه 50تومن دیگه بزارین روش مدل سامسونگ کورپریم بگیرین که خیلی بهتر از ایناست ، دیگه سلیقه حودتون هر چی باشه به نظر من سامسونگ بهتره

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/27 خواهش میکنم

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/25 اگه صفحه و دوربینش براتون مهمه و یا برای وب گردی میخوان خوب واسه دوربین و رم از روی مشخصات خودتون در نظر میگیرین هرچه بلاتر باشه خوب بهتره ،البته دوربین مثلا 5 هواوی با 5 سامسونگ فرق داره به نظرمن سامسونگ بهتره و واسه وب گردی باید گوشی ی باشه که رم و سی پی یو بالاتری داشته باشه ، من خودم انشاا.. توی این یکی دوهفته میخوام مدل سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime بگیرم که قیمتش حدود هتصد تومن هستش باهاش کار نکردم ولی دوستان گفتن خوبه هم دوربین جلو و پشتش خوبه هم صفحه اش بزرگتره هم رم و سی پی یوشم خوبه ، حالا دیگه شما هم سلیقه خودتون هرچه باشه

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/25 سلام خواهش میکنم ، راجب هک اطلاعات خاصی ندارم که مدل گوشی خاصی هکش راحتره یانه ، ولی در کل تقریبا همه مثل هم هستن فقط باید نکاتی رو مد نظر داشت ، اینم چند نکته واسه شما :)))
از هک شدن موبایل خود جلوگیری کنند. پس نکات زیر را با دقت مطالعه کنید:


1. هر وقت میخواهید وارد سرویس ایمیل یا سایت بانکی خود شوید، آدرس را با پیشوند HTTPS وارد کنید (مثلا https://gmail.com). به این ترتیب به شیوه ای امن به سایت مورد نظر وصل میشوید و امکان سرقت اطلاعات بسیار کم خواهد شد. تقریبا تمام سایت های بانکی و سرویس های ایمیل از پروتکل امن HTTPS پشتیبانی میکنند.

2. اگر ایمیل ناشناس (و مخصوصا ایمیل حاوی لینک) دریافت کردید، روی لینک های موجود در ایمیل کلیک نکنید. زیرا هکر ها با ارسال یک لینک حاوی کد مخرب می توانند موبایل یا تبلت شما را تحت کنترل در بیاورند. البته ایمیل هایی که از سایت های معتبر دریافت میکنید همیشه امن هستند. (مخصوص سایت هایی که خودتان در آنها ثبت نام کرده اید)

3. اگر به بازی و یا اپلیکیشن احتیاج دارید، سعی کنید آن ها را از منابع معتبر دریافت کنید. زیرا برخی از همین App ها و بازی ها می توانند آلوده به کد های مخربی باشند که باعث بروز مشکلاتی امنیتی برای موبایل شما میشود. با وجود عدم پشتیبانی برخی از اپ استورها از کاربران ایران، سایت های فارسی معتبری هم برای دانلود نرم افزار موبایل وجود دارند.

4. اگر علاقمند به عکاسی با موبایل خود هستید و نمی خواهید که اطلاعات موقعیتی و برخی دیگر اطلاعات شخصی شما توسط عکس منتشر شود، کافیست گزینه های مربوط به GPS Camera و Geo Tag را غیر فعال کنید.

موبایل های جدید این امکان را دارند که وقتی عکسی با موبایل خود میگیرید، اطلاعات موقعیتی شما را توسط GPS دریافت کرده و ضمیمه تصویر کنند. گفتنی است این اطلاعات زمانی مشخص می شود که عکس گرفته شده را توسط موبایل خود بر روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

اما اگر شما تصاویری را از قبل گرفته اید و هنوز آن ها را در هیچ شبکه ای به اشتراک نگذاشته اید، کافیست با نرم افزار Microsoft Photo Tools تمامی مشخصات شخصی خود را از روی تصویر گرفته شده حذف نمایید و سپس اقدام به اشتراک گذاری کنید.

5. بلوتوث و WiFi موبایل خود را در مراکز شلوغ خاموش نگه دارید (البته اگر به آنها نیازی ندارید).

6. همیشه آپدیت های منظمی برای سیستم عامل های آندروید، ویندوز فون، و iOS منتشر می شود. برخی از هکر ها از این موضوع سوء استفاده کرده و فایل های آلوده خود را به عنوان آپدیت موبایل در اینترنت منتشر میکنند. مراقب این موضوع باشید و همیشه آپدیت سیستم عامل را توسط برنامه Update Manager خود گوشی انجام دهید.

7. یکی از مهمترین نکاتی که باید رعایت کنید این است که هیچ گاه حساب های بانکی خود را توسط نرم افزار های ناشناس باز نکنید. بلکه از نرم افزار بانکی مخصوص شعبه خود کمک بگیرید.


نکات گفته شده در این مقاله بسیار ساده بودند. اما جالب است بدانید که بیش از 90 درصد کاربران موبایل به این نکات توجه نمیکنند. و همین باعث بروز مشکلاتی مثل هک شدن اطلاعات شخصی میشود.

امیدوارم به دردتون بخوره ، دیگه تا این حد بلد بودم :)

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/24 "سلام گوشی های هواوی بیشتر جنبه زیبایی و ظرافت دارن البته مدل های p6 ,p7 خوبن ولی وقتی پولی تا اون حد پرداخت میکنی به نظر من سامسونگ بگیری بهتره و دوربین و عملکرد هواوی تاحدودی ضعیف تره نسبت به سامسونگ بخصوص عملکرد صفحه و لمسش ، گوشی رو هم خوب خیلیا واسه یک روز ودوروز نمیخوان خیلی چندسال دارن خیلیا زود به زود عوض میکنن و از بین اینایی که شما گفتین به نظر من
سامسونگ Samsung Galaxy Core Prime بهتره شاید به زیبایی honor 3c نرسه ولی به نظر من بهتره و سامسونگ یه خوبی داره بعدا هم واسه فروش قیمتش نسبت به هواوی کمتر میاد پایین "

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/24 هر دوتاش پنج باشن فرقی نداره ولی دوربین جلوی کور پریم 2مگاپیکسل هست ولی کور2 ، vga که دو مگا پیکسل بهتره تا وی جی ای ،البته اگه دوربین جلو براتون مهم نیست پس بهش فکر نکنید و پنج هردو باهم تفاوتی ندارن

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/24 سلام خدمت دوستان ، به نظر من هم سامسونگ بهتره ، من چندتا از دوستان هواوی گرفتن با وجود اینکه دوربینشون هشت هست به پای دوربین پنج سامسونگ نمیرسه دو دوستمون هم درست گفت که سیستم عاملشم خوبه وقابل ارتقا هست بعدا ، هواوی فقط کمی زیبایی وظرافت ظاهری داره

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/24 درسته ، به نظر من هم تا سامسونگ هست سراغ گوشی های دیگه نرید البته توی رنج قیمتهای بالا خوب اپل و سونی هم عالین ولی توی این رنج قیمتها سامسونگ خیلی بهتره

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/24 دوست عزیز ضرر نکردین و کور پریم این مشخصات که زده نیست توی ایران شایدم باشه ولی خیلی کم ، چون من پرسیدم اینایی که توی بازار هست(کور پریم ) 4g , nfc نداره پس نگران اینش نباش شما زیبایی اش رو انتخاب کردی البته سلیقه خودتون هست فقط کور پریم حافظه داخلی و رمش بهتره و دوربین جلوش دو هست وسیستم عاملشم ورژنش بالاتره ولی در کل زیاد فرق آنچنانی ندارن

Samsung Galaxy Core II Samsung Galaxy Core II

1393/10/24 به نظر من اگه
سامسونگ Samsung Galaxy Core Prime بگیرین بهتره چون اگه مشخصات رو نگا کنین از اینایی که شما گفتن امتیازاتش بهتره ورنج قیمتشم تقریبا یکی هست چون این مدل که گفتم هم حافظه اش 8 گیگ هست هم دوربین جلوش 2 هست هم سیستم عاملش v.4.4 هست وباتوجه به مشخصات این که گفتم بهتره ،البته خوب عملی بهاش کار کنی آدم بیشتر متوجه کارایی اش میشه اما قیمتش حدود پانصد تومن هست وحدود 50 تا 100 تومن با اون رنج قیمت اون مدلا که شما گفتین اختلاف داره ولی مشخصاتش بهتره

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/10/22 سلام ممنونم بابت راهنمایتون ، من کارایی وعملکرد وترجیح میدم به زیبایی ،سپاس

Samsung Galaxy Core Prime Samsung Galaxy Core Prime

1393/10/21 سلام آخرش ارش خریدن داره ؟ این بهتره یا هواوی جی 6 ؟ ازنظر کارایی وعملکرد ، نه زیبایی

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/10/21 باسلام خدمت دوستان ، یه سوال داشتم بین این مدل گوشی (Samsung Galaxy Core Prime) و
هواوی Huawei Ascend G6 کدوم رو پیشنهاد میکنید ؟ و کدوم بهتره ؟ لطفا راهنمایی کنید

Samsung Galaxy Core Prime Samsung Galaxy Core Prime

1393/10/20 باسلام خدمت دوستان ، یه سوال داشتم بین این مدل گوشی (Samsung Galaxy Core Prime) و
هواوی Huawei Ascend G6 کدوم رو پیشنهاد میکنید ؟ و کدوم بهتره ؟ لطفا راهنمایی کنید
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد
ایسام