مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : lavson1361 s
  • تاریخ عضویت : 1393/9/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 347

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 347 مورد

Samsung Galaxy S23 Ultra Samsung Galaxy S23 Ultra

1402/2/25 بله جدا کردم و دارم از این صفحه زیبا لذت میبرم همه چیز عالی هست و سایه ای که از نصب گلس روی گوشی افتاده بود از بین رفت . (ترس بدی به جانم بود که این سایه از گلس هست یا صفحه نمایش مشکل داره ) من گلس و خرد کردم تا کنده شد و خطر آنجا بود که تراشه های خرد شده به شیشه آسیب بزنه . نصب چنین گلس هایی به این شیوه های وحشیانه که تحت فشار و حرارت قرارش میدهند که به زور بچسبه واقعا یک بی عقلی هست . اگر هم میخواهید گلس بزنید از این مدل ها ی معمولی استفاده نکنید و یک چیز معمولی بزنید که همه میزنند ، یا خوشتون میاد یا بدتون میاد و میکنیدش .

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/2/25 من این گوشی و حدود دو سه ماهی داشتم . سامسونگ S21 fe عالی ، بی نقص و خیلی دوست داشتنی بود و هر روز به خاطرات خوبم باهاش فکر میکنم . فقط باید باید از اول روی دوبار شارژ کردن در روز این گوشی حساب کنید و با این پیش فرض بخریدش در اون صورت با بازی کردن زیاد هم اطمینان خواهید داشت که تمام نمیشه . برای شارژ شدن حتما از شارژر اصلی استفاده کنید که بنویسه شارژ فوق سریع چون حدود ۱۵ دقیقه زودتر شارژ میشه .

الان که گوشی S22 ultra خریدم باید بگم صفحه نمایش و دوربین S21 fe واقعا ارزش خرید بالایی داشت و با تاکید بهتون میگم مشکل دو بار شارژ شدن در روز و با خودتون حل کنید و بهترین خدمات و از سامسونگ بگیرید .

Samsung Galaxy S23 Ultra Samsung Galaxy S23 Ultra

1402/2/25 من توی شش ماه گذشته ۳ تا گوشی عوض کردم و الان رسیدم به پرچمدار سامسونگ یعنی ۲۲ اولترا . علت اینکه اینجا پست میزنم چون بازدید بیشتری داره و اصولاً خیلی تفاوت زیادی هم با نسخه سال گذشته نداره . میخوام کسی که میخواد آیفون بخره یا فرقش و بدونه از تجربه من استفاده کنه .
اول آیفون ۱۳ خریدم ۳۸ میلیون حدود دو ماه باهاش کار کردم و فروختمش .
ببنید عزیزان اگر شما هیچ وقت آیفون نداشتید پیشنهاد میکنم هیچ وقت نداشته باشید و هیچ اصراری نکنید کسی رو قانع کنید بخره یا نخره و یا خوبه یا بد .
برای منی که هیچ وقت آیفون نداشتم یک فاجعه بود . مملو از محدودیت مملو از تحقیر بود . شبیه ایرانی هستی که در غربت زندگی می‌کنی و التماس می‌کنی به رسمیت بشناسن ت . آیفون به لحاظ کیفیت ساخت و دوربین هیچ نقصی نداره ولی با نیازهای من اصلا همسان نبود . آیفون یا یک تکنولوژی را ندارد با اگر داره به بهترین شکل کار می‌کنه و نمایشی نیست .
از این رو فروختمش s21 fe خریدم تا s23 ها بیان و بخرم و در نهایت مدتی بعد ، با فروش fe پرچمدار سامسونگ خریدم .

ختم کلام گول تمجید های آیفون رو نخورید اگر هیچ وقت نداشتید هیچ وقت نخرید

Samsung Galaxy S23 Ultra Samsung Galaxy S23 Ultra

1402/2/23 من شخصا زیاد متوجه نشدم که تاچش ضعیف شده ولی وقتی برادرم باهاش کال آف دیوتی بازی کرد گفت خیلی خنگ شده بعد از اینکه برداشتمش متوجه شدم حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد بهتر شد ضمن اینکه دو رنگ شده بود صفحه نمایش م و سایه انداخته بود. دلیلش هم این بود که گلس uv تحت فشار و حرارت یک بخش بیشتر بوده یک بخش کمتر . ما نباید برای حفاظت از گلس یک ریسک بالاتر از خس به صفحه نمایش وارد کنیم . همه اعتبار و زیبایی این گوشی به صفحه نمایشش هست .
وقتی خواستم بکنمش اینقدر سفت سخت بود که تقریبا پودر شد تا کنده شد . شما حساب کن این گلس وقتی شش ماه بمونه روی گوشی کندنش دیگه تقریبا با ریسک صد در صدی آسیب به صفحه نمایش همراه هست .
من گلس و کندم و به جای پول گلس بیمه اش کردم .

گلس نیاز نداره برادر .

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1402/2/22 تجربه دیگه ام . بعد از خرید این گوشی گلس ش بود ‌.
گلس یو وی با دستگاه زدم ۲۵۰ تومن ولی پدر صفحه نمایشم و درآورد اولا ۱۰ گرم وزن گوشی و زیاد کرد دوما فشار دما و حرارتی که وارد می‌کنه به گوشی بدتر به صفحه ت ضرر می‌رسونه . در نهایت چند روز بعد با بدبختی کندمش زیرش پر از چسب بود صد تا فحش دادم به خودم و عقلم که گوشی با این همه ضریب ایمنی و تست های متفاوت بازم بی کلاس بازی درآوردم و بهش گلس زدم .
بیشتر از گلس مراقب خود گوشی باشید و بیمه اش کنید .
اگر گلس نندازی هم خش و خط پیدا نمیکنه حتی بیافته هم نمیشکنه به این راحتی ها

Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung Galaxy S22 Ultra

1402/2/22 سلام من این گوشی اخیرا گرفتم همه چیز اوکی هست
ویتنام . اسناپدراگون
۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ
خودم پلمپ و باز کردم . هیچ چیز غیر طبیعی نبود و نیست هیچ نقصی هم ندارم
ولی نمی‌دونم چرا آخرین اندروید و حتی آخرین آپدیت نرم افزاری روی این گوشی نصب بود و تاریخ آخرین بروزرسانی و زده بود هیچ وقت . اندروید ۱۳ و آخرین وان یو آی.

این گوشی از توی کارخانه آخرین بروزرسانی داشته ؟
یا اینکه کسی قبل از من اینو باز کرده و دوباره پلمپ شده ؟

Samsung Galaxy S23 Ultra Samsung Galaxy S23 Ultra

1402/2/22 من s22 ultra اخیرا خریدم .
گلس یو وی با دستگاه زدم ۲۵۰ تومن ولی پدر صفحه نمایشم و درآورد اولا ۱۰ گرم وزن گوشی و زیاد کرد دوما فشار دما و حرارتی که وارد می‌کنه به گوشی بدتر به صفحه ت ضرر می‌رسونه . در نهایت چند روز بعد با بدبختی کندمش زیرش پر از چسب بود صد تا فحش دادم به خودم و عقلم که گوشی با این همه ضریب ایمنی و تست های متفاوت بازم بی کلاس بازی درآوردم و بهش گلس زدم .

شما بیشتر از گلس مراقب خود گوشی باش و بیمه اش کن اون دوستمون درست میگن . گلس نندازی هم خش و خط پیدا نمیکنه حتی بیافته هم نمیشکنه به این راحتی ها

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/2/17 من این گوشی و چهار ماهی میشه که خریدم . اولین نظراتم در مورد این گوشی موجود هست . امروز بعد از چند ماه استفاده باید بگم این گوشی نقصی نداره . گوشی های پرچمدار هم تا قبل از آداپتیو شدن رفرشریت همینطور بالا مصرف میکردن . پس خیال کنید پرچمدار دارید و باهاش حال کنید که چه بسا غیر از این هم نیست .
باتری این گوشی در استفاده معمولی باید روزی دو بار شارژ بشه ولی این در شرایط استفاده از دیتا هست وگرنه با وای فای مصرف کاملا عادی داره و یک روز با شما همراه هست . دوربینش پرچمدار هست . سرعت و کیفیت ساخت و بدنه و صفحه نمایش واقعا گوشی میان رده نیست .

فقط باتری و روزی دو بار شارژ کنید و تمام . اصلا هم روش حرف و حدیثی نیست بازی هم بکنی روزی دوبار کافیه .
برای شارژر از آداپتور ۲۵ واتی سامسونگ استفاده کنید چون حداقل بیست دقیقه زودتر شارژ میشه . حدودا یکساعت زمان می‌بره شارژ کامل بشه .

من نتونستم هیچ نقصی ازش بگیرم و دلم نیومد بفروشمش . با این پول هیچی بهتون نمی‌دن که اسم سامسونگ داشته باشه .

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/1/7 من این گوشی را دو ماهی میشه خریدم . کامنت اولی من در مورد این گوشی موجود هست و می‌خوام تحلیل جامع و قطعی خودم و بگم از این گوشی .

اول اینکه بر خلاف این همه حرف و حدیث ها من مشکل باتری با این گوشی نداشتم و یک روز بدون بازی کردن برام میماند . بیخودی درگیر این موضوع نکنید خودتون رو فقط عرض کردم بدون بازی .

این گوشی دو تا مشکل داره اول اینکه گاهی اوقات بیخودی داغ می‌کنه دلیلش و نمیدونم و جالبه چند دقیقه بعد خودش خنک میشه .
و مشکل دوم تاچ بالای صفحه هست که وقتی روی زمین قرارش میدید دقیقا از بالا که میخوای بکشید پایین صفحه رو ، صفحه کار نمیکنه دقیقا هم بالای صفحه است مشکل تاچ داره ، فقط هم وقتی ثابت روی زمین هست . دست که میگیرید مشکل ندارد .
آنتن دهی هم خیلی علیه السلام نیست .

صفحه نمایش و دوربین ، محشر محشر محشر هر چی بگم کمه .
کیفیت صدا هم عالی

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/12/2 سلام به همه خوانندگان می‌خوام نظرمو در مورد باتری این گوشی بگم چون تقریبا در سایر خصوصیات این گوشی اتفاق نظر مثبت وجود داره .

وقتی اومدم اینجا دیدم همه دارن از باتری این باتری بد میگن و این پروسه نقص باتری کم کم به نظرات ملایم تری ختم شد و مشخص بود که این گوشی طی آپدیت های بعدی ش بهتر شده .

با همه حواشی من این گوشی و خریدم از شدت هراس باتری ، رفرش ریت و گذاشتم روی ۶۰ که از سقوط درصد باتری خیلی حالم بد نشه ولی با کمال ناباوری دیدم این گوشی نه تنها بد نیست بلکه فرق زیادی با گوشی های دیگه ام نداشته من تقریبا سالی دو تا گوشی عوض میکنم .

البته بنده اهل گیم نیستم ولی با جرات بهتون میگم برای کارهای روزمره و وبگردی و تماس یک روز با شماست . از آنجایی که گوشی موبایل واسه بازی کردن نساخته نشده من بنا را بر مصرف میگذارم نه گیم .

چند نکته ضروری هست بگم :
اول اینکه ممکنه نظرات گذشته کابران درست بوده باشه و واقعا باتریش مصرف غیر عادی داشته ولی در حال حاضر مشکل باتری نداره چون آپدیت های سامسونگ مشکل و رفع کرده پس به نظرات جدید توجه کنید

دوم اینکه من اول که خریدم صفر تا صد هر چی آپدیت بود زدم بعدش ریست کارخانه ای زدم و بعد از اون نرم افزارها رو نصب کردم

من در این گوشی مصرف شدید و غیر عادی باتری ندیدم
والسلام

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/9/21 در مورد سوال اولتون گمان نمیره که باتری ش از a52s بهتر باشه و یا حتی در سطح هم باشند قطعا بنچمارک ها و نظرات اینو تایید نمیکنه و با بازی کرد حتی برای دو دست , باید روزانه روی دوبار شارژ حساب باز کنید
البته زمان شارژ این گوشی زیاد گزارش نشده حدود یک ساعت میتونه از ده بیست درصد به صد برسه البته با شارژر 25 واتی .

در مورد دوربین قطعا و یقینا این گوشی از مدلی که روی ایفون اسم بردین بالاتر و بهتر عکس میگیره تقریبا یکی از نقاط قوت این گوشی دوربینش هست . لیکن بنده کماکان روی پیشنهادی که دادم هستم .

روی اون مدل فکر و بررسی کنید

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/9/20 دوست عزیز xs از برند اپل هست و دنیای اندروید و آی اُ اس کلا متفاوت هست . شما قبل از انتخاب هر گوشی از اندروید باید ببینی میتونی از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگه ای کوچ کنی یا نه .

فرض بر این که این امکان محقق شده و تصمیم داشتید این کار و انجام بدین . ضعف S21fe فقط باتری گزارش شده که زودتر از دیگر رقبا تمام میشه لیکن این هم در موارد استفاده از بازی هست وگرنه اگر اهل بازی نیستید اوکی هست و یک روز و با شما همراهه

من پیشنهاد دیگری هم دارم که ارائه میدم :

Xiaumi 12 با رم ۱۲ گیگ و حجم ۲۵۶ گیگ

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/6/4 بین دوازده ایکس و F21 fe و A73 سامسونگ مردد بودم تا اینکه دو سه ماه پیش بالاخره 12x خریدم از فروشگاه آوند موبایل .

بعد از سه ماه متوجه شدم انتخابم درست بوده
S21 fe تنهایی اندازه سه تا گوشی شارژ مصرف می‌کنه و تمام گزارشات کاربران مشکل مصرف ش و غیر طبیعی تونستن ولی از لحاظ دوربین از دوازده ایکس بهتره

A73 مشکل تاچ داره و خیلی از کاربران میگن تاچ این گوشی گاهی گیر میکنه مخصوصا در قسمت هوم .

رقیب دیگه این گوشی می‌تونه وان پلاس ۹آر باشه که هم قیمت ش هست ولی دوربین علیه السلامی نداره

Samsung Galaxy A73 5G Samsung Galaxy A73 5G

1401/6/4 دو ماه پیش بین خرید این گوشی و 12x مردد بودم . ولی الان که کامنت ها رو میخونم متوجه میشم که شانس آوردم این مدل از سامسونگ و نخریدم . مشکل تاچ ظاهراً جدی هست و خیلی ها ازش گلایه دارن .

گاهی اوقات از دل این کامنت ها میشه معایب گوشی ها رو پیدا کرد . مثلا قبلا هم ، شیاومی یازده لایت فایو جی داشتم که دزد بردش ولی مشکل بلک کراش کم و بیش توش دیده میشد ، همون مشکلی که همیشه گلایه بود ازش و هیچ وقت هم حل نشد داد سرقت شد ازش .

نظر کاربران را جدی بگیرید مخصوصا مواردی که تکرار گزارش میشه

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/5/20 من این گوشی و سه ماه هست که خریدم ‌. با نظرات ایشون موافقم . تقریبا تمام حقیقت مورد این گوشی و گفتن . و البته من اضافه کنم ‌. هیچ وقت دیگه گوشی کامپکت و با کناره های ایج نمیخرم . گوشی بزرگ نعمتی بود که خودم و از محروم کردم

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/4/30 من این گوشی و حدود سه ماه هست که خریدم . تقریبا همه چیزش منو راضی کرده هیچ مورد خاصی نیست که بخوام ازش ایراد بگیرم ولی یک چیز خیلی منو آزار میده . من این گوشی و به خاطر خوش دستی ش گرفتم ولی متاسفانه قسمت بغل های گوشی ایج هست به صورت آبشاری ، جدا از اینکه گلس درست حسابی پیدا نمیشه یک دستی اصلا نمیشه باهاش کار کرد چون حساسیت ش خیلی بالاست و گوشه های دست گیر می‌کنه و در کار شما خلل ایجاد می‌کنه . عملا این خوش دستی فنا میشه چون نمیشه یک دستی باهاش کار کرد .

در مورد چیزهای دیگه اصلا و ابدا به هیچ حرفی گوش ندین ، هیچ نقص خاصی ندیدم در تمام زمینه ها یک پرچمدار خریدم تا یک قاتل پرچمدار

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/3/5 استرس برای چی . مستر کالا قاب و گلس ش و داشت ولی من می‌خوام نیلکین بگیرم ، اون مدل نیلکین که دوربین و پوشش میده هنوز پیدا نکردم مدلهای دیگه نیلکین هست

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/3/3 گوشی منم RLDRUXM هست ولی روی جعبه روسی ننوشته شده اصلا . فکر نمی نمیکنم مهم باشه . رام گلوبال این گوشی چند تا سفارش داره یکی اروپا یکی روسیه یکی تایوان

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/3/2 من مشکلی ندیدم توی سنسورهای مجاورتی ...

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/3/2 این گوشی من خریدم .
یک گوشی کامپکت هست خیلی ریزه پیزه هست من خودم توقع بزرگتر بودن و داشتم اما واقعیت اینه این گوشی حدود ۹۰درصد صفحه نمایش اسکرین داره و 6.3 اینچ هست یعنی اصلا صفحه کوچکی نداره و این یک حسن هست که روی شاسی کوچک صفحه بزرگ دارید ولی من تاکید میکنم کسی که دستان بزرگ و کشیده ای داره اینو نخره چون توی دستاش گم میشه مخصوصا اگر با اندازه های بزرگ کار کرده و عادت نداره نخره . اهل بازی هستی اینو نخر . خیلی گیمر هستی اینو نخر کوچیکه برات ‌. سریال باز هستی و صبح تا شب سریال پ فیلم میبینی اینو نخر ‌‌

این گوشی از S21fe هم کوچکتره به درد کسی که دستان کوچکی داره مخصوصا بانوان . مصرفش هم به نظرم معمولی هست . با کار عادی بدون بازی توی دو ساعت و نیم حدود ۳۰٪ کم می‌کنه تازه با وای فای ‌(توقعم بیشتر بود )

ولی تاکید میکنم دوربین این گوشی از s21fe بهتر هست . صفحه نمایش فوق العاده است فوق العاده ‌‌. (صفحات سامسونگ گفته میشد که با کیفیت هستن ولی به قطعیت میگم من هم زمان A۵۲ دارم به گرد تصویر این گوشی نمی‌رسه ‌‌) صدا بی نظیره ، ساخت بی نقص و عالی . آنتن دهی عالی بدون نقص و 4.5g با هر سیم کارتی امتحان کنی فعال میشه ‌‌.سرعت اینترنت بی نظیر هست ‌‌جایی که سرعت اینترنت با ۴.۵ جی مثلاً ۷۰ بوده این گوشی ۲۵۰ آورده با تست اوکلا و این برای من تجربه شده که صرف 4g و یا 4.5g بودن هم ملاک نیست باید باندهای مخابراتی پوشش دهنده گوشی زیاد باشه میتونید برید ببینید حتی از سری اس های سامسونگ هم باندهای ۴جی بیشتری داره

در روزگاری که دیگه گوشی کوچک شده آرزو این گوشی نعمت هست در صورتی که به گوشی های بزرگ عادت نکرده باشید ‌

هر چند این گوشی از ایفون ۱۳ و ۱۳ پرو بزرگتر هست ولی عرض اونا بیشتره . این گوشی عرض کمی داره

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/3/1 آداپتور ۶۷ واتی داخل جعبه وجود داشت با یک کابل کلفت و با کیفیت

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/3/1 اندروید ۱۱ بود ولی miui13 هنوزم تا این لحظه به من اندروید ۱۲ نداده ولی ظاهراً رام اروپا دریافت کرده .

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/3/1 تبدیل جک هدفون نداره ، من از آوند موبایل خریدم . مصرفش بدون بازی یک روز و می‌تونه ببره تون ولی بازی نصب کنید و بازی انجام بدین روزی دو سه بار باید شارژ کنید . ولی خوبیش به این هست که ۴۰ دقیقه ای صفر تا صد میشه

Xiaomi 12X Xiaomi 12X

1401/2/31 من این گوشی و یک هفته ای میشه که خریدم . راستش با اینکه سامسونگ باز بودم نتونستم هضم کنم که پانزده تومن واسه آ۷۳ بدم و از خیر این گوشی بگذرم . دستای من خیلی کوچک هست و به راحتی با یک دستم کار میکنم و هیچ مشکلی ندارم . هیچ نقصی در طراحی ، دوربین ، نرم افزار ، صفحه نمایش و باتری و غیره نتونستم بگیرم . فقط این گوشی کوچک هست اگر خیلی اهل بازی هستی محدود می‌کنه شما رو ضمن اینکه اگر فیلم باز هم هستی خیلی پنل بزرگی نداری . این گوشه های ایج هم اصلا و ابدا به چشم نمیاد اصلا انگار ساختنش که اسکرین و بیشتر کنند و لبه ها رو تا جایی که جا داره از صفحه نمایش پر کنند مشکل لمس ناخواسته اصلا ندیدم . برخی میگفتند که این گوشی صدای مخاطب از اسپیکر ها بیرون میاد و دیگران صدای مکالمه شما رو میفهمند که اصلا و ابدا اینطور نیست و یک حرف من درآوردی هست که نمی‌دونم از کجا اومده . باتری ش یکروز و جواب میده ولی باید صبر کنید یک هفته طول می‌کشه تا هوش مصنوعی مدل استفاده شما رو یاد بگیره اولش زود نا امید نشید که مصرفش بالاست . هر چند توی نیم ساعت راحت ۷۰ درصد و شارژ می‌کنه یعنی باتری ت ۳۰ باشه نیم ساعت دیگه ۱۰۰ هست .
دوربین گوشی از سنسور ۷۶۶ سونی استفاده شده . اینطور بهتون بگم هر جوری گوشی و از جیبت در بیاری مهم نیست فقط دستت و روی شات بزن بهترین عکسی که فکر می‌کنی تحویلت میده . نیاز به صغری کبری نداره . کیفیت صدا هم انگار که یک بلندگو بلوتوث با صدای کم داری گوش میدی فوق العاده با کیفیت هست .

خلاصه عزیزان من واقعا دوستش دارم ...

اگر سوالی بود بپرسید که با تاخیر هم جواب بدم ولی حتما جواب تون و میدم . من شاید معدود آدمهایی باشم که هر گوشی داشتم بی منت و غلو گویی راستش و گفتم .

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1400/12/12 Otg ت و عوض کن .
بعضی برندها فیک هستن ، سامسونگ نمی‌خونه شون

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1400/11/18 این گوشی و یک ماهه خریدم ولی واقعا دیوانه کرده منو .
تاچ این گوشی حتی توی شیب هم قرار بدی کار نمیکنه باید مستقیم و راست بگیری جلوت تا عمل کنه واقعا حیف این سخت افزار و باتری خوب و اقتصادی .

این گوشی مشکل تاچ داره عزیزان , نخرید نخرید نخرید

Samsung Galaxy A12 Nacho Samsung Galaxy A12 Nacho

1400/11/13 منم این مشکل و دارم

Samsung Galaxy A12 Nacho Samsung Galaxy A12 Nacho

1400/10/20 من گوشی 11lite 5g ne داشتم متاسفانه قاپ زن ازم دزدید مجبور شدم توی بازه سه چهار میلیون یک گوشی بخرم و گوشی A12خریدم که البته پردازنده اش اگزینوس ۸۵۰ هست . مدیاتک نیست . اصلا توقع نداشتم اینقدر گوشی خوبی باشه .
فقط دومشکل باهاش دارم ، سنسور نور خیلی دیر تغییر می‌کنه نمی‌دونم واسه گلس م هست یا کلا این گوشی این مشکل و داره . دوم اینکه اینترنت 4g+ نمیشه .

کسی می‌تونه منو راهنمایی کنه

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1400/10/19 من گوشی 11lite 5g ne داشتم متاسفانه قاپ زن ازم دزدید مجبور شدم توی بازه سه چهار میلیون یک گوشی بخرم و گوشی A12خریدم که البته پردازنده اش اگزینوس ۸۵۰ هست . مدیاتک نیست . اصلا توقع نداشتم اینقدر گوشی خوبی باشه .
فقط دومشکل باهاش دارم ، سنسور نور خیلی دیر تغییر می‌کنه نمی‌دونم واسه گلس م هست یا کلا این گوشی این مشکل و داره . دوم اینکه اینترنت 4g+ نمیشه .

کسی می‌تونه منو راهنمایی کنه ؟

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/10/18 من کارهای قانونی ش و انجام دادم ولی فقط همین و بگم الان که دیگه ندارمش تعصبی روش ندارم ولی بهترین گوشی بود که توی کل این سالها خریدم . اینقدر دوسش داشتم که نگو ‌‌تا یکسال قسط هاشو باید بدم .

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/10/18 متاسفانه گوشی منو دزد زد ...
امیدوارم تجربیاتم توی اون مدت کوتاه به دردتون خورده باشه

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/10/7 ببین آقا وحید این دو گوشی هر دو دارای ایراداتی هست سامسونگ مشکل کیفیت بد ساختش مشهود هست و اون یکی مشکل بلک کرش . این دو ایراد جدی هست که به هر یک به صورت عمومی وارده .

فقط همین یک جمله رو به شما بگم و والسلام . مشکل بلک کرش شیاومی و بدی کیفیت ساخت و لقی پایین ولوم در سامسونگ هر دو شانسی هست ممکنه اصلا این ایرادات و نداشته باشی ولی واقعیت اینه که شیائومی ایرادش نقص نرم افزار هست و مشکل سامسونگ نقص فیزیکی . اولی قایل حل هست ولی دومی نه ...

خود بخوان حدیث از این مجمل

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/10/7 راستش و بخوای بدونی همه گوشی های شیایومی مشکل سنسور. مجاورت دارن ولی شدتش در مدلهای مختلف ، متفاوت هست . بیشترین مشکل در پوکو آف ۳ و ردمی نوت ده پرو هست .

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/10/6 دگزومارک امتیاز بالاتری به این گوشی داده ولی سامسونگ لرزشگیر اپتیکال داره

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/10/6 سلام m52 بخر من از نزدیک دیدم هم خیلی خوش دست تره هم صفحه نمایش بهتری داشت و ساخت با کیفیت تری داره

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/10/6 یکماه پیش من از سیستم ایزی پی استفاده کردم و با اعتبار پولی که بهم داد مستقیم رفتم تکنولایف تا ازش A52s بخرم . قبل از اون ردمی نوت ده داشتم . دیگه میخواستم واقعا برندم و عوض کنم ولی با برخورد مستقیم و لایو بین 11lite ne و a52s واقعا نتونستم قانع بشم که سامسونگ بخرم .

من همون 11 lite neخریدم قیمت ۹۵۰۰ امروز قیمت گوشی من پونصد تومن شایدم بیشتر افت کرده ولی نه اثری از بلک کرش وجود داشت نه مشکلاتی که مصرف کنندگان a52s اعلام میکنند . کیفیت صدا کیفیت صفحه نمایش کیفیت ساخت کیفیت شارژر خوش دستی و سبکی مصرف باتری کمتر دوربین بهتر (طبق بررسی دگزومارک)همه برگهای برنده شیائومی بود .
من الوصف : هر کسی میخواد ارزش پولش حفظ بشه بره سامسونگ بخره بی شک بعد از دو سال باز هم بهتر از شیائومی می‌تونه ردش کنه ولی اگر کسی مصرف کننده است 11lite ne یا 11t بسیار بسیار بهتر از این گوشی هست . سامسونگ در بعضی از محصولاتش کیفیت ساخت و به حداقل می‌رسونه مثل s20fe (کافیه برید بررسی بلند مدت محمد شکوری و ببینید )

اول شدن a52s و دوم شدن 11lite ne در سایت gsmarena هم بی شک اعمال نفوذ سامسونگ بوده وگر نه مستحق این مقام به عنوان بهترین پریمیوم بازار نبود . و مقام اول همون یازده لایت آن ای بود .

مشکل بلک کرش موضوعی نرم افزاری بود که با روشن شدن دارک مود خودشو نشون میداد شیائومی حلش کرد با آپدیت ۱۲.۵.۱۱ .
ولی واقعا مشکل لقی و تو رفتگی بدنه چیزی هست که بشه نرم افزاری حلش کرد یا امیدی به حلش اصلا وجود داره ؟
بیاییم سر خودمون و گول نزنیم اگر این مشکل حتی عمومی هم نباشه شانس شما به این که چنین گوشی بهتون بیافته زیاد هست و ده میلیون پول واقعا کمی نیست توی این اوضاع . ده میلیون میدی چند سال داشته باشی نه اینکه مشکل بدنه پیدا کنی که هیچ گارانتی هم کردن نمیگیره.

من این گوشی و ندارم ولی اصلا پیشنهاد خریدش رو نمیدم . به نظر من گزینه های جایگزین این سه تاس .
Realme master
11 lite ne
Poco F3

این گوشی واقعا هیچ حس لوکسی به شما نمی‌ده هیچ تغییری در احساس شما به یک گوشی ده میلیونی نمی‌ده . واقعا من نتونستم قانع بشم که اون لحظه نهایی سامسونگ و بردارم .

این نظر شخصی من بود و تحمیلی نیست و بی تعصب نوشتم .

Xiaomi Mi 11 Lite 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G

1400/10/5 بله من هم کد زدم و هم با سوپر ماکرو عکس گرفتم . تیامنا بود نوع چینش دلتا بود الماس نبود .

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/10/5 دوست عزیز اگر معیار شما این کلیپ یوتیوپ هست سخت در اشتباهی چون من محض اطمینان این کلیپ و با گوشی سامسونگ a31 هم پخش کردم چنان افتضاحی نشون داد که نصف صفحه سیاه بود . روی می یازده لایت فایو جی ده درصد هم سیاهی نشون نمی‌ده . اصلا این فیلم بلک کرش نیست بلکه تست تفکیک پذیری رنگ مشکی هست که به بهترین شکل می یازده لایت ازش زنده بیرون اومد

بلک کراش مشکلی بود که حتی روی نوتیفیکشن ها و کارهای عادی هم نشون داده میشد . این فیلم که معیار بلک کرش نیست . بلک کرش در آپدیت های جدید رفع شده .

خودتو درگیر این حرفا نکن دوست عزیز اگر از خرید این مدل پشیمون شدی دنبال بهانه نگرد خودتو برای عودت دادن قانع کنی . برو پس بده یه مدل دیگه بخر . این چیزی که شما دادی اسمش بلک کرش نیست . دیگران رو هم منحرف می‌کنی با این صحبت ها تون

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/10/5 دوست گرامی ، آخرین آپدیت ها رو زدین ؟ مدل پنل من هم تیامناست .
من مطلقا در کارهای عادی که بلک کرش ندارم
آپدیت ۱۲.۵.۱۱ کامل این مشکل و رفع کرده .

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/10/5 سلام . تلگرام ندارم . همین جا پیام بدین یا به صندوق من در این سایت پیام بدین .
حتی المقدور عمومی مطرح کنید اگر در مورد موضوعات این گوشی هست
موارد 1 تا 40 از مجموع 347 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا