مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شهریار ن
  • تاریخ عضویت : 1393/9/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Nothing Phone (2) Nothing Phone (2)

1402/8/27 من رفتم بام لند نمایندگی سامسونگ برای s23 ultra یه گلس نصب کنه؛ گوشی تعمیرکار اون نمایندگی ناثینگ بود. شما یه نگاه به کیفیت سخت افزار و بدنه این گوشی تو یوتیوب بنداز اونوقت دلیل محبوبیت این گوشی رو میفهمی.
یه نگاه به نرم افزار و خلاقیت نرم افزاری این گوشی بنداز متوجه محبوبیتش میشی.
کسایی که میان میگن این گوشی لامپ و چراغه اتفاقا چون همین لامپ و چراغهاش براشون جذابه این حرف و میزنن.
شما اگر تونستی از کارکرد باتری یا کیفیت صفحه نمایش؛ دوربین؛ سخت افزار و مقاومت بدنه یا نرم‌افزار و پشتیبانی نرم‌افزار این گوشی ایراد بگیری حرفت منطقی خواهد بود نه اینکه صرفا با استدلال اینکه این گوشی فقط لامپ و چراغه بخوای گوشی رو تخریب کنی.

Nothing Phone (2) Nothing Phone (2)

1402/5/17 یه مقدار گرفتن مجوز و ارز برای شرکت های وارد کننده گوشی زمانبر هست؛ با توجه به استقبال خوبی که از نسخه اول این گوشی شده احتمال زیاد همین الان هم چندتا شرکت دنبال گرفتن مجوز و وارد کردن گوشی هستن و به احتمال زیاد تا ۱-۲ ماه دیگه قیمت این گوشی منطقی خواهد شد. الان فقط چندتا فروشگاه که به صورت شخصی و مسافری گوشی رو وارد کردن این گوشی رو با سود بالا دارن میفروشن قیمت نیک دیجی۳میلیون تو یه هفته افتاده و علتش هم مشخصه.
اما جدا از این بحثها چقدر خوبه این برند که با آپدیت دادن مشکلاتش و حل میکنه؛ یه سری از مشکلات دوربین و با آپدیت حل کرده.

Nothing Phone (2) Nothing Phone (2)

1402/4/31 غیر از رابطه کاربری که سلیقه ایی هستش با بقیه حرفهاتون موافقم. حرف من هم از اول این بود کلا سری s23 برتری داره نسبت به این گوشی در مقایسه با سری s22 دیگه سلیقه ایی هست و چون در مجموع یک برابری خاصی دارن به خصوص به خاطر قابلیت گلیف که در آینده حتما کاربردی تر هم خواهد شد. در ضمن گوشی فعلی خود من سامسونگه و طولانی ترین مدتی که یه برند دست گرفتم همین سامسونگ بوده

Nothing Phone (2) Nothing Phone (2)

1402/4/31 مقایسه با s22 plus بود نه s22 ultra. اگر دنبال مقایسه کیفیت دوربین هستی فیلمهاش و میتونی با یه سرچ تو یوتیوب ببینی نیازی نیست من مقایسه کنم و بحث دوربین نیست. هرکس سلیقه و نظر خودش و داره با حرف من و تو هم قرار نیست قیمت تعیین بشه وقتی Nothing1 بیست میلیون قیمتشه و Nothing2 هم ۵۰درصد گرونتره من قیمت منطقی رو گفتم و نظر خودم رو دادم چون اینجا جای اشتراک نظرات و تجربیاته. نطر شما متفاوت و قابل احترام.

Nothing Phone (2) Nothing Phone (2)

1402/4/30 آفرین

Nothing Phone (2) Nothing Phone (2)

1402/4/29 اکثر مشخصات این گوشی یک درجه نسبت به S22 plus برتری ریزی داره ازجمله باتری، سی پی یو، رم و رام، دوربین سلفی و سیستم عامل به روزتر. البته که اون برند سامسونگ هست با سالها تجربه و پیشینه مثبت. باز من نظر شخصی خودم رو گفتم و نظر شما هم قابل احترامه. چیز جالبی که توی این گوشی برای من وجود داره اینه که با آپدیتهای نرم افزاری ارتقا خوبی به گوشی و از جمله عملکرد دوربینش داده.

Nothing Phone (2) Nothing Phone (2)

1402/4/26 گوشی خوبیه ولی زیر ۴۰ تومن ارزش خرید داره. به شخصه با ۴۰تومن ترجیح میدم S23 بگیرم که از همه لحاظ یه کوچولو برتری داره نسبت به این گوشی. قابلیت های نرم افزاری این گوشی اگر کارآمد باشه به احتمال زیاد در اندرویید بدی گنجانده میشه. تنها برتری این گوشی سیستم گلیفش هست که از نظر من برای ۱-۲هفته جذابه و اصلا کاربردی نیست. قیمت معقول ۳۰-۳۵-۴۰ هست. البته که تو بازار موبایل ایران چیزی معقول نیست

LG Magna LG Magna

1395/4/18 سلام دوستان گوشی رو آپدیت کردم، بعد از آپدیت با اینکه آنتن فول هستش گوشی از دسترس خارج میشه و امکان برقراری تماس نیست. بعد از خاموش روشن کردن دوباره امکان برقراری تماس چند ساعتی هست اما دوباره از دسترس خارج میشه.
گوشی رو ریست فکتوری کردم باز هم مشکل حل نشد. کسی راه حلی برای این مشکل داره؟؟
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا