مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hesam v
  • تاریخ عضویت : 1393/9/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

LG K10 LG K10

1395/3/31 این ادامه کامنت قبلی : در کل این گوشی در این رنج قیمت انتظارات رو کاملا براورده میکنه  و باز هم بعضی چیزا واقعا به علاقه شخص بستگی داره من در کنار این گوشی گوشی سونی سی 4 و m4 aqua رو هم پیشنهاد میکنم اگه گوشی ضد اب میخوایید  ام فور خوبه ( البته معایبی رو هم دارن که برید تحقیق کنید و جمع بندی نهایی کنید) که بنده هم قصد خرید ام فور  رو داشتم اما بنا به دلایلی نشد و این گوشی رو انتخاب کردم سونی رو خیلی دوست داشتم اما هر جا میرفتم فروشنده ها میگفتن خاطره خوبی نداریم از سونی و کم تر میاریم میگفتن خرابی زیاد داره البته راستو دروغش پای خودشون . .  .  
و در پایان بنظرم برند الجی برند خوب و معتبریه و مثل سامسونگ گوشی های یک شکل و فقط با اسم و پسوند های متفاوت در رنگهای مختلف رو در بازار پر نمی کنه و الان هم هر کسی میره گوشی فروشی و اولین گوشی اندروید که بخواد بخره فروشنده  یا یه سامسونگ میزاره کف دستش یا هواوی و کلی تعریف میکنه و مشتری هم که قبول میکنه و میخره و همین باعث شده سامسونگ و هواوی میشن پر فروش ترین ها در کشور . وضعیت طوری شده که سامسونگ هر گوشی بده یه سری با چشم بسته میپرستنش مخصوصا تو کشور ما که یکسری از طرفداراش تعصب دارن فقط و میان تو پیج نظرات گوشی ها و برندهای دیگه تا جون دارن تبلیغ گوشی های برند خودشون رو میکنن و میخوان دید همه رو نسبت به یه سری برندها منفی کنن نمیدونم هدفشون چیه !!! ایشالا هرچی که هست خیر باشه بقول خودشون! . . . البته این دلیل بر این نمیشه که هواوی و سامسونگ بد باشن ! گوشی های با کیفیتی هم هستن که توسط این شرکتها تولید شدند و خواهند شد . . .
سوالی بود در خدمتم
"موفــق و پاینده باشیــد"

LG K10 LG K10

1395/3/29 با سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی . من تا جایی که دیدم بعضی دوستان تو این صفحه به جای اینکه نظر درست در مورد گوشی الجی کِی 10 بدن فقط صحبت مزایای گوشی های دیگه مخصوصا  سامسونگ جِی 5 و جـِی 7 رو گفتن و معایب گوشی الجی کِی 10 بوده ( و معتقدم کسی که میگه سامسونگ جی 5 از کِی 10 سرتره هیچی از گوشی نمیفهمه  چون تنها مزیتش صفحه نمایش خوبشه که بقول دوستان کیفیت دوربینشم بهتر نشون میده ) این رو بگم که نقد باید باشه و ضروریه اما نقد باید سازنده باشه و نه اینکه بیاد  از ریشه قطع کنه . . . شما که اینقد نقد میکنید سامسونگ جِی5 رو نمیبینید که سراسر عیبه قیمتشم ک برابره حالا ازش دفاع هم میکنید؟؟؟
یه سری دوستان هستن که فقط یه سری اعداد و رقم اشتباه گرفتن دستشون و چشاشون رو بستن و فقط از اولین کامنت دارن این گوشی رو میکوبن توصیه میکنم بهشون دیگه تمومش کنن ما از اطلاعاتشون بهره مند شدیم به اندازه کافی . . .

و اما در مورد این گوشی و کسایی که قصد خریدنشو دارن عرض میکنم که حتما این مطالب رو بخونن :
گوشی الجی K10 با رم 2 و سی پی یو 8 هسته و حافظه داخلی 16 یک میانرده هست که از دو سیم کارت البته نانو
جای رم ( حافظه خارجی) که جدا از جاهای سیم کارته و هر دو سیم کارت قابلیت 4g  اما نه همزمان پشتیبانی میکنه . . .
هم خوده گوشی هم باتریش ساخت کُره هست . دوربین اصلیش 13 کیفیتش خوبه با جی 7 برابری میکنه اما سلفی 5 و کمی ضعیف تر از حد انتظاره البته تو نور کافی خوبه و با این قیمت انتظار بیشتر نمیشه ازش داشت. باتریش در حد متوسطه و با جِی 7 سامسونگ امتحان کردم تقریبا برابر بود اگه رو حالت صرفه جویی بذارید خیلی بهتر شارژ نگه میداره در کل من راضیم . صفحه نمایشش تو فضای خانه و سر پوشیده خیلی خوبه و موردی نداره ولی در فضای بیرون و محیط باز در روزای افتابی کمی مشکل داره  ولی در کل خوبه و مثل صفحه نمایش بعضی مدلهای سامسونگ اشباع شده نیست .
سنسور روشناییش هم بخوبی عمل میکنه .
سِنسور قطب نما و روشنایی خودکار و مجاورت شتاب سنج و میدان مغناطیسی داره .
صدای اسپیکرش زیاد قوی نیست ولی صدای هندزفریش خوب و با کیفیت و زیاده و اگه هندزفری وصل کنی خود بخود صدارو میاره پایین اما اگه بخوای تا آخر زیاد کنی  رو صفحه نمایش گوشی هشدار میده که( اگر به مدت طولانی با صدای بلند گوش دهید به گوشتان آسیب میرسد ) ولی گوش دادن به موسیقی با اون صدا لذت خاصی داره . . .
و اما ظاهر گوشی که کاملا مسئله شخصی ولی به نظر بنده این گوشی از جلو مخصوصا رنگ مشکی فوق العاده زیباست و جذابیت خاصی داره و به دل میشینه از کاورش هم میتونید استفاده کنید که هم به گوشی اسیب نمیرسه و محافظت میشه و هم میتونید تماس هارو باهاش پاسخ بدید یا نوتیفیکشن هارو ببینید فقط یه بدی داره که وزن گوشی رو سنگین میکنه ولی من ازش استفاده میکنم بازم مورد شخصیه . . .
در مورد گارانتی هم  کارت گارانتی طلایی 2 ساله هم توی جعبش هست . . .
من الان حدود 4 ماهه این گوشی رو دارم و مُدام تو دستم ازش کار میکشم و تا الان هنگی ندیدم ازش و با اندروید 6 که داره سرعتش خیلی خوبه .
من بارها تو سایتا دیدم که این اطلاعات در مورد کِی10 رو اشتباه گفتن( مقدار رم و حافظه داخلی و حتی نسخه اندروید گوشی رو که 6 هست 5.1 ذکر کردن و  . . .) و همینجا هم دیدم دوستان اشتباه گفتن مقدار رم گوشی رو  و اکثر کاربرایی که میخواستن بخرن این گوشی رو گمراه شدن بخاطر همین من طبق گوشی خودم گفتم این اطلاعات رو و مدل هایی که وارد ایران شدن همه اینجورن . . .

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/12/21 با تشکر از دوستانی که پاسخ دادن اما یه سوال دیگه که آیا این گوشی تو نرم افزارهای چت و مرورگر و اینترنت و بازی معمولی کند اجرا میشه ؟یا هنگ میکنه؟ یکی از دوستان گفت هنگ و لک داره ! با این مشخصات نرم افزاری نباید اینطور باشه ! شما هم همین مشکلو دارین؟

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/12/20 سلام ببخشید رشت از کجا خریدی ؟ من دیروز چند جا تو لاکانی سوال کردم این گوشی رو نداشتن . . . از کجا بگیرم که مطمئن باشه؟

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/9/21 سلام دوستان . من میخوام مدل 4G‏ این گوشی رو تا چند روز آینده بخرم . فقط از دوستانی که مدل 4G‏ این گوشی رو دارن یک سوال دارم لطف کنید امتحان کنید ببینید که مدل 4G‏ از قابلیت ‏OTG‏ پشتیبانی میکنه ؟؟؟ چون من شنیدم که فقط مدل 3G‏ از ‏OTG‏ پشتیبانی میکنه ! لطفأ کسانی که مطمئن هستند پاسخ بدهند . . . "تشکر فراوان از کسانی که راهنمایی می کنن "

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/9/21 سلام دوستان . من میخوام این گوشی رو بخرم تا چند روز آینده و مدل 4G‏ این گوشی رو میخوام بخرم . فقط یک سوال دارم از دوستانی که مدل 4G‏ این گوشی رو دارن لطف کنید امتحان کنید و ببینید که مدل 4G‏ این گوشی از قابلیت ‏OTG‏ پشتیبانی میکنه ؟ ؟ ؟ چون من شنیدم که فقط مدل 3G‏ این قابلیت را داره . . . ممنون میشم اگر پاسخ بدید . . . باتشکر

LG L70 Dual D325 LG L70 Dual D325

1393/10/1 سلام دوستان .يه سوال دارم لطفأ باتجربه ها جواب بدين ممنون. ١.روي استحكام اين كوشي ميشه حساب كرد يعني كوشي هست كه ٢يا٣سال واسه ادم كار كنه يا قابل اعتماد نيست. ٢. به نظرتون ال ٧٠بهتره يا ديزايز ٣١٠ . تو اين رنج. ٣.بعضي جاها خوندم كه نوشته فيلم هايFul hd رو نشون نميده آيا درسته؟ممنون ميشم كمكم كنيد يكم ميترسم برم سمت ال جي .با تشكر فراوان .

Sony Xperia E1 dual Sony Xperia E1 dual

1393/9/25 با سلام خدمت شما دوست عزيز ممنون از راهنمايت .مشكل بدنه ضعيف ديزايز٣١٠ با قاب محافظ حل نميشه؟رم اين كوشي ١هست يا ٥١٢؟ و سوال بعد نظرات كاربران خوندم كفته بودن برنامه نميشه داخل رم انتقال داد.آيا درسته؟و آيا اين موضوع واسه سوني اي ١ هم صدق ميكنه؟؟شرمنده طولاني شد

Sony Xperia E1 dual Sony Xperia E1 dual

1393/9/24 با سلام خدمت اساتيد محترم .من از اينترنت كوشي زياد استفاده ميكنم و برنامه هم در حد متوسط وبازي هم كم . استحكام كوشي مهمه واسم و دوربينم واسم اهميت نداره. تا قيمت ٣٥٠ يا ٤٠٠.ميخام بدونم بين اين ٣مدل كدوم كوشي بهتره: سوني E1يا HTCديزايز ٣١٠دوال يا هواوي واي ٥١١.ممنون ميشم جواب بدين
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا