مشخصات کاربر
 - نام کاربر : بهزاد ش
- تاریخ عضویت : 1393/10/12
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
-
معرفی Galaxy Z TriFold اولین سهتاشوی سامسونگ با صفحهنمایش 10 اینچی داخلی و باتری 5,600mAh
-
معرفی Black Shark GS3 Ultra – اسمارتواچ زیربرند شیائومی با GPS دوبانده، بدنه IP69K و پنل امولد
-
معرفی LYTIA 901 – نخستین سنسور تصویری 200 مگاپیکسلی سونی
-
آشنایی با Poco Pad X1 و Poco Pad M1 – تبلتهای میانرده شیائومی برای بازارهای جهانی
-
معرفی تراشه 3 نانومتری Snapdragon 8 Gen 5 با 36 درصد ارتقاء عملکرد برای پرچمداران خوشقیمت
-
معرفی Poco F8 Pro و Poco F8 Ultra معادلهای جهانی K90 و K90 Pro Max با باتریهای ضعیفتر
-
معرفی Honor Watch X5 – اسمارتواچی 63 دلاری با نمایشگر 1.97 اینچی AMOLED و GPS داخلی
توی سایت check.coverage من چک کردم برای یکی از دوستان رو
توی قسمت telephone technical support : 31january.2016 خورده
و repairs and service coverage: 1november.2016 خورده
فرق این 2تا قسمت چیه چون من متوجه نشدم زیاد؟! ومحض اطلاع گوشی رو در تاریخ 1november.2015 خریداری کرده.
و این که سوال دیگری که داشتم راجع به این بود ما میتونیم گوشی رو بدون اکتیو کردن در این سایت روشن کنیم یا نه ؟ یعنی میشه گوشی روشن شده باشه اما اکتیوش نکردن و هر وقت آدم بخواد اکتیوش کنه؟!
و سوال دیگری که داشتم موردی رو دیدم در قسمت دوم توی check.coverage علامت تعجب خورده بود و تاریخی قید نشده بود علتش چی میتونه باشه
گوشی های انلاک فکتوری و انلاک اپراتور به غیر از این که در پشت جعبه ی گوشی iccid درج شده
اختلاف دیگری در پشت دستگاه یا قسمت setting دستگاه دارن یا خیر؟!
و سوال دیگری که دارم خودتون جای مطمئنی رو سراغ دارین که جعبه رو باز نکرده باشن؟!