مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پیمان ر
  • تاریخ عضویت : 1393/9/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 57

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 57 مورد

Microsoft Lumia 650 Microsoft Lumia 650

1401/2/9 سلام ای کاش مایکروسافت دوباره گوشی ویندوزفون جدید می ساخت.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/10/24 با سلام و درود
در همین گروه دوست عزیزی هستند با پروفایل Ali H ایشان نظرات با ارزشی دارند و می‌توانند بیشتر شما را راهنمایی کنند.
خواهش میکنم نظرات ایشان را مطالعه فرمایید.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/10/22 سلام بر همه عزیزان
میخواستم تجربه خودم رو در مورد انواع برند های که داشتم در اختیار شما قرار بدم.
ال جی سامسونگ نوکیا مایکروسافت شیائومی اپل HTC سونی از تمامشون بهترینها رو داشتم. LG سخت افزار مشکل داشت. سامسونگ سری نوتش عالیه. نوکیا کلا ارزش خرید ندارد تکنولوژی قدیمی و رابط کاربری بیروح. مایکروسافت خدابیامرز واقعاً حیف شد خیلی خوب بود. اپل خوبه ولی باتری و محدودیت های فعلی رو مخه. HTC خوب بود ولی مشکلات سخت افزاری زیاد داشت. سونی واقعاً کارآمد و عالی حیف که در بازار موجود نیست واقعاً ارزش دارد. شیائومی هم مخلوطی از تمام خوبیهای برند ها به همراه مشکلات و باگ های آنها است.
نتیجه ای که گرفتم در بازار ایران فقط دو انتخاب وجود دارد سامسونگ یا شیائومی. شیائومی ۶ مدل مختلف داشتم هر کدام مشکل خاصی داشت یکی پرش آنتن یکی تنظیم نشدن نور یکی قطع و وصل وای فای یکی باگ در برنامه تلفن و مسیج یکی مشکل رابط کاربری و... سامسونگ هم انواع نوت را داشتم و واقعاً عالی بودن اما در ابتدا فقط به علت ظاهر زیبا و قیمت مناسب شیائومی خریدم ولی مجبور به فروش میشدم حالا یک سامسونگM12 برای کارم و یک M 32 دارم. در نهایت ای کاش پولم را خرج تنوع طلبی و خرید گوشی‌های تازه به دوران رسیده و فول کپی شیائومی نکرده بودم از همان اول بالاترین مدل سامسونگ را می‌خریدم و هر وقت قدیمی میشد ارتقاء میدادم. دوستان عزیز تجربه سامسونگ بسیار بالاست حتی میان رده هم کیفیت بالا دارد برای همه رده و همه کاری گوشی زده است لطفاً نیاز خود را مشخص کنید و گوشی بخرید و در این دوران هزینه اضافی نکنید.
البته تمام موارد فوق جای گسترش و صحبت دارند که اینجا نمیشه بیان کرد امیدوارم عزیزان نظرات خود را بیان کرده تا در تصمیم گیری جوانان تاثیر مثبتی به جهت انتخاب مناسب برداشته شود. دوستان عزیز چنانچه مطلب مورد پسند بود لایک کنید تا رتبه بالا در نظرات پیدا کند و بقیه هم استفاده کنند.
با تشکر فراوان از مطالعه شما.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/9/20 سلام
خیلی ممنون از توجه شما.
عزیزم قبول دارم پیشرفت شیائومی بسیار سریع بوده است و بودن رقابت در بازار باعث شد سامسونگ با اتخاذ سیاست‌های جدید همچنان بازار را نگهدارد به هر حال بودن رقابت در بازار به نفع مصرف کننده خواهد بود.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/9/18 سلام بر همه عزیزان
میخواستم تجربه خودم رو در مورد انواع برند های که داشتم در اختیار شما قرار بدم.
ال جی سامسونگ نوکیا مایکروسافت شیائومی اپل HTC سونی از تمامشون بهترینها رو داشتم. LG سخت افزار مشکل داشت. سامسونگ سری نوتش عالیه. نوکیا کلا ارزش خرید ندارد تکنولوژی قدیمی و رابط کاربری بیروح. مایکروسافت خدابیامرز واقعاً حیف شد خیلی خوب بود. اپل خوبه ولی باتری و محدودیت های فعلی رو مخه. HTC خوب بود ولی مشکلات سخت افزاری زیاد داشت. سونی واقعاً کارآمد و عالی حیف که در بازار موجود نیست واقعاً ارزش دارد. شیائومی هم مخلوطی از تمام خوبیهای برند ها به همراه مشکلات آنها است.
نتیجه ای که گرفتم در بازار ایران فقط دو انتخاب وجود دارد سامسونگ یا شیائومی. شیائومی ۶ مدل مختلف داشتم هر کدام مشکل خاصی داشت یکی پرش آنتن یکی تنظیم نشدن نور یکی قطع و وصل وای فای یکی باگ در برنامه تلفن و مسیج یکی مشکل رابط کاربری و آخریش نوت ۱۰ که دارمش و سامسونگ هم انواع نوت را داشتم و واقعاً عالی بودن در ابتدا فقط به علت ظاهر زیبا و قیمت مناسب شیائومی خریدم ولی مجبور به فروش میشدم حالا یک سامسونگM12 برای کارم و یک شیائومی نوت ۱۰ دارم‌. در نهایت ای کاش پولم را خرج تنوع طلبی و خرید گوشی‌های تازه به دوران رسیده و فول کپی شیائومی نکرده بودم از همان اول بالاترین مدل نوت سامسونگ را می‌خریدم . دوستان عزیز تجربه سامسونگ بسیار بالاست حتی میان رده هم کیفیت بالا دارد برای همه رده و همه کاری گوشی زده است لطفاً نیاز خود را مشخص کنید و گوشی بخرید و در این دوران هزینه اضافی نکنید.
البته تمام موارد فوق جای گسترش و صحبت دارند که اینجا نمیشه بیان کرد امیدوارم عزیزان نظرات خود را بیان کرده تا در تصمیم گیری جوانان تاثیر مثبتی به جهت انتخاب مناسب برداشته شود.
با تشکر فراوان از مطالعه شما.

Xiaomi Poco M3 Xiaomi Poco M3

1400/7/10 12.5.2 آپدیت کردم سرعت پردازش و تصویر خیلی خوب شد لگ گوشی از بین رفت و باتری هم تغییر نداشت حرارت گوشی در همه زمانها خوب است به طور کلی عملکرد گوشی خیلی بهتر شده است

Xiaomi Redmi Note 10 Xiaomi Redmi Note 10

1400/4/5 سلام بله

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1400/3/21 سلام سوالی دارم لطفاً با ۹۱۳۱۲۷۷۳۶۸ تماس بگیرد متشکرم

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1399/10/17 با سلام دوستان عزیز در تمام سایتهای معتبر خارجی به طور مشخص ذکر شده که این گوشی به زودی miui 12 را میگیرد و حتمی است.

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1398/3/18 سلام مشکل آپدیت نداشتم و این گوشی مثل اغلب گوشی های اندرویدی دو سال آپدیت می‌گیرند. به نظرم برای شما خرید حضوری در شهرهایی مثل تهران و اصفهان بهترین گزینه است.
در مورد برندهایی که ذکر کردید شاید مطالعه در مورد آنها بیشتر به شما کمک کند. هر سه خوب هستند سامسونگ دوم دنیا شیائومی بیشترین پیشرفت در زمانی کوتاه و نوکیا با تجربه ولی در حال حاضر با توجه به زیر ساخت‌های سامسونگ در ایران بهترین سرویس دهی سامسونگ است. شما اگر با گوشی سامسونگ فعلی مشکلی نداری و قصد ارتقا داری a6+ گزینه خوبیه.

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1398/3/16 سلام بله زبان فارسی داره. خودم همین گوشی رو دارم ولی این گوشی دو سری هست که سنسورهای آنها سازندگان متفاوتی دارند که در همین نظرات قبلی دوستان اشاره شده است. برخی مشکلات از همین قسمت بوده البته خودم تا به امروز مشکلی نداشته ام.
از این جهت نوت 7 و نوکیا 6.1 را در ابتدا پیشنهاد میکنم

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1398/3/15 سلام به نظر بنده بر اساس ارزش خرید:
1- شیائومی نوت 7
2- نوکیا 6.1
3- شیائومی نوت 6 پرو
موفق باشید

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1398/2/1 با سلام
با تایید کامل نظر رسول اضافه میکنم شما بعد از آپدیت برای دریافت تم منطقه رو عوض کنید و تم رو گرفتید دوباره منطقه رو ایران تنظیم کنید و اینکه شما می‌توانید چندین تم را دانلود کنید بعد تم ها رو ویرایش کنید مثلا آیکون های یک تم را با دیگری عوض کنید.
موفق باشید

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1398/1/31 سلام 4 ماهه گوشی رو دارم نو خریدم تا حالا همه چیز خوب هست بدون هیچ مشکلی 64 گیگ آبی واقعا زیباست گوشی زیاد داشتم از پرچمدار تا میان رده و تقریباً تمام مارکهای معروف از بین تمامی آنها Z5 سونی و همین گوشی بهترین بودند که هنوز دارمشون نوت ۶ پرو همه چیزش خوبه فقط دوربین‌های دو سمت چندان با کیفیت و عالی نیستند و بعضی وقتا مثل نقاشی عکس می‌گیرند. این را هم بگویم که بهترین عکس ها رو با مایکروسافت 950 گرفتم. گوشی شیائومی نوت ۶ هم خوبه از جای مطمئن بگیرید و با خیال راحت استفاده کنید.
موفق باشی

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1398/1/15 با سلام
زمانی که از اثر انگشت برای آنلاک گوشی استفاده میکنم بعد از 72 ساعت پیغام میده که 72 ساعت هست که از گزینه دیگری برای آنلاک گوشی استفاده نشده (منظور پترن یا وصل کردن نقاط) و حالا باید از این گزینه استفاده کنی مشابه پیغام شما.
دوستان چطور میشه این حالت رو غیر فعال کرد؟

LG V10 LG V10

1397/1/8 با سلام تا مهلت تست داری پس بدهید.

Xiaomi Redmi 4X Xiaomi Redmi 4X

1396/10/9 با سلام قیمت گوشی مناسب است البته نسبت به امکاناتی که دارد تا حدی که اگر خراب شد به جای تعمیر میشه یکی دیگر خرید.
شما با همین مشخصات از یک برند معروف گوشی بگیر اگر تاچ ال سی دی شکسته شد تقریبا هم قیمت گوشی باید تاچ رو بخری (با خرید گوشی شیاىومی 4x مخصوصاً 64 گیگ مثل اینکه نصف پول یک گوشی با برند معروف رو داده اید) این از نظر اقتصادی بودن خرید این گوشی و در مجموع هم ارزش خرید را دارد.

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/7/20 با سلام برنامه تنظیم نور نصب کردم کل گوشی بهم ریخت.
شما برنامه های جدید رو یکی یکی پاک کن نتیجه رو ببین، نشد دیگه، گوشی رو ریست کنید (تنظیمات کارخانه).
موفق باشید

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1396/7/14 با سلام دوستان من تاچ ال سی دی این گوشی رو میخوام البته قیمت مناسب

Microsoft Lumia 430 Dual SIM Microsoft Lumia 430 Dual SIM

1396/5/31 سلام
دوست عزیز کاربران وینفون کم شده اند و گوشی ویندوزی هم مدت ها است تولید نشده شما به آمار فروش گوشی ها یا برترین ها در امسال یا سال های گذشته نگاه کن گوشی های اپل همیشه بالاترین آمار را دارند
البته نظر شخصی این است شما یا گوشی آیفون بخرید یا گوشی های جدید تولید شده سونی.

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1396/5/20 سلام
اگر با سیم کارت دوم میتوانید تماس بگیرید و زنگ میخورد پس باید مسیج هم درست بشه در قسمت ستینگ بعد privacy بعد Background apps باید قسمت مایکروسافت مسیج فعال باشد ببین چطور است در ضمن یک جستجو در سایت وینفون هم انجام بده شاید نتیجه بده در بخش پرسش و پاسخ تا جایی که امکان باشد کمک از دستم بر بیاد انجام میدم

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1396/5/19 سلام
سیم کارت دوم جدیدا گذاشتی؟ درست میشه مطمئن باش. برو ستینگ بعد قسمت لاک اسکرین و sounds اونجا باید برنامه مسیح سیم دوم باشه البته در قسمت sound باید گزینه اختصاص دادن صدا به برنامه ها رو بری خلاصه اینکه اگر مسیج سیم دوم فعال باشه اونجا آیکنش باید باشه .
در قسمت notification هم باید مسیج سیم دوم باشه .حالا اگه تمام موارد درست باشه فقط یک مورد دیگه میمونه که باید جواب سوال زیر رو بدی:
آیا وقتی گوشی باهاش کار میکنی (یعنی روشن صفحه هست) مسیج بیاد صداش میاد یا نه؟

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1396/5/18 سلام
احتیاج به ریست نیست شما پس از وارد شدن به ستینگ به قسمت system وارد شوید و بعد وارد نوتیفیکیشن و اکشن شوید در این قسمت باید هر سه عدد کلید های سوییچی on باشد بعد از این کار مشکل حل خواهد شد.

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/5/16 سلام
قاب فابریک سونی x کل محیط گوشی رو پوشش میده و حتی گلس هم نیاز نیست درب کیف شفاف هست و بعد شناخته شدن کیف توسط nfc گوشی بدون نیاز به باز کردن در کیف میشه با گوشی کار کرد خیلی کیف خوب و کاربردی و با کیفیت بالا هست دارم ...

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/5/13 سلام
حق با شما است ببخشید اشتباه کردم.
البته ضخامت ورق فلزی شاید کمتر از 0.4 میلیمتر است زمانی که به موزیک گوش میدی پشت گوشی مثل اینکه رو ویبره باشه میلرزه و البته این ورق فلزی رو با حرارت یک سشوار و یک کارت اعتباری از پشت گوشی بر میدارن و یک ورق دیگر میزارن البته این درب در سایت لوازم موبایل هم هست حدود 23 هزار تومان حالا بگذریم گوشی خوبیه حتما یک کیف خوب سونی اصل احتیاج داره تا مثل حلزون بشه (جنسی لطیف با بدنه ای محکم)

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/5/13 با سلام
دوست عزیز بدنه گوشی مطمئناً قطعات پلاستیکی دارد درب پشت و نوار کناری پلاستیک محکم و با کیفیت بالا قرار گرفته توصیه میکنم فیلم باز کردن گوشی در یو تیوپ ببینید و اینکه با استفاده از این گوشی متوجه شدم با سرعت 60 فریم فیلم برداری کنید فقط 5 دقیقه میگیرد بعد ارور حرارت میده. شما لطفا مشخصات کامل گوشی خودتان را در سایت بزنید تا بریم مثل شما بخریم. متشکرم
در ضمن تمام نظرات آقای سهیل را خواندم تمامی درست بود و واقعی متشکر از ایشان.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/12/17 سلام
گوشی رو خاموش کن باتری رو در بیار حدود ۳۰ ثانیه صبر کن دوباره باتری رو بزار گوشی رو روشن کن درست میشه اگه جواب داد خبر بده متشکرم
موفق باشید

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/11/15 با سلام
حق با شماست در هر صورت نمیخواهم منکر مشکلاتی که داشتید باشم خودم هم مدتی طول کشید تا به دلایلی که ذکر کردم 950 را انتخاب کردم ولی سرعت ارسال آپدیتها از طرف مایکروسافت بیشتر شده و برنامه های موجود کیفیت خوبی دارند.
از طرفی چنانچه این سیستم عامل تغیراتی که کاربران اعلام میکنند به سرعت غملی نکند و نظراتی را که در مقایسه با دو سیستم عامل دیگر وجود دارد مورد بررسی قرار ندهد البته نظر شما "سیستم وینفون جذابیت نداره و حالت مردگی داره" بیشتر صحت پیدا میکند.
از اینکه شما با وجود دوبار استفاده از این گوشی باز به نظرات این بخش نیم نگاهی دارید خوشحالم شاید تغییرات آینده باعث پیوستن شما به ویندوزفون شود و شاید هم برعکس!!
موفق باشید

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/11/14 با سلام
دوست عزیز هم Z5 اندروید دارم هم لومیا 950 هر دو را کامل تست کردم و کار کشیدم هر دو خوب هستند ولی 950 زیبایی کمتری داره ، هم ظاهر گوشی هم ظاهر نرم افزاری ، قبول دارم که فلز و شیشه چیز دیگه ای هست ولی در نهایت با 950 کار میکنم و گوشی ویندوزی انتخاب کردم اگر شما اینسایدر نباشی مشکلی نداری ، و چرا ویندوزفون؟
امنیت بیشتر
مدیریت فوق العاده رم و حافظه
آپدیت فقط ویندوز 10 حداقل تا 5 سال (اندروید هر سال ورژن بالا میره و یک سری گوشی دیگه آپدیت نمیگیرن)
تایپ فارسی و انگلیسی فوق تصور و بسیار عالی
آپدیت و بروز رسانی برنامه ها
پشتیبانی سریع پرسنل مایکروسافت از سراسر جهان
سرعت اجرای برنامه ها و هنگ نداشتن
هماهنگی کامل با تمام وسایل ویندوزی
آنتن دهی عالی
تنظیمات راحت و بی دردسر
دوست عزیز پیشنهاد میکنم این گوشی رو از نزدیک باهاش کار کن حداقل یک ماه استفاده کن ببین تفاوت رو
موفق باشی

Microsoft Lumia 650 Microsoft Lumia 650

1395/11/14 سلام
دوست عزیز اگر تا به حال گوشی ویندوزی مخصوصا با ویندوز 10 نداشته ای خوب تحقیق کن که تو ذوقت نزنه
کلا اگه دنبال ظاهر زیبای گوشی و برنامه ها نیستی گوشی های مایکروسافت عالی هستند در خانواده خودم لومیا 950 و لومیا 640 و هم سونی Z5 که اندرویدیه داریم با همه کار کردم لذت کار با 950 کاملا متفاوت هست در تایپ و هوشمندی و مدیریت رم و حافظه ویندوز بی رقیبه تمام بازیهای خوب رو داره و تمام برنامه های اجتماعی هم هست (قبلا نبود) با تلگرام هیچ مشکلی ندارم سرعت و امکانات گوشی(950 لومیا) فوق العاده است این تجربه یک سال خودم هست.
اگه قصد خرید داری 950 بگیر و لذت ویندوز 10 را ببر.
به راحتی با کامپیوتر و لپ تابت به طور یک پارچه سینک میشه تایپ کردن بسیار عالی و راحته امکانات فول و عالیه باید کار کنی تا کم کم ببینی چه وسیله عالی هست.
موفق باشی

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1395/8/14 با سلام از پروموبایل خریدم در مورد گوشی کاملا توضیح دادن و برخورد خوبی دارن راضیم در ضمن این گوشی اسکنر چشم دارد در مجموع تایپ باهاش خیلی عالیه مناسب وب و اینترنت و تمام برنامه های اندروید رو دارید سرعت بسیار خوبی داره لوازم جانبیش هم راهت هست امکان شارژر وایرلس هم داره خیلی خوبه

HTC One M9 HTC One M9

1395/8/9 با سلام
دوستان کدام یک از نمونه های M9 بهتره و ارزش خرید داره m9 / m9+
آیا گوشی دیگری هست با همین مشخصات یا بهتر که اینفرارد و nfc و حسگر اثر انگشت داشته باشه؟
کلا بهترین و کامل ترین گوشی اندروید به نظر شما چیه؟

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1395/6/7 با سلام
دوست عزیز با otg که خروجی تایپ c داره مشکل حل میشه سایت جانبی و سایت سی و سه پل موجود دارند. تبدیل برای شارژ و ارتباط با کامپیوتر خوبه وجواب میده.
موفق باشید

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1395/5/11 با سلام
برنامه ringtone maker خوبه خودم تو اینترنت گشتم این برنامه معرفی شده بود استفاده کردم خوبه حدود 40 ثانیه از هر نوع آهنگی که بخواهید زنگ موبایل باشد را در گوشی ذخیره میکنه.

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1395/5/10 سلام باید برنامه ringtone maker را نصب کنید و موزیک مورد نظر خودتون رو انتخاب و به زنگ موبایل تبدیل کنید در حالت معمولی نمیشه از فایلهای mp3 استفاده کنی
موفق باشید

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1395/4/27 با سلام دوست عزیز با تجربه کار با گوشی های ویندوز و اندروید مثل لومیا ۵۳۵ و۹۵۰ و سامسونگ s3 وسونی z5 (در حال حاضر لومیا ۹۵۰ دارم)
ویندوز فون پیشرفت خوبی داشته ولی تا اندروید در مجموع خیلی فاصله داره ولی به دلایلی ۹۵۰ را انتخاب کردم و راضییم:
۱- داشتن مایکروسافت آفیس و تایپ بسیار عالی پس از مدتی سیستم از نحوه نوشتن الگو برداری میکند و تایپ سرعت بالایی انجام میشه
۲- حالت کانتینیوم که شما همزمان با گوشی دو کار متفاوت را در دو محیط میتواند انجام دهید
۳- استفاده از شارژر وایرلس که خیلی خوبه
۴- محیط کاملا فارسی و دلچسپ
۵- روان بودن سیستم عامل
۶- تمام برنامه های مورد نیاز علاقه ام در استور ویندوز بود البته برنامه های خوب خرج داره
۷- حجم کم برنامه های ویندوز
۸- دوربین خوب در شب و روز
۹- داشتن حالت otg
۱۰- مایکروسافت اج که با سرعت بالا گشت گذار اینترنت را بسیار خوب انجام میدهد وحالت مخصوص برای خواندن متن دارد
و اما گوشی در بازیهای سنگین داغ میکنه و بعضی اوقات فریز شدن تصویر وجود دارد که با بروز رسانی های فراوان مایکروسافت بسیار کمتر شده باتری گوشی یک روز کامل دوام داره با مصرف معمولی سیستم عامل خیلی بهتر از ۸.۱ شده است
برنامه های اجتماعی هست ولی به خوبی اندروید عمل نمیکنه قراره ایمو هم بیاد ولی اگر شما و دوستانتان از واتس آپ و اسکایپ استفاده کنید همه چیز تکمیل است
نصب برنامه ها میتواند از هر جای دیگری به غیر از استور ویندوز هم صورت بگیره و فقط کافیه گزینه این کار را در ستینگ فعال کنی حالا اگر برنامه نویسهای حرفه ای شروع به کار کنند در آینده کمبود وجود نداره
موفق باشید

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1395/3/2 با سلام
دوستان عزیز پس از چند روز استفاده از گوشی:
با استفاده سنگین به مدت زیاد پشت گوشی داغ میشود
قاب پلاستیکی گوشی چندان دلچسب نیست
دکمه های کنار گوشی برجستگی زیادی دارند(کاملا مکعبی بالا آمده اند و گوشه ها تیز است)
اسکنر قرنیه بسیار دقیق عمل میکند ولی کند است و باید مستقیم به گوشی نگاه کنید
و اما بسیار خوش دست و زیبا با صفحه نمایش عالی ، شارژ سریع ، صدا با کیفیت خوب ، دوربین عالی ، سرعت فوق العاده ، قابلیت گلنس ، اجرای برنامه های سنگین ، کامل تر شدن استور ویندوز ، ویندوزفون 10 اورجینال و ...
یک مورد جالب در گوشی هست و آن هم قرار گیری میکروفن رو پایین صفحه نمایش گوشی که بسیار هوشمندانه طراحی شده " به هیچ وجه آزار دهنده نیست" DJK " زیرا شنونده به راحتی صدای شما را میشنود.
هم گوشی ویندوزی داشتم هم اندروید پرچم دار با این گوشی به جرعت میشه گفت مایکروسافت به زودی رقیب تمام عیار سایر سیستم عاملها خواهد شد ضمن اینکه از زبان فارسی کاملا پشتیبانی میکند و نرم افزارهای ایرانی هم روز به روز بیشتر میشوند از جمله بانکها..
در مجموع از خریدم در حال حاضر بسیار راضیم و از کارکنان پرو موبایل بابت قیمت مناسب و پاسخگویی ایشان متشکرم و همچنین سایت موبایل ایران که یکی از بهترین سایت ها در زمینه موبایل است.
موفق باشید

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/1/15 سلام
کیفیت صدا و مکالمه عالی
صفحه نمایش عادی خوبه زیر نور افتاب باید روشنایی صفحه را بالا ببرید
هر دو سیم 4g ساپورته ولی همزمان نیست
دوربینها قابل قبول هستند ولی عالی نیست
باتری با شرایط عادی بعد از ارتقا به اندروید 6 تا دو روز هم میرسد البته به سختی
لگ و هنگ اصلا پشتیبانی عالی خیلی خوبه
محافظ گذاشتن در حد برچسب معمولی خوبه ولی بدنه و طراحی بسیار زیباست و محکم در ضمن انتقال حرارت بدون محافظ و گارد بهتر انجام میشود
پریمیوم بزرگتره و با کیفیت تر در این مورد هر دو را از نزدیک ببینید تصمیم با شماست
دوست عزیز تقریبا با تمام پرچمدارهای 2015 کار کردم هر کدام برتری هایی دارند سونی سری زد همه خوبیهای بقیه را داره در حد نام سونی رابط کاربری سونی شاید در ابتدا کمی برای شما که اچ تی سی داری سخت باشه ولی به تدریج به روانی و سرعت و سادگی آن اعتقاد پیدا میکنی
بدنه Z5 بسیار خوش ساخت است
موفق باشید

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1394/12/28 با سلام
امکان انتقال برنامه در آندروید 6 به کارت حافظه جانبی وجود دارد
وقتی در تنظیمات به برنامه‌ها وارد شوید روی هر برنامه کلیک کنید
میتوانید محل برنامه را به کارت جانبی تغییر دهید.
موفق باشید

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1394/12/27 با سلام
هفته پیش به اندروید 6 آپدیت کردم
stsmino حذف شد.
مصرف باتری بهتر شده ولی نه زیاد.
اگر با دکمه پاور صفحه نمایش را خاموش کنم یا خودش خاموش بشه فقط اثر انگشت میخواهد.
سرعت کار سیستم بالاتر رفته.
تنضیمات صوتی برای تماسها و بقیه تغییر کرده و تقریبا مثل اندروید 5 ابتدایی شده.
قابلیت انتقال برنامه ها به کارت حافظه جانبی برداشته شده است که این مورد آخر خوب نیست و نمیدانم چه کار باید کرد تا برنامه ها انتقال پیدا کنند.
لطفا دوستان تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.
موفق باشید
موارد 1 تا 40 از مجموع 57 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا