مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : KOROSH m
  • تاریخ عضویت : 1393/10/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Motorola Edge+ 2023 Motorola Edge+ 2023

1402/10/6 اگه اینجوری در نظر بگیریم خوب نوکیا 1020 از همه این گوشیها دوربین قویتری داره.
میگه تله فوتو این دیافراگم داره که قطعا گوشیهای قدیمی این توانایی اصلا ندارن. در ضمن موتورولا رو گوشی متوسط رو به پایین هست . باید قیمت بسنجی نسبت به امکانات. قطعا صفحه نمایش 165 هرتز جز نکات مثبت گوشیه همچنین سیستم عامل اندروید خام که بعد چند سال همچنان روون و عالی کار میکنه. کیفیت فوق العاده بالای ساخت. باگ بسیار کم.

Motorola Moto G100 Motorola Moto G100

1400/2/27 سلام. من Moto Droid turbo 2 داشتم که همون زمان زیر نظر لنوو بود. یال 2015

Motorola Moto G 5G Plus Motorola Moto G 5G Plus

1400/2/1 من این گوشی رو گرفتم و دومین تجربه ام از موتورولا هست. کاملا راضی هستم و نسبت به پولی که دادم واقعا عالیه. اندازه اش هم کسایی که میگن ابعادش ابنطوریه اینو بگم که کاملا خوش دسته و شما راحت میتونی با یک دست هم گوشی رو کنترل کنی برای همین عرض اش یکم کمتره و طولش بیشتر.باتری اش فوق العاده هست و با نت 4G فعال در طول یک روز فقط لازمه یکبار به شارژ بزنی.

Motorola Moto G 5G Plus Motorola Moto G 5G Plus

1400/2/1 سلام. تو خود سایت هماتلکام و موتورولا مدل 128/8 موجوده نزدیک 9 میلیون

Motorola Moto G100 Motorola Moto G100

1400/2/1 من حدود 6 ساله موتورولا دارم. اینم دومین گوشی هست که میگیرم.واقعا از لحاظ کیفیت به قیمت یه سر و گردن از همه بالاتره. اون اولی رو که بعد چهار سال اینقدر خورد زمین و صفحه نمایشش شکست تا تعویض کردم .تو این چهار سال به مشکل باتری نخوردم در صورتیکه روزی هشت ساعت با گوشی ماین میکردم و گوشی هم ریفر بود.اندروید خامش عشقه.. خوبی این گوشی اینه که همه چیز در حد معقول داره. با قیمت 400 دلاری خیلی ارزش خرید داره. در ضمن موتورولا از استانداردهای خودش تو مقاومت صفحه نمایش استفاده میکنه که اتفاقا خیلی خوب دراومده.و مهمترین خصوصیت این گوشی اینه که بعد دو سه سال استفاده کند نمیشه.

Nokia 6.1 Nokia 6.1

1396/12/4 سلام.اولا که این حرفی که میفرمایید از لحاظ بدنه و دوربین و ... نوکیا ضعیفه کاملا کاملا اشتباهه.از لحاظ دوربین هنوز رو دست کمرا فون نداریم.گوشی لومیا 1520 اگر چه خیلی قدیمیه ولی همون زمان 4k واقعی ضبط و پخش میکرد که هیچ گوشی هنوز نمیدونست 4k چیه. علت شکست نوکیا هم خیانت مایکروسافت و کم کاری اون بود نه ضعف سخت افزار.حالا دوباره سلطان به دوران اوجش برمیگرده و اینو خواهید دید.

BlackBerry Passport BlackBerry Passport

1393/10/6 سلام. میخواستم در مورد برند بلک بری نظرم بگم. الان نزدیک یکساله z10 دارم و قبل از اون htc sensination داشتم که متاسفانه با ریختن یک برنامه بانک بریک شد و برای همیشه خاموش . میخواستم اینو بگم تو سیستم موبایلی سخت افزار 40 درصد ماجراست ولی نرم افزار 60 درصد.پایه سیستم بلک بری بسیار قدرتمنده برای همین هم هست که آینده خیلی روشنی داره. شما میری دیوایس آندروید میگیری با 3 گیگ رم و سی پی یو فلان و ....آخرش دو سال نشده دیگه نمیتونی نرم افزار آپدیت کنی باید با همون ورژن بسازی که بسازی بعد یک نرم افزار از بازار میگیری نصب میکنی یک باگ میوفته تو گوشیت و برای همیشه خاموش میشه.من تو این یکسال کاملا از بلک بری راضی بودم تمام نرم افزارهای کاربردی رو تو BBW میتونی پیدا کنی اونم که پیدا نمیشه از آندروید نصب میکنی.سیستم عامل بسیار روان بدون هیچ lag . باورتون نمیشه روزی 3 ساعت مداوم کار میکشم از این گوشی تا الان آخ نگفته تمام اون مشکلات که پیدا کرده مربوط به مدلهای لاک اش هست که آنلاک میشه.هر کی میخواد این گوشی رو بخره میخوام بگم که حتما این کار بکنه چون از هر لحاظی راضی نگهش میداره.پس فردا که تعدادش زیاد بشه مطمئن باشین براش سایت میزن و روز به روز تعداد نرم افزارها بیشتر و مشکلاتش کمتر میشه....
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا