مشخصات کاربر
- نام کاربر : بهزاد ش
- تاریخ عضویت : 1393/10/12
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
-
معرفی Honor Pad X7 – تبلت 93 دلاری آنر با SD 680، باتری 7,020mAh و شارژر معکوس سیمی
-
گوگل طراحی هر چهار عضو خانواده Pixel 10 را پیش از رونمایی به نمایش گذاشت
-
رونمایی از CMF Watch 3 Pro – اسمارتواچی با بدنه فلزی، عمر باتری 13 روزه و ارزش خرید بالا
توی سایت check.coverage من چک کردم برای یکی از دوستان رو
توی قسمت telephone technical support : 31january.2016 خورده
و repairs and service coverage: 1november.2016 خورده
فرق این 2تا قسمت چیه چون من متوجه نشدم زیاد؟! ومحض اطلاع گوشی رو در تاریخ 1november.2015 خریداری کرده.
و این که سوال دیگری که داشتم راجع به این بود ما میتونیم گوشی رو بدون اکتیو کردن در این سایت روشن کنیم یا نه ؟ یعنی میشه گوشی روشن شده باشه اما اکتیوش نکردن و هر وقت آدم بخواد اکتیوش کنه؟!
و سوال دیگری که داشتم موردی رو دیدم در قسمت دوم توی check.coverage علامت تعجب خورده بود و تاریخی قید نشده بود علتش چی میتونه باشه
گوشی های انلاک فکتوری و انلاک اپراتور به غیر از این که در پشت جعبه ی گوشی iccid درج شده
اختلاف دیگری در پشت دستگاه یا قسمت setting دستگاه دارن یا خیر؟!
و سوال دیگری که دارم خودتون جای مطمئنی رو سراغ دارین که جعبه رو باز نکرده باشن؟!