مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر ص
  • تاریخ عضویت : 1393/10/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 64

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 64 مورد

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1400/11/9 دوستان با سلام
من حدود 2 سال و نیم است که یه گوشی نوت 9 دست دوم مسافری که از اروپا اومده بود خریدم قبلش هم نوت 8 و نوت 4 داشتم شاید باورتون نشه نوت 4 خیلی از نوت 8 سرتره از هر لحاظ ولی اینو واقعاً عرض میکنم که رو دست این گوشی تا حالا گوشی ندیدم چون همونطوری که خیلی از دوستان اشاره کردند بعد از این همه مدت همه چیزش مثل روز اوله و نه هنگی داره نه داغ میکنه و نه مشکلی داره فول برنامه هم هستش و هرچی فکرش رو بکنید ریختم آنتن و کیفیت مکالمه و پخش صدا و موزیک عالی و استریو . تو بازی های سنگین آخ نمیگه عکاسی و فیلم برداریش هم که محشره خلاصه همه چی تمام . یعنی اگه بخواهید نسبت کارایی و دوام و ارزش گوشی را به قیمت ملاک قرار دهیم قطعا این گوشی حرف اول رو میزنه . خواستم بگم اونایی که اهل گوشی بازی و آخرین مدل ها نیستند حتی اگه دست دو تمیز و باز نشده و قلم اصلی گیرشون اومد درنگ نکنند و بخرند و اونایی هم که دارند قدرشو بدونند راستی قلم فابریک خود گوشی خیلی مهمه و کارایی زیادی داره که دوستان حتی اگه آک و نو هم می خرید حتما قلم گوشی رو چک کنید که اگه اصلی باشه میشه باهاش عکاسی کرد و خیلی کارای دیگه برای قلمش تعریف کرد .

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1397/2/10 با سلام
دوستان عزیز و متخصص لطفا راهنمایی فرمایید:
فرق گوشی اس 7 اج اپراتوری AT&T با گوشی های معمولی چیست تو بازار دو مورد هست میخواستم بخرم و فروشنده هم میگفت فرقی با معمولی نداره و آنلاکه خواستم ببینم واقعا این گونه است و از لحاظ سخت افزار و امکانات تفاوتی بین نسخه های اپراتوری و معمولی در این گوشی وجود دارد یا نه .ممنون میشوم پاسخم را بدهید .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/9/17 دوست عزیز این مشکل همگانی نیست و بیخود رو گوشی عیب نگذارید و فقط برای برخی گوشی هایی که رفرش یا اپراتوری هستند ویا رام اشتباه و نرم افزار های مخرب برروی آنها نصب شده اتفاق می افتد وگرنه ما که تا حالا تمام آپدیت های کارخانه ای رو نصب کردیم و حافظه اصلی و مموری رو هم با نرم افزار و اطلاعات تقریبا پر کردیم مشکلات عجیب قریبی که دوستان مطرح میکنند به شکر خدا تا حالا باهاش روبرو نشدیم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/8/11 برای دوستانی که مشکل باطری پیدا میکنند
همانطوری که میدانید شارژر اصلی نوت 4 فست شارژر نیست ولی نوت 4 از این قابلیت برخورداره که شارژ با این نوع از شارژرها تو بعضی گوشی ها میتونه برای باطری مضر باشه بهتره از همون شارژر اصلی تو جعبه استفاده بشه ضمنا اگه بتونید با شارژر های 1 آمپری قدیمی اصلی سامسونگ باطری گوشیتون رو شارژ کنید با اینکه زمان دو سه برابری شارژ داره ولی چون دمای کمتری موقع شارژ تو باطری ایجاد میشود و سل های باطری آرامتر و در زمان بیشتری شارژ میشوند راندمان و نظم و عملکرد باطری نیز بیشتر میشود . بهتره وقتی گوشی تون فول شارژ شد یه 10 دقیقه ای بیشتر تو شارژ بمونه که این امر هم به تجربه ثابت شده است در بازدهی زمانی باطری موثر است.
موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/8/11 دوست عزیز بنظر من مشکل از بورد باطری شما میباشد
بهتره یک باطری اصلی تهیه کنی و بجای باطری خودت ازش استفاده کنی انشاله مشکل حل بشه . باطری اصلی هم اگه بخوای تو طبقه منفی یک پاساي علائدین از همه جا ارزونتره من خودم قیمت 60 تا 70تومن دارم
یا علی.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/8/11 با سلام
دوست عزیز باطری گوشی چیزی نیست که با یکسال موندن خراب بشه ضمناً چیزی که تو بازار زیاده باطری گوشی های سامسونگه مطمئن باش تا 5 سال دیگه هم میتونی باطری نوت 4 رو گیر بیاری پس از الان نگران باطری نباش من که خودم 2 ساله این گوشی رو از مدل C دارم و ازش همه جوره استفاده میکنم طوری که هر روز نیاز به شارژ داره ولی راندمان باطریش هنوز هم عالیه و از خیلی گوشی های پرچمدار دیگه بالاتره . بنظر من نوت 4 یکی از شاهکارهای مسلم سامسونگ و کلا گوشی های موبایله چون این گوشی از نظر هماهنگی بین اجزاء سخت افزار و نرم افزار اونقدر خوبه که به این راحتی باطریش خراب نمیشه ضمنا حتما آپدیت های کارخانه ای رو انجام بدهید تا به نتایج بهتری از کارکرد با این گوشی برسید .
موفق و پیروز باشید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/6/9 با سلام خدمت تمام دوستان
در رابطه با کسانی که هنوز فکر خرید نوت 4 هستند نکاتی را ذکر میکنم که امیدوارم راهگشا باشد.
- نوت 4 در کل یک گوشی بسیار خوب - روان و با قابلیت های بالا می باشد که هنوز بعد از حدود 2 سال از عرضه آن از لحاظ فنی حرفهای بسیاری برای گفتن دارد . خود من حدود یک سال و نیم است که مدل C این گوشی را دارم و خیلی ساده بگویم برای کسی مثل من که آدم حساسی بوده و بیشتر از 5 ، 6 ماه نمیتوانستم از یک گوشی استفاده نمایم و به بهانه های مختلف و با ضرر های مالی فراوان کوشی های خود را تعویض میکردم ، این گوشی از هر لحاظ توانسته است نیازهای ارتباطی و کاری مرا هم بعنوان یک گوشی و وسیله ارتباطی و هم بعنوان یک دوربین همیشه همراه با کیفیت مرتفع سازد و آنقدر از تمام عملکرد های این گوشی راضی هستم که تصمیم دارم حتی در صورت خرید گوشی جدید این گوشی را هرگز از دست ندهم .ولی نکته اینجاست که به هر حال این گوشی با تکنولوژی و امکاناتی که با فن آوری های امروزی فاصله گرفته اند تولید شده است و همانطور که دوستان متخصصی مثل آقایان امیر و فرهاد در این پیج توضیحات کاملی ارائه نموده اند ، این گوشی در حال حاضر بدلیل جود گوشی های رفرش و اپراتوری و تقلبی فراوان در بسته بندی های اصلی ریسک بسیار بالایی در خرید دارد . در حال حاضر با ورود نوت 7 دیگر خرید نوت 4 با این همه ریسک خرید دیگر توجیه پذیر نمیباشد ضمن آنکه با قیمت نوت 4 در حال حاضر میتوان گوشی ها ی توانمند و با کیفیتی را از برند های دیگری خریداری نمود مگر آنکه بنا به دلائلی شخصی بخواهیم نوت 4 داشته باشیم که بنظرم اولا فقط سری C این گوشی بایستی مد نظر قرار گیرد و ثانیا در صورت خرید گوشی آکبند در فاکتور قید به شرط اصلی بودن ،‌مهلت تست و تطابق مشخصات با جعبه بایستی حتما درج گردد.
موفق و پیروز باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/2 با سلام
آقا فرهاد شما بایستی در بحث ها برای دیگران احترام قائل شوید و مثل همین پاسخ اخیرتان به بنده و دیگرانی مثل من نگویید که ادله شخصی شما نادرست است و فقط حرف خود را قبول داشته باشید . به هر حال هر کسی در این پیج با هر سطح دانش و تخصصی مجاز به ارائه تجربیات خود میباشد و شما یا هر کسی دیگری این صلاحیت را ندارد که تجربه شخصی بنده و امثال من را در خصوص کارکرد گوشی هایمان ( مثلا ًدر مورد اخیر که گفتم گوشی بنده و دیگران با رامی بجز رام های منطقه خاورمیانه به خوبی کار میکنند و هیچ اشکالی هم ندارند ) کتمان نموده یا آن را نادرست بداند . همه ما بخوبی میدانیم که در دنیای دیجیتال و هوشمند امروزی ممکن است دو گوشی یا دیوایس با یک برند و تشابه سخت افزاری عکس العمل ها و پرفورمنس متفاوتی در حالات مشابه کارکردی داشته باشند ( به هزار و یک دلیل نرم افزاری و سخت افزاری ) لذا درست به همین دلیل است که ممکن است تجربه کارکرد من با یک گوشی با تجربه فرد دیگری که عین همان گوشی را دارد در یک مورد مشابه مختلف باشد یا حتی یکدیگر را نقض کنند پس این دلیل نمی شود مدام تجربه شخصی دیگران را نادرست و اظهار نظر های شخصی خود را مساوی با تخصص و دانش مطلق بدانیم. با همه این ادعا ها شما هنوز نتوانسته اید یک سند و مدرکی دال بر اینکه چند گوشی نوت 4 سری اچ را با تغییر رام توانسته اید 4G دار کنید ارائه دهید .به نظر شما منطقی است قبول کنیم وقتی رام اروپایی در سیستم مخابراتی ایران حتی میتواند به سخت افزار گوشی صدمه بزند ( طبق نظر شما ) چطور رام گوشی های با سخت افزارهای متفاوت را میتوان برای هم بدون هیچ مشکلی استفاده نمود تازه برخی قابلیت ها را نیز نظیر 4G در سخت افزار گوشی ایجاد نمود ؟؟! . جالب است مدام در این پیج میگویید این سوالات و مباحث تکراری و تاریخ آن برای شما که از روشهای اصولی و چرخه بازیابی و بازسازی تولید کنندهای موبایل به خصوص شرکت سامسونگه کاملا مطلع می باشید گذشته است ولی بازهم در مباحث نسبت به تجربه و نظرات دیگران موضع منفی اتخاذ میکنید ، تجربه علمی و عملی 10 ساله تان در مورد دیوایس شاید نیاز به کمی بازسازی و استفاده از تجربیات دیگران داشته باشد .
دوست عزیز کسی منکر و واجد صلاحیت اظهار نظر در خصوص دانش و سطح آگاهی شما نیست و چنانچه شما دائم در اظهار نظر های خود دیگران را نفی نکنید بهتر میتوان از تجربه و تخصص شما استفاده نمود .
موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/30 آقا محمود با سلام
... در این مورد که ایشان (آقا فرهاد )فرمودند چند سال پیش دوره آشنایی با تغییر رام را گذرانده اند پس تجربه شما چون این دوره را نگذانده اید قابل استناد نیست خواستم عرض نمایم که برادر عزیز اولا بنده و خیلی های دیگر که از نوت 4 استفاده میکنیم گوش خود را یا با رام لهستان یا با رام روسیه و یا با رام امارات از فروشنده تحویل گرفته و آپدیت هم نموده و از کارکرد اپراتوری آن هم بنده به شخصه بسیار راضی هستم چرا که از نظر ارتباطی و در مقایسه با خیلی از دیگر گوشی ها عملکرد بهتری و آنتن دهی مناسب تری را شاهد بودم الان هم حدود 2 ماهی میشه که با اتو اپدیت به آندروید 6 آپدیت کردم و رام فابریک گوشی هم روسیه است این موضوعات که بایستی از رام ایران استفاده کنی تا گوشی بهتر کار کنه هم بنظر من اشتباه است دلیل ساده آن هم اینه که این همه گوشی که در بازاره مگه با رام ایران ارائه میشه ؟ حالا شما هی بگو من دوره رام و تعمیرات و اپراتوری و رگولاتوری گذروندم و باید رام ایران رو دستگاهت باشه تا گوشی خوب کار کنه ما که با رام روسیه گوشیمون خیلی روان و خوب کار میکنه . ثانیاً حرف ایشان در رابطه با تاثیر رام در عملکرد ارتباطی گوشی فقط در مورد مناطق محدودیت داری در دنیا مصداق دارد که خودشون به کارخانه های سازنده سفارش گوشی میدهند و گوشی را بصورت Limited و لاک شده در اختیار کاربر قرار میدهند مثل اپراتورهای مختلف آمریکا و اروپا و یا آسیای جنوب شرقی که کلا سیستم مخابراتی آنها بر اساس کد و رمزگذاری خاص هر اپراتور کار میکند نه در سیستم های مخابراتی مثل ایران که بیشتر قابلیت های ارتباطی و سخت افزاری گوشی در آن تعیین کننده کیفیت ارتباط است نه نوع رام و دیگر اینکه تا بحال توسط هیچ اپراتوری در ایران توصیه نشده است که مثلا سعی کنید حتما از رام ایران استفاده کنید. ضمنا با آپدیت به آندروید 6 بسیاری از مشکلات جزیی گوشی نظیر مشکل تاخیر زمانی فوکوس دوربین هم کاملا حل شده . ختم کلام برای دوستانی که مردد در انتخاب هستند اینکه نوت 4 سری C در حال حاضر اگه اصل باشه یکی از بهترین ، اقتصادی ترین و کارامد ترین گوشی های بازار می باشد .

همگی موفق و شاد باشید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/2/23 دوست عزیز شکایت کنی حتما به نتیجه خوب میرسی موارد مشابه موفق به پس دادن یا تعویض گوشی شده اند .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/12/3 با سلام
دوست عزیز نگران نباش
بنده پیشنهاد میکنم اول از همه اگه از مموری کارت استفاده میکنید آنرا از گوش خارج نمایید ببینید بازهم مشکل وجود دارد یا نه بعد هم میتوانید یک رام آندروید 5.1 روسیه یا ایران رو ( رام روسیه خیلی رام روان و خوبیه )از سایت سام سنتر دانلود کنی و با نرم افزار اودین گوشی رو فلش کنید . انشاله مشکلاتی که فکر شمارو مشغول کرده برطرف میشود اگه نشد احتمال خرابی باطری یا غیر اصل بودن باطری گوشی شما نیز وجود دارد در این صورت باطری گوشی خود را با یک باطری اصلی تعویض نمایید چون بعضی وقتها باطری ها هم میتوانند عامل ایجاد گرمای بیش از حد در تمام اجزای گوشی باشند . امیدوارم که مشکل شما بر طرف شود.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/11/27 سلام
دوست محترم سریع برو گوشی رو به همون جایی که خریدی پس بده چون با این مشخصاتی که گفتید گوشی شما رفرش است و مورد دارد . مطمئن باشید فروشنده موظف به تعویض گوشی با یه گوشی اصل یا برگرداندن پول شماست . اگه راضی هم نشد به اتحادیه شکایت کنید فوری رسیدگی میکنند.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/11/25 با سلام
دوست عزیز
هر دو گوشی از توانایی های خوبی برخوردارند ولی بجز تفاوتهای فنی جزیی نوت 4 با توجه به این سه خصوصیت به نظر بنده میتواند انتخاب مناسب تری باشد.
1- صفحه نمایش با رنگهای زنده تر
2- قلم
3- عملکرد بهتر باطری

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/11/20 با سلام
دوست عزیز آقا رضا شما درست می فرمایید و مثالهایی که زدید کاملا صحیح است ولی بحث در رابطه با لوازم الکترونیک و کنترل کیفی نهایی آن با خودرو کمی متفاوت است . حتما میدانید که هر خودروی جدیدی قبل از ارائه به بازار چندین هزار کیلومتر تست های مختلف را میگذراند و با این وجود بازهم در این میان موارد ایراد داری دیده می شود یا همین گوش نوت 5 ایرادات دیگری هم دارد که مربوط به طراحی کلی آن میشودو خود سازنده هم به خوبی از آنها آگاه است ولی باز هم تولید و ارائه میشود و تا بحال ما هیچ فراخوانی در رابطه با عودت این گوشی یا موارد مشابه به کارخانه و یا پرداخت غرامت به مشتری نداشته ایم ولی در بحث خودرویی بارها شاهد این امر بوده ایم که این امر نشاندهنده تفاوت دیدگاه دو صنعت مختلف به بازار است . بحث بنده هم در رابطه با سلامت کلی و کنترل کیفیت نهایی یک محصول موبایل بود و نظری که دوستمان آقا سعید در رابطه با عدد 3 مرتبه شارژ گوشی آک خودشان مطرح کرده بودند و پاسخی که آقای فرهاد به ایشان داده بودند و مابقی مسائل که تکرار مکررات است. به هر حال از توجه شما سپاسگزارم

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/11/19 با سلام
شما دوست عزیز طوری صحبت می کنید که انگار خودتان مسئول کنترل کیفیت سامسونگ بوده اید در حالیکه اینگونه که میگویید نیست . در تمام کارخانه های بزرگ و معتبر دنیا یکی از اصول کنترل کیفیت نهایی می باشد که پس از سرهم شدن تمام قطعات محصول مورد تست قرار گرفته و کارکرد صحیح آن مورد ارزیابی واقع می شود تا مطمئن شوند محصول خروجی و نهایی با کمترین آمار خرابی و نقص بدست مشتری برسد حال در تولیدات الکترونیک مثل موبایل نمیان با شارژر یا باطری خود پک این کاررو انجام بدهند و با ابزار تست خاصی این عمل آزمایش رو انجام میدهند تا مطمئن شوند خروجی کارخانه سالم بدست مشتری می رسد چون این یک مسئله مهم در اعتبار و فروش یک برند معتبر می باشد که محصول آن کمترین خرابی و مرجوعی آکبندی رو داشته باشه حالا ممکنه در پروسه پخش و ارائه محصول اتفاقاتی رخ بدهد که نهایتا ایرادی در محصول بوجود آید ولی مهم اطمینان خود کارخانه و برند از صحت و کیفیت تولیدات قبل از بسته بندی است . پس نشان داده شدن اعدادی همچون سه بار شارژ و غیره که دوستمان مطرح کردند برای یک گوشی صفر میتواند طبیعی باشد .
ضمنا آقا فرهاد چرا فکر میکنید هر آن چیزی که شما میدانید و بیان میکنید صحیح و درست است و دیگران بایستی مطابق خواست شما در این صفحه پست بگذارند حتما یادتان هست شما و برخی دوستان محترم دیگر همان کسانی هستید که تا دو ماه پیش ادعای توقف تولید و تاریخ مصرف گذشته بودن نوت 4 و به صرفه نبودن خرید این گوشی را داشتید و امروز خبر از تولید آن میدهید پس این شما هستید که با اطلاعاتی بعضاً اشتباه که مبنای درستی ندارد در صدد راهنمایی دیگران هستید پس اگه میخواهید دیگران را راهنمایی بفرمایید لطفا فقط نظر فنی بدهید و از زیر سوال بردن افراد و نیت خوانی بپرهیزیدچون در دنیای امروز هیچکس کامل نیست و همه چیز را نمیداند .
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/11/17 با سلام
دوست عزیز
این کدها و مواردی که بیان کردید صحت ندارد
دوربین گوشی های ال جی کلا با سامسونگ قابل مقایسه نیست و سامسونگها در هر رده از دوربین به مراتب بهتری برخوردار هستند
توجه کنید که سامسونگ خودش سازنده دوربین های کمپکت و لنز دوربین است ولی ال جی در این زمینه فعالیتی نداشته است و این خود دلیلی بر امکان استفاده بهتر سخت افزاری برای گ.شی های سامسونگ می باشد. من خودم کیفیتهای دو گوشی را مقایسه نمودم سامسونگ نوت 4 به نحو محسوسی تصاویر بهتری ثبت می کند.
گوشی های ال جی کلا از کیفیت بالایی برخوردار نمیباشند و این شرکت معمولا در ارائه نوآوری ها سرآمد است ولی در کیفیت ساخت و تولید محصولات موبایلی بر خلاف لوازم خانگی بی نظیر حرفی برای گفتن ندارد.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/11/17 دوستان عزیز
با سلام
با اینکه این سایت بصورتی کاملا جانب دارانه برخی نظرات و انتقادات بنده رو در پاسخ منطقی به برخی دوستان منعکس نکرده است و در عوض نظرات گاها اشتباهی را که از جانب همان دوستان نقل می شد بصورتی کامل و با تمام توهین ها نمایش میدهد با اینحال با توجه به پرسشهایی که دوستان در رابطه با خرید گوشی نوت 4 مطرح مینمایند خواستم عرض نمایم که بنده شش ماه است که مدل سی C این گوشی را با رام 5.1.1 روسیه فابریک و ساخت ویتنام آن تهیه نموده ام ( از پاساژ علائدین طبقه 2 ) و بدون هیچ گونه تعصبی تا کنون از عملکرد آن بسیار راضی هستم و با اینکه کلا آدمی هستم که نرم افزارهای زیاد و مختلفی از بازی گرفته تا نرم افزارهای طراحی و غیره را روی گوشی خود نصب می نمایم و در حال حاضر نیز 8 صفحه پر برنامه نصب شده روی گوشی دارم ( برنامه های بهینه ساز آندروید و یا باطری و رم رو اصلا نصب نکردم چراکه با توجه به تجربیات نصب قبلی این گونه برنامه ها بر روی گوش یهای قبلی ام مطمئن هستم که این برنامه هامضر و کاملا بی مصرف و گاها مخرب اند و مثلا باعث از کار افتادن دوربین می شوند ) ولی تا کنون هیچ ایراد و لگ یا داغ شدن و عملکرد منفی در اینگوشی ندیده ام . باطری آن بسیار خوب است برای کار سنگین و وبگردی و بازی به راحتی یک روز رو دوام میاره صفحه نمایش عالی است و فقط زیر نور مایل و شدید آفتاب بایستی در برخی بازی ها و نه موارد دیگر روشنایی صفحه رو بیارید رو وسط که این امر برای همه گوشی های پرچم دار فعلی طبیعی و اجتناب ناپذیره . صدای اسپیکر خوب . عکاسی و فیلم برداری بسیار عالی بخصوص در نور کم .آنتن دهی بسیار خوب با کمترین نرخ جذب ویژه در میان سامسونگ ها که قاعدتا آسیب کمتری هم برای بدن داره . رابط کاربری و تاچ بسیار روان و قلم بسیار خوب و پر کاربرد . بعد چند وقط استفاده تازه متوجه می شوید عجب گوش یخوش دست و خوش ساختیه البته به شرطی که گوشی شما اصل باشه و رفرش یا اپراتوری نباشه که تشخیص آن هم دوستان در این صفحات بارها بهش اشاره کردند . در حال حاضر هم جهت اطلاع عرض کنم که حتی گوشی اس 6 اج هم رفرش و مورد دارش تو بازار زیاد شده و خرید هر گوشی اگه دقت نکنین با ریسک زیادی همراهه . به هر حال اگه دنبال سری نوت هستید و یه گوشی با حال و قوی می خواهید گول یه گیگ رم اضافه تر و 64 بیتی بودن سی پی یو و این جور حرفهارو نخورید و پول بیخودی خرج نکنید مطمئن باشید نوت 4 اصل هنوز هم بهترین انتخاب بازاره .
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/22 با سلام
ممنون از راهنمایی شما دوست محترم
فقط جهت استحضارتان عرض کنم که همین امروز که حدود یک سال و نیم از اولین عرضه نوت 4 میگذرد تو همین سایت میتوانید مشاهده نمایید که گوشی نوت 4 پس از آیفون 6 و 5 بیشترین نظر کاربران و بیشترین آمار فروشگاهی فروش و کمترین افراد فروشنده گوشی کارکرده را دارد . این به معنی آنست که این گوشی هنوز هم یکی از بهترین انتخابها در بازار میباشد ولی مطمئن باشید که با آمدن نوت 6 و تثبیت قیمت آن در بازار تمام این بحث های توجیه داشتن یا نداشتن خرید نوت 4 و 5 بی معنی شده و بسیاری از خریداران و طرفداران نوت 4 یا 5 بسمت آن کوچ خواهند نمود.
منظور بنده از بحث فرستنده FM در گوشیهای نوکیا هم آن نیست که شما برداشت کرده اید فقط خواستم بگویم که خیلی از امکانات خاصی که روی گوشی های هوشمند امروزی ارائه می شود کاربردی نبوده یا برای بخش اندکی از کابران مفید است و بیشتر جنبه نمایشی و یا تبلیغی آنها برای کمپانی های سازنده مهم میباشد لذا نمیتواند ملاک مناسبی برای انتخاب تلقی گردد ، مثل همین عینک های واقعیت مجازی که خود سامسونگ هم میدونه که عامه مصرف کنندگان از این قابلیت در طول استفاده از گوشی خود حتی یکبار هم بهره نخواهند برد ولی به هر حال قابلیتی است که برای یک پرچمدار میتواند یک امتیاز جانبی باشد و به همین خاطر مثالی از گذشته آوردم که قضیه ملموس تر شود .
در همین اواخر هم اگر به خاطر داشته باشید زمانی ال جی تصمیم به تولید گوشی هایی با تکنولوژی صفحه نمایش سه بعدی کرد و برخی مدل های سری Optimus خود مثل 920 را به این پنل های سه بعدی مجهز کرد که در زمان خود هم سر و صدای زیادی به پا کرد و آخرین تکنولوژی را داشت ولی عاقبت آن چه شد ؟ طراحان ال جی به این موضوع ساده توجه نکردند که گوشی که استفاده از تمام قابلیت های صفحه نمایش آن با عینک مخصوص امکان پذیر باشد نمیتواند پرچمدار باشد و در جیب مردم جایی داشته باشد و تنها یک عده ای خاص طالب آن هستند همین مسئله برای عکاسی سه بعدی اچ تی سی و اخیراً قابلیت عجیب غریب عکاسی آنر 7 نیز تکرار شده است. ولی سامسونگ با آگاهی از نیازهای واقعی بازار گوشی های پرچمدار خود را طراحی و قابلیت های اساسی آن را معرفی میکند و به همین خاطر همیشه یک قدم از رقبای شرقی خود جلوتر است.
باز هم از توجه شما سپاسگزارم
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/22 با سلام
آقا فرهاد عزیز بنده نه دنبال کل کل با شما و افراد ی مثل شما هستم و نه دنبال تخریب دیگران. فقط خوبه که این نسخه ها و آدرس هایی که به اشتباه عنوان میکنید رو حداقل برای خودتون رعایت کنید . تمام بحث بنده با ارائه دلیل و منطقه ولی شما بجای قبول واضحات ... مثل همون موردی که اصرار می کردید که سری اچ با نصب رام سی 4G می شود ولی حتی یک نمونه آن هم تاکنون دیده نشده و شما هم برای اثبات این ادعای اشتباه یک مدرک ارائه نکرده اید و این مصداق روشن به اشتباه انداختن دیگران در زمان انتخاب است .
و متاسفانه بازهم ... آقا اصلا بحث هایی که شما عنوان می نمایید هیچ ربطی به سوالات مطروحه ندارد و با این همه توضیحاتی که دادید خودتان هم متوجه نشدید که میزان فریم در ثانیه حداقل در نوت 4 و 5 یکی است و هردوی این گوشی ها در بحث صفحه نمایش از Refresh rate یکسانی برخوردارند(59Hz) و هر دو هم از نظر فیلمبرداری از قابلیت های یکسانی برخوردار بوده و حداکثر میتوانند با 60 فریم در ثانیه با رزولوشن 1080p فیلمبرداری کنند و فعلا هیچ بازی یا نرم افزار گرافیکی که به اعداد بیشتر از این ارقام برای اجراء نیازمند باشد در آندروید عرضه نشده است حالا شما بیا ده هزار گیگافلاپس بزار تو گوشی وقتی با همین 200 گیگا هم به خوبی تمام نرم افزارها و سنگیترین بازیها اجراء می شود جز تولید گرمای بیشتر و مصرف انرژی بیهوده چه حاصلی دارد .... [این را] هم بگویم که اختلاف در قدرت پردازشی جی پی یو نوت 4 و 5 فقط در بحث اجرای بهتر نرم افزارهای محاسباتی و ویرایشی مثل اتوکد یا فتوشاپ و امثالهم میتواند برای نوت 5 یک امتیاز باشد .
والسلام

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/22 با سلام خدمت آقا فرهاد
دوست عزیز بازهم که بجای پاسخ به سوالات روشن و ساده بنده با اعداد و ارقام بازی کردید . شما به هیچ کدام از سوالها پاسخ ندادید و تنها موردی که در آن اعداد و ارقامی دخیل بودند را با ارائه اعدادی که ظرف یک دقیقه در فضای مجازی قابل دسترس بوده و کسی هم منکر صحت و سقم آنها نیست ، پاسخ ناقص دادید و نفرمودید که این 112 گیگافلاپس تفاوت در سرعت پردازش در نوت 5 چه قابلیتی را ایجاد میکند و یا چه نرم افزاری را قابل اجراء میکند که در نوت 4 امکان اجرای آن وجود نداردو آیا این امر ارزش 500 تا 600 هزار تومان اضافه هزینه را برای یک کاربر عادی دارد یا خیر؟
من در تعجبم که شما چرا فکر میکنید هر آنچه که میدانید صحیح است و دیگران را بخاطر نقد نظرات خود مورد سرزنش و توهین قرار میدهید اتفاقا بنده تمام نظرات قبلی شما و دیگر دوستان خبره این بخش رو مطالعه کرده ام و علاوه بر یادگیری خیلی از مطالب با تکیه بر آنها نوت 4 را انتخاب و خریداری نمودم که از این بابت هم از شما و دیگر عزیزان بسیار سپاسگزارم ولی همیشه چه در این پست و چه در گروه های دیگر بر این عقیده بوده ام که نباید با تکیه بر تازه های تکنولوژیکی فرهنگ مصرف گرایی را ترویج داد و بجای آن بایستی سعی شود فرهنگ صرفه گرایی را تبلیغ کنیم . چرا که همیشه وجود تکنولوژی جدیدتر دال بر قدرت بیشتر و دسترسی به راندمان یا Performance بالاتری نیست و مثالهای عملی آن را هم قبلا ذکر کرده ام و آیا این یعنی خرید گوشی نوکیای سه سال قبل ؟ شاید برداشت شما از صرفه دار بودن گوشی در همین حد باشد ولی مطمئنا یک کاربر مبتدی در امور موبایل هم از عرایض بنده چنین برداشتی نخواهد کرد ! باور کنید کسی منکر به روزتر بودن گوشی نوت 5 نسبت به نوت 4 نیست . ولی اینگونه نیست که با ورود نوت 5 ، نوت 4 دیگر توجیه خرید نداشته باشد که با این دیدگاه هیچ گوشی نباید خرید چون ظرف چند ماه آینده یک مدل جدید تر آن به بازار خواهد آمد و تمام تلاش بنده و سوالاتی که از شما داشتم با توجه به صاحب نظر بودنتان فقط بخاطر روشن شدن این موضوع برای دوستانی که سوال داشتند بود .
در آخر هم برادر عزیز کسی شما را مجبور نمیکند که به مطالب تکراری یا موضوعاتی که به زعم شما تاریخ گذشته است ولی برای خیلی از کاربران ممکن است تازگی داشته باشد پاسخ دهید ولی خواهشا اگر میخواهید لطف نموده و دیگران را راهنمایی و نقد نمایید اولا حوصله بخرج دهید و ثانیا از تخریب و تحقیر اشخاص بپرهیزید .
سربلند باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/21 دوستان
با سلام
در خصوص معماری پردازنده 64 بیتی و اینکه در حال حاضر با این رابط های کاربری و بستر های نرم افزاری موجود تغییر مهمی در عملکرد گوشی حس نخواهید کرد یک مثال ساده برای روشن شدن بهتر موضوع:
فرض کنید شما یک انبار کالا دارید که تاکنون گنجایش 32 عدد بارگیری همزمان کامیون را داشته است ولی با افزایش فضا و تعداد ابزار بارگیری (ونه سرعت آن) ظرفیت آنرا به 64 عدد بارگیری همزمان کامیون ارتقاء داده اید ولی هنوز تعداد کامیونهای خود را افزایش نداده اید و همان 32 عدد کامیون را دارید چه اتفاقی می افتد ؟ تنها فضای آزاد تری برای تردد کامیونها در داخل انبار وجود دارد و درست است که ظرفیت بارگیری افزایش یافته است ولی نهایتا تنها به دلیل تردد راحت تر کامیونها در انبار ممکن است زمان بارگیری کم شده ولی خروجی انبار همان 32 کامیون در هر نوبت بارگیری باقی مانده است . حال اگر سرعت دستگاهای بارگیری را هم افزایش بدهیم ( که حکم همان فرکانس پردازنده است ) بصورت خطی و نه لگاریتمی توانسته ایم با کاهش زمان بارگیری کامیونها راندمان کاری انبار را نیز ارتقاء دهیم. و این همان چیزی است که در خصوص نوت 5 نسبت به نوت 4 اتفاق افتاده است یعنی با افزایش 0.2 گیگا هرتزی توان حداکثری (و نه فرکانس کاری ) پردازنده به همین نسبت عملکرد کلی دستگاه بهبود یافته است و کسی هم نمیتواند منکر این قضیه باشد .
پس اینطور نیست که بنده و امثال بنده از تفاوت معماری و سرعت پردازشی پردازنده 64 بیت با 32 بیت آگاه نباشیم ولی نکته در اینجاست که نبایستی به دوستانی که سوال دارند یا اطلاعات کافی در این زمینه ندارند ایگونه القاء شود که عملکرد گوشی های دارای پردازنده ای 64 بیتی دو برابر بهتر از پردازنده های 32 بیتی است در حالیکه هنوز بستر های لازم برای استفاده از این امکان خوب فراهم نیست و تازه اگر هم فراهم بود این نسبت دو برابری بدون ارتقاء خیلی فاکتورهای سخت افزاری دیگر محقق نمی شد و در ثانی همانطور که میدانید نوت 4 هشت هسته ای یکی از اولین گوشی هایی است که این معماری در آن بکار رفته است ولی به دلایل نامشخصی فعلا در آن فعال نمی باشد.
سر بلند و پیروز باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/21 میشه لطفا بگویید این عینکها رو از کجا میشه تهیه کرد. ممنون میشوم کاربرد دقیق اون رو هم برامون توضیح بدهید.
ضمنا کسی منکر مزایای تکنولوژی جدید نیست که شما اینگونه موضع گرفته اید ، هدف انتخاب هوشمندانه متناسب با نیاز افراد است مثلاً گوشی های سری نوت و اس سامسونگ فاقد رادیو می باشند و کسی که نیاز به فقط همین یک مورد را داشته باشد هر چه قدر هم این گوشی ها پیشرفته باشند آنها را انتخاب نخواهد کرد یا مثلا فرستنده امواج رادیویی در گوشی های نوکیا N97 , C7 , C701 , N8 , C6 , و چند گوشی دیگه وجود داشت که در زمان خودش یه نوآوری محسوب می شد ولی هر کسی میخواست از این امکان استفاده کنه با توجه به پارازیتها و نقایصی که وجود داشت از خیر اون می گذشت یا همین NFC چند درصد از کاربران از اون استفاده میکنند ؟ در حالیکه برای بعضی ها میتونه مهم باشه . دوست عزیز من بارها گفته ام اگر نظری اشتباه یا مخالف خود را می بینیم بجای متهم کردن و تحقیر نظر دهنده ای که بیان نظرش حداقل باعث ایجاد یک آگاهی و تلاش برای افزایش سطح دانستنی هایمان می شود با یک دلیل منطقی و فنی آنرا نقد کنیم در غیر اینصورت خود را بی اعتبار میکنیم .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/21 با سلام
آقا فرهاد گرامی
لطف کنید جواب این سئوالات رو بصورت کاملاً مشخص و بدون کلی گویی و متهم نمودن دیگران به ..... پاسخ بفرمایید مطمئنا طرح این مباحث بدون آنکه خدای ناکرده بخواهیم کسی را تحقیر نماییم هم هدف خیر شما و هم پاسخ خیلی از سوالات دوستان را روشن می نماید.
1- آیا در حال حاضر در بازار گوشیهای نوت 5 فیک یا رفرش یا اپراتوری وجود ندارد و این موارد تنها شامل نوت 4 می شود ؟
2- لطفا بفرمایید که تفاوت راندمان و کارایی Gpu MaliT760Mp8 که در نوت 5 بکار برده شده است با این همین کلاس جی پی یو که در نوت 4 بکار رفته است ( MaliT760 ) چند درصد و در چه حدی است و چند گیگا فلاپس این دو مدل باهم اختلاف دارند و این اختلاف با توجه به رم قابل دسترس تقریباً مشابه در هر دو گوشی ، صفحه نمایش با تراکم پیکسلی مشابه و اختلاف 0.2 مگاهرتزی فرکانس پردازشی چه کارایی و قابلیت محسوس و کاربردی را در اختیار می گذارد که ارزش 500 هزار تومان هزینه بیشتر را توجیه می نماید.
3- بفرمایید که چه تفاوتی در مقدار dpi , ppi صفحه نمایش نوت 4 و نوت 5 وجود دارد و اینکه کدام گوشی بازار تراکم پیکسلی بالاتر از نوت 4 را ارائه نموده است ؟ و افزایش بیشتر رزولوشن از این حد برای کدام کارکرد و کاربری مناسب است .
4- اگر افزایش تراکم پیکسلی صفحه نمایش از حد فعلی نوت 4 با توجه به تکنولوژی در دسترس و توان سخت افزاری موجود در گوشی های فعلی مفید است پس چرا در نوت 5 و سری اس6 سامسونگ و دیگر تولیدات جدیدتر برندهای دیگر تا کنون استفاده نشده است و مثلا چرا اپل تا کنون از محدوده 400 Dpi فراتر نرفته است و آیا غیر از این است که بین تراکم پیکسلی و توان پردازشی یک محدودیت فنی وجود دارد و ضمناً بفرمایید بنظر شما تراکم پیکسلی و کیفیت صفحه نمایش نوت 4 در حد مطلوبی هست یا نه و اگر نیست علت آنرا توضیح دهید.
5- لطف بفرمایید بطور مشخص توضیح دهید که دیافراگم بازتر بجز عکاسی پرتره و آنچه که بنده در خصوص مزایای آن قبلاً عرض کردم چه مزیت دیگری دارد و غیر از اینست که با بازتر شدن دیافراگم عمق میدان کمتر شده و احتمال تاری عکس بدون استفاده از سه پایه بیشتر میشود . و آیا در گوشی های موبایل امکان استفاده از سه پایه وجود دارد و اگر با ستفاده از وسایل خاص وجود داشته باشدچقدر میتواند این امر فراگیر بوده و با فلسفه عکاسی یک گوشی موبایل هماهنگ باشد؟
6- لطف کنید بدون آنکه با اعداد و ارقام بازی کنید توضیح دهید و مشخصا بگویید اینکه ما بتوانیم از قابلیت فضای ذخیره سازی اطلاعات اضافی و باطری قابل تعویض در گوشی خود استفاده نماییم مفید است یا خیر و یک مزیت مهم برای گوشی نوت 4محسوب می شود یا نه؟ حتما میدانید که امروز کارت های حافظه ای با سرعت های بسیار بالا قابل دسترس است که استفاده از آنها هیچ گونه تاثیر منفی بر عملکرد گوشی نداشته و دلیل قبلی شما مبنی بر عدم همخوانی سرعت حافظه های جانبی موجود در بازار با حافظه اصلی گوشی میتواند گوشی را کند و عملکرد آنرا مختل نماید بر فرض صحت ( فقط در گوشی های قدیمی بدلیل ضعف رابط کاربری اینگونه بود) امروز دیگر کاربرد ندارد.
7- آیا نرخ جذب ویژه کمتر برای نوت 4 نسبت به نوت 5 و دیگر گوشهای جدیدتر (که شاخص مهمی برای آسیبهای کمتر ناشی از امواج الکترومغناطیسی به بدن در اثر مجاورت با گوشی میباشد )بدون آنکه در آنتن دهی گوشی مشکلی بوجود آیدبرای نوت 4 یک مزیت مهم محسوب نمی شود؟
از توجه شما پیشاپیش سپاسگزارم

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/20 با سلام
دوست عزیز با نظرات شما در خصوص نوت 4 بنده هم کاملاً موافقم .
مثل اینکه برخی دوستان محترم و صاحب نظر نمیخواهند واقعیت های موجود در گوشی نوت 4 رو قبول کنند و تمام سعی آنها بر این است که با تکیه بر ارقام و مباحث کاملا تئوریک نخریدن نوت 4 را با مطالبی از قبیل از رده خارج شدن و قدیمی شدن تکنولوژی توجیه نمایند. این درست است که از زمان اولین عرضه نوت 4 حدود یک سال و نیم می گذرد ولی آیا میتوان منکر توانایی های بی نظیر این گوشی شد . حالا درسته که تو بازار گوشی های مشکل دار نوت 4 زیاد شده ولی این امر در مورد نوت 5 و حتی گوشی های جدیدتر هم صدق میکند و دلیلی بر نخریدن نوت 4 نمیباشد . مسئله دیگری که دوستان مدام به آن اشاره میکنند بحث 64 بیتی بودن پردازنده است که اولا تو نوت 4 هشت هسته ای نیز این ساختار حداقل به لحاظ فیزیکی وجود دارد ثانیا استفاده از ظرفیت های 64 بیتی بودن پردازنده نیاز به وجود نرم افزار های متناسب و الگوریتم های نرم افزاری 64 بیتی دارد که فعلا این نرم افزارها در بازار ارائه نشده اند این مسئله درست همانند آنچه که در ویندوز وجود دارد بوده و اگر قرار است با ویندوز 64 بیتی نرم افزارهای 32 بیتی را اجراء نماییم در عمل هیچ تفاوتی با ویندوز 32 بیتی مشاهده نمی شود الا در شناسایی رم بیشتر. بحث صفحه نمایش و دوربین را هم که بارها به آن اشاره شده است و نوت 4 دار هنوز هم دارای یکی از بهترین دوربینها و صفحه نمایشهای بازار است. حالا به قول دوستمان یکی بیاد صفحه نمایش با تراکم 10000 پیکسل بزنه جز مصرف باطری و نیاز به پردازش سنگینتر چه فایده ای داره.
تو بحث دوربین هم دیافراگم بازتر A8 مگه دلیل بر کیفیت بهتره ؟ دیافراگم بازتر فقط کمک به جذب نور بیشتری میکنه که اون هم با فلاش و بیشتر برای سوژه های ثابت کاربرد داشته و از طرفی سبب کاهش عمق میدان و حساسیت بیشتر دوربین در مقابل حرکت دست و یا سوژه شده و به این ترتیب احتمال تاری عکسها در دوربین های موبایل رو بالا میبره.
و در آخر هم دوستان به نظر من تکنولوژی جدیدتر حتما دلیل بر کیفیت بالاتر و قدرت بیشتر نیست برای نمونه هنوز هم آیفون 5 اس یکی از محبوبترین گوش های بازارهای داخلی و به خصوص خارجی است چرا ؟ چون از تکنولوژی روز به بهترین و هوشمندانه ترین نحو ممکن بهره برده است که این امر سبب شده است این گوشی هم در ظاهر و هم در عمل با اینکه حافظه جانبی و باطری قابل تعویض ندارد و خیلی از گوشی های امروزی در بحث صفحه نمایش ، رم و پردازنده عقب تر است یک گوشی فوق العاده روان ، خوش دست و قوی باشد که تو اجرای فرامین هیچ لگی در آن دیده نمیشود. پس اگه کسی در این کلاس گوشی بخواهد جدای اینکه دیگر در بازار آکبند آن کمیاب شده است هنوز هم برایش یکی از بهترین انتخابهاست .
پس بنده و دیگر دوستانی که مشابه من روی نوت 4 و خوبی های آن اینقدر پافشاری میکنیم دلیلی بر نادیده گرفتن مباحث تکنولوژی جدیدتر و گوشی های جدیدتری که حتماً در برخی موارد بهتر از نوت 4 هستند ، نمی باشد بلکه میخواهیم تجربه بسیار خوبی که از کارکردن با این گوشی بدست آورده ایم را با دیگران به اشتراک گذاشته تا در صورتی که کسی با بررسی تمام جوانب مالی و فنی تصمیم به خرید گوشی داشت بتواند قضاوت و انتخاب بهتر و مقرون به صرفه تری داشته باشد.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/14 دوست عزیز مدل C بهترین مدل برای ایران است که پشتیبانی خوبی هم از نظر نرم افزاری داره مثلا شما به این سایت رسمی مراجعه فرمایید ببیند برای مدل C نوت 4 بصورت سفارشی رام 5.1.1 ایران اونهم به تاریخ نوامبر 2015 اومده یعنی 2 ماه پیش البته برای مدل S هم رام سفارشی ایران ارائه شده منتها نسخه S دارای پردازنده اسنپدراگون 805 چهارهسته ای کوالکام با سنسور دوربین ساخت سونی است ولی در مدل سی چیپ اگزینوس هشت هسته ای ساخت خود سامسونگ با سنسور ایزوسل سامسونگ بکار رفته که همانطور که دوستان متخصص قبلاً توضیح دادند سنسورهاس سونی بیشتر دچار مشکل فوس هستند و مطالب مقایسه ای بیشتر که خارج از حوصله است و برای اطلاعات کاملتر میتوانید به این آدرس مراجعه نمایید
http://farnet.ir/1393/09/82991/samsung-galaxy-note-4-benchmarks-snapdragon-805-vs-exynos-7-octa/
نهایتا فکر کنم مدل C را بگیرید خیلی بهتر و بی دردسرتره .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/14 با سلام
آقا فرهاد کاملا درست فرمودید
بازهم احسنت به شما که جواب این اطلاعات غلط و خسارت بار رو به خوبی و مستدل می فرمایید.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/14 با سلام
احسنت آقا فرهاد کاملا صحیح فرمودید و از این بابت که به خوبی قضیه دوربین این گوشی را روشن فرمودید متشکرم .
من تا بحال نه در گوشی خودم و نه در گوشی دیگر دوستانی که نوت 4 رو دارند با مشکل فوکوس مواجه نشدم . یه مسئله دیگه جهت اطلاع دوستان عرض کنم که اتفاقا مشکلات دوربین در برندهای دیگه بسیار بیشتر از سامسونگ است مثلا یکی از آشنایان همین دو هفته پیش برخلاف توصیه بنده اقدام به خرید گوشی اچ تی سی +M9 از طبقه همکف علائدین نمود که نه تنها گوشی رفرش و اپراتوری بود بلکه گرون هم بهش داده بودند و مشکلات زیادی داشت که مثلا یکی از آنها اپدیت نشدن و مشکل اساسی تر سیاه شدن برخی عکسها با فلاش بود که بالاخره با مراجعه به اتحادیه گوشی رو براش عوض کردند و پول اضافی رو هم پس دادند ولی جالب اینجاست که گوشی اصلی رو هم که همون فروشنده بجای گوشی قبلی بهش داده هم دارای همان مشکل سیاه شدن عکسها می باشد که حالا این گوشی به اصطلاح پرچمدار و جدیدتر اچ تی سی هم بد جوری زده تو ذوقش و میخواد سامسونگ بگیره. مطمئن باشید تو نور معمولی اتاق کیفیت عکسهای هیچ گوشی ( از نظر جزییات و وضوح و نه رنگ بندی )به پای نوت 4 نمیرسه و من بعد از مقایسه مجدد عکسهای نوت 4 با هواوی آنر 7 ، اچ تی سی +M9 و اس6 اج پلاس و نوت 5 در شرایط نوری یکسان بازهم به این نتیجه رسیدم که نوت 4 یه پرچمدار واقعی تو عکاسی می باشد. به هر حال دوستان اینو بدون تعصب عرض میکنم که نوت 4 با تمام مزایا و معایبی که دارد یکی از بهترین انتخابهای موجود برای کاربر معمولی در بازار ایران است به شرطی که یک گوشی اصل و بدون ایراد تهیه کنید و توصیه هم میکنم که اگه خواستید این گوشی رو بخرید هم فول پکش رو بخرید و هم سمت پاساژعلائدین نروید .
پیروز باشید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/7 با سلام
دوستانی که دنبال موزیک پلیر خوب و با کیفیت برای گوشیشون هستند میتونن نرم افزار Neutron 1.86 v رو دانلود کنن ... نرم افزار بسیار خوب و با امکانات بیشمار و حرفه ای که اکولایزر خیلی پیشرفتهای داره و کیفیت پخش بسیار خوبی رو ارائه میدهد با این نرم افزار تقریباً برای هر هدفونی میتونید صدای دلخواه رو داشته باشید دیگر امکاناتش هم عالیه .
یک فایل منیجر خیلی خوب و پیشرفته هم به تازگی پیدا کردم بنام Solid Explorer 1.5.6 که این هم نرم افزار بسیار بدرد بخوریه که امکانات خوبی هم داره ...

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/7 با سلام
دوست عزیز من نمیدونم چه کسانی این نظرات رو که آندروید 5.1.1 باگ این چنینی داره رو به شما میدهند ولی خودتان قضاوت کنید برای یک سیستم عامل جهانی چنین مشکلی اون هم فقط رو گوشی شما به عقل جور در میاد !!! کسانی که این راهنمایی های غلط رو به شما ارائه داده اند بجای حل مشکل صورت مسئله رو پاک میکنند .ولی جهت اطلاع عرض کنم که گوشی من چنین مشکلی نداره و بعضی از پلیر ها خودشون پس از نصب درخواست سرچ موزیک میکنند که به هر دلیلی ممکنه فایلهای موزیک کارت حافظه برای این قبیل نرم افزارها قابل شناسایی نباشه و شما بایستی دستی آدرس فایل تو کارت حافظه رو به اون نرم افزار بدهید. نرم افزار JetAudio بهترین نرم افزار پلیر موزیک با امکانات و اکولایزر بی نظیر و کیفیت پخش بالا میباشد که البته بسیاری از نسخه هایی که رایگان در سایتها هستند مشکلاتی دارند ...
موفق باشید

HTC One M9+ HTC One M9+

1394/10/5 با سلام
دوست عزیز دوربین اصلی این گوشی با این همه سر و صدایی که کرده این همه تعریفی که شما ازش میکنی به گرد پای سامسونگ نوت 4 هم نمیرسه .لطفا امتحان کنید بخصوص در نور اتاق هیچ حرفی برای گفتن نداره . همین که کلا با گوشی های اچ تی سی نمیتونی به اندازه ضعیف ترین گوشی های سامسونگ رو تصویر گرفته شده زوم کنی و جزئیات بیشتری ببینی یه نقص گرافیکی بزرگه . صفحه نمایش های موبایل سامسونگ هم که تو دنیا بحرف اول رو میزنه و حتی برای اپل هم سفارشی صفحه نمایش میزنه . به هر حال خوبه که ما مقایسه منطقی و مستند داشته باشیم و برای اثبات خوب بودن یک گوشی دنبال تخریب یک یا چند برند دیگر نباشیم.بنظر من اچ تی سی یه موقعی حرف اول رو تو دنیای موبایل میزد ولی در حال حاضر بنظرم کم اورده و گوشی های پرچمدار واقعی مدت هاست که از این برند ندیدیم . M9+ هم خیلی گوشی خوش دست و خوش ساختیه ولی از لحاظ کارایی ضعف هایی داره که انکار ناپذیره و وقتی آدم میخواد یک و هفتصد تا یک و نهصد به این گوشی پول بده بایستی بدونه که نسبت به این پرداختی میتونه در بازار گزینه های بهتر و باکیفیت تری هم داشته باشه .

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1394/10/2 دوستان با سلام
یه سوالی داشتم که شاید تکراری باشه ولی دوستان لطف کنند جواب بدهند
من گوشی آیفون 6 دارم که اپل آیدی ام رو کلا فراموش کردم و چند روز قبل این گوشی رو تو یه تاکسی جا گذاشتم و راننده محترم پس از 2 روز اون رو بهم پس داد حالا که میخوام گوشی رو روشن کنم پیغام گم شدن گوشی و تماس با شماره خودم میاد . حالا چه طوری میتونم از شر این پیغام خلاص بشم و آیا راهی برای بازیابی اپل آیدی ام وجود داره ؟
ممنونم

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/10/2 با سلام
دوست گرامی امیر آقا واقعاً نظر شما در رابطه با نوت 3 9005 عین واقعیت است و کاملا کارشناسی و دلسوزانه مسائل این گوشی را مطرح نمودید دوستانی که میخواهند نوت 3 بخرند واقعاًاین نظرات را توجه کنند .ایشان با توجه به دانش خوبی که از کم و کیف گوشی ها دارند بسیار تخصصی و مناسب راهنمایی می نمایند . البته بنده اختلاف نظر هایی با ایشان در صفحه نوت 4 داشتم که این مانع از اقرار به تخصص و راهنمایی های خوب و ارزشمندی که ایشان و برخی دوستان در رابطه با سوالات ارائه میدهند نمی شود . بنده به نوبه خود از ایشان بسیار سپاسگزارم .
موفق و پیروز باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/1 با سلام
دوست گرامی دمای نرمال برای سی پی یو این گوشی در محیط اتاق و در کارکرد عادی یعنی اینکه هیچ برنامه اضافی در حال اجراء نباشد بین 28 تا 33 می باشد . اینکه گوشی شما در حالت چنین درجه حرارتی کار می کند غیر عادی است ومعنی آن اینست که نرم افزارهایی مخفیانه در حال مصرف توان سی پی یو و باطری میباشند و این قضیه نه تنها در مورد این گوشی بلکه در مورد دیگر گوشی ها سبب کند شدن کارکرد گوشی و خرابی آن در طول زمان گردد . اینکه شما می گویید خود فروشنده آنرا آپدیت کرده و ناکس آن 1 است میتواند یک سوال اساسی در اصالت گوشی باشد برای اینکه هیچ منطقی حکم نمی کند که یک فروشنده با صرف وقت و هزینه گوشی را آپدیت کند و آنرا از آکبندی در آورد ضمن آنکه اگه گوشی شما دیگه آپدیت نمی گیرد یعنی روت شده و شاید یک رام مورد دار بر روی آن نصب شده باشد .برای این منظور بایستی آنروت شود و با توجه به آنچه گفتید بهتر است سریعتر گوشی خود را توسط یک شخص متخصص آنروت کرده و آخرین رام و آپدیت رسمی را بر روی آن نصب کنید و مجدداً دمای سی پی یو را چک کنید انشاله مشکل برطرف خواهد شد .
موفق و پیروز باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/10/1 با سلام
دوست گرامی علی آقا
شما درست می فرمایید قیمت های لوازم جانبی این سایت بسیار پرت و عجیب است ، ولی لطفاً توجه داشته باشید بنده این سایت را برای کسانی که دنبال نوت 4 و دیگر گوشی های سامسونگ با گارانتی معتبر میباشند فقط "پیشنهاد " دادم نه برای خرید لوازم جانبی !!! در پست های قبلی ام هم گفته ام که بهترین جا برای تعمیرات و خرید لوازم جانبی پاساژ علائدین است که دارای قیمتهای مناسب همراه با تنوع جنس میباشد ( درست بر خلاف گوشی که در این پاساژ واقعاً بایستی علائدین چراغ جادو باشی تا سرت رو کلاه نگذارند !!!!) .
پس خوب است قبل از اینکه قضاوت کنید متن ها را بخوبی مطالعه نمایید .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/30 سلام
من یه آدرس برای تهیه باطری اصل میدهم بروید آنجا مطمئن باشید که باطری اصل نوت 4 را به شما میدهد قیمت آن هم حدود 65 هزار تومان است. بنده خودم از این مغازه برای چندین گوشی از جمله همین نوت 4 خرید نمودم باطری ها واقعا اصل بود و کیفیت آنها از باطری اصلی هم شاید بهتر .
آدرس این است :
بروید پاساژ علائدین این پاساژ سه پله برقی دارد که یکی در ورودی جنوبی است دیگری در ورودی شمالی و یکی هم در وسط پاساژ است شما از پله برقی وسط پاساژ به طبقه منفی 2 بروید و وقتی به این طبقه رسیدید از راهروی سمت راست خود حدود 10 قدم بسمت مقابل جهت پله برقی حرکت نمایید از مغازه سر نبش آن که باطری و لوازم موبایل می فروشد می توانید باطری اصل نوت 4 را تهیه فرمایید فقط به فروشنده آن بفرمایید باطری اصلی می خواهید.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/28 دوست عزیز بنظر بنده که نوت 4 مدل C را دارم و از آن بسیار راضی ام ولی A8 را فقط در نمایندگی چک نمودم و با توجه به مشخصات این دو گوشی نوت4 ارزشمند تر و بهتر است توجه داشته باشید که اصولا سری های A و E گوشی های اقتصادی و میان رده سامسونگ میباشند و از امکانات و کیفیت سخت افزاری کمتری نسبت به سری های نوت و اس برخوردار می باشند .
موفق و پیروز باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/28 دوستان اگه میخواهید از اصالت و شناسنامه گوشی خود باخبر شوید
سایت http://www.imei.info میتواند برایتان بسیار سودمند باشد با وارد کردن کد #06#* و وارد کردن سریال یا همان IMEI گوشی در این سایت شناسنامه گوشی خود را ببینید. اگه میخواهید خیلی از اصالت گوشی خود آگاه شوید در همین سایت منوی Calculator در بالای صفحه وجود دارد آنرا انتخاب کنید با وارد 14 رقم از کد IMEI سایت باید رقم آخر سریال شما رو حدس بزند اگر سایت اشتباه حدس بزند یا اصلا حدس نزند گوشی شما تقلبی میباشد و اگر درست حدس بزند گوشی شما اصالت دارد .
خوش و خرم باشین

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/28 با سلام
دوستانی که میخواهند گوشی نوت 4 یا هر گوشی سامسونگ دیگری بخرند ، بد نیست یه سری به این سایت که نماینده رسمی فروش اینترنتی سامسونگ در ایران است بزنند. قیمتها با توجه به گارانتی معتبری که ارائه میدهد مناسب بوده و بنظرم دیگه شما مطمئن هستی از یک جای معتبر گوشی خود را از هر مدلی که باشد تهیه کرده اید.
برای مثال این سایت نوت 4 مدل C رو با گارانتی هماهنگ که بهترین گارانتی و خدمات را ارائه میدهد ( بنده خودم گوشی اس4 قبلی که داشتم با این گارانتی بود و از خدمات آن بسیار راضی ام ) و شامل بیمه بدنه هم می شود گذاشته 1،920،000 تومان که قیمت مناسبیه و امکان خرید قسطی هم داره که بنظرم جالبه . به هر حال دوستانی که قصد خرید از هر مدلی دارند بدنیستسری به این سایت بزنند.این هم آدرس سایت:

http://www.samsungcenter.ir

پیروز باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/28 با سلام
دوست عزیز شما مثل اینکه با هر مطلبی دنبال اثبات این موضوع هستی که نوت 4 نباید خرید . اولاً اگه یه شخصی بره یه نسخه اپراتوری خیلی خاص رو تهیه کنه که تو مملکت ما امکان استفاده از برخی امکاناتش نیست این به خوب یا بد بودن یه گوشی چه ربطی داره . مگه این اتفاق برای نوت 5 یا اس6 و در آینده برای نوت 6 نمیتونه بیفته یعنی نوت 5 نسخه اپراتوری نداره؟؟!!!
ثانیاً بنده و امثال من که از نوت 4 مدل C آن استفاده و شاید به نوعی تبلیغ خوب بودن این گوشی را می کنیم دلیل بر آن نیست که گوشی بهتر از نوت 4 وجود نداردصد البته که در همین بازار داخلی میتوان گوشی های بهتری را هم تهیه نمود ولی نظرات ما درست مثل خود شما جنبه مشورتی دارد با این تفاوت که بنده معتقدم که در این رنج قیمت نوت 4 مدل C بهینه ترین گزینه است که حتی در همین آشفته بازار داخلی هم با کمی حوصله و تحقیق میتوان گوشی های سالم و بی نقص آن را تهیه نمود و اینطور نیست که هرچی نوت 4 تو بازاره قدیمی و ته انباری و ایراد دار و درجه دو و غیره میباشد که بیان چنین مطالبی از فردی چون شما جای تعجب دارد!!!!
ثالثاً دوست عزیز کسانی موفق ترند که از تجربه دیگران بخوبی بهره ببرند و این نیست که ما با تجربه دیروز مان برای خریدار فردا به قول شما نسخه پیچی کنیم !!!! بلکه تنها میخواهیم تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و از این راه به تجربه و راهنمایی های دیگران دسترسی یابیم چون هیچ کس کامل نیست . ضمن آنکه نمیخواهیم با نظرات خودمان مصرف گرایی را در جامعه رواج دهیم بلکه می خواهیم صرفه گرایی و صرفه جویی منطقی را تبلیغ کنیم چه بسا کاربران زیادی همین گوشی های نوت 5 و اس 6 را خریده اند و ناراضی میباشند و گوشی آنها مشکلاتی دارد آیا این دلیل بر بد بودن اصل گوشی نوت 5 است ؟ و آیا اگر کسی قضاوتش بر برتری و ارجحیت نوت 4 باشد ما بایستی برای نفی آن زمین و زمان را بهم ببافیم همه مردم را متهم نماییم تا ثابت کنیم که نوت 4 دیگر تولید نمی شود و توجیه خرید ندارد. اگر چنین نظری منطقی است پس این همه گوشی نوت 4 در بازار رسمی و غیر رسمی از کجا و با چه استدلال اقتصادی و فنی وجود دارد؟!!
رابعاً دوست عزیز این سایت محلی است برای تبادل اطلاعات و تجربیات افراد مختلف . در چنین سایتی هر نظری تنها جنبه مشورتی داشته و خواننده با توجه به انبوه نظرات چنانچه کمی وقت صرف نماید میتواند قضاوت صحیحی داشته باشد که مثلاً خرید یک گوشی را انجام دهد یا نه . لذا بنظر من لزومی ندارد که دیگران را بخاطر مطرح نمودن تجربه یا مشکلاتشان مورد سرزنش و یا خدای ناکرده تمسخر قرار دهیم. به هر حال اگر بنظر شما تجربیات گذشته نمی تواند در زمان حاضر معتبر و سودمند باشد که دیگر وجود چنین صفحاتی توجیه ندارد .
و در آخر لطفا اینقدر از موضع ناصحانه با دیگران برخورد ننمایید و در نظرهایتان اینقدر از واژه های تحقیر آمیز همانند " کی قراره ما مردم یاد بگیریم ..... " و امثالهم استفاده ننمایید که بنظرم بکار بردن چنین جملاتی در شان افراد آگاهی چون شما نشان از کم طاقتی و غرور داشته که صحیح نمیباشد.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/28 با سلام
دوست عزیز مطمئن باشید با آپدیت به آندروید 5.1.1 و دریافت بسته 98 مگابایتی آن هیچ مشکلی در رابطه با باطری و گرم شدن دستگاه بوجود نمی آید .گوشی خود من وقتی خریدم ورژن آندرویدش 5.1.1 بود که با دریافت آپدیت 98 مگابایتی توسط خود گوشی حتی ریست فکتوری هم نکردم و تا بحال که حدود 10 روز از این آپدیت می گذرد بدون اینکه مشکل یا لگی در عملکرد گوش پیش بیاد هم عملکرد گوشی از هر لحاظ بهتر شده هم عمر باطری به نحو محسوسی افزایش یافته . شما نیز بدون نگرانی آپدیت ها را دریافت نمایید مطمئناً راضی خواهید بود . البته لازم به ذکر است که چون گوشی شما ورژن نرم افزاری پایین تری دارد و با آپدیت ورژن دستگاه تان نیز ارتقاء می یابد بهتر است قبل از آپدیت گوشی خود را ریست فکتوری نموده اقدام به نصب آپدیتی که از سایت خود سامسونگ گرفته شده است ( ترجیحاً توسط خود گوشی ) نموده و مجدداً پس از ریست فکتوری برنامه های خود را بر روی گوشی نصب نمایید . با این کار مطمئناً از اختلال احتمالی برنامه های نصبی غیر فابریک در هنگام آپدیت گوشی جلوگیری نموده و به اصطلاح آپدیت خوب روی گوشی شما جفت و جور می شود .
موفق و پیروزز باشید
موارد 1 تا 40 از مجموع 64 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا