مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حامد پ
  • تاریخ عضویت : 1393/8/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia E1 dual Sony Xperia E1 dual

1393/8/24 ضمنا در مورد هنگ کردن گوشی باید عرض کنم که این اتفاق در زمانی که گوشی استندبای هست پیش میاد و باعث میشه که گوشی دیگه زنگ نمیخوره و بعید می دونم با گذشت زمان خودش از حالت هنگ خارج بشه. مجبورم برای در دسترس بودن از این حالت درش بیارم :( در مورد هنگ زمانی که باهاش کاری انجام میدم فرمایش شما درسته ، 5 دقیقه صبر کنم خودش از حالت هنگ در میاد یا امکان خاموش روشن کردن دستی وجود داره اما در حالتی که قفله هیچ کاریش نمیشه کرد. حالا امیدوارم بعد از آپدیت جدیدی که انجام شده دیگه این مشکل پیش نیاد.

Sony Xperia E1 dual Sony Xperia E1 dual

1393/8/24 سلام، امروز آپدیت جدید رو نصب کردم باید چند روزی بگذره تا ببینم فرقی کرده یا نه. البته برای آزمایش دوباره بعضی آپلیکیشن ها رو که قبلا روی صفحه اصلی میذاشتم و بعد از خاموش و روشن میپرید امتحان کردم و باز هم این اتفاق افتاد! راستی فکتوری ریست کنم باید تمام برنامه ها و اکانتا رو دوباره ایجاد کنم یا از بک آپ قبلی استفاده کنم؟ فکر کنم اگر بک آپ رو بزنم تاثیری نداشته باشه واسه ریست کردن

Sony Xperia E1 dual Sony Xperia E1 dual

1393/8/22 سلام
من این گوشی رو مدت 3 ماه میشه دارم
مشکلی که بعد از آپدیت 4.4.2 هنوز باهاش دارم : 1- پر شدن رم 400 مگی است که دائم باید برم برنامه رو دستی ببندم و تا حالا هیچ اپلیکیشنی که کامل یه برنامه رو بتونه ببنده گیر نیاوردم-2- پاک شدن بعضی از شورتکات ها در صفحه های گوشی بعد از خاموش و روشن شدن- 3- تا بحال نزدیک 10 بار در این 3 ماه گوشی رو خواستم از حالت قفل در بیارم اما کلید پاور هیچ عکس العملی نشون نداده و میشه گفت کلا گوشی هنگ کرده و تنها راه درست شدنش در آوردن باطری بوده!
اگر کسی از دوستان می دونه چطور این مشکلات رو میشه حل کرد لطفا جوابشو برام ایمیل کنه
Hamed_moein@yahoo.com
تشکر از همه
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا