مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : puma p
  • تاریخ عضویت : 1393/8/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Motorola Moto G 3rd gen Motorola Moto G 3rd gen

1394/12/7 باسلام.
با اندروید 5.1.1 ب راحتی usb otgکارمیکنه...ولی از وقتی ب مارشملو اپدیت شده نمیتونید برنامه ای از گوشی یا اس دی کارتتون ب usb otg خودتون به حافظه خارجی انتقال بدید.با برنامه es explore و فایل منیجرهای دیگه هم تست کردم متاسفانه نمایش داده میشه ولی کارایی نداره..میتونید توی انترنت سرچ کنید واگثرا با این مشکل روب رو شدند.امیدوارم گوگل با اپدیت بعدی حل کنه این موضوعو.

Motorola Moto G 3rd gen Motorola Moto G 3rd gen

1394/12/6 سلام گوشیه فوق والعاده خوبیه.هم از خوش دست بودن وزیبایی.وهم اندروید خالص.زبان فارسی داره دربخش پیام رسان در اندروید مارشملو فارسی اضافه شده...زبان خود گوشی انگلیسی هست اگه خاستید فارسیش کنید ب راحتی با نصب kingo rootیا i root ورژن نهایی برنامه اندرویدشو دانلود کنید و با این برنامه فارسی رو ب زبان گوشیتون اضافه کنید و لذت ببرید
More-Locale2.apkاینم برنامه فارسی ساز گوشی های اندرویدی
برای شارژرم وقتی خریدید میتونید سری شارژر سامسونگ یا الجی براش بگیرید بدون هیچ مشکلی ساپورت میکنه.

Motorola Moto G 3rd gen Motorola Moto G 3rd gen

1394/11/30 سلام مجدد...ب اندروید مارشملو اپدیت شد 450 مگابایت حجمه فایله
تغیرات باتری داس..ان تب..اضافه شدن امنیت گوگل ب بخش تنظیمات..otg هم در تصریح صحبت قبلم 32رو ساپورت میکنه...یکی از مهمترین تغیرات میتونید micro sd card گوشی رو به جای پیش فرض حافظه داخلی خود گوشی قرار بدید..

Motorola Moto G 3rd gen Motorola Moto G 3rd gen

1394/11/21 تجربه ی یک ماهه :
دوربین عالی...سیستم عامل روان و خالص اندروید .5.1.1.
با اپگرید به مارشملو بهتر میشه...
باتری عالی...otgِِِ ساپورت میکنه تا 16 گیگ ...(32فلش مموری رو باز نمیکنه":16 گیگ و ساپورت میکنه)چراغ نوتفیکیشن نداره ولی گوشی با کوچکترین حرکت صفحش اعلاناتو نمایش میده.
با شیک کردن دوربین و چراغ قوه و چراغ ال ای دیش روشن میشه.
صدای اسپیکراش خوبه. درحالت تماس صدای صاف ویک دست.
سر شارژر برای من ک 800 گرفتم تو جعبه موجود نبود.هندزفری هر گوشی بهش میخوره نیاز نیست برین دنبال هندزفری خوب..ضد اب. هستش..خیلی خوش دسته..در کل منی ک همیشه دنبال خرید نکسوز بودم این تونست منو راضی کنه...تا نکسوز htc چی باشه.

Huawei Nexus 6P Huawei Nexus 6P

1394/10/17 سلام.بچه ها گوشی های سری نکسوز گوشی های خوبیه.من ب شخصه خودم طرفدار سری های نکسوزم..ولی اگه قصد خرید nexus 6p دارین این مقاله شاید ی کمک کوچیکی بهتون بکنه.
مشکلات گوشی Nexus 6P چیست؟
http://www.bartarinha.ir/fa/news/283021[[نکسوس۶ گوگل ۲۰۱۶ ( Google Nexus 6 2016 )

۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد]]

بهره مندی از تراشهی اسنپ دراگون 820، این گوشی را قدرتمند تر کرده است

شایعات حول نکسوس ۶ خیلی زود منتشر شده اند، گوشه ای از آن بدین شرح است: تولید این گوشی هوشمند را شرکت هوآوی در دست دارد. بهره مندی از تراشه ی اسنپ دراگون ۸۲۰، این گوشی را قدرتمند تر کرده است.

قابلیت شارژ سریع ۳.۰ و بهره وری موثر انرژی را می توان از ویژگی های دیگر نکسوس ۶ سال ۲۰۱۶ نام برد. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، این گوشی ها سیستم عامل اندروید N را پشتیبانی می کنند و احتمالا در ماه اکتبر آماده می شوند.

این فبلت با نمایشگر بزرگ آن (از عدد ۶ در نام گوشی چنین برداشی شده است)، پورت USB مدل C را در گوشی های اندرویدی برای انتقال اطلاعات و شارژ گوشی، پشتیبانی می کند
موفق باشید.

LG L Fino LG L Fino

1394/8/8 سلام.برای برنامه نوتفیکیشن میتونی برنامه cm locker استفاده کنی تا باتنظیمات شخصی که انجامیدی صفحه گوشیت بهت اطلاع بده...
برای استفاده ودانلود رام مورد نظر باید با کامپیوتر و pc اقدام به دانلود سه پارت اندروید لالی پاپ الفینو کنی...باگوشی اقدام ب دانلود کنید با error مواجه میشی.اینم ادرس رام ..موفق باشیhttp://www.johnpinem.com/upgradeupdate-lg-l-fino-to-5-0-lollipop/

LG L Fino LG L Fino

1394/6/31 سلام.هنوز براش لالی پاپ عرضه نشده ولی الجی اعلام کرده کوارتر سوم یاچهارم سال 2015 براش رام لالی پاپ وریلیز میکنه....اگه روتش کردی میتونی ازین رام استفاده کنی چون باید گوشی روت شده نصب بشه...ون تعداد افرادیم ک نصب کردن ازش راضی هستن.لینکشم.....http://lollipopupdates.website/download-android-lollipop-5-1-for-lg-l-fino-d295/
موفق باشی.

LG Magna LG Magna

1394/6/5 نه ساپرت نمیکنه..صفحه میهمان هم نداره.ولی درگوشیه l70یا l fino رده پایین صفحه میهمان موجوده

LG L Fino LG L Fino

1394/6/5 سلام.کیفیت مکالمش خیلی خوبه.من توی محیط صنعتی باصدای زیاد اطراف ب راحتی مکالمه انجامیدم.از نظر مکالمه وکارکرد گوشیه خوبیه.رابط کاربریشم بسیار ساده و روان و دلپسنده .ب اندروید 5 هم تا اخرسال اپگرید میشه.دوربینشم باحاله باگفتن الجی یا کیم چی و...عکس میگیره یا باحرکت کف دست.

LG L Fino LG L Fino

1394/5/22 گوشیه بدی نیست.ولی برای سلفی دوربین جلوش چنگی به دل نمیزنه.هنک وباگ نداره.گرم شدن بیش از حد نداره.باتریشم بخای خوب ازش کاربکشی با فیلم ووبگردی و...8ساعت ..ولی کارعادی یکروز دوام داره.ولی یه پیشنهاد lg magna دوسم کارته حدود 680 تومن واندروید 5.براسلفی خوب.وصفحه 5اینچ.بهترین گزینه برای این رنج.

LG L Fino LG L Fino

1394/5/22 بله.480*720*1080.bluryبراحتی با نرم افزار mx player پخش میکنه.

LG L Fino LG L Fino

1394/4/5 سلام.باگرفتن همزمان دکمه پاور+ولوم پایین گوشی میتونی از صفحه گوشیت عکس تهیه کنی.
سوالی بود درخدمتم.موفق باشی

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/9/13
گوگل نکسوس 6 بهترین هدیه ای است که موتورولا قبل از جدایی از گوگل به گوگل داده است تا به طور رسمی بخشی از لنوو شود. بر خلاف اینکه تعداد زیادی از کاربران از این دستگاه انتقاد می کنند و می گویند که این دستگاه ایرادهای اساسی دارد و یک نکسوس به حساب نمی آید، نکسوس 6 اینچی و مجهز به اسپ دراگون 805 در بازار تلفن هوشمند در رده های اول قرار می گیرد.درست مدت کوتاهی بعد از وارد بازار شدنش، موتورولا خبر تولید Motorola DROID Turbo را فاش کرد که دارای همان ویژگی ها در یک گوشی کم ضخامت تر بود. شایعات اخیر حاکی از آن است که موتورولا و لنوو در حال کار کردن روی فبلتی شبیه نکسوس 6 هستند.
حال اگر شایعات درست از آب در بیاید موتورولا دروئیدجدید ممکن است سال بعد وارد بازار شود. بر طبق گزارشات موتورولا در تولید این گوشی شبیه نکسوس 6 عمل خواهد کرد با این تفاوت که سخت افزارهای این گوشی قوی تر از آن خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی 5.9 اینچی خواهد بود و با پردازنده اسنپ دراگون 810 که 64 بیتی است وارد بازار رقابت خواهد شد. شایعات می گویند رم دستگاه 4 گیگابایتی خواهد بود.
انتظار می رود که این گوشی در اواسط سال 2015 وارد بازار شود

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/9/11 اندروید 5 برپایه 64بیت طراحی شده ولی نکسوز 6 32بیتی ست.http://toranji.ir/nexus-6-officially-unveiled-googles-first-phablet/ موفق باشید

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/9/6 بله ضداب هست
بدن از جنس پلاستیک بسیارباکیفیت
اثر دست کاربر روی نسخه ابی رنگ بجامیمونه
نقاط ضعف اصلیش نبود حافظه خارجی..بزرگ بودن دستگاه..پردازنده 32 بیتی.
مزایاش..صفحه نمایش 6^..
6 "صفحه نمایش 1440x2560px، AMOLED
آندروید 5.0 اب نبات چوبی
گل میمون 805 چیپ ست
دوربین 13MP، OIS، ویدئو 2160p
بلندگوهای استریو
عمومی ضد آب
3220 میلی آمپرباتری

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/9/5 Nexus 6 دیماه تا اواسط بهمن توی ایران برای فروش دسترسه وقیمتشم نرمال میشه تاون موقع...اما راجب تیکه تیکه کردنش ..سایتی هست بنام ifixit که پرچمداری خاص رو کالبد شکافی میکنه از لحاظ تعمیرپذیری راحت تا لوازم وکیفیت کلیه محتویات گوشی ها و بهشون نمره میده..که nexus 6 یا همون تراوین 6 نمره قبولی 7 رواز ifixit گرفته.سال قبل همین سایت Nexus 5 برسی کرده بود که اعلام کرد بیشتر از چسب استفاده شده برای فیکس کردن قطعات داخلیش...Nexus 6میتونست زودتر بیاد ولی یه باگ نرم افزاری داش که تمام بارهای شرکت at&tب شرکت موتورولا برگشت تا رفع بشه..راجب گوگل نکسوزیم ک گفتین بدلیل سخت افزار نامناسب نتونست update بالاتربگیره.ولی درکل از خرید nexus 6 پشیمون نمیشید..حتی 2سال گارانتی شرکت موتورولا رو داره.فقط براش حتما قاب وکیف مخصوصشو تهیه کنید که گ موتورولا معرفی کرده. تا بدلیل 6 اینچ بودنش ضربه پذیریش بیشتره .ک تو تست سقوطش بیشتر lcd صفحش اسیب میبینه.موفق باشی.در ضمن اندروید جدید متریال دیزاینه.وبهترین حس کارکردن وبهت میده.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/8/29 گوگل تصمیم گرفت نکسوس جدید را در نهایت تعجب با اندازه ۵.۹ اینچی تولید و روانه بازار کند. گوگل از اندازه ۴.۹ اینچی در نکسوس ۵ ناگهان ۱ اینچ تمام به اندازه صفحه نمایش نسل جدید سری نکسوس اضافه کرد. همین افزایش اندازه زیاد باعث شد بسیاری از کاربران نکسوس ۶ را حالا یک تلفن بسیار بزرگ به حساب بیاورند و مناسب برای در دست گرفتن همه افراد ندانند. اما گوگل در این باره نظر دیگری دارد.
این افزایش اندازه و بزرگ شدن نکسوس ۶ که به شکلی الگوی دستگاه‌های اندرویدی نیز به حساب می‌آید، قیمت این دستگاه را بسیار افزایش داد و کسانی که منتظر یک نکسوس با اندازه متعادل و قیمتی مناسب بودند را به کلی نامید کرد.
گذشته از گله‌های زیاد درباره این نکسوس، گوگل به خوبی از نظر مردم درباره این تلفن بزرگتر از حد معمول ساخت موتورولا آگاه است. نائب رئیس بخش مدیریت محصولات گوگل گفته که این شرکت با کمال میل و از صمیم قلب دوست دارد در بخش فبلت‌ها سرمایه گذاری کند.
نویسنده مقاله می‌گوید؛ زمانی که با برایان راکواسکی در سایت CNET صحبت می‌کردم از او درباره تصمیم گوگل برای افزایش زیاد صفحه نمایش گوشی پرچم‌دار‌اش پرسیدم و در جواب او به من گفت که گوگل معتقد است افرادی که فکر می‌کنند اینطور دستگاه بزرگی را نمی‌توان به سادگی حمل کرد تنها نیاز دارند بدون هیچگونه پیش قضاوت این دستگاه را امتحان کنند و به احتمال زیاد از آن لذت خواهند برد. او با تاکید این جمله را گفت: «اگر به همان افراد مخالف برای یک هفته فبلتی داده شود، ۵۰ درصد از آن‌ها بعد از این مدت از دستگاه خود راضی خواهند بود و دیگر قصد بازگشت نخواهند داشت.» باید قبول کرد که گوگل اولین کمپانی نیست که سعی می‌کند بازار گوشی‌های هوشمند را به سمت صفحات نمایش بزرگتر بکشاند. همچنین در زمانی که از مشتریان درباره اندازه گوشی‌های هوشمند سوال کنید، اکثر آنها جواب خواهند داد: «هر چه بزرگتر، بهتر».
از زمانی که نکسوس ۶ به صورت رسمی معرفی شده، در سایت‌های مختلف خارجی مقاله‌های زیادی درباره اندازه بزرگ نکسوس ۶ نوشته شده و این تصمیم گوگل را سرزنش می‌کنند اما در آخر و وقتی که زمان فروش این دستگاه برسد به راحتی تصمیم هوشمندانه و متناسب با بازار گوگل روشن خواهد شد. تقاضای مشتریان اکنون به سمت گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگتر رفته و چه چیزی است که تولید کننده‌ها بیشتر از همه آن را می‌خواهند؛ قطعا فروش بیشتر. همچنین گذشته از این مورد، گوگل باید با نکسوس جدید یک تمایز و الگوی جدید را برای سازندگان دستگاه‌های اندرویدی معرفی می‌کرد که بتواند این دستگاه را به یک ابزار خاص تبدیل کند که در این زمینه موفق هم بود.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/8/25 سلام.اگه برات ابدیت وب روز رسانی مهمه ومیخای سیستم عاملت تاچندسال ب روز باشه nexus بهت پیشنهاد میکنم.درضمن رابطه کاربری سونی نمیگم خشکه ولی یخورده بعداز مدتی برات عادیه.اماnexusها ویا رابطه کاربری گوشی های الجی واقعا راضی کنندس.ازلحاظ دوربین تو سایت DxOMarkاامتیاز 78از 100ب خودش اختصاص داده.ک بعد اززz2-z3قرار گرفته.nexus 6 برسی تخصصیص توی سایت gsmarena هست میتونید باگوگل کروم وارد بشید تا ترجمه فارسیش کمکتون کنه.موفق باشید.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/8/25

ویژگی های کلیدی

5.96 "QHD (2560 X 1440 پیکسل) صفحه نمایش AMOLED با 493ppi، کورنینگ گوریل شیشه ای 3
2.7GHz چهار هسته ای Krait 450 CPU. آدرنو 420GPU. های Qualcomm Snapdragon 805 چیپ ست. 3GB RAM از
13MP F / 2.0 دوربین با dual-LED فلش. تثبیت کننده تصویر نوری؛ HDR +؛ 4K ضبط ویدئو. 2MP جلوی واحد با 1.4 ام پیکسل
باتری 3،220mAh. همراه موتورولا توربو شارژر. چی حمایت شارژ بی سیم
آندروید 5.0 اب نبات چوبی با طراحی مواد. نام تجاری جدید در زمان اجرا ART برای بهبود عملکرد و پاسخ
32 / 64GB از حافظه داخلی
گربه. 6 LTE (300Mbps)؛ از Wi-Fi / B / G / N / AC. بلوتوث 4.1. GPS / GLONASS. microUSB و
جبهه رو به بلندگوهای استریو
چی حمایت شارژ بی سیم
مقاوم در برابر ترشح بدن منحنی با شاسی آلومینیوم
ضداب
معایب اصلی

عدم گسترش شکاف حافظه
صدا در تک ثبت
باتری برای کاربر غیرقابل تعویض
قاب پشت نسخه آبی مستعد ابتلا به لکه است
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا