مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی الف د
  • تاریخ عضویت : 1393/9/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/11/11 موتورولا تایید کرده که Android Oreo را برای پرچمدارهای خود عرضه خواهد کرد اما به نظر می‌رسد برای مسئولان این شرکت، کیفیت در مقایسه با کمیت، در اولویت بالاتری قرار گرفته است. از همین رو موتورولا اعلام کرده به محض عرضه اندروید O، تمرکز روی توسعه نسخه سازگار این به روزرسانی با گوشی‌های این برند در دستورکار قرار خواهد گرفت اما عملکرد بهینه در اولویت قرار دارد.
آپدیت بهمن ۹۶:
موتورولا پیش از این نیز تایید کرده بود که بسیاری از گوشی‌های هوشمند این شرکت به روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت خواهند کرد. این روند عملی شد و اگرچه بازه زمانی دقیقی منتشر شد اما اعلام شد آپدیت جدید از پاییز ۲۰۱۷ میلادی برای گوشی‌هایی شامل Moto Z، Moto Z Droid، Moto Z Force Droid، Moto Z Play، Moto Z Play Droid، Moto Z2 Play، Moto Z2 Force Edition، Moto X4، Moto G5، Moto G5 Plus، Moto G5s و Moto G5s Plus عرضه خواهد شد.

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/11/11 با سلام من که حدود یک سال این گوشیو دارم و ازش راضیم البته من نسخه سفارش آمریکا اپراتور وریزون رو گرفتم. از نظر کیفیت ساخت و روان بودن گوشی حرف نداره وقتی یه مدت باهاش کار کنی کار کردن با گوشیهای دیگه به خصوص گوشی سایر برندها و گوشی هایی که پرچمدار نیستند برات سخت میشه من تجربه کردم .کیفیت صفحه نمایش و دوربین و ... توقع آدم رو از گوشی های مویابل بالا میبره

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/9/10 موتو زد فورس هنوز قیمتش به دو میلیون نرسیده و با این روند قیمت دلار فکر نکنم قیمتش از حدود3/5 میلیون پایین تر بیاد
موتو زد فورس 2 الان قیمت حدود4/5 م به فروش میرسه!!!!!!!!!!!!!!!

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/6/6 نه وقتی در دسترس فروش قرار نداره منصفانه وجود نداره
قیمت گوشی به دلار+ قیمت حواله ارزی در روز سفارش با توجه به نوسان قیمت دلار در داخل+ده درصد سود شرکت فروشنده در آمریکا(اگر از آمریکاسفارش بدی)+سود فروشنده داخل+هزینه پست،گمرک و غیره
بطوریکه که قاب دور گوشی موتو زد فورس با قیمت 14 دلار با حساب هزینه پست و... باید بشه 60هزارتومان ولی 140 برای من حساب کرد.حالا دیگه خود گوشیو حساب کن چقدر فروشنده داخل سود میکنه

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/2/18 با درود
گوشی شما مخصوص تست در نمایشگاه بوده را حلی نداره نظرات پایین رو در مورد گوشی های تستر بخون متوجه میشی
شرکتهای چینی این گوشی معیوب و تستر موتورولا را خریداری نموده قاپ اصلی انرا برداشته که قبلا توسط شرکت موتورولا سوراخ سوراخ شده است و روی ان یک قاپ پشتی کپی میگذارند که در فرایند این تعویض خاصیت ضد اب بودن و باطری و انتن و شارژ سریع وایرلس و NFC گوشی از بین میرود و نمونه تقلبی ان با کلمه MOTO روی لنز و درج کلمات دیگر نظیر moto vector یا همان تستر موتورولا درج شده است.
این گوشی های غیرقابل فروش یه نمونه اولیه گوشی هستن که قبل از مرحله فروش نهایی به کاربران جهت ایراد گیری و رفع مشکل و باگ عرضه میشن در کل یه ایراداتی جزیی دارن و بعنوان گوشی تست قلمداد میشن

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/2/16 در جواب شما به نکات زیر اشاره میکنم:
تجربه کار با زد فورس دارم ولی نوت 5 نه
با مقایسه دو گوشی تو همین سایت متوجه تفاوت هاشون میشی
زد فورس جدیدتره-آپدیت بهتر-ماژولار بودن-کیفیت ساخت بهتر چون سفارش آمریکاست ولی نوت 5اگر سفارش آسیا یا خاورمیانه باشه سی پی یو و گرافیکش ضعیفتر از نسخه اروپا و آمریکا هست.
محل اثر انگشت هم بیشتر به سلیقه بستگی داره و به نظر من حاشیه کمتر پارامتر مهم برای انتخاب گوشی نیست اما شاید در پرچمداران جدید بشه.
دوربین موتو زد فورس در سایت DxOMark در تست عکاسی امتیاز 87 را از آن خود کرد و در تست ویدئویی توانست امتیاز 86 را به دست آورد.
جمع بندی:نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی در کنار دوربین 21 مگاپیکسلی

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/2/6 از سایت وریزون آمریکا میتونی تهیه کنی بدین ترتیب که لینک کالا رو بفرست برای سفارش گیرندگان خرید از آمریکا تا هزینه را برآورد کنند اگر تمایل داشتی برات سفارش میدن.
سرچ کن moto z force accessories

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/2/1 XT1650-01 موتو زد دروید سفارش آمریکا
XT1650-02 موتو زد فورس دروید سفارش آمریکا

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/2/1 داداش موتو زد فورس دروید و بطور کلی خانواده موتو زد دروید مخصوص اپراتور وریزون آمریکا هست به همین دلیل کیفیت ساخت از نسخه سفارش آسیا بهتره
اگر موتو زد فورس بخوای فقط از آمریکا باید تهیه کنی چون هنوز نسخه اروپا یا آسیا نداره
فقط بعضی گوشیها تستر و مخصوص نمایشگاه بوده که زیر دوربین نوشته غیر قابل فروش

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/1/10 اونايي كه رم٣هستن زير فلش دوربين و خود دوربين سلفي نوشته شده not for sale اينا واسه تست در نمايشگاه ها بودن
در بحث اصالت گوشیهای موتورولا زد فورس دو گزینه وجود دارد گزینه اول گوشیهای دست نخورده و کاملا اورجینال که به اصطلاح ضد اب باشد روی فریم لنز دوربین اصلی با کلمه دروید DROID همانطور که در تصاویر بالا مشخص است و گزینه دوم گوشیهای تستر و معیوب (رفرش) موتورولا همانطور که در عکس پایین مشخص است کنار فریم لنز دوربین با درج کلمه MOTO و یا moto vector جای پیچها شکستگی دارد و شرکت موتورولا انرا با مته مخصوص برش داده است تا کسی نتواند از ان استفاده کند اما شرکتهای چینی این گوشی معیوب و تستر موتورولا را خریداری نموده قاپ اصلی انرا برداشته که قبلا توسط شرکت موتورولا سوراخ سوراخ شده است و روی ان یک قاپ پشتی کپی میگذارند که در فرایند این تعویض خاصیت ضد اب بودن و باطری و انتن و شارژ سریع وایرلس و NFC گوشی از بین میرود و نمونه تقلبی ان با کلمه MOTO روی لنز و درج کلمات دیگر نظیر moto vector یا همان تستر موتورولا درج شده است.

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/1/9 نسخه اندروید اپلیکیشن اج ماد در مارکت‌های آنلاین برای دانلود موجود است و کاربر پس از نصب این نرم‌افزار، می‌تواند یک اعلان، یک رنگ و یک الگوی روشنایی انتخاب کند. پس از ذخیره تنظیمات، اج ماد برای هر اعلان، الگوی خاصی به نمایش خواهد گذاشت.
به لطف استفاده از پلی کربنات با دوام در ساخت این ماژول‌ها، اج ماد با جنس نرم خود می‌تواند به‌خوبی به بدنه گجت بچسبد. ماژول با موتو زد، موتو زد فورس، موتو زد پلی و نسخه‌های دروید موتورولا سازگار است. همچنین می‌توانید یکی از سه رنگ مشکی، نقره‌ای و قرمز این ماژول را انتخاب کنید.

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1396/1/9 سلام
در بالای گوشی اصلا چراغ نوتیفیکشن وجود داره؟
در بالای گوشی دوربین جلو و فلش فقط هست خود فلش بعنوان چراغ نوتیفیکشن فکر نکنم عمل کنه
به تازگی هم ماد جدیدی قراره ساخته بشه کل لبه گوشی با رنگ های مختلف تبدیل میشه به چراغ اعلان:

وسیله جانبی اج ماد که در آن چراغ‌های LED زیادی با رنگ‌های متنوع تعبیه‌ شده، توسط شرکت ثالث به نام Imagine Tech تولید شده است.
بنا بر گفته‌های سخنگوی کمپانی، ماژول تولیدشده «اولین سیستم روشنایی RGB جهان برای گوشی‌های موتو زد است». زمانی که یک اعلان به گوشی می‌آید، این ماژول می‌تواند لبه‌های موتو زد را با ۴ نوع الگوی متنوع روشن کند. جذابیت‌های این ماژول به همین‌جا ختم نمی‌شود، شما می‌توانید رنگ‌های اج ماد را با توجه به پیام‌ها، ایمیل‌ها، تماس‌ها و موارد دیگر سفارشی‌سازی کنید. این ماژول در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر شرکت Imagine Tech دو نمونه اولیه از اج ماد ساخته است.

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1395/12/26 سلام
تو متن گفته هر دستگاهی که با بلوتوث کار میکنه
برای گوشیهای دیگه باید جدا از گوشی و نزدیک گوشی استفاده کرد ولی تو زد فورس به پشت گوشی وصل میشه و برای حمل راحتتره
از نظر سخت افزاری برتر از دروید توربو2 هست
من بنچمارک اتونتو گرفتم 151013شد
به نظرم صبر کن تا دروید توربو3 بیاد دوربین گوشی ساخت شرکت هسلباد هست
ولی ماژولاز می خوای زد فورس بگیر تا سه سال ماژولهای جدید رو ساپورت میکنه
به تازگی دو ماژول زیر معرفی شده:
1-این بار شرکت Livermorium ماژولی معرفی کرده است که کیبورد QWERTY کامل 5 ردیفه را به سری گوشی‌ های موتو زد اضافه می‌کند.
2-در طول برگزاری کنگره جهانی موبایل تصویری از ماژول گیم‌پد موتورولا دیده شد که به موتو Z متصل شده بود. فرق این گوشی با موتو Z موجودی که ما می‌شناسیم این بود که گوشی دیده شده در تصویر از اسکنر اثر انگشت بیضی شکل بهره می‌برد ولی سنسور اثر انگشت موتو Z ظاهر مربع دارد. همچنین با توجه به گذشت مدت زیادی از معرفی موتو Z نسل اول، به نظر می‌رسد زمان معرفی نسل جدید رسیده است.

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1395/12/4 ماد جدید سری زد موتورولا:
این ماد، که Linc نام دارد، می‌تواند گوشی شما را به بی‌سیم واکی تاکی تبدیل کند. برد رادیویی لینک 5 مایل (حدود 8 کیلومتر) است و با 22 کانال رادیویی سازگار است. به این ترتیب شما در مکان‌هایی که به شبکه مخابراتی دسترسی ندارید، به راحتی می‌توانید با همراهانتان در ارتباط باشید. این قابلیت برای گروه‌های گردشگری و کسانی که به سفر در طبیعت یا رفتن به جاهای دورافتاده عادت دارند می‌تواند بسیار مفید باشد.
اما Linc چیزی بیش از واکی‌ تاکی ساده است. به کمک این ماد می‌توانید به دوستانتان پیامک بفرستید و به لطف GPS داخلی آن قادرید مکان خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید که اگر در سفر اکتشافی‌تان گم شدید، به راحتی گروه همراهتان را پیدا کنید. علاوه بر این اگر در وضعیت اضطراری قرار بگیرید، می‌توانید با زدن دکمه‌ای که برای مخابره سیگنال‌ SOS تعبیه شده، موضوع را به اطلاع سایرین برسانید. این ماد می‌تواند ارتباط رادیویی دوطرفه‌ای با تجهیزات تولیدی سایر شرکت‌ها نیز برقرار کند که ارزش آن را دوچندان می‌کند. باتری داخلی این واکی‌ تاکی 1500 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که قادر است 20 ساعت در حالت آماده به کار دوام بیاورد.
گرچه لینک برای گوشی‌های موتو زد طراحی شده، گفته شده است که می‌توان در هر دستگاهی که با بلوتوث کار می‌کند نیز از آن استفاده کرد. قیمت این ماد 99 دلار است

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1395/11/15 با درود خدمت شما
این گوشی فقط به سفارش امریکا اپراتور وریزون ساخته میشه پس اگر بخرید مطمئنا سفارش آمریکاس چون نسخه جهانی و غیره نداره
در قسمت درباره تلفن - اطلاعات رگولاتوری نوع مدل و فرکانس کشور که نوشته شده آمریکا مدلxt1650-02 همچنینن در مشخصات سخت افزاری گوشی مقدار رم-رام-ورژن- دوربین عقب و جلو-وضوح نمایشگر هست
من از همین دوستان فروشنده در ایران سفارش دادم.وقتی سفارش دادم متاسفانه بازار ارز دچار نوسان بود 4550 با پامپر ژله ای مخصوص وریزون هزینه کردم.الان4200 شده آخرین قیمتی که پرسیدم از همون دوست سفارش گیرنده

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1395/11/4 تو قسمت تنظیمات مسنجر
Default SMS App رو تغییر بده به Massenger

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1395/11/4 با سلام من که این مشکلو ندارم
سه تا نرم افزار پیام رسان داره
Massenger آبی
Hangouts سبز
Massege+ قرمز
آخری مال وریزونه
با اولی پیام بده و نرم فزار دیفالت پیام رسان رو ردیف اول انتخاب کن

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1395/10/29 تجربه ای که دوستان فروشنده این گوشی داشتن اینه که سفارش آمریکا کیفیتش بالاتره تا سفارش سایر کشورها. گوشیهای که هما تلکام میاره میگن سفارش هنده و دو سیم کارته هست ولی سفارش آمریکا تک سیمه اصلا دوسیم نداره
تو خود چین موتو زد 3200یوان ولی موتو زد دروید4300 یوان پس به نظر شما فرق قیمت برای چیه؟؟
تازه موتوزد با قیمت کمتر ماژول باتری رایگان داره ولی موتو زد دروید نداره
همین موتو زد فورس فعلا سفارش آمریکاست یعنی اگر بخوای باید سفارش امریکا از آمریکا بخری نسخه جهانی نداره شاید بعدا بیاد

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1395/10/29 سلام
این گوشی رو حدود 20 روزه خریدم نه مشکل آنتن دهی نداره نه مشکل اینترنت همین الان 4جی وصله
حتی سیم کارت وریزون هم روش بود تو جای سیمکارت گوشی قرار داشت که با سیم کارت ایرانسل جابجاش کردم
تو تنظیمات درباره گوشی قمست رگلاتوری هم نوشته مختص آمریکا نرم افزارهای مخصوص وریزون مثل پیام رسان-مسیریاب روش نصبه
دیگه مثل سال های گذشته نیست که برای هر منطقه فرکانس مخصوص تعریف می کردند الان دیگه مولتی فرکانسه یعنی همه فرکانس ها تعریف شده

Motorola Moto Z Force Motorola Moto Z Force

1395/10/17 نظرات کاربر ان در سایت فروشنده گوشی موتو زد 64 به قیمت 3340 تومن
علی:
سلام
خیلی عذر میخوام ولی داداش رو چه حسابی این قیمتو زدی اخه ؟
پاسخ مدیر:
سلام
چون روی قیمت اصولی زدیم
این گوشیها سفارش امریکا هستند برای همین گرون هستند
با اونی که با گارانتی داخل کشور مدنظرتون هست فرق داره
مهدی:
الان با گارانتی اصلی رو میدن2400دیجیکالا هم موجود داره فول پک هم هست پاوربانک و....داره روش یعنی 1میلیون اضافه تر فقط برا سفارش امریکا که هیچ تفاوتی ام ندارن فقط و فقط سفارش اون کشور اگه قیمت تو ebyو.... سرچ کنی همه یه قیمت هستن و امریکا و اروپا و....هم یکی ان.
حداقل گارانتی دارش میخری میدونی یه پشتیبانی داره
دووووستان من خودم فقط موتورولا داشتم هیچ فرقی بین سفارش امریکا و اروپا نیییییست تمام
پاسخ مدیر:
سلام
فقط درین حد بهتون بگم که شما هیچ کدام از موارد اختلاف گوشی امریکا و هند را نمیدونی
برای اثبات حتی نمیدونی نسخه های هند که با گارانتی هست دوسیم هستند و امریکا تک سیم
بقیه موارد و ساپورت و... بماند:-)

Motorola DROID Turbo Motorola DROID Turbo

1393/10/6 با سلام
اگر انلاک فاکتوری باشه کار میکنه فقط فرق گوشی انلاک فاکتوری کارخانه با انلاک فاکتوری اپراتور اینه که آرم اپراتور تو قاب پشتی گوشی حک میشه.یه لطف کن اگر بدستت رسید امتحان کم ببین زبان پارسی رو ساپورت میکنه یا نه؟؟
این گوشی به نظر خودم شاخ تمام گوشیهاست از نظر کیفیت و مقاومت حرف نداره حتی تو یک سایت خوندم مدل کولار این گوشی ضدگلوله هست ولی نکته ای که هست اینه قطعاتش تو ایران گیر نمیاد و گارانتی نداره و تعمیرش کار هرکسی نیست چون به فراوانی دیگر برندها نیست ولی فکر نکنم کار به تعمیر و گارانتی برسه چون کیفیتش عالیه

Motorola DROID Turbo Motorola DROID Turbo

1393/10/3 با سلام در جواب دوستمون انوش نکاتی رو در مورد این گوشی جهت اطلاع خواهم گفت:
این گوشی دو مدل داره دروید توربو و موتو ماکس که مشخصات سخت افزاری یکی دارند که اولی مخصوص امریکاست و دومی جهت فروش جهانی
بصورت آنلاک فاکتوری و جی اس ام انلاک میشه تهیه کرد که با شبکه ایران کار می کنند ولی مطمئن تر انلاک فاکنوری است. هر دو گوشی باز دو مدل داره مدل کولار (رنگ قرمز و مشکی متمایل به خاکستری) که ضد ضربه و مقاوم ساخته شده با حافظه32گیگا بایت.مدل دوم بالیستیک نایلون فقط رنگ مشکی64گیگابایت
توسط اپراتور وریزن آمریکا به فروش می رسند.
نحوه خرید:
1-از سایت های ایرانی که به صورت آنلاین از امریکا خرید می کنند بدین صورت که لینک سایت آمازون و ابای رو براشون میفرستی و اونا برآورد قیمت بهت میدن که برای مدل32گیگ از 3میلیون تا3/5ملیون و 64گیگ از 4میلون تا 4/3میلیون باید هرینه کنی.از سایت وریزن یا موتورولا نمیشه از ایران خرید کرد چون سایت های ایرانی نمیتونند از اونا خرید کنند.
2-تو امریکا یا کانادا آشنا اقوام داشته باشی بخرن برات بفرستن.
اینم چند تا لینک خرید البته از انگلیس که نزدیکتره:
http://www.gumtree.com/p/motorola/motorola-droid-turbo-64gb/1092071949

http://news.phonesltd.co.uk/phones/motorola/motorola-lifts-the-lid-on-droid-turbo-to-be-launched-by-us-verizon-on-october-30/

http://www.ebay.co.uk/itm/like/301450522011?clk_rvr_id=752800912458&item=301450522011&lgeo=1&vectorid=229508&rmvSB=true

لینک خرید آمریکا:
http://www.amazon.com/Motorola-DROID-Turbo-Ballistic-Wireless/dp/B00OZTTA2G/ref=sr_1_fkmr0_1?ie=UTF8&qid=1419196826&sr=8-1-fkmr0&keywords=DROID+TURBO+in+Ballistic+Nylon64GB

http://www.amazon.com/MOTOROLA-XT1225-Ballistic-Factory-Unlocked/dp/B00QSN8Y7E/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1419196826&sr=8-2&keywords=DROID+TURBO+in+Ballistic+Nylon64GB

http://www.amazon.com/Factory-Unlocked-Motorola-Droid-Turbo/dp/B00PBU5AL8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1419196826&sr=8-1&keywords=DROID+TURBO+in+Ballistic+Nylon64GB

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/9/30 با سلام خدمت همگی وتشکر از توضیحات خوب آقای احسان خ
یه سوال داشتم منظورتون از off-contract چیه؟ چه جور میشه از سایت off-contractخرید کرد؟؟داخل سایت Verizonسه تا گزینه داره.
Full Price همون off-contract میشه؟؟؟ اگر نیست
off-contract ارزونتر ازFull Price میشه؟؟


موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا