مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان م
  • تاریخ عضویت : 1393/8/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 30

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 30 از مجموع 30 مورد

Honor Magic V2 RSR Porsche Design Honor Magic V2 RSR Porsche Design

1402/10/25 بنظرم جسارت زیادی میخواد این نوع طراحی ها در دنیای امروز گوشی ها که طراحی ها خیلی شبیه شده؛ البته منظورم طراحی کتابی گوشی نیست و میدونم که سامسونگ زودتر از همه قبلا گوشی فولد رو معرفی کرده؛ اما تو این وضعیتی که حتی خیلی از مردم هم عادت کردن به یک شکل روتین و مشابه از گوشی ها، حتی تغییر شکل دوربین ها هم انقلاب بزرگی هست.
این گوشی ها هم البته گوشی خاص حساب میشن با توجه به طراحی متفاوت، کانفیگ نزدیک به پرچم دار و البته قیمت های خیلی بالا! و لذا مشتری خاص خودشون رو هم دارن...

Huawei Mate X5 Huawei Mate X5

1402/9/4 حیف و صد حیف از نداشتن گوگل سرویس!
با اینکه چیپست‌اش ۷ نانومتری هست و حسگر اثرانگشت هم نباید در کنار می‌بود، اما باز هم کیفیت و پریمیوم‌بودن‌اش دلرباست...

Xiaomi Civi 2 Xiaomi Civi 2

1401/8/5 بنچمارک رو ببینید...
623311
با توجه به میان رده بودن بنظرم باز هم خوبه؛ بعضی ها بخاطر مدل نامگذاری این مدل چیپست های شرکت کوالکام، فکر میکنن اینها هم مثل چیپست های سری 8 کوالکام، پرچم دار هستن در حالی که اینطور نیست.

https://nanoreview.net/en/soc/qualcomm-snapdragon-7-gen-1

Nokia 8.3 5G Nokia 8.3 5G

1399/1/3 600 یورو برای یه گوشی میان رده!!!؟ شوخی میکنه نوکیا! :-)

Apple iPad Pro 12.9 2020 Apple iPad Pro 12.9 2020

1399/1/3 اپل که واضحه کیفیت اش حرف نداره؛
ولی این دیگه با اندازه 13 اینچی (12.9 اینچ) فک نکنم بشه جز تبلت ها حساب اش کرد!
خیلی بزرگه!!!

ضمناً بجز پولدارها که شاید بخوان آیپد جدید بگیرن و خب اونا پول دارن و بحث دیگه ایه، چیز خاصی که ارزش اینکه این همه هزینه کنی (900 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی) رو به نظرم نداره اگه نسخه قبلی رو دارین یا حتی آیپد مینی هم داشته باشین، کفایت میکنه...

Nokia 5310 2020 Nokia 5310 2020

1399/1/3 هرکسی کو دورماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش

مرسی نوکیا!
امیدوارم نه فقط روی کاغذ بلکه در عمل، این گوش علاوه بر کیفیت سری قدیمی خودش، در کیفیت ساخت و به روزسازی هم خوب کار کرده باشه؛ قطعاً اونهایی که گوشی های کلاسیک به کارشون میاد، استقبال خیلی خوبی از این گوشی خواهند داشت.
خیلی ها هستند که استفاده شون از تلفن همراه همچنان یک استفاده سنتی (برقراری تماس و پیامک و نهایتاً گوش دادن به موسیقی) هستش و این همون چیزی هست که میخوان.

ایشالا که نوکیا نا امید شون نمیکنه :-)

Huawei nova 5 Pro Huawei nova 5 Pro

1398/12/5 نقد و بررسی منصفانه و عاقلانه و بدردبخور بگذاریم!

اومدم صفحه این گوشی رو باز کردم، از طراحی تکراری (که خاص این گوشی هم نیست و این روزها همه گوشی ها شبیه هم شدن تقریبا) واقعاً کانفیگ سخت افزاری اش برام جالب و جذاب اومد!
این شد که اومدم نظرات دوستان رو بخونم شاید کسی تجربه کار کردن با این گوشی رو داشته باشه یا حداقل نقد و بررسی دقیق مطالعه کرده باشه که چراغ راهی باشه برای دیگرانی که میخوان این گوشی رو بخرن؛ اما متاسفانه جز دعواهای بیخودی و تکراری، بندرت چیزی بدردبخوری آدم پیدا میکنه در قسمت نظرات!

ضمن احترام به محدود دوستانی که نظرات بدردبخور و سازنده میگذارن،
کاش باقی دوستان هم بجای دعوا بر سر اینکه کدام برند بهتر است و کدام بهتر است، برای وقت خودشون و دیگران احترام بیشتری قائل بون و نظرات فنی و تجربیات استفاده رو در اینجا منتشر می کردن. با سپاس از سایت محترم mobile.ir

Xiaomi Mi 10 5G Xiaomi Mi 10 5G

1398/11/25 میشه گفت نسخه تکمیل تر mi note 10 هستش.

بعنوان استفاده کننده همیشگی شیائومی، خیلی سورپرایز نشدم؛ شیائومی با کیفیت و امکانات فوق العاده در عین قیمت معقول و منصفانه، توقعات رو خیلی بالا رده (هرچند بعضی فروشندگان وطنی کم لطفی می کنن و قیمت های عجیب غریبی ارائه میدن!).

بهرحال امیدوارم با توجه به قیمت اعلام شده (قیمت پایه 573 دلاری)، قیمت اش در ایران کمتر از 10 میلیون تومن باشه که شاید با کمی پس انداز ما هم توانایی خریدش رو داشته باشیم...

Motorola Razr 2019 Motorola Razr 2019

1398/8/25 تنها مزیت و نکتۀ خاصی که این گوشی داره که میتونه آدم رو به خریدن اش ترغیب کنه، طراحی اش که من واقعاً طراحی اش رو دوس دارم...

اوایل که معرفی نشده بود و فقط عکس های غیررسمی ازش اومده بیرون، فک میکردم گوشی باشه مثل V3i و V3x که به نوعی خاطرۀ این گوشی ها رو زنده کرده باشه ولی وقتی فیلم ازش دیدم واقعاً از طراحی متفاوت نمایشگر خوشم اومد.

OnePlus 7T Pro 5G McLaren OnePlus 7T Pro 5G McLaren

1398/8/10 طراحی خیلی خیلی ساده و روتین و البته سخت افزار بروز و عالی (صفحه نمایش البته یه مقدار زیادی بزرگ است).

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1398/8/6 تردیدی در کیفیت بالای محصولات اپل نیست؛ منتها نمیدونم دوستان چرا اصرار دارن همه چیو صفر یا صد ببینن، یا همه یا هیچ!
اپل کیفیت بالایی داره محصولاتش و میشه گفت کمترین خرابی رو داره (که این برای ما که به خدمات پس از فروش درست حسابی دسترسی نداریم، نعمت هست و میشه گفت یه معیار مهم در انتخاب!).
اما واقعاً اینطوری نیست که خرید گوشی های آیفون بهترین انتخاب و بهترین خرید برای همگان باشه! مهم ترین شاهد بر این مدعا اینکه قیمت پرداختی برای محصولات اپل، بسیار بالا هست که از توان قشر اکثریت جامعه خارج هست.
اپل هزینه ای بسیار بیشتر از هزینه ساخت، هزینه تبلیغات، ارزش برند و... از مشتری میگیره؛ این یک واقعیت هست. از طرفی، خیلی ها با علم به همه اینها باز هم اپل رو انتخاب میکنند که بهرحال این یک اختیار و حق انتخاب طبیعی هست صرفنظر از درست یا غلط بودن اش!
ضمناً از نقطه نظر فنی هم، تمام محصولات اپل از تمام محصولات شرکت های دیگه مثل سامسونگ یا شیائومی یا هواوی برتر نیستند! شما میتونید مثلاً نوت 10 رو با آیفون 11پرو مقایسه کنید ولی نمی تونید مثلاً سامسونگ سری A رو با گوشی آیفون 11 مقایسه کنید! هر محصولی از یک شرکت باید با محصول هم رده خودش از شرکت های دیگه مقایسه بشه تا مقایسه درست و منصفانه ای باشه و بشه ازش یک نتیجه منطقی گرفت.
در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اپل با همه خوبی هاش، عاری از عیب و نقص نیست و بعد معرفی چندین نسل از آیفون ها، هنوز در موضوع باتری، عملکردش بسیار ضعیف تر از شرکت های دیگه است؛ در حالی که مثلاً شرکت نوظهوری مثل شیائومی بهترین باتری ها رو تولید میکنه و گوشی هاش بهترین عملکرد در دوام باتری رو دارند {امیدوارم از این گفته این برداشت نشه که من گفتم شیائومی بهتر از اپل هست :) -- گوشی های شیائومی قطعاً دارای بهترین باتری ها هستند}.

پیروز باشید...

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1398/8/6 نمیدونم فقط من اینطوری برداشت کردم یا کامنت تون صرفاً تبلیغ اینترنت TD-LTE ایرانسل بود! :-|

البته اینترنت td-lte بد نیست ولی اینقدر که شما در مدح و ستایش اش گفتین هم عالی نیست؛ بعضی از نکته های فنی (مثل عدم ترافیک که اینترنت موبایل دارند) درست گفتین، ولی این نوع اینترنت اصولاً در دسته اینترنت ثابت قرار میگیره همونطوری که خود شما هم گفتین و اصولا مقایسه اش با اینترنت موبایل چه به لحاظ کیفیت سرویس و چه به لحاظ هزینه، کار عبسی هست و باید با پرووایدرهای ثابت (مثل آسیاتک، شاتل و شرکت های اینچنینی) مقایسه بشه.

قضاوت در مورد نتیجه مقایسه ای که گفتم رو هم میگذارم بهعده کاربرانی که از این سرویس ها استفاده می کنن... ;-)

Xiaomi Mi 9 Pro 5G Xiaomi Mi 9 Pro 5G

1398/7/7 خیلی خوبه؛ فقط کاش طراحی اش رو هم کمی بروزتر می کرد و از خمیدگی لبه ها کمتر میشد و حالت مستطیلی تری پیدا می کرد (مثل طراحی می میکس).

بهرحال بازم شیائومی فوق العاده است و واقعاً رودست نداره؛

بهترین کیفیت در کنار کمترین قیمت = شیائومی = مشتری مداری ✓✓✓✓✓

Huawei Mate 30 RS Porsche Design Huawei Mate 30 RS Porsche Design

1398/7/5 :)))))

با هر متر و معیار و استانداردی حساب می کنم، خدایی خیلی گرونه!
حتی برای اونایی که عشق چیزای گرون خریدن هستن... ;-)

Xiaomi Mi Mix Alpha Xiaomi Mi Mix Alpha

1398/7/5 حرف حساب! 👌👍👍👍

Huawei Mate 30 RS Porsche Design Huawei Mate 30 RS Porsche Design

1398/7/3 #هواوی میت 30 آر.اس پورش دیزاین

خیلی خوبه، خیلی!

اما خیلی گرونه لامصب، خیلی...

2000 یورو! یعنی حدود 28 میلیون تومن!

نمیدونم واقعاً قراره با چنین قیمتی وارد بازار بشه یا این یه قیمن تخیلی هست؛ چون خیلی خیلی گرونه و حتی برای بازار اروپا هم گوشی گرونی به حساب میاد و 100 درصد مزیت رقابتی این گوشی رو بشدت کم میکنه و تیراژ فروش اش رو کاهش میده.

این گوشی هواوی و گوشی می میکس آلفا شیائومی (Mi Mix Alpha) واقعاً کم نظیر هستند ولی با این قیمت ها!!؟ قطعاً نه.

Xiaomi Mi Mix Alpha Xiaomi Mi Mix Alpha

1398/7/3
این گوشی فوق العاده است؛ البته من چنین قیمتی رو تایید نمیکنم و ازش دفاع نمیکنم، چرا که خودم هم مثل خیلی ها دوست دارم این گوشی که یکی از بهترین هاست رو حداقل برای مدتی هم که شده داشته باشم ولی مطمئن باشین اگه سامسونگ (بعنوان مثال) چنین گوشی بسازه، قیمت اش از دوبرابر قیمت این گوشی (یا به عبارت بهتر این فبلت) خواهد بود.

اما با همۀ اینها، من فکر میکنم این یه قیمت تئوری هستش و شاید اگه وارد بازار بشه، قیمت اش تا 1500 دلار هم سقوط کنه.
نکته دیگه اینکه این گوشی جز کلاس گوشی های خاص حساب میشه و طبیعتاً افراد خاص و پولدارتر توان پرداخت قیمت اش رو دارن و شیائومی هم که معروف هست به تولیدکنندۀ گوشی های فوق العاده باکیفیت و البته ارزان، یک گوشی ساخته برای خالی کردن جیب پولدارها... ;-)

Xiaomi Mi Mix Alpha Xiaomi Mi Mix Alpha

1398/7/3 چیکار میکنه شیائومی!!! عالی عالی عالی...

به قول خارجی ها، OMG!!!

شاید قبل از کار کردن با گوشی (البته چندتا کلیپ ازش دیدم فعلاً)، اینطوری گفتن درست نباشه؛ ولی باید بگم فوق العاده فوق العاده فوق العاده!

شیائومی تو فوق العاده ای...

همه چی به نظر پرفکت میرسه؛ البته شاید با استانداردهای معمول شاید دیگه نشه می میکس آلفا رو گوشی حساب کرد و بیشتر در گروه تبلت ها جای میگیره با اندازه 7.92 اینچی!

همه چی عالی و در بهترین وضعیتی که باید باشه به نظر میاد؛ فقط تنها چیزی که در مورد می میکس آلفا کمی ایجاد تردید و نگرانی میکنه، باتری 4050 میلی آمپر ساعتی هستش که به اون صفحه نمایش شاید کمی کم باشه که اونم با عملکرد بهینه چیپست اسنپدراگون 885 پلاس، فکر نکنم مشکل خاصی رو برای کاربر ایجاد بکنه.

زنده باد برندهایی مثل شیائومی که در بکارگیری بهترین ها برای کاربران، هیچ خساستی به خرج نمیدن.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1398/6/29 اگه با قیمتی که خود اپل گفته (699-899 دلار امریکا) در ایران هم عرضه بشه (که با اضافه کردن هزینه های گمرکی و مالیات به پول ایران میشه در حدود 8.5 تا 10 میلیون تومن) واقعا ارزش خرید بالایی داره و قطعاً تاثیر خوبی هم بر روی قیمت و عرضه و تقاضای آیفون های 2018 خواهد داشت!

نکته مثبت آیفون های جدید اپل و بخصوص آیفون 11 همین قیمت اش هست به نظرم که از ایفون XR هم کمتر قیمت گذاری شده (مراجعه شود به سایت اپل).

Apple iPhone 11 Pro Apple iPhone 11 Pro

1398/6/29 ظاهراً رم 6 تکذیب شده و تمام آیفون های 2019 همون رم 4 گیگابایتی خواهند داشت؛ البته جالبه که خود اپل در سایت اش در قسمت معرفی مشخصات سخت افزاری (specs) گوشی های 2019، تمام جزئیات رو شرح داده، بجز مقدار حافظۀ رم گوشی رو!

https://www.apple.com/iphone-11-pro/specs/

Apple iPhone 11 Pro Max Apple iPhone 11 Pro Max

1398/6/22 دوستان خواهش میکنم دعوای آیفون و سامسونگ راه نندازین و مقایسه هایی هم که شاید ریشه فنی و علمی نداره نکین؛
اندروید به جهت ماهیت سیستم عامل اش و بروزرسانی های دائمی و همینطور حجیم بودن فایل های جانبی نرم افزارهاش، رم زیادی اشغال می کنه، درحالی که در سیستم عامل ios اوضاع این شکلی نیست و به جهت سادگی بیش از حد سیستم عامل (و طبع اون اپ های مورد استفاده)، عملاً نیازی به رم بالا احساس نمیشه.

دوستانی که هم ایفون استفاده کردن و هم اندروید، میدونن چی میگم.
موضوع اصلا بهتر یا بدتر بودن اپل یا سامسونگ نیست.
شما بعنوان یک کاربر ویندوز، اگه یک سیستم مک بهتون بدن شاید تا مدتها اصلا نتونید باهاش ارتباط برقرار کنید یا برعکس! این گویای ضعف یکی از اینها نیست، بلکه گویای تفاوت گجت های مختلف هست که هرکدوم اش تامین کننده ی سلیقه ی متفاونی هستن.

حداقل اینکه منصفانه ترین مقایسه اینه که عملکرد و کیفیت گجت های هم قیمت رو مقایسه کنیم نه مقدار عددی سخت افزار بکاررفته در ساخت اون گجت ها!

Apple iPhone 11 Pro Apple iPhone 11 Pro

1398/6/22 گوشی های سپتامبر 2019 اپل!

بعد از این همه انتظار،
اگه نگیم نا امیدکننده، می تونیم بگیم نه به لحاط فناوری و نه به لحاط طراحی و زیبایی، هیچ نکته جذابی در سه گوشی معرفی شده جدید (iphone 11، iphone 11 pro و iphone 11 pro max) دیده نمیشه.
تغییرات نسبت به آیفون های 2018:
1. چیپست به روز شده (که با شناختی که از سیستم عامل روان اپل داریم، میشه گفت هنوز چیپست دو نسل قبل به خوبی جوابگوی همچین گوشی هست!)؛
2. یک لنز به دوربین پشتی گوشی اضافه شده (که باید صبر کنیم و عکس هاشو ببینیم و بعد قضاوت کنیم که آیا تغییر شگرفی در عملکرد عکاسی با گوشی نسبت به نسل قبلی دوربین ها داره یا خیر)؛
3. نسخه جدید سیستم عامل آی.اُ.اس که نسخه سیزدهم اش رو روی این گوشی ارائه کرده.

** ذکر این نکته ضروریه که دنیای اسمارت فون ها (که اپل هم از اونها مستثنی نیست) تقریبا به تکامل و حد نهایی خودش رسیده (حداقل با توجه به فناوری های در دسترس) و شاید نشه توقع تغییرات خیلی بزرگی از گوشی های جدید داشت!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
اما مهم ترین نقدی که بعنوان یه کاربر در حال حاضر می تونم به این گوشی داشته باشم،
طراحی نه چندان جذاب پشت گوشی هست با وضعیت ناهمگون دوربین و لنزهایی که انگار با خمیر بازی بچه ها چسبونده شدن پشت گوشی!
واقعاً نمیشد این دوربین رو زیباتر طراحی کرد و با بدنه گوشی یکپارچه تر باشه!؟

Samsung Galaxy Note10+ 5G Samsung Galaxy Note10+ 5G

1398/6/17 متاسفانه سامسونگ هم در دو سال گذشته در بخش میان رده خیلی ضعیف عمل کرده و اگر ضعف رقبایی مثل ال جی و سونی نبود (که بنظرم عملاً در بازار موبایل نابود شدن و بزودی باید بار و بندیل شون رو جمع کنن!) و افزایش قیمت گوشی های هواوی که تقریبا نزدیک به گوشی های سامسونگ شده،
نمی تونست به این راحتی میان رده هاشو بفروشه!
سامسونگ الان فقط سری S و سری نوت (یعنی پرچم دارها) فقط ارزش و کیفیتی که قبلا از سامسونگ سراغ داشتیم رو ارائه میدن.
در مورد نوت 10 چون کار نکردم، قضاوتی ندارم، ولی در همون قدم اول این ظرفیت باتری برای چنین صفحه نمایشی، نا امید کننده است!!! (اما برای نوت 10 پلاس وضعیت بهتره).

در مجموع می تونم بگم اپل که کلاً داستان اش متفاوته و یک سری ها ظاهراً برای اپل داشتن حاضرن کلیه شونو هم بفروشن ولی در برندهای اندرویدی، با جمع بندی تمام موارد میتونم با کمی اغماض صحبت شما رو تایید کنم.

نکته ی آخر اینکه شیائومی با گوشی های فوق العاده باکیفیت و ارزان اش اگه کمی در بحث خدمات پس از فروش و لوازم جانبی، قوی تر کار کنه (مشابه بازار هند)، میتونه بزودی برند اول اندروید در ایران بشه یا حداقل بعد از سامسونگ در رده دوم قرار بگیره و هواوی رو جا بگذاره.

Xiaomi Black Shark 2 Pro Xiaomi Black Shark 2 Pro

1398/6/17 مرسی دوست بابت راهنمایی شما... ✌️ 🙏

فقط اینکه فروشگاه بست چاینا، قابل اعتماد هست؟ گوشی هاش موجود در ایران هستن (تحویل فوری) یا اینکه از چین سفارش میده؟!

دوستان دیگه هم اگه کسی تجربه خرید از فروشگاه "بست چاینا" رو داره، محبتت کنن صادقانه تجربه شون رو بگن که به دیگران کمک بشه.

پاینده باشید...

Xiaomi Black Shark 2 Pro Xiaomi Black Shark 2 Pro

1398/6/12 خیلی خیلی زیباست...
اگر با قیمتی که در هند فروخته میشه (40 هزار روپیه که معادل 6 میلیون تومن ایران هست) یا حتی یکی دو میلیون بیشتر در ایران فروخته بشه، ارزش خریدش فوق العاده است؛ اما بیشتر از این دیگه واقعاً ارزش خرید نداره.

گوشی خاصی هست؛ در کنار زیبایی و سخت افزار فوق العاده، قطعاً حس خاص بودن رو منتقل می کنه و برای افرادی که چنین مقوله ای براشون مهمه (در کنار بهره مندی از امکانات یک گوشی رده بالا) گزینه خیلی عالی هست.

Samsung Galaxy Note10 Samsung Galaxy Note10

1398/6/10 ***رجیستری نابسامان، هزینه های غیرشفاف، رویه مبهم و سردرگم کننده!***

واقعاً نمی دونم شما خودتون هم از نحوه اجرای رجیستری اطلاع ندارین یا عامدانه دارین اطلاعات غلط میدین و مردم رو گمراه می کنین!

دوست عزیز،
گذشته از افزایش قیمت دلار که طبیعتاً قیمت گوشی رو (قبل و بعد از چندبرابر شدن ارزش دلار در مقابل پول ملی) دگرگون کرد، اما واقعیت اینه که اجرای طرح رجیستری بصورت غیرمستقیم و غیرشفاف قیمت گوشی ها رو 30 تا 40 درصد افزایش داد!
دولت و بطور خاص آقای وزیر ارتباطات از یک سال قبل از طرح رجیستری، بارها اعلام کردن که رجیستری هیچ هزینه اضافی رو به مردم (مردم=مصرف کننده نهایی) تحمیل نمی کند! اما در واقعیت هرگز اینطور نشد و نیست...
واقعیت اینه که با ورود گوشی از مبادی قانونی به کشور، حداقل سه گروه هزینه ی اضافی به مصرف کننده نهایی (مردم!) تحمیل شد (توضیح اینکه درصد هریک از این هزینه ها با توجه به قیمت دلاری گوشی متفاوت هست):
1- هزینه گمرکی
2- مالیات
3- عوارض

نکته مهم***: طبیعتاً فروشنده گوشی موبایل (خرده فروش یا عمده فروش) هیچکدوم از هزینه های بالا رو از جیب نمیده و این هزینه ها به قیمت تمام شده ی گوشی اضافه میشه!

در مورد وضعیت حال حاضر رجیستری گوشی و هزینه هاش که چقدر نابسامان، غیرشفاف و در واقع افتضاح هست هم که فکر می کنم همگان خبر داریم!

پ.ن1: واضح هست که من نوعی به عنوان یک شهروند ایرانی، طرفدار ورود قاچاق جنس و از جمله گوشی قاچاق به کشور که به اقتصاد مملکت ضربه بزنه نیستم؛ اما شکایت و گله مندی به این عدم صداقت با مردم هست که باید بدونن این طرح بصورت طبیعی یک سری هزینه ها داره.

پ.ن2: رویه عملی و هزینه های رجیستری باید شفاف و تعریف شده در یک دستورالعمل مشخص و قابل دسترس برای عموم مردم باشه و البته باید این هزینه ها و پولی که مردم میدن (که بیشترش به حساب خزانه دولت واریز میشه) معقول و منصفانه باشه.

Samsung Galaxy Note10 Samsung Galaxy Note10

1398/5/21 آخه چرا اینقدر گرون!!!
۱۷ میلیون تومن تازه برای نسخه استاندارد و نه فایو.جی‌ و نه نوت۱۰پلاس!!!

انصاف‌تون رو شُکر، حداقل قیمت نوت ۹ رو کمی‌ بیارین پایین،‌حداقل بتونیم‌اونو بخریم...

Honor 20 Pro Honor 20 Pro

1398/3/5 همه چی عالی و متناسب!
چقدر خوبه که هواوی از صفحه آمولد برای این گوشی استفاده نکرده که الکی شارژ گوشی رو هی تخلیه کنه؛ البته میدونم که معمولاً هواوی برای گوشی های آنر، از پنل آمولد استفاده نمیکنه و برای این گوشی با توجه به صفحه نمایش بزرگ بالای 6 اینچی که رزولوشن خوبی داره، باتری 4000 با وجود فست شارژ، عملکرد خوبی خواهد داشت.

Xiaomi Mi 9 Explorer Xiaomi Mi 9 Explorer

1397/12/4 واقعاً فوق العاده است.
شیائومی با وجود قدرت هایی مثل سامسونگ و اپل، هر روز یک قدم به جلو بر میداره.

سخت افزارش مشابه سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس هست با اندک تفاوت های نرم افزاری (مثل HDRپلاس و موارد دیگه ای که بعد از ورود رسمی اش به بازار مشخص میشه).

طراحی عالی ✅✅✅
سخت افزار ✅✅✅
قیمت هم امیدوارم معقول باشه، هرچند با این وضعیت ارزش پول ملی، قطعاً خریدش برای ما ایرانی ها آسون نیست.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/12/3 با سلام،
درست میگید که Mi A1 حداکثر تشعشعات رو در اون لیست داره، ولی اون لیست، مربوط به تمام گوشی های هر برند نیست و فهرستی از پرفروش ترین های هر برند هست:
https://www.statista.com/chart/12797/the-phones-emitting-the-most-radiation/
ضمناً آیفون 7 و 8 هم در این لیست حضور دارند.

منظورم اینه حضور یک مدل گوشی از یک برند در فهرست بدترین ها، به معنای اینکه تمام مدل های دیگه اون برند هم شامل این موضوع هستند و احتمالاً میزان تشعشعات خطرناک شون بیشتر هست، نیست.
موارد 1 تا 30 از مجموع 30 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا