مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohammad Esmaeil S
  • تاریخ عضویت : 1393/10/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy A9 Pro 2016 Samsung Galaxy A9 Pro 2016

1396/5/16 راه حلش از طریق اسمارت منیجر، گزینه رم بود

Samsung Galaxy A9 Pro 2016 Samsung Galaxy A9 Pro 2016

1396/5/16 سلام
من این گوشی رو خریدم در حالی که منوی فارسی و گوگل آپز روش نصبه. البته این ها اومدن و رام کاستوم ریختن روش.
اول قضیه با این مشکل مواجه شدم که نرم افزار هایی مثل تلگرام و واتس آپ و بادصبا و خلاصه همه چیز بعد از چند دقیقه میبست. هر جا نگاه کردم راهنمایی خاصی نداشتن و گزینه های تنظیمات سر جایی که می گفتن نبود. برای همین برداشت کردم که احتمالا این رامی که روی گوشی نصبه کاستوم هست و این قسمت هاش دستکاری شده. دادم به فروشنده و گفتم درست کن. رام دیگه ای ریخت روش که ظاهرا درست شد. اما بعد دیدم مشکل اس ام اس داره و پیام دریافت نمی کنم و از سیم دو هم نمیتونم پیام ارسال کنم. دیدم فروشنده بلد نیست. یکم سرچ کردم و رام چینی رو ریختم روش چون دیدم زبان انگلیسی داره و منم مشکلی نداشتم باهاش. اما هر کاری کردم گوگل اپز به خصوص گوگل پلی سرویس روش نصب نشد. هرکاری که تو نت گفتن (به جز روت کردن) رو انجام دادم و جواب نگرفتم و دائم پیغام خطا میداد. دیگه می خواستم پس بدم گوشی رو که از دستم افتاد و خش برداشت! اما خب روی رام چینی، بعد از نصب هر نرم افزار می پرسید که آیا اجازه اتو ریستارت میدی؟ (با اوکی کردن این مشکل تلگرام و باد صبا و غیره حل شد) پس فهمیدم تئوری اولیه درست بود و رام اولیه ایراد داشت.
بیشتر گشتم و دیدم اگر از طریق اسمارت منجر وارد رم بشم، توی تب دوم امکان فعال کردن اتو ریستارت وجود داره که این رو برای برنامه هایی مثل تلگرام و بادصبا و واتس آپ باید فعال کرد وگرنه پیام براتون نمیاد.
بحث گوگل سرویس باعث شد نتونم از نرم افزار هایی مثل سپهر و اسنپ و غیره استفاده کنم که برام قابل تحمل نبود. برای همین دوباره دست به دامن رام کوک شده شدم و یکی خریدم به مبلغ 35 هزار تومن. ریختم دائم هنگ میکرد. یکی دیگه ریختم و فعلا همه چیز اوکی هست. هم زبان فارسی داره، هم گوگل اپز، هم مشکل اس ام اسش حل شده و هم اون گزینه خاص اتو ریستارت و تعیین دسترسی ها توی اسمارت منجر هست.
اگر سؤالی بود اینجا ازم بپرسید فعلا هر دو سه روزی یکبار سر میزنم اینجا.

Samsung Galaxy A9 Pro 2016 Samsung Galaxy A9 Pro 2016

1396/5/6 سلام
من دو روز پیش این رو خریدم و متوجه شدم ظاهرا این گوشی به طور اتومات برنامه های بکگراند رو می بنده به طوری که مثلا تقویم بادصبا که تاریخ هجری میذاره، بعد از یه مدت کوتاه استند بای بودن بسته میشه، ویدجت ساعتش عقب میفته، برای تلگرام نوتیفیکیشن نمیاد تا زمانی که بازش کنم و از این دست مسائل تو نرم افزار های مختلف. یه بار هم ریست فکتوری کردم فرقی نکرده. تنظیمات نوتیفیکیشن و اپتیمایزر و اینا رو هم دیدم اوکی بوده. کسی میتونه راهنمایی کنه؟
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام