مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی د
  • تاریخ عضویت : 1393/10/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 25

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1396/4/9 سلام دوستان
.
.
لطفاً به سؤالاتم به صورت دقیق پاسخ بدید ، ممنونم :
.
۱- از ابتدای خرید گوشیتون چند تا آپدیت اومده؟
۲- این آپدیت ها رو از چه روشی رو گوشیتون نصب کردین(از طریق برنامه خود گوشی یا با دانلود فایل نصبی؟
۳- بعد آپدیت به اندروید هفت آپدیت دیگه ای ، هر چند جزئی ، برای گوشیتون اومده یا نه؟
۴- شماره ساخت (build number ) در اندروید ۷ ماله گوشیه شما چنده؟

Huawei P9 Lite Huawei P9 Lite

1396/4/9 با سلام به همه دوستان که پاسخ دقیقشون مایه دلگرمی !!!
.
.
دوستان بعد آپدیت به آخرین نسخه اندروید ۷ ، چند گیگ فضای داخلی (internal storage) در اختیار دارین؟ از چند گیگش به طور کامل میشه استفاده کرد؟

Honor 6x 2016 Honor 6x 2016

1396/4/4 با سلام خدمت همه دوستان که پاسخ دقیقشون مایه دلگرمی هست.
.
.
من این گوشی رو یه ماه میشه که گرفتم. بعد آپدیت به اندروید هفت گوشیم همه چیزش عالی شد. اما فقط نمیدونم چرا تو جا به جا شدن در منو ها (یا به عبارتی اسکرول کردن) یه گیر کوچیکی هستش!!!!! بازم تکرار میکنم تو هیچ قسمتش به جز این ، مشکل و لگ و گیر وجود نداره. این گیر به این شکله که وقتی از یه صفحه میخوای بری صفحه بعدی انگشت رو که میکشی به صورت دو مرحله ای و سریع میره!!!! روش های مختلف کشیدن (مثل سریع ، آهسته ، خیلی آهسته و ...) رو هم امتحان کردم ولی بازم با یه گیر کوچیک بین صفحه ها جا به جا میشه!!!!
آپدیت رو از طریق خود گوشی و بدون قطعی اینترنت و بدون مشکل دانلود و نصب کردم. حالا سؤال من از شما دوستان گلم اینه که گوشی شما هم بعد آپدیت به اندروید هفت این مشکل رو داره یا نه؟ لطفاً سریع پاسخ من رو بدید که دیگه داره دیوووووونم میکنه!!!!!!!!!
راستی هر کی پاسخ من رو داد ، آیدی تلگرامش رو بزاره. چون میخوام فیلم این لگ رو براش بفرستم.
یه دنیا ممنونننننننننننننننننننن !!!!!!!!!

Huawei P8 Lite 2017 Huawei P8 Lite 2017

1396/3/28 کامران جان سلام
ممنون که پاسخ من رو دادی
اما یه چند تا چیز رو بدونی بد نیست!!!

۱- الآن من خودم iphone 6s دارم و تا چهار ماه پیش بیشتر از پنج تا گوشی پرچمدار داشتم ؛ چون خودم کارم اینه!!!! و الان به غیر آیفون که سیستم عاملش ios هست به گوشی اندروید نیاز دارم برای انجام بعضی از کارهام!!!!!!!

۲- دوست عزیز لطفاً یک بار دیگه با دقت کامنت قبلی من رو بخون چون منظورم رو نفهمیدی !!! من تو نظرم گفتم P8 lite 2017 و دقت کن که اسم دیگهٔ این گوشی اینه!!!
اگه فقط یه جستجوی کوچیک تو اینترنت انجام بدی میفهمی که این گوشی با دو مدل که در اروپا با اسم Huawei P8 Lite 2017 و در آسیا و خاورمیانه با اسم
Honor 8 Lite عرضه شده !!!!!! که نسخه اروپا دارای NFC و نسخه آسیا فاقد NFC هستش.
«««««««« صرفاً جهت اطلاع »»»»»»»»»

Huawei P8 Lite 2017 Huawei P8 Lite 2017

1396/3/27 سلام بر همۀ دوستان گلم که پاسخ دادنشون مایهٔ دلگرمیه !!!
خواستم یک سری توضیحات رو به کسایی که هنوز نخریدن بدم و چند تا سؤال از خریداران این گوشی بپرسم و ممنون میشم پاسخ من رو هرچه سریع تر بدید چون تا کمتر از 10 روز دیگه من این گوشی رو میگیرم:
.
.
توضیحات :
تنها فرق این گوشی (P8 Lite 2017) با گوشی (honor 8 Lite) در داشتن درگاه NFC هست که جدیداً در اصفهان برای پرداختن کرایه اتوبوس و تاکسی داخل شهری میتونیم تنها گوشی خودمون رو نزدیک درگاه پرداخت کنیم و در کمتر از ۱ ثانیه پرداخت انجام میشه !!! پس لطفاً نگید تو ایران کاربرد نداره !!! این درگاه NFC هم فقط بر روی مدل هواوی یعنی P8 Lite 2017 وجود داره !!! ولی به غیر از این مورد هیچ فرق دیگه ای با هم ندارن.
.
.
سؤالات :
۱- من این گوشی رو چند بگیرم خوبه؟ ۷۱۵ ، ۷۰۰ ، ۶۹۰ و ...
۲- تا حالا کسی از شما ها تونسته گلس مناسب این گوشی که تمام صفحه مخصوصاً قسمت های خمیده گوشی رو پوشش بده ، خریده باشه؟؟؟
۳- چند گیگ حافظه داخلی در اختیار کاربر هستش؟ من از یکی پرسیدم میگفت فقط ۷.۵ گیگ در اختیار کاربره !!! این قضیه درسته ؟؟!!
.
.
دوستان باز هم میگم که پاسخ دقیق شما به نظرات من مایهٔ دلگرمی و دعای خیر برای شماست !!! روزه و نمازتون قبول حق باشه و ممنون !!!!!!!!!!!

Honor 4C Honor 4C

1395/4/11 از پلی استور دانلود کن.مشکلت حل میشه

Honor 4C Honor 4C

1395/4/11 خب داداش ببین تو که الان 310 هستی باید بیلد 503 رسمی که ماله پاکستانه دانلود و نصب کنی.منم همین کارو کردم.پیشنهاد میکنم بهت از طریق همون سایتی که گفتم مرحله به مرحله پیش بری تا مشکلی برای گوشیت پیش نیاد.باز اگه سؤالی داشتید بپرسید در خدمتم

Honor 4C Honor 4C

1395/4/9 با سلام خدمت دوستان.
من اول میترسیدم گوشیمو آپدیت کنم به اندروید ۶.بعد همین چند روز پیش تصمیم گرفتم که آپدیت کنم.اول رفتم یه جستجویی کردمو یه سایت که دردمو دوا کرد پیدا کردم.......اینم آدرس سایته:
http://www.iranmobile.org/chm-u01/
بعد که واردش شدید ، خود سایت کامل توضیحات رو نوشته.
راستی من خودم از طریق همین سایت به اندروید 6 رسمی پاکستان آپدیت کردم.و تا الان مشکلی نداشتم.خیلی چیزا خوب شده.مثلا رونیه گوشی و یا ظاهر گوشی.کلا بهتون توصیه میکنم آپدیت کنید.البته اینو بگم که اول باید به اندروید ۵ رسمی آپدیت کنید بعد به اندروید ۶ ببرید.
اگه کسی سؤالی داشت میتونه همینجا بپرسه.ولی قبلش مطالب و فیلم آموزشی که تو سایت هست رو حتما ببینید!!!!!
راستی توجه کنید که بیلد نامبر گوشیم قبل آپدیپ این بود:
.
.
.
CHM-U01C185B120

Honor 4C Honor 4C

1395/4/3 ژیروکوپ داره من خودم امتحان کردم.حتی اگه میخوای میتونی برنامه antutu رو نصب کنی تو قسمت مشخصات گوشی نوشته که مدل ژیروسکوپ چی هستش و این یعنی ساپورت میکنه.بعدشم من با گوگل کاردبرد یکی از دوستان امتحان کردم داشت.خیالت راحت کار میکنه.ولی واسه استفاده از واقعیت مجازی کیفیت صفحه نمایش خیلی خیلی مهمه که آنر 4سی نداره.اگه تو وا این کار میخوای میتونی سونی z5 پریمیوم ویا سامسونگ گلکسی s5 یا S6 یا S7 بگیری که البته قیمت های نجومی داره نسبت به این.حالا از ما گفتن بود.

Huawei P8 Huawei P8

1394/12/20 سلام بر برو بچه های این سایت میخواستم بدنم چجوری میشه حالت اسکرین شات با بند انگشت و دوبار ضربه برای اسکرین شات رو خاموش کرد؟ موقع بازی و وب گردی مشکل ایجاد میکنه برام.

Sony Xperia C4 Dual Sony Xperia C4 Dual

1394/12/20 با سلام خدمت برو بچ گل این سایت.
من تو سایت دیجیکالا تو قسمت نظرات دیدم که بعضی از کاربرا با مشکل دیر شارژ شدن گوشی مواجه شدن.من خودم کار با گوشی های پرچمدار رو داشتم مثل S6 , note 4 ,Z3 compact ,...
حالا میخوام اینو بخرم(برای یکی از دوستام که پولشو بهم داده تا براش بخرم)حالا من میخوام بدونم که آیا این گوشی مشکل باتری داره؟ چند ساعت طول میکشه باطری این گوشی فول شارژ بشه؟
با توجه به اینکه نظرات دوستان در این سایت رو خوندم متوجه شدم که این گوشی با باتری ۲۶۰۰ تو 3.5 ساعت شارژ میشه.که برخی با آداپتور 2 آمپری تونستن این مقدار رو به 2.5 ساعت کاهش بدن حالا هم میخوام بدونم که وضعیتش چجوریاس؟
معذرت اگه زحمتی نیست زود تر جوابمو بدید.
راستی هنگ و لگ که تو کارش نیست؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

Honor 4X Honor 4X

1394/12/12 با سلام خدمت دوستان گل و گلاب.
من تو نظرات بعضی از دوستان فهمیدم که در این گوشی هنگام مکالمه صدا اکو داره و یا قطع و وصل میشه!!!!
اگه کسایی که جنمشو دارن لطف کنن جواب بنده حقیر رو بدن که آیا این مشکل وجود داره؟؟؟؟؟
خدا شاهده نمیزاره بخوابم میگم بگیرم میگم نگیرم این گوشیو !!!
ممنون.

Huawei P8 Lite Huawei P8 Lite

1394/5/20 سلام دوستان
برای هر گوشی که OTG هم اصلاً ساپورت نکنه مثل همین گوشی این کارو کنین ۱۰۰ درصد جواب میده (گفتم هر گوشی که اصلاً این قابلیت رو نداشته باشه)............
اول یه کابل مثل مال شارژر گوشیتون رو تهیه کنین,قسمتی رو که به موبایلتون میخوره رو ببرین و بعدش یه کابل otg هم تهیه کنین و وسط سیم اون رو لخت کنین مراقب باشین که نبرینش(چون کارتون رو سخت تر میکنه) حالا بگیرین کابلی رو که نصفش کردین(دقت کنین اون قسمتی رو که به آداپتور گوشی میخوره وصل کنین نه قسمتی که به خود گوشیتون میخوره) بعد از وصل کردن که اگه کار بلد نباشین یه خورده تو دردسرتون میندازه فلش یا هر چیز دیگه ای رو به کابل otg وصل کنین و اون سری رو که به آداپتور(شارژر گوشیتون) میخوره رو به همون وصل کنین.اینجوری اون شارژر گوشیتون برق او تی جی رو فراهم میکنه.حالا موقع وصل کردن سر اصلی به گوشیتون هست.
همین
هر کی موفق شد تشکر کنه.......راستی توجه داشته باشین اگه نمیخواین تو این همه,زحمت بیفتین یه دونه حاضریش رو بگیرین ولی فکر نکنم تو ایران پیدا بشه مگه اینکه یکی که خارج رفته باشه و داشته باشه..............
هر کی موفق شده بگه تا بقیه هم باور کنن من که خودم موفق شدم!!!!!!

Huawei P8 Lite Huawei P8 Lite

1394/5/14 سلام دوستان
قسمتون میدم به سؤال من جواب بدید:
من تمامی نظرات در مورد OTG ساپورت کردن این گوشی رو مطالعه کردم و خوندم بعضی ها از عزیزان گفته بودین که این گوشی از این قابلیت پشتیبانی نمیکنه!!!!!
حالا من در تعجبم که چه طور Honor 4C به خوبی از این قابلیت پشتیبانی میکنه ولی این گوشی نه!!! مگه میییییشه مگه دارییییم؟؟؟؟؟؟!!!!!!
به شیر مادرتون که حلالتون باشه قسمتون میدم که راست حسینیش رو بگین و خلاص!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آیا این گوشی از OTG ساپورت میکنه؟واگه این قابلیت رو پشتیبانی میکنه رو تو گوشی خودتون و روی مدل ALE-L21امتحان کرده و از فایل های داخل فلش ویا ... تونستین استفاده بکنین واگه باز هم پاسختون بله هستش بگین چطوری و کدوم قسمت از گوشیتون رفتین واینکه آیا بعد از اتصال فلش اتفاقی در نوار نوتیفیکیشن گوشی شما رخداده؟؟؟؟؟ جان هر کسی که خاطرش براتون عزیز هستش پایس بنده رو بدین!!!!!!قسمتون دادما نگین نگفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asus Fonepad 7 FE375CG Asus Fonepad 7 FE375CG

1394/4/5 سلام یه زحمت کوچیک واست دارم
اینکه بگی آدوربین انگلیسیش چی میشه که گفته بودی آپدیت کنیم تا فول اچ دی فیلم بگیریم!!!
آخه مگه میشه
دقیقاً تو همونی رو که تو پلی استور میزنی رو بنویس تا ما هن انجام بدیم..
ممنون میشم جوابمو بدی"

Asus Fonepad 7 FE375CG Asus Fonepad 7 FE375CG

1394/4/4 سلام،
من نیاز اولم بازی هستش،همون طور که اشاره کردم گوشیم huawei g6 هست و برای بازی کردن به صفحه ی بزرگ تری نیاز دارم.درحالی که گوشیم همه بازی های دیتا داربالای دو گیگ رو رون اجرا میکنه.مثل آسفالت ۸،نیدفور اسپید موست وانتد،فیفا ۱۴و...
نیاز دومم اینترنت هستش که موقع وبگردی کم نیاره و من رو به دردسر نندازه منظورم اینه تو اینترنت رفتن سرعت مناسبی داشته باشه و با این مسئله مشکلی نداشته باشه.
و نیاز آخرم هم آهنگ گوش کردن و فیلم نگاه کردن هستش.گوشیه خودمم همه این نیاز ها رو برام کاملا رفع کرده مخصوصا دوربینش.راستی یکی از نیازهامم دوربینه.من توشب استفاده ای از دوربین نمیکنم و اگر این تبلت کیفیت دوربینش تو روز خوب باشه بستمه.من همه این موارد رو بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که این تبلت خیلی خوبیه واسه همه اینکارا ولی دو تا مشکل داره اون هم اینکه میترسم زیر صفحه نمایشش پرز و مو ویا گرد و خاک بره و اگه بره باید چیکار کرد؟ و مشکل بعدیم با دوربینش هستش مثلاً وقتی که در حال فیلمبرداری هستم و دوربین رو میچرخونم که از اطراف فیلم برداری کنم البته با سرعت نرمال ، تصویر دوربین جا نمونه و بعد دوساعت(به اصطلاح) تازه برسه به اینور!!!
خواهش میکنم واسه این دو مورد آخری که گفتم(پرز رفتن زیر صفحه و جا موندن دوربین زمانی که فیلمبرداری میکنم) توضیح بدید ممنون میشم واینکه بگید واسه حل کردن مشکل پرز و مو چیکار باید کرد؟؟؟؟؟
خیلی خیلی ممنون میشم که جوابم رو بدید....

Asus Fonepad 7 FE375CG Asus Fonepad 7 FE375CG

1394/4/3 سلام
لطفا راهنمایی کنید
من خودم گوشی HUAWEI ASCEND G6 رو دارم ولی بخاطر اینکه این گوشی صفحه نمایش کوچیک ۴/۵ اینچی داره و همچنین OTG ساپورت نمیکنه میخوام بفروشمش و این تبلت رو بگیرم.
حالا از شما دوستان در این سایت خواهش میکنم یکی از این مورد هارو انتخاب کنید:
۱-گوشیم رو نگه دارم و چیز دیگه ای نخرم.
۲-همین تبلت رو بخرم.(ASUS Fonepad 7 FE375CG)
۳-مدل دیگه این تبلت یعنی(ASUS Fonepad 7 FE375CL) رو بخرم.
خیلی ممنون میشم که جواب بدید.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/10/26 باسلام.من ۴ ماهه که دارمش. تا الآن نه هنگ کرده ونه مشکلی براش پیش اومده!من این گوشی رو واسه بازی کردن باهاش خردیم.این گوشی تو همه ی بازی ها سنگ تموم گذاشته مثلا بازی های:gangstar vegas,real racing 3,modern combat 4,Fifa 14و...,در کل خیلی ازش راضی هستم وبه شماها پیشنهاد میکنم که بخرینش.همچنین دوربین عقب وجلوش هم عالین.اسپیکر این گوشی و یا گوشی های دیگه هوواوی موقعی که صداشون کم باشه مثلا رو یک باشه اصلا نمی تونی صدای آهنگ رو بشنوی.البته اگه صداش رو آخر کنی خصوصا در قسمت alarm(ساعت هشدار) یه بوم صدای توپی داره که نگو...!درکل بلندگو و... خوبه...همین.الآن هم این نظر رو با همین گوشی گذاشتم.راستی فقط رم حافظه اش کمه که اون هم با sd_card برطرف میشه و میتونی برنامه ویا بازی هارو به رم انتقال بدی!!!...

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1393/10/16 مدل lte این تبلت امکان برقراری تماس و پیامک رو داره یا نه؟ خواهش می کنم جواب بدید.

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1393/10/13 من قیمت های این تبلت رو در آوردم:مدل ۱۶ گیگ wi-Fi 399$،مدل ۳۲ گیگ wi-Fi 479$ و مدل LTE 599$ هست.اگر هم میخواهید این قیمت ها رو به تومان حساب کنیدباید قیمت روز دلار رو در این قیمت ها ضرب کنید تا قیمت هر کدوم در بیاد.مثلا:۳۹۹×۳۴۸۰=۱۳۸۸۵۰۰

Huawei Ascend G7 Huawei Ascend G7

1393/10/12 سلام دوست عزیز.من بهت z1 رو بیشتر پیشنهاد میکنم.چون هم دوربین خوبی داره وهم باتری خوب نگه میداره واینکه تو بازی اصلا کم نمیاره.ولی p7هم تو بازی گیر داره وهمباتریش افتضاحه و همچنین از لحاظ سخت افزاری پایین هستش.g7 هم عالیه ولی واسه بازی نه واسه کار کردن زیاد و...چون باتری زیاد نگه نمیداره.s4 هم بد نیست البته برای بازی...

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1393/10/4 کسی میدونه قیمت مدل lte این تبلت چند هست؟

Huawei Ascend G7 Huawei Ascend G7

1393/10/3 این فبلت دستگاهی است که تمامی نیاز های شما را به خوبی رفع نموده تا لذت کافی را از آن ببرید .پس اگر به دنبال خرید این فبلت هستید شک نکنید.این دستگاه یکی از بهترین ها برای انجام بازی های سنگین از جمله gta san andreas و یا asphalt 8 میباشد.همچین برای وب گردی نیز می تواند نیاز شما را به راحتی هر چه تمام تر بر آورده کند.منتظر پاسخ های شما هستم.

Huawei Ascend G7 Huawei Ascend G7

1393/10/3 خیر قابلیت تعویض وجود ندارد و به همین دلیل است که از موبایل note 3 یک میلیمتر کوچکتر می باشد

HTC Nexus 9 HTC Nexus 9

1393/10/2 سلام دوستان.این تبلت یکی از بهترین تبلت ها مخصوص برای بازی است.این تبلت بدلیل دو هسته بودنش مقدار کمی از سرعت شما را برای انجام کارهایی مانند وب گردی و ... میگرد.ولی هنگام بازی هیچ مشکلی نخواهید داشت و لذت کافی را از این دستگاه خواهید برد.اگر می خواهید این تبلت را خریداری کنید حتما مدل LTE این تبلت را تهیه کنید.البته مدل LTE این دستگاه هم گران تر و هم بهتر است.این تبلتی تمام عیار برای شماست و اطمینان داشته باشید که از خرید این تبلت نه تنها پشیمان نمی شوید بلکه بهترین انتخاب و خرید را نیز انجام داده اید.
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا