مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : comeclear z
  • تاریخ عضویت : 1390/7/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 96

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 96 مورد

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/20 صفحه نمایش TX بدون درنظر گرفتن نوار سه‌تکمه‌ای پایین تقریبن برابر با Xperia S هست. اما من با SL کار کردم. استفاده از اون سه تکمه لمسی پایین صفحه فوق‌العاده دشواره و قلق می‌خواد.
TX از هیچ نظری نه باگ داره و نه مشکل. باطری این گوشی با استفاده متوسط در حالت عادی یک روز و نیم دوام میاره

سوالی بود در خدمتم :)

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/20 اگه واقعن کیفیت دوربین شما (درحالت غیر زوم) اینه. باید واقعن بگم افتضاحه! :))
آقا ما هیچ‌وقت همچین عکسایی با گوشی‌مون نه گرفتیم و نه دیدیم!!
این‌جاست که باید بگم از شانس شما گوشیت تو زرد از آب دراومده!

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/19 بله دوست عزیز!
دوربین گوشی بنده هم درحالت زوم کیفیت چندانی نداره (البته ناگفته نماند که این یک امر طبیعی هست) یا به قول شما زوم اپتیکالش ضعیفه. اما در این رابطه که می‌گید دوربین قبلیتون ۵ بوده و کیفیت بالایی داشته باید بگم که لنز دوربین‌ها قرار نیست مثل هم باشه حتا اگر گوشی‌ها از یک برند انتخاب شده باشند. جای نگرانی نیست دوست من. شما که این گوشی رو برای شغل عکاسی نگرفتین که؟ گرفتین؟ پس آن‌چنان به این موارد جزیی توجهی نکنین که خدایی نکرده شما رو از خرید این گوشی دل‌چرکین کنه.

سوالی بود در خدمتم :)

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/18 بنده خواهشی از دوستان دارم؛
کسانی که این گوشی رو می‌خرن لطفن این انجمن‌های گفت‌وگو رو ترک نکنند و بمانند و از تجربیاتشان بگویند! روز به روز می‌بینیم که تعداد کامنت‌ها پایین می‌اید و سوالات بی‌پاسخ می‌مانند.
...
هر روز که می‌گذرد از خرید این گوشی بیش‌تر احساس رضایت می‌کنم و تنها دغدغه این‌روزهایم تغذیه آندروید ۴.۱ برای این گوشی‌ست! نمی‌دانم با چه زبانی از دوستانم که این گوشی را به من معرفی کردند تشکر کنم. زیبایی ظاهری؛ قدرت بالا در پردازندگی؛ سرعت مناسب در اجرا؛ کیفیت فوق‌العاده عکس و فیلم‌برداری؛ رنگ‌های زنده و شفافیت صفحه نمایش؛ باطری به نسبت کم‌مصرف؛ همه و همه از ویژگی‌های بارز این اسمارت‌فون هستند ...

:)

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/18 دوست عزیز باورکنید هیچ لم خاصی نداره
اما برای اطمینان در حالت فیلم‌برداری :
حالت رو روی landscape تنظیم کنین
exposure رو روی 0.3 - (منفی سه دهم) بگذارید
Stabilizer رو هم ON کنید.

در حالت عکس‌برداری :
تمام حالات بالا رعایت شود اما Stabilizer را نیز OFF کنید.
اطمینان حاصل کنید که لنز دوربین تمیز است !

توصیه من به شما این است که برای یک‌بار هم که شده گوشی خودتون رو Factory Reset کنید.
باورکنید این مشکلات دوربینی که شما از اون نام می‌برید هیچ‌کدام برای من وجود ندارد.

امیدوارم مشکلتون با این راهنمایی‌های ساده حل بشه. فقط امیدوارم :]

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/16 دوست من. اگر بنده حرفی زدم عذرخواهی می‌کنم. اما طبق گفته ؛امیر فف ع؛ هیچ‌کس به ماست خودش نمی‌گه ترش!
باورکن دوست عزیز من این گوشی رو دارم و با دوربینش بهترین عکس‌ها رو می‌گیرم و با همون قابلیت power Saving شارژ رو خیلی خیلی راحت تا دو روز نگه می‌دارم (با استفاده متوسط)
نمی‌دونم واقعن چرا برخی (نه فقط شما) از دوربین گله‌مندند.
واقعن گوشی من درحد ایده‌آل خودش قرار داره و من هیچ شکایتی نسبت به این گوشی ندارم. تعصبی هم روی برند خاصی ندارم. چون اکثر برندهای آندرویدی من‌جمله HTC/Samsung/SONY/SoneEricsson/Motorolla رو تجربه کردم و نمیام در حد یه آماتور حرف بزنم. به خاطر همینه فوق‌العاده از سونی راضیم.

باتشکر هرچه تمام‌تر :)

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/15 دوست عزیز بهتره با اشارات غلطی که به این گوشی می‌کنی چهره این گوشی رو خراب نکنی و دیگران رو از خرید این گوشی منصرف.
این گوشی با صفحه ۴.۵ اینچی یعنی می‌فرمایین از گلکسی ۴.۸ اینچی سخت‌تر توی دست جا می‌گیره و خوش‌دست نیست؟!
شما دایم‌الشارژ بودن رو چی معنی می‌کنی وقتی غول‌ترین آندرویدی‌ها مثل وان ایکس و گلکسی اس۳ فقط و فقط چیزی حدود ۱۸ ساعت شارژ نگه می‌دارن (با استفاده متوسط - کمتر از یک روز)؟
شما که دوربین این گوشی رو پفکی فرض می‌کنین و درحد ۸ مگاپیکسل می‌دونی خب مشخص کن این ۸مگایی که می‌گی ۸مگای کدوم برنده؟! اگر طبق معمول با اس۳ و وان ایکس مقایسه می‌کنی باید بگم من هر۲ این گوشی رو داشتم اما هیچ‌کدوم از نظر لنز دوربین در حد سونی نبودن.
درثانی شما از همون ابتدا که گفتی رابط کاربری برات خیلی اهمیت داره یعنی داری پشت پا می‌زنی به تمام امکانات سخت‌افزاری(!). خب پس چرا به سراغ HTC نمی‌ری که سنس‌های فوق‌العاده متفاوت و رنگ و وارنگی داره؟! این‌جوری هم به رابط کاربری موزد نظر می‌رسی و هم چهره این گوشی رو خراب نمی‌کنی

باتشکر :)

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/14 با سلام.
امروز با اعلام قیمت Xperia Z یعنی (۸۴۰ دلار) و نهایتن در بدو ورود به ایران (چیزی معادل ۳/۵ میلیون ناقابل) بعید است که قیمت این گوشی دچار افت یا رکود بشه مگر اینکه قیمت دلار به زیر ۲۰۰۰ تومان برگردد که امری محال است. بنابراین دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارن در خرید این گوشی نه شک کنند و نه اتلاف وقت!

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/11/14 خب دوستان عزیز با مشخص شدن قیمت این گوشی (۸۳۹ دلار) حالا دیگه باید فرش زیر پا رو هم بفروشیم تا بتونیم این گوشی رو بخریم!
بنده که از خریدش منصرف شدم حقیقتن. خوشا به حال دوستانی که قصد خریدش رو دارن. :))

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/11/11 با سلام خدمت شما دوست عزیز
اول بگو شما از کجا خریدی درضمن تجربیاتت رو در اختیار کسانی هم بذار که می‌خوان بخرن.
ممنون

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/10 نظرات قبل رو مطالعه کنید

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/9 بر هیچکس پوشیده نیست که لنز دوربین‌ها رو سونی میسازه و در زمانی هم که با اریکسون مشترک بود (سونی‌اریکسون) بازهم لنز دوربین‌ها رو سونی می‌ساخت. همون‌موقع مدیریت وقت این شرکت توی تولید گوشی Xperia X10 اعلام کرده بود : ما امروز مفتخریم که بهترین کوالیتی‌ها رو با کمترین حجم ممکن عرضه کنیم!!
که بعد از عرضه اون گوشی و کیفیت خیره‌کننده تصاویر و تلویحن حجم پایین عکس‌ها نظر همه رو به خودش جلب کرد... (سال ۲۰۱۰)
حالا شما بعد از ۳ سال برمی‌گردی میگی چون حجم عکس پایینه پس کیفیتش هم خوب نیست؟!

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1391/11/8 دوستان این صفحه رو ببینید!!!
Xperia Z موجود در ایران !!!


http://digitellmobile.com/mobile/sony?product_id=184

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/8 نظرات رو بخونید لطفن. این موردی که شما میگید در همه گوشی های آندرویدی صادق و طبیعی هست. باتشکر

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/8 کیفت 4S رو ندیدم اما یقینن از دوربین این گوشی رضایت مکفی حاصل خواهد شد :)

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/6 با سلام
1- باتری گوشی بر خلاف تصور کاربران آندروید بسیار خوب عمل کرده و با کار کم(3 روز) - متوسط(2 روز) و با کار زیاد (مثل فیلم دیدن - عکاسی - موزیک - مسیجینگ - تماس - بلوتوث و وای فای و به طور کلی استفاده از تمام امکانات شارژ خور! باطری این گوشی تا یک و نیم روز پاسخگوست)
2- حدودن 13 گیگ قابل دسترسی هست که با توجه به نصب نرم افزارهایی از قبیل Free Recover Memory - میشه این میزان رو به مراتب افزایش داد)
3- برای گوشی Xperia T عرضه شده که طبق قول و قرار سونی تا دوهفته دیگه برای این گوشی (Xperia TX) عرضه خواهد شد.
4- من حقیقتش نشنیده بودم! اما شاید بشه و من از این کار بی خبرم!
5- همونطور که توی کامنت قبل هم گفتم این گوشی هیچ کجا هنگ و دیرلودی نداره و در کل رابط کاربری روان و نرمی برای اجرای برنامه ها داره.
6- حقیقتش من این قطعه رو ندیدم اما گمان هم نمیکنم کارایی بالایی هم برای یک کاربر عادی داشته باشه (نه؟)
7- یک بار فلش زدم و اتفاقن فلش ویروسی هم بود و آنتی ویروس آواست که روی گوشیم نصب بود این Erorr رو داد(!) ولی بهتره که این عمل روی هیچ گوشی صورت نگیره چون فایلهای سیستمی رو به فلش منتقل میکنه (مکانیسم آندروید اینطور هست)

سوالی بود در خدمتم

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/4 ۱- همونطور که میدونید TX از صفحه نمایش TFT بهره میبره که نور بک‌گراند اون از LEDها بیشتر بوده و همین موجب میشه زیر نور افتاب به هیچ مشکلی برنخورین (شما با نور صفحه ۲۰ درصد میتونید به بهترین شکل صفحه نمایش رو ببینید)
۲- سیگنال وای فای فقط در مدل Xperia S مشکل داشت که آن‌هم به طور جدی نبود و در مدل های بعدی برطرف شد و این گوشی یکی از قوی‌ترین فرکانس‌ها رو در بین مدل‌های Xperia داره
۳- تا اونجایی که من میدونم در ساخت بدنه گوشی از فناوری نانو بهره گرفته شده تا هم سبک باشد و هم آثار لک و پیس روی آن برجای نماند (برعکس Xperia Z که شیشه بوده و اثر انگشت و هم سنگینی رو به دنبال میاره)
۴- معمولن روی حافظه داخلی ثبت میشه (بستگی به نوع نرم‌افزار هم داره) اما میشه اون رو با زدن یک کلیک به SD Card منتقل کرد
۵- این قابلیت به صورت فعلی در TX وجود نداره اما با آپدیت به آندروید ۴.۱ این قابلیت نیز اضافه خواهد شد
۶- هیچ مشکلی در هنگ و ری‌استارت نداشته‌ام
۷- تاچ گوشی فوق‌العاده هست (بهتره بگم معیاری برای سنجش قوت و ضعف تاچ برای یک کاربر عادی وجود ندارد و کاربر تنها احساس خود را بیان می‌کند. من خودم Xperia S داشتم و مشکلی در تاچش ندیدم احتمالن دوست شما در تاچ اون ۳ تکمه تاچ پایین صفحه مشکل داشتن و بنابراین به صورت کلی به شما گفتن که تاچش خوب نبوده!)

سوالی بود در خدمتم

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/4 دوستان من دوست دارم چند نکته رو در مورد این گوشی به شما بگم:
1- همه میدونیم این گوشی در زمان حضور مهندسان اریکسون ساخته شده و به همین منوال از نظر طراحی یکی از بهترین طراحی ها در زمان ماقبل Xperia Z هست. (مهندسین اریکسون در طراحی برنده جایزه سال 2011 شدند - با طراحی گوشی Arc S)
2- شرکت سونی از نظر سخت افزاری یکی از بهترین و محبوب ترین هاست و مطلوب ترین کیفیت را در عرضه محصولات خود در نظر میگیرد (علی الظاهر شما همه این را میدانید) اما نکته جالب توجه این است که گوشی های اولیه خود مثل Xperia S را با قطعاتی از اریکسون (که در سخت افزار چند سرو گردن از سونی پایینتر است) اراثه داده بود - مثل باطری و شارژر. اما باطری Xperia TX (با اینکه این گوشی در زمان اریکسون طراحی شده بود) ساخت سونی بوده و قدرت شارژدهی و تسریع در شارژشدنش شاهد این مدعاست.
3- از نظر بنده نوعی این گوشی پتانسیل برتری نسبت به Xperia Z را نیز دارد!! به این دلایل که:
افرادی که به شدت طرفدار برند سونی بوده و حمن اصرار دارند گوشی های سونی را در دست بگیرند اما قادر به پرداخت هزینه بالای دو میلیون تومان نیستند این گوشی بهترین گزینه است! (از نظر توی دست بودن - سبکی نیز از Xperia Z مطلوبیت بیشتری دارد.)
با عرضه شدن آندروید 4.1 برای این گوشی دیگر از نظر رابط کاربری با Xperia Z تفاوتی نخواهد داشت.
تنها تفاوت ها میماند در ضد آب بودن و تراکم پیکسی فول اچ دی Xperia Z نسبت به Xperia TX که آنهم گمان نمیکنم ارزش 600 الی 800 هزارتومان را داشته باشد!

اما به دوستانی که قصد خرید این گوشی را دارند پیشنهاد میکنم تا عرضه شدن Xperia Z در بازار ایران منتظر بمانند تا قیمت بازهم پایین تر بیاید!

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/11/4 با سلام خدمت شما دوست عزیز. در هنگام اجرای نرم افزارها (مثل بازی ها) لاین کیدهای پایین صفحه مخفی میشود و شما با لمس پایین صفحه میتونید دوباره کلیدها رو جهت استفاده ظاهر کنید (اینطور نه صفحه شما الکی اشغال میشه و نه نگرانی بابت کوچک شدن صفحه خواهید داشت)
در اجرای سنگین ترین بازی ها (مثل آسفالت) با بالاترین رزولوشن بسیار رله و نرم عمل میکند و هیچ مشکلی در اجرا ندارد. در اجرای بازی های سنگین (فقط بازی ها) مثل تمام اسمارت فون های دیگر کمی در ناحیه اطراف لنز دوربین گرم میشود (داغ نمیکند) و این مورد طبیعیه. این گوشی در تهران گارانتی هم داره (نمایندگی سونی به شماره تلفن 02166347520) اما پیشنهاد من به شما اینه در صورت تمایل تهییه این گوشی بدون گارانتیشو تهیه کنید چون اصلن این گوشی ها نیاز به گارانتی ندارن :)
سوالی بود در خدمتم

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1391/9/2 تو ایران هنوز این گوشی نیومده. من از دبی هم سوال کردم اونجا هم نیست ...
فعلن یه تعداد محدودی توی هنگ‌کنگ پحش شده ... کی به این‌چاها برسه خدا می‌دونه!
بنده خودم به شدت طالب این گوشی هستم ... و خواهش‌مندم اگه کسی در اولین فرصت خبری گیر آورد به دست ما هم برسونه...

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/26 دوست من!
قبل از هرکاری شما یه فکتوری ریست روی گوشیت بزن.
اگه آندرویدش هنوز ۲.۳.۳ هست به نسخه ۴ آپدیت کن.
بعدش برای نصب برنامه شما باید ابتدا به مسیر زیر بری و تیک Unknow sources رو بزنی
setting > security > unknown sources
بعد برای اینکه بلوتوث دریافت کنی به قسمت بلوتوث میری و اون رو روشن میکنی و توی منوی بلوتوث visibility time out رو میزنی و بعدش never time out رو قعال میکنی و بعد همونجا زیر نوشته‌ی بلوتوث اسم بلوتوث گوشیت رو نوشته و زیرش با یه نوشته کوچیکتری هست که روی اون یه بار که بزنی مینویسه :
visibleto all nearby bluetooth divices و اگر هم روی این گزینه هست که هیچی بگذار باشه. اونوقت این مشکلت هم حل میشه. در مورد پیامکات هم واقع نمیدونم چشه اما شما میتونی این کیبورد رو دانلود کنی که فکر کنم مشکل فارسی نویسیت حل بشه که اسمش هست smart keyboard pro

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/26 دوست من!
با قسمت آخر حرفت مخالفم!
من خودم وان ایکس دارم و خیلی هم راضیم. هیچ مشکلی هم نداشتم باهاش تاحالا :)

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/25 من به سلیقه شما کاری ندارم و اون چیزی که واقعیت بود رو گفتم. اس۲ الان به دلیل وجود اس۳ از مدلش پریده! (البته این باعث نمی‌شه که قابلیت‌هاش نادیده گرفته بشه) اما حرف بی‌منطق نمی‌تونه برپایه‌ی حق بشینه چون در این حالت اسمش می‌شه سفسطه! صفحه اکسپریا اس LCD نبوده بلکه LED به همراه فاکتور مهمی به نام موتور براویاست که هرچه بیشتر مصرف شارژ رو کاهش میده. در مورد بازی‌های HD خدمتت عرض کنم که بازی کردن با گوشی به حافظه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی بستگی نداره و فقط به رم و پردازنده وابسته هست که خوش‌بختانه اکسپریا اس در این زمینه هم از اس۲ بالاتره. و در آخر هم بگم اجازه بدید هرکسی طبق سلیقه خودش و بر اساس (واقعیات) یک گوشی رو انتخاب کنه. بنده بارها و بارها در نظراتم گفتم که این‌جا جای مجادله نیست. شما می‌تونید به پیج اس۲ مراجعه کنین
باتشکر

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/25 اگه نظر منو می‌خوای یه وان اس یا اکسپریا اس نو بهتر از هر گوشی دست دومه حتا وان ایکس!
وان اس با وان ایکس تنها در هسته‌های پردازنده متفاوته (وان اس ۲هسته‌ای و وان ایکس ۴هسته‌ای هست)
در صورتی که صفحه وان اس Super AMO LED هست اما صفحه وان ایکس Super IPS2 هست که وان اس به همین دلیل شارژ بیشتری نگه می‌داره. و این در حالیه که صفحه اکسپریا اس هم LED هست و هم موتور براویا (Bravia Engine) داره و در کاهش مصرف هرچه بیشتر باطری به شما کمک می‌کنه. حالا هرطور خودت صلاح می‌دونی

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/25 خب خدا رو شکر که مشکلت حل شد. اگه از Smart Keyboard Pro استفاده کنی خیلی بهتره. خیلی کیبورده مناسبیه. میرسال نرم‌افزاری هست که من روی آندروید ۲.۲ نصب کردم و کلن پارت مسیجامو به هم ریخت البته ممکنه توی نسخه آندروید ۲.۳ حل شده باشه که من امتحان نکردم. اما ضرر نداره پاکش کنی.
اون کیبوردی که گفتم خیلی بهتره فارسی هم داره.
باتشکر

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/24 دوست من!
اگر قرار باشه همه به ترول بازی توی پیج‌های غیر مرتبط ادامه بدیم برای این‌که گوشی محبوب خودمون رو ترویج کنیم اون‌وقت کسی که قصد خرید داشته باشه واقعن گم‌راه میشه. شما می‌تونی با گذاشتن کامنت‌هات توی پیج گالکسی اس۲ موجب راهنمایی هرچه بیشتر کاربران عزیز بشی. من خودم به شخصه هم گالکسی اس۲ داشتم هم اکسپریا اس الان هم اچ تی سی وان ایکس دارم و با گالاکسی اس۳ هم کار کردم اما این دلیل نمیشه که از بین اینا هرکدوم رو پسندیدم از اون خوب بگم و برند دیگه رو تخریب کنم.
ممنون می‌شم اگه به این بحثا پایان بدید

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/24 دوست من!
اگه میخوای پولت رو دور ریخته باشی (به معنی واقعی کلمه) galaxy nexus رو بخر!
اگه میخوای هزینه کنی که یه گوشی چندپله پایین بخری galaxy S2 مناسبه!
اگه میخوای یه گوشی ایده‌آل بخری htc OneS خوبه!
اگه میخوای یه گوشی هوشمند بخری xperia S مناسبه!

حالا من یک‌سری عیوب و حسن‌های هرکدوم رو می‌گم بهت خودت قضاوت کن:
از توی همه اینا از نظر رابط کاربری داخل گوشی(زیبایی داخلی) که موجب می‌شه به زودی از گوشی خسته نشی به این ترتیبه
OneS > XperiaS > galaxy S2 > Galaxy Nexus

از نظر کیفیت دوربین:
Xperia S > galaxy S2 > OneS > galaxy Nexus

از نظر نمایش صفحه و میزان تراکم نقاط نورانی (پیکسل‌ها)
Xperia S > OneS > Galaxy S2 > Galaxy Nexus

از نظر زیبایی و خوش‌دستی (طبق رنکینگ) :
OneS > Xperia S > Galaxy Nexus > Galaxy S2

اینا مواردی بود که توی یه خرید مطلوب اول بهشون توجه می‌شه اما توی موارد کوچک‌تر شما می‌تونی توی سایتا یه سرچ بزنی

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/22 دوست من
من الان به شخصه htc OneX دارم و خیلی ازش راضی هستم اما با خرید xperia S شما سود بیشتری خواهی داشت. دکمه‌های تاچ سونی (که در زیر گوشی قرار دارن) به نسبت OneX ضعیف‌ترن و این فقط به خاطر عدم وجود آیکون‌هاست(سونی فقط سه دکمه زیرش رو با نقطه نشون داده که دقت عمل کاربر رو برای تاچ می‌طلبه) و همین باعث میشه که کمی سخت بشه باهاش کنار اومد وگرنه اصلن تاچ ضعیفی نداره!
اینم یه مقایسه بی‌تعصب :دی

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/22 دوست من. اجرا کردن بازیها توسط یک گوشی بستگی به کمپانی اون داره که سونی با تحکیم تملک خودش و پیوستن به پلی‌استیشن یکی از برترین برندها در زمینه بازی‌هاست!
در مورد مشکل زردی صفحه هم باید خدمتت عرض کنم که تگ پشت گوشی اگه با حروف Aaaa یا abaab هک شده باشه احتمالن مشکل زردی صفحه خواهد داشت اما به این چیزا توجه کردن حماقته!!
چون همه اینا شایعاتی هست که دیگر شرک‌ت‌ها برای زمین زدن یک گوشی خوب به راه میندازن. همه اول می‌گفتن سری اول اکسپریا اس مشکل زردی صفحه و ضعف wifi و تاچ ضعیف داره اما همه اینا fake بود و همگی پوچ از آب در اومد. آندروید ۴ هم به خوبی روی این گوشی کار می‌کنه و هیچ مشکلی نداره!
سوالی بود در خدمتم

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/21 یک روز و نیم راحت!

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/21 دوست عزیز از نرم افزار میرسال استفاده نکن که گوشیتو به فنا میده!
می‌شه بپرسم الان آندروید گوشیت ۴ هست یا ۲.۳ ؟!
بگو تا راهنماییت کنم

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/21 سلام دوست عزیز احتمالن شما می‌خوای رای ۸۰۵۵ پیامک بفرستی!
شما توی توی پیامکات فقط یه دونه space بزن تا کلمه send روشن بشه و بفرست. گیرنده‌های عمومی اپراتورها این پیامک رو خالی دریافت می‌کنن . من امتحان کردم!

HTC One X HTC One X

1391/5/18 سلام شما می‌تونی برای گرفتن شماره به صورت موقت phone رو از توی people باز کنی (اون پایینش phone رو هم نوشته) اما اگه واقعن از توی منو پاک شده (که خیلی عجیبه) شما میتونی انگشتت رو روی صفحه نمایش نگه داری تا ویجت‌ها رو نشون بده بعد اون پایین کنار وبجت‌ها نوشته Apps بعد از توی اون اگه phone رو نشون میده بزنی که بیاد روی صفحه و اگه نشد باید یه دور گوشیتو factory reset کنی که درست بشه!

HTC One X HTC One X

1391/5/17 منم گوشیم همین‌طور بود. وقتی ناخودآگاه صفحش روشن میشه شما قفل رو باز کن و بزار صفحه خاموش بشه و دوباره قفل بشه. یکی دو روزی که همین‌کار بکنی درست می‌شه . من همینکارو کردم. راه حلی هم بلد نیستم. اما الان دیگه مشکلی ندارم. توی این یکی دو روز اعصابت خرد میشه اما بلاخره درست میشه

HTC One X HTC One X

1391/5/16 سلام و عرض ادب خدمت تمام وان ایکسیای مهربون!
من الان حدود دو هفتست که این گوشی رو خریدم. اوایل اصلن راضی نبودم چون پشت گوشی خیلی داغ می‌کرد حتا زمانی که باهاش موزیک گوش می‌دادم! - به تندی و بی‌رویه شارژ مصرف می‌کرد حتا زمانی که روی حالت استندبای بود! - خیلی خیلی دیر شارژ می‌شد و این حسابی آدم رو کلافه می‌کرد! - صفحه لاک‌اسکرینش (قفلش) بیخود و بیجهت روشن می‌شد و باید دوباره قفلش می‌کردی! و دوباره روشن می‌شد! - زمانی که گوشی رو ری‌استارت می‌کردم خیلی طول می‌کشید تا گوشی بالا بیاد! - بی‌دلیل توی گوشی یه سری لودینگ پر‌می‌شد و همه این‌ها باعث شده بود که من دیگه این گوشی رو نپسندم و بخوام بفروشم! اما همه این مشکلات توی ۵ روز اول بود و الان گوشی خیلی روبه‌راه شده و مصرف شارژش خیلی پایین اومده - سریعتر شارژ میشه - دیگه داغ نمی‌کنه (حتا وقتی بازی می‌کنی باهاش فقط کمی گرم میشه) - مشکل wifi اصلن نداره و آنتن‌دهیش خیلی قوی هست - دیگه مشکل روشن شدن صفحه قفل رو نداره! - دیگه دیر بالا نمیاد و همش ۳ثانیه تا بالا اومدن کامل گوشی طول می‌کشه و توی گوشی هم دیگه لنگ نمی‌زنه و لودینگ پرنمی‌کنه!! --- جالب‌تر از همش اینه که من هیچ افزونه یا برنامه‌ای هم روی گوشیم نصب نکردم و فقط صبرکردم! گفتم به دوستان اطلاع بدم اگه کسی مشکلات منو داشته صبرکنه به احتمال زیاد حل میشه!

راستی می‌خواستم گوشیمو آنلاک و روت کنم اما چون امکاناتش رو نداشتم بردم مغازه گفت اگه آنلاک بشه توی آپدیت به آندروید ۴.۱ مشکل به وجود میاد بنابرین بهتره تا اومدن آندروید ۴.۱ صبرکنی!! گفتم این رو هم به دوستان اطلاع بدم
ممنون از همتون

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/15 دوست من شما خودت به آندروید ۴ آپدیت کردی؟
مشکل wifi که میگی دقیقن در چی هست؟ مشکل قطع و وصلی داره یا ضعیف بودن آنتنشه؟
اینی هم که میگی ریست میشه ولو خیلی کم پس خودت داری میگی این مشکل رو هم داره؟
ممنون اگه بازم توضیح بدی

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/5/15 اول خدمت تمام سونی به دست‌های عزیز سلام دارم!
باید بگم مدتی پیش من بین Xperia S و HTC OneX و Galaxy S3 مردد مونده بودم چی بخرم تا این‌که بلاخره HTC OneX رو خریدم. خیلی از گوشی راضی هستم. اما میخوام یک سری تطابق‌ها بدم با گوشی اکسپریا اس که از شما کمک می‌خوام. لذا از شما دوستان گلم می‌خوام پاسخ رک و راست به من بدین
۱ - وان ایکس مصرف باطری بالایی داره و دیر هم شارژ می‌شه می‌خواستم بدونم آیا اکسپریا اس هم همین‌طوره یا نه؟
۲ - وان ایکس به دلیل قدرتمندی در پردازنده به شکل خیلی ملایمی سطح پشتش گرم میشه (البته این طبیعیه بعدن توضیح می‌دم برای چی) می‌خواستم بدونم اکسپریا اس هم همین‌طوره؟
۳ - از اون‌جایی که اکسپریا اس نسبت به وان ایکس و گلکسی اس۳ قدری ضخیم‌تره می‌خواستم بدونم آیا خوش‌دست هم هست یا به نظر کلفت میاد و توی جیب به سختی جا می‌گیره؟
۴ - خودم می‌دونم که مشکل پلاسمایی شدن display (یا همون زردی صفحه) مربوط به سری اول اکسپریا اس با تگ Aaaa یا abaa می‌شه اما کسی هم این‌جا هست که گوشی با برچسب abac یا abab یا abae داشته باشه و بازم مشکل زردی صفحه رو حس کنه؟
۵ - مهم‌تر از همه این‌که با توجه به این‌که آندروید خامی که روی اکسپریا اس نصب هست نسخه ۲.۳.۷ می‌باشد کسی توی آپدیت به نسخه ۴.۰.۳ مشکلی هم پیدا کرده؟
۶ - کلا با توجه به این‌که این گوشی ۲هسته‌ای هست پس قاعدتا نباید مشکلی از نظر سرعت و سخت‌افزار داشته باشه اما آیا کسی هم هست که از هنگ کردن گوشیش این‌جا ناراضی باشه و گوشیش بیش از اون چیزی که انتظار داره هنگ بکنه؟!

ممنون میشم اگه چندنفر به این سوالات پاسخ بدن تا من نظرات رو بخونم نه این‌که تنها یک نفر
بازم تشکر می‌کنم پیشاپیش از شما :)

HTC One X HTC One X

1391/5/9 گوشی همه همینطور روشن میشه :)

HTC One X HTC One X

1391/5/9 دیلیور شدن و نرسیدن پیامک ها رو بذار گردن مخابرات! ربطی به آندروید و اچ تی سی نداره!!
اما اون لودینگ می‌تونه دلایل مختلفی داشته باشه. مثلن اینکه مموریتو تا خرخره پر کرده باشی! این‌که کانتک‌هات منظم نباشه (کانتک‌های سیم‌کارت و مموری کارت غاطی باشن). با این حال اگه برات مشکلی نداره فکتوری ریست بکن!

HTC One X HTC One X

1391/5/8 سلام. دوتا اپلیکیشن رو که میکشی رو هم دیگه فولدر ساخته میشه!
موارد 1 تا 40 از مجموع 96 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا