مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : GSTSI _
  • تاریخ عضویت : 1393/9/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Microsoft Lumia 640 XL LTE Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL LTE Dual SIM

1394/4/30 با سلام خدمت تمام منتظر های این موبایل...
چند خبر خوب که خودم با تماس های مکرر از سایت جوره گرفتم.
اول اینکه رنگ سفید اونجا کاملا براقه و فرقی با ماتش نداره و دوم اینکه تمام کالا هایی که جوره اورده ساخت ویتنام هستند و خیالتون راحت و همچنین بابت استفاده از سیم کارت های کشور عزیزمون باید بگم که هیچگونه مشکلی در استفاده از اون حتی به صورت 4G نیست.
بابت ویندوز 10 هم که دوستان در قبل شما رو از این بابت مطمئن کرده بودن، و در مورد دوربین هم باید بگم که حرفی نداره نسبت به کانون عدسی و رزولیشن تصاویر تصاویری کاملا براق و واضح و خوب میندازه.
باید بهتون بگم که خوده من خیلی خیلی تو خریدم حساسم و تا کالا رو لمس نکنم خریدم رو قطعی نمیکنم از این بابت که اصل هست یا نه . . . و اولش میخواستم از بازار خرید کنم اما دیدم که توقعات من رو سایت جوره تامین میکنه بنابراین تصمیم گرفتم که از این سایت خرید کنم.
در مورد لوازم جانبی هم خیالتون راحت janebi.ir همه چیش رو اورده ... به نظر من این اقلام برای این تلفن همراه خوب لازمه: 1-قاب پلاستیکی پشت که از پشت گوشی و لبه ها به خوبی محافظت میکنه و عمر این دستگاه رو افزایش میده - 2- محافظ صفحه نمایش گلس نیلکین که واقعا فوق العاده هستش و از شکستن و ترک خوردن صفحه ی نمایش جلوگیری میکنه 3- یه رم 32 الی 64 گیگ یو وان کلاس 10 خوب چون در روند سیستم و اجرای روان برنامه ها نقش بسیار مهمی داره با توجه به حافظه ی داخلی کمه این دستگاه 4-خود من رنگ سفید مات رو پسندیدم و میخرم ولی یه درب پشت اصلی هم تهیه میکنم براش به رنگ های روشن و شاد که برای مهمونی جایی خیلی رنگ های لومیا زیباست

و سلام ... که برای من حدودا 900 در میاد اما ارزشش رو داره شک نکنید .، علی یارتون

Nokia Lumia 638 Nokia Lumia 638

1394/3/9 یه سوال داشتم اونم اینه که وقتی خودمون خریداری کنیم نیاز به فعال سازی خاصی داره؟
قضیه ی ای دی ساختن چیه؟
خودمون نمیتونیم بسازیم؟
ممنون میشم اگه زود جواب بدید.

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/9/16 سلام دوست عزیزم . درسته درست دیدی حالا بزار برات بگم :
ایسوس از یک نوع باتری جدید در این گوشی استفاده کرده که باعث زیبایی بشه یعنی دلیل موجه ساخته شدن این باتریه . این باتری که لیتیوم پلیمری نام داره نسبت به لیتیوم یون ها فضای کم تری میگرن و باعث کوچک تر شدن تلفن میشه که در کل یه مزیت ولی درمورد ظرفیت باید بگم تقریبا یکی هستن و فقط فقط فقط از نوع حجم کمتر شده و حجم کمتر با قدرت قبل خوب خودش مزیته !!
این بود اطلاعات من در مورد این باتری انشا الله بدردتون خورده باشه . یاعلی

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/9/14 با سلام . بچه ها من قصد خرید این گوشی رو دارم اما چند تا مشکلش منو زده کرد.
1- اول اینکه کسایی که دارن باتریش اذیتشون نمی کنه؟ نظر های قبل رو خوندم ولی می خوام بدونم خیلی یا نه؟ 2- دوم هم اینکه مشکل وای فایش در چه حد است و اصلا چجوری به وجود میاد ؟ ایا امکان برطرف کردنش هست؟ و مشکل از کجاست ، از رام یا از رابط کاربری یا از ورژن اندروید و یا از سخت افزار وای فای؟ بچه ها ممنون میشم اگه جواب بدید ولی اگه میدونید لطفا همه ی سوالات من رو جواب بدید.
با تشکر.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا