مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : reza m
  • تاریخ عضویت : 1393/9/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A7

1394/11/18 سلام توضیحاتی براتون ایمیل شد . با تشکر

Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A7

1394/11/1 سلام می خوام اطلاعاتی در مورد گوشی A7 و مدلهاش و اپدیتاش براتون بنویسم.ابتدا خودم مهندس کامپیوتر هستم و کارم فروش کامپیوتر و تا حدودی گوشی موبایل. من خودم قسط خرید این گوشی رو داشتم هفته گذشته که بعد از کلی تحقیق خلاصه خریدم 5 روز پیش . ابتدا این گوشی در چند رده وجود داره رده A700HD که ساخت چین .که 3G ساپورت هستش و دو سیم کارت و با گارانتی و زبان فارسی و منوی فارسی.----- رده A700FD ساخت ویتنام دو سیم کارت 4G ساپورت بدون منوی فارسی و بدون گارانتی ----رده A700F که تک سیم کارت 4G ساپورت ---- و رده A700YD دو سیم کارت بدون منوی فارسی بدون گارانتی و 4G و ساخت چین.--------------که الان فقط رده A700YD تو بازار می باشد و A700HD ---- من خودم YD گرفتم چاره ای نداشتم البته FD می خواستم که دیگه ساخت ویتنام نمی اد.البته تو رده دوسیم کارتها همه CPU و مشخصاتشون مثل همن.--------در کل گوشی خوبیه خوشگله تمام فلزیه درسته یک کم پشتش داغ می شه اونم بخاطر 8 هسته و فلز بودن ولی چیز خاصی نیست. ------برای اپدیت هم بگم از خود گوشی به اندروید 5 ارتقا پیدا نمی کنه خودم تست کردم . باید برید به این ادرس که خود سایت سامسونگ هستش و نرم افزار رو دانلود کنید و روی سیستم نصب کنید فراموش نکنید حتما انتی ویروس رو غیر فعال کنید و بعد گوشی رو فول شارز کنید و با کابل وصل کنیدو و بعد این نرم افزار سامسونگ خود گوشی رو شناسایی می کنه و می گه نسخه قدیمی است و بروز رسانی کنید و این نرم افزار برای بکاپ گیری و چیزهای دیگه هم کار می کنه ------من خودم دیشب این کار رو کردم و حدودا 955 MB بود و چند ساعتی طول کشید و اینم بگم این اندروید رسمی و خود سامسونگ داده و متفرقه نیست و سایت سامسونگ می ده. و به اندروید 5 تبدیل شد .بازم می گم موقع دانلود نرم افزار و موقع نصب نرم افزار و موقع ابدیت کردن انتی ویروس غیر فعال باشه.
مدل گوشی خودم هم گفتم A700YD بود .
...........................
می دونید خودم قبل از اینکه بخرم تو این سایت اومدم نظرات دوستان رو خوندم فقط اومدن دوستان نظر شخصی دادن و من تصمیم گرفتم راهنمایی کنم و راه حل و کمک کنم چون خودم چیزی دستگیرم نشد وقتی نظرات رو خوندم .
بازم اگه سوالی داشتین برام بزارید حتما می ام جواب می دم
با تشکر از سایت خوب موبایل
اینم لینک دانلود سایت سامسونگ
http://www.samsung.com/iran/support/smartswitch/

Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A7

1394/10/30 سلام دوست عزیز برای منم همینطوریه ولی فکر کنم باید صبر کنیم تا براش بیاد ولی بعضی از دوستان می گن مدلهای دیگه اش بروز شدن
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام