مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : babak h
  • تاریخ عضویت : 1390/7/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 144

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 144 مورد

Apple iPad mini 2021 Apple iPad mini 2021

1400/6/28 بله همینطوره

Apple iPad mini 2021 Apple iPad mini 2021

1400/6/26 برای کسی که آیپد مینی ۵ داره ، نکته ی قابل توجهی نمی بینم که به مینی ۶ ارتقا بده. تفاوت از 7.9 به 8.3 اینچ در حالی که حاشیه ی صفحه نمایش هم در نسل ۶ کمی کمتر از قبل شده ، یعنی بطور خالص ، بزرگتر شدن به اندازه ی 0.4 اینچ رو نداریم.
و مینی ۵ به اندازه ی کافی سریع و روان هست که پردازنده ی بایونیک A15 تفاوت چندانی در نیاز روزانه و حتی خاص نداشته باشه. وجود Center Stage هم ضروری نیست. من در آیپد پرو دارم ولی جز برای فان و جالب بودنش استفاده نکردم.
البته باید از نزدیک دید تا چه شود…

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/8/15 واقعا برام عجیبه اینایی که نوشتین.
من نوت ۸ دارم و به پهنا و وسعت مانیتورش و به نازکی و ظرافت و دقت مداد ، میشه نوشت.
اونوقت شما میگین سه چار کلمه در هر سطر؟؟؟؟!!!!!!!!
مقایسه ی سرعت و کارکردنش با آیفون ۱۰ رو هم ببینین، که با اقتدار ، آیفون ۱۰ رو پشت سر گذاشت و عملکرد سریعتری هم در لود اپها داشت و هم در Reload اونها.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1396/7/15 من خودم نوت ۳ دارم و همیشه به اندرویدهای رسمی خود سامسونگ ، ارتقائش میدم و هیچ مشکلی باهاش نداشته ام.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/25 سايتى هست كه تاريخ ورود نوتهاى جديد رو به تفكيك كشورها نوشته. در مورد ايران هم ٢٩ سپتامبر رو ذكر كرده، قطعا ارزش انتظار داره.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/25 دوست من، قطعا اندكى صبر كن. گوشى هاى نو در راهند و اولين محموله به پرتقال و بقيه اروپا ارسال شده است. توضيح اينكه، گوشى ها از نوع Refurbished و تعمير شده نيستند بلكه كاملا نو و از ابتدا در خط توليد قرار گرفته اند.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/22 از فروشنده هاى محترمى مثل ديجى كالا و آل ديجيتال كه فروش نوت ٧ رو متوقف كردند متشكريم.
در عين حال از اينكه حداقل بيست مركز در اين سايت ، همچنان در حال فروش اين گوشى هستند با علم به اينكه خود كمپانى سامسونگ فروش اين مدل رو ممنوع كرده ، قابل پيگيرى قانونى است و عمل مجرمانه به شمار مى رود. دوستان عزيز، اين فروشگاه ها مشخصا و صرفا به فكر سود خود هستند ولو هموطنى با خطر آتش سوزى و آسيب مواجه شود. از اين سايت محترم، خواهشمندم اين پيام من رو بخاطر حفظ سلامت مردم بى گناه درج كنند و فروشنده هاى سودجو بزودى با اقامه دعوا بايد پاسخگو باشند.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/20 زمان تحويل گوشيهاى نو رو به شما گفتن؟ سايت سامسونگ در استراليا اعلام كرده از ٢١ سپتامبر، شروع به تحويل به پيش خريدها مى كنه و از اوايل اكتبر به بازار ميده.
اينجا در ايران هم اواخر آبان رو زمان تحويل ، گفتن.
شما كه در اروپا هستين، چه زمانى رو گفتن و اگه اشكالى نداره كدوم كشور؟

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/19 دوست عزیز،
من نوت 7 رو از طریق مایکروتل پیش خرید کردم و پس از قضیه باتری و فراخوان، گزینه اول یعنی انتظار برای نوت سالم رو انتخاب کردم. یک سالی آیفون داشتم و الان هم آیپد مینی و پرو دارم. و آیپد رو برای وبگردی و مطالعه کتاب مناسب میدونم. محدودیتهای iOS در آیفون واقعا آزار دهنده است. اینکه شما ناگزیری فقط و فقط از طریق App store اپلیکیشنی رو دانلود کنی (و الان مدت طولانی است که امکان دانلود و آپدیت برای ما وجود نداره) و اپل هر وقت دلش بخواد این امکان رو برای ایرانی ها متوقف می کنه، و امکان اشتراک فایلها بسیار سخت تر از اندروید هست. شما امکان ارتباط با کامپیوتر رو صرفا از طریق آیتیونز که باید در کامپیوتر ، نصب شده باشه داری و کرنه هیچ، و کلا با پنج کامپیوتر و نه بیشتر میتونی سینک بشی. یعنی اگه یه وقت در سفری باشی و کامپیوتری اونجا باشه با فرض نصب بودن آیتیونز ، اگه ششمین کامپیوتر باشه دیگه نمیتونی باهاش کار کنی مگر مراحل بسیار سختی رو بری و شروع به حذف قبلی ها کنی. نداشتن فایل منیجر از ضعفهای عمده آیفونه.
از طرفی دسترسی آزاد به فایلها و امکان هر گونه تغییر در فایلها و تم و پوسته سیستم عامل ، و وجود بازارها و اپ های کاربردی ایرانی و بسیاری از فواید دیگه، در اندروید وجود داره.
مشکل باتری نوت 7 هم اتصال کاتد و آند در اون بوده که سامسونگ اون رو از موارد بسیار نادر در پروسه ساخت باتری عنوان کرده و مجبور به فراخوان کلی شده. جدای از اینکه ناچار به فراخوان و تحویل کلی شده ولی یادمون باشه که شرکت بزرگی مثل اپل با نقص آنتن دهی آیفون 4 ، و خم شدن آیفونهای بعدی ، تقصیر رو متوجه کاربران کرده بود.
البته معتقدم سامسونگ بصورت موقت ضربه سختی خواهد خورد و با تعجیل برای جلو افتادن از اپل، به شدت عقب افتاد.
و یادمان باشد که فراخوانهای فراوان شرکت معظم و محبوب تویوتا ، نه تنها از محبوبیتش کم نکرد بلکه بخاطر تعهد و اهمیت به مشتری و دوام و اطمینان بالا ، محبوب تر هم شد.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/15 دوست عزيز، متاسفانه برخى از دوستان انگار خودشون رو به خواب زدند. من خودم از سايت مايكروتل نوت هفت رو پيش خريد كردم و امروز به من اطلاع دادند كه سه گزينه پيشنهادى دارند؛ ١- صبر كنم تا اواخر آبان ماه كه گوشى نوت هفت بدون نقص تحويل بگيرم ٢- با دريافت مابه التفاوت ، بجاى نوت هفت، مدل اج پلاس بگيرم ، و ٣- كلا انصراف بدم و پولم رو پس بگيرم،. كه من گزينه اول رو انتخاب كردم.
با كمال احترام، من هم در مورد دوستى مثل amir - آنچنان به توضيحات و نوشته هاش مطمئن بودم كه در مكانها و جاهاى ديگر با استناد به حرف ايشون و كاملا چشم و گوش بسته، حرفهاى ايشون رو نقل قول مى كردم، در واقع برام حجت بود.
ولى با اون قضيه توپ و تشرى كه به من زدند كه نسبت به تلفظ جسچر داشتند و اصرار بر اشتباه خود (من اسمشو ميذارم G- gate) ، توصيه ام به همه دوستان، اينه كه صحبت نه من و نه هيچ كس ديگرى رو صد در صد، صحيح و منطقى ندونين و حتما خودتون هم تحقيق و بررسى كنيد. چون شايد من ، در عين اينكه احساس مى كنم كاملا درست ميگم ولى در اشتباه باشم و اين خاصيت انسان است. به هر حال قصد اطاله كلام رو نداشتم و براى همه دوستان، روزهاى خوب و رسيدن به گوشيهاى مورد علاقه شون رو آرزو مى كنم.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/13 دوست من. نگران نباش.چون پیش خرید کردی دستت به جایی بند هست و میتونی در صورت اشکال داشتن، مشمول تعویض سامسونگ بشی. البته خود رییس موبایل سامسونگ تاخیر در تحویل رو بخاطر حفظ بالاترین کیفیت و احترام به مشتری اعلام کرده. منم پیش خرید کردم و هم از مایکروتل. نگران نباش.
سامسونگ بخاطر حفظ جایگاه خودش و رقابت نفس گیر با اپل، گوشی بی نقصی راهی بازار خواهد کرد. مشکلی که حسابی به اعتبار سامسونگ لطمه زده و برای جبران مافات، تلاش می کنه. قطعا گذر از نوت 6 و نامگذاری نوت 7، توقعات مشتری را هم بالا می برد. نکته ای که سامسونگ بر آن واقف است. گوشیت رو نگه دار رفیق. 👍👍👍

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/12 آرمين جان، اين دوست ما آقاى amir- انگار ناراحت شدند،
يعنى كلماتى مثل ، Gene , Gelatin, Gel, General و Geography كه به ترتيب معناى جنرال ، ژل ، ژلاتين ، ژن و جغرافى ميده رو اميرجان با تلفظ "گ" ادا مى كنن؟
جالبه برام،
با احترام

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/9 دوست عزيز، تلفظ جسچر درسته، Gesture.
گسچر اشتباست.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/19 خيلى جالبه، بعضى فروشنده ها، با اين قيمت كذايى و فضايى ، آنچنان هول شده اند كه در مشخصات اين گوشى نوشته اند LLA. خخخخخخ ، فكر كنم فقط شنيده اند كه LLA ، پرفروش تره. ديگه حتى نمى دونن كه اين در مورد آيفونه و محصولات اپل. يعنى واااااااى بر ما، وااااااااى بر ما

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/9/1 دوست عزيزم، نگران باش
چون قطعا گوشى جنابعالى هم مثل اون دوست ديگه، نو نبوده و قبلا باز شده بود، اينو مطمئن باش.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/17 كاملا موافقم،
من هم نوت سه چهار هسته اى دارم، ولى با كاور اصلى سامسونگ كه روش گذاشتم به نام S view cover ، در صورت تهيه نوت ٥ كه قطعا براى اون هم از همين كاور استفاده مى كردم، زيبايى شيشه و فلز و تفاوت اون با پلاستيك نوت سه، معلوم و مشخص نميشه. از طرفى نوت سه، بسيار روان و بدون لگ و مشكلى داره برام كار مى كنه و ميشه گفت كه نسبتا يه كاربر حرفه اى و heavy user هستم، از نغيير محل اسپيكر نوت سه كه در پايين بود ولى در نوت ٤ به پشت گوشى ، نقل مكان كرده بود شاكى بودم كه خوشبختانه در نوت ٥ حل شد،
تفاوتهاى نوت ٣ و نوت ٥ كه در عدم امكان قابليت تعويض باتريست كه به نظر من ، دليل حذف و نخريدن نوت ٥ نيست، و همچنين عدم امكان استفاده از اكسترنال ممورى كارد، هم تا حدى قابل اغماض هست البته در مورد ٣٢ گيگش نه، و يه نكته بگم، برخى دوستان ميگن، ٣٢ گيگ مى خرم و با يه فلش بصورت on the go از اون استفاده مى كنم رو قبول ندارم، كه كلى زلم زيمبو با خودمون جابجا كنيم تا ظرفيت ، كم نياريم.
مسئله ديگه كه دليل اصلى پشيمونى من از خريد نوت ٥ است ، نداشتن IR blaster ، پورت اينفرارد هست،
من و شخص من از اين امكانش استفاده مى كنم، خونه يا محل كارم و جايى ديگه خيلى راحت لوازم ديجيتال و تلويزيون را ست مى كنم، شايد خيلى ها استفاده نكنن، خوب نوش جونشون و برن نوت ٥ بخرن،
اندازه مانيتور هر در هم يكيه،
البته از بهبود كيفيت صفحه نمايش، و امكانات قلم، و استفاده از متريال شايسته و درخور نميشه گذشت،،
حتما مى دونين اين نكته كه در حالت خاموش با درآوردن قلم، ميشه نوت بردارى كرد، به زيبايى هر چه تمامتر در نوت سه با s view cover وجود داره، و از حالت خاموش، با كشيدن راحت تر قلم، بلافاصله شروع به تايپ روى صفحه آماده كاور مى كنى.
امتيازات قابل تقدير و شايستگى هاى نوت ٥ اصلا و اصلا كم نيست،
مقاله من، عدم توجيه براى خودم، از ارتقاى نوت سه به نوت پنج بوده،
اميد كه نوت شش با طراحى متفاوت و داشتن پورت مادون قرمز، سبدش رو كامل كنه.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/8/16 دوستان، اشتباه نكنيد،
ورژن ١٢٨ گيگ نداريم،
و سايتهاى خارجى و يا احيانا داخلى كه مدعى داشتن و فروش مدل ١٢٨ گيگ هستند، متقلب هستند.
بر حذر باشيد از اينها،
samsung.com در سايت آمريكا فقط مدلهاى فروش ٣٢ و ٦٤ گيگ وجود داره و نه ١٢٨
و شركت سامسونگ، براى بازارا، مختلف مدل ١٢٨ بازار نداده، اينو گفتم كه هوشيار باشين،،،

گول نخورين، اينا تله ست ،

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/7/19 دوست من ، در اينكه نوت 5 گوشى فوق العاده اى است شكى نيست، فقط خواستم نظرت رو به يه نكته جلب كنم و اون اينه كه دماى ٣٨ درجه سلسيوس براى گوشى ، كاملا احساس گرما را به همراه خواهد داشت و كمى هم تا قسمتى آزار دهنده است.
دماى ٣٧ درجه، دماى طبيعى مركزى بدن مثل گوش ميانى و امعا و احشا است، نه پوست بدن و كف دست و پا،
پوست بدن دماى بسى كمترى داره و نيز انگشتان دست به تغيير دماى حتى يك دهم درجه سانتيگراد هم حساس و قابل تشخيص است.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/7/17 دوست من، شما گوشيت رو يه عمر نگه مى دارى، ماشينت رو هر چند عمر يه بار، عوض مى كنى؟!!!
اين كند شدن تدريجى نه فقط در سامسونگ، كه در همه اندرويديها اتفاق مى افته، و نياز به تر و تميز كردن سيستم عامل و ريست كردن و نصب رام جديد، وجود داره،
من يه گوشى دو سيم كارته سامسونگ سيصد تومنى رو چند ساله دارم ولى خوب و راضى كننده كار مى كنه.
سيستم عامل شركت اپل تا نفس آخر و تا مگابايت آخر از ظرفيتش بدون مشكل كار مى كنه، ولى آزادى و قابليت متنوع اندرويد، رو نمى تونم بذارم و از سيستم عامل محدود و بسته اپل استفاده كنم،
من از زمان آيپد دو ، و آيفون 4S ازم حصولات اپل استفاده كرده ام ولى هر دو نقاط ضعفى دارن، كسى كه اهل ور رفتن با سيستم عامل نيست، iOS بهترينه، ولى براى من اندرويد.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/7/4 حتما منظورت اينه كه گوشيت بطور كامل "لاكت" Locked شد ، ديگه نه؟!!
دوست من،

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/7/1 دوست من،
تكنولوژى باترى هر چند در سالهاى اخير پيشرفت كندى داشته ولى نگهدارى و مراقبتهايى كه شما توصيه كردين مال چند سال پيش است،
باترى گوشى هاى اخير تنها موردى كه بهتره رعايت بشه و بهش حساس هستند، Over charging هست، كه يعنى شارژ بيش از حد نشه و وقتى فول شد از برق جدا بشه، و يا نزديك به صد درصد.
و گر نه هر وقت كه تونستين و فرصت شد به شارژر وصلش كنين و بهتره كه زير ٢٠ -٣٠ درصد هم نشه،
به همين راحتى.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/5/23 طراحى و سخت افزار بسيار خوبى داره،
مطمئنا ركورد فروش همه محصولات سامسونگ رو ميزنه و فروش حتى كليه ديوايسهاى همه برندها رو پشت سر ميذاره.

Apple iPad Air Apple iPad Air

1393/6/22 نه دوست من. من هم آيپد مينى رتيناى ١٢٨ گيگ سلولار دارم. ولى اصلا گرم نمى كنه حتى زمان استفاده از اينترنت نسل سوم.
بنظرم يه بكآپ تو كامپيوتر بگير و بعد ريست كلى كن و باز ريستروش كن. درست ميشه.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/6/14 اگه واقعا دليلش اين باشه كه شما ميگى و سامسونگ اين رو گفته باشه، خودش رو در حد يه كمپانى نوظهور و خرده پا پايين آورده.
من خودم نوت ٣ دارم و بسيار ازش راضيم ولى اين كه بدون بررسى كافى و تحقيق امكانى رو اضافه كردن و بعد بازخورد مشترى رو ديدن يه جورى موش آزمايشگاهى فرض كردن مشترى هم هست.
هيچوقت اپل چنين كارى نمى كنه.
اين همه خرج تحقيق و توسعه مي كنن و رو قيمت محصولات ميارن. من همچين دليلى رو خيلى مضحك مى دونم و در صورت واقعيت، براى حداقل خودم و سامسونگ عميقا متاسفم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/6/13 به نظر من نوت ٣ كه اسپيكرش پايين گوشى بود از اين كه در پشت گوشى قرار گرفته بهتر است. نمى دونم چرا اينكار رو كردن!
و انگار پورت USB هم از سه به دو تنزل كرده.
سرى هاى نوت ، همگى فوق العاده ان. من يكى با داشتن نوت ٣ دليل روشنى براى تهيه نوت ٤ نديدم.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/10/14 از کاربر بسیار دانشمند، متین و بخشنده سایت که با کرامت فراوان، بسیاری چون من رو راهنمایی میکنن ؛ آقای amir - کمال سپاس و تشکر رو دارم.
ممنون جناب amir - عزیز ، ممنون.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/9/28 امیر جان .دوست عزیر من.
وایپ دیتا در ریست فکتوری رو از Recovering mode بلدم.
ولی این موارد: وایپ دالویک و وایپ سیستمیک رو بلد نیستم.
لطفا در این قسمت راهنماییم بفرمایید.
مقصود: خالی شدن تمام و کمال از فرمور قبلی و نشستن کامل فرمور جدید.
یعنی با وایپ شدن سیستم عامل قبلی، هیچ گونه رد و نشانه ای از اون نمونه و فرمور جدید در بستری بکر و خالص بنشیند.Right? Thanks

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/9/27 استاد مسلم و معظم ، امیر آقای بزرگوار
لطفا درباره نحوه اقدام به وایپ دیتا ، وایپ دالویک ، و وایپ سیستم و تاثیر اون در تجربه کاربری ، اشاراتی بفرمایید.
پس از این اقدامات از طریق Odin فرمور جدید رو در حالت downloading mode به گوشی منتقل کنیم تا آپگرید بسه. درست میگم؟؟
نکته ای لمی فوتی هنر آخری ریاضیتی یا چیزی داره که با دانستن اون، مشکلات حل میشه رو دوستان از ما دریغ نفرمایید.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/9/5 دوستان سلام
خواهش می کنم نظرتون رو در مورد مطلب زیر بیان بفرمایید.

من به تازگی گلکسی نوت 9005 خریده ام و مشکلی که دارم " سیگنالهای آنتن" ضعیف اونه که در مقایسه با گلکسی اس 4 سیگنال بار کمتری داره.
آیا برای شما هم همچین موردی هست که حداقل نه در عمل بلکه بصورت تصویری و تءوری، تعداد خط آنتن، بخصوص در مورد همراه اول(نسبت به ایرانسل) کاهش داره؟
شاید هم اشکال از مخابرات و برخی خطوط باشه!
ممنون رفقا.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/8/21 دوستان سلام.
من مدتی است این تبلت رو تهیه کردم، نظرات شما رو هم خوندم. سعی می کنم تا اونجایی که بتونم شما رو آگاه تر کنم.
من مدتهاست که کاربر آیفون و آیپد بوده ام و هنوزم هر دوی اینها رو دارم. یادمه حدود سه سال پیش اولین تبلت 7 اینچی سامسونگ بنام P1000 رو خریده بودم و پس از چند ماه در حالی که از سیستم عامل اندروید بسیار ناامید شده بودم اون رو فروختم.
آیپد و کلا iOS سیستم عاملی بسیار نرم و روان است بگونه ای که واژه کندی ، هنگ ،ریست شدن و crash نرم افزار قریب به یقین در مورد اون صدق نمی کنه. البته به شخصه از iOS 7 زیاد خوشم نمیاد.
با تهیه گلکسی S4 و تجربه جدید از اندروید متوجه شدم که طی غیبت! چند ساله من ، اندروید به معنای واقعی کلمه پیشرفت کرده و نه تنها شونه به شونه iOS می زنه بلکه از بسیاری جهات ، اون رو پشت سر گذاشته. سرعت بالا و بدون کندی، استفاده از فایل منیجر، بلوتوث ، نرم افزارهای فوق العاده کاربردی و عملی در قیاس با iOS من رو بسیار از اندروید و تاچ ویز سامسونگ شادمان ساخت. به نظر من ، بهترین رابط کاربری اندروید در اختیار سامسونگ است.
با این آشتی من با دنیای اندروید من رو بر اون داشت که به فکر یک تبلت اندرویدی هم باشم. با توجه به ابعاد و سایز 9.7 اینچی آیپد، تصمیم داشتم این بار حتما تبلت کوچکتری برای سهولت در جابجایی تهیه کنم. نکسس 7 2013 یکی از کاندیدهای من بود.
البته واقعا آیپد مینی هم مد نظرم بود.
با کار کردن اتفاقی با نوت 8 ، و مشخصات سخت افزاری قوی اون و بررسی و دانلود بیش از 30 فایل بررسی از سایتهای معتبر دنیا نظرم در مورد خرید نوت 8 قطعی شد و تا الان رضایت کافی و وافی دارم.
نظرات من: از لحاظ اندازه و portability ، سایز بسیار خوبی داره. اجرای برنامه ها و کار با اونها نرم و روان است و مسلما نه مثل آیپد ولی کاملا بدون شکایت است و در دنیای اندروید، عالیست.
قلم اون ، بسیار کاربردی و با پاسخگویی سریع است و عمیقا در لابلای سیستم عامل، نفوذ کرده و یاری رسان است و فهم بسیار بالایی حتی با دستخط بد از زبان فارسی و انگلیسی داره. نوشتن پیامک با قلم و تایپ شدن صحیح کلمات حتی به فارسی جای تشکر از سامسونگ داره.
رزلوشن صفحه با عدد 189 جای گله ای باقی نمیذاره و به عدد و کیفیت گلکسی 4 یا آیفون نمی رسه ولی مشکلی هم نداره.
ببینید دوستان، این یه تبلته و نمی تونید هیچوقت بگین اینو بخرم یا یه گوشی موبایل. این یه تبلته به کاربرد عالی تبلت که امکان تماس تلفنی و پیامک داره و قطعا با ابعاد بزرگش نباید موبایل نداشت. یه موبایل ساده و ارزان و کوچولو و راحت ، قطعا نیاز است.
باتری اون، شارژ کمتری از آیپد نگه می داره و پر شدن اون هم از حدود 7-8 تا 100% برای من هم کمی بیش از سه ساعت زمان می بره که باز هنوز بهتر از آیپد 3 و 4 و Air است و مینی رو نمی دونم.
این تبلت برای نگارش، نوت برداری و کارهای از این قبیل ، واقعا بی دردسره و عالی ولی نه اینکه خودکار و قلم رو بندازید دور و پایان نامه رو با این تموم کنین!!
استفاده من از تبلت ، بازی نیست هر چند بازیهای معمول مثل angry birds و حدود ده بازی دیگه رو دارم و گاهی سرک می کشم.
با یک جمله ، متن رو تموم می کنم و اون ، اینه:
Galaxy note 8.0 تبلتی است که خرید اون، برای کسی که ابعاد اون رو بپسنده و مثل من برای کتابخوانی و وبگردی و مولتی مدیا در حد professional و کارهای مورد انتظار از یک تبلت رو ازش بخواد, حتما رضایت خاطرش رو به همراه داره و هرگز او رو ناامید نمی کنه.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/6/18 جناب دكتر هومن ن با سلام و عرض ادب
اينجانب همكار شما هستم و از آشنايى با شما هم خوشوقت
ايميلم رو اينجا قرار ميدم ، با توجه به تجربه مختلف و متنوعى كه از گوشى و سيستم عاملهاى متفاوت داريد، سپاسگزار خواهم بود كه بتوانيد به يك سوال كه برايم بسيار مهم است ، پاسخ دهيد، چرا كه به واقع شما را كاربرى بى غرض و دانشمند يافتم.
با سپاس. Anesthesiologist

email: babak7712@gmail.com

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/5/29 دوست عزيز، با اينكه مدتهاست به اين صفحه سرى نمى زنم ، ولى اين مايه خوشوقتى من بود كه اومدم و نظر شما رو ديدم.
دوست من، همونطور كه مى دونى ، ورژن 9500 دو سرى هسته چهار هسته اى داره كه دائما در حال سوييچ بين هسته هاى Big و Little هست و اين تغيير وضعيت مزيد بر علت ، بر لگ و پرش زدن و بعضا گرم شدن اون ميشه.
نسخه 9505 هم گاهى گرم ميشه ولى كمتر از به اصطلاح Octa Core و اگه بخوام الان هم از بين اين دو نسخه يكيش رو انتخاب كنم، باز هم 9505 رو ترجيح ميدم.
از لحاظ ساپورت اون در ايران ، معتقدم كه اگه هسته هاى مدل 9500 هم بخواد خراب بشه ، ايران و گارانتى هيچ كارى نمى تونه بكنه. شركتهاى گارانتى ما ١٠٠١ دليل ميارن تا موقع معيوب شدن كالا اون رو از پوشش ضمانت خارج كنند و زمانى بسيار طولانى براى رفع عيب آن كه چه بسا، مشترى عطاى اون رو به لقايش رسما ميبخشه!
با عنايت و توجه به تمام زوايا و قضايا ، بنده قويّا مدل Tetra Core يعنى i9505 رو پيشنهاد مى كنم.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
آيفون، گوشى فوق العاده اى هست كه هيچوقت ، هيچ اندرويدى با هر سخت افزار بالا و والايى نتونسته به اون برسه.
تجربه كاربرى استفاده از آيفون، و نرمى و روانى اون ، قابل مقايسه با هيچ گوشى ديگه اى نيست و من هنوزم كه هنوزه ارتباطم رو با آيفونم كاملا قطع نكردم ( و روابطم رو به اون در حد كاردار كاهش دادم!! )
ولى همونطور كه گفتم، اندرويد طى اىن يكو دو سال ،پيشرفت واقعا چشمگيرى داشته و در روانى و امكانات ، بسيار قوى شده.
وجود انواع و اقسام نرم افزارهاى ايرانى و بازارهاى ايرانى ، واقعا كاربردى هستند و امكان ارسال و انتقال فايل از طريق بلوتوث و File manager و حالت Mass Storage در تعامل با هر كامپيوترى حتى بيگانه و غريبه، وجود delivery report براى پيامك، امكان نصب اپليكيشن ها از هر سورسى و به راحتى، از وجود دنياى آزاد اندرويد حكايت دارد.
به زعم اينجانب، iOS آيفون، كشورى است متموّل، سرسبز ، زيبا ، مفرّح و محصور با سيم خاردارهاى كاشته در سرحدّات مرزى خود كه نه امكان دادن ويزا به ساكنين خارج از اين باغ را مى دهد و نه پاسپورت به ساكنين باغ خود براى گذر از مرزهاى خود.
و در مقابل ، اندرويد كشورى است متمول و سرسبز و زيبا ( ولى نه به اندازه كشور iOS) ولى با ارتباط آزاد با دنياى خارج كه ساكنين آن ، آزادانه با پاسپورت معتبر خود ، به هر جايى سفر مى كنند و بهره مى جويند.
حق آزادى شهروندى در اندرويد ، لذتى بوده كه من رو از iOS به اندرويد، كوچ داد.
هر دو سيستم عامل، فوق العاده اند.

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/4/25 دوست عزيز، من Galaxy S4 i9505 رو از تهران، موبايل هنرمندان خريدم.
همونطور كه مى دونين، i9505 نسخه رسمى ايران و خاورميانه و بخش اعظمى از آسيا نيست.
گوشى من هم مال كشور فرانسه است كه بصورت default و كارخونه اى ، زبان اصلى اون فرانسوى است كه خوب قابليت تغيير به انگليسى و زبان نگارش فارسى رو داره.
مدل i9505 نسخه بسيار بسيار بسيار نايابى هست و خيلى از مراكز فروش ، اين نوع رو ندارند و بسيارى هم حتى نمى شناسند.
ولى نسبت به مدل i9500 بسيار بهتر و روانتر است، لگ و كندى آن ، بسيار جزيى و ناچيز است و من گرم شدن رو باهاش تجربه نكردم. يعنى همون كارهايى كه باعث داغ شدن مدل i9500 مى شد ، روى i9505 بسيار روان و بدون كوچكترين احساس گرمى، انجام ميده. توصيه من، قطعا به خريدن مدل i9505 است.
بايد بگم منى كه از آيفون به اين گوشى اومدم، اندرويد و اين گوشى ، بسيار بيشتر از حد انتظاراتم ظاهر شده و رضايت منو كاملا جلب كرده.
در پاسخ به دو نفر از دوستان بايد بگم، با دادن مشخصات گوشيم به سايت imei.info ، اطلاعات كاملا درست و موثقى رو نشون داده و دقيقا گوشى منو معرفى مى كنه.
در پايان از دوست بسيار عزيزم آقاى Amir T كه در خريد اين گوشى، از ايشون بسيار كمك گرفتم، كمال تشكر رو دارم.

Samsung Galaxy Young S6310 Samsung Galaxy Young S6310

1392/4/19 ببخشيد ، اطلاعات اشتباه به كسى ندم؟!!!
مطلبى كه نوشتم، شرحى بود بر آنچه به عينه و جلوى چشمم وجود دارد، و در اين خصوص ، اطلاعات غلط رو كسى ميده كه يا با به اشتباه انداختن ديگران ، سود و يا منافعى رو دنبال كنه و يا اينكه به دروغ ، و بدون كار كردن با گجت ، اظهار نظر كنه.
حالا به نظر جنابعالى ، من اطلاعات غلط داده ام؟!!

Samsung Galaxy Young S6310 Samsung Galaxy Young S6310

1392/4/18 دوست عزيز من يه دو هفته ايه كه galaxy young S6312 دارم، عدم رضايت من، از كند شدن و لگ زياد اونه كه با وجود پردازنده يك گيگاهرتزى ، منطقى به نظر نمى رسه!!
بطوريكه مجبور شدم دو سه بارى، به روش نرم افزارى و سخت افزارى ، ريست كارخونه ايش كنم!!
با توجه به وجود آخرين نسخه اندرويد روى گوشى، انتظار ارائه آپديت و بهبود اين باگها مى رود!
پرواضح است كه از گوشى اندرويدى چهارصد تومنى ، انتظار عملكرد يك ميليون تومنى كاملا نابجاست.
ولى كند شدن و لگ دار بودن اون انتظاريه كه به حق و منطقى نبايد در اين گوشى وجود داشته باشه.
حداكثر اپ كه نصب هم كردم ده تا بيشتر نيست و اكيدا اهل بازى و گيم هم نيستم.
در يك جمله،،،. خيلى خوبه ، بشرطى كه با مشكل كند شدنش كنار بياى!

يادت نره، خودت گفتى دعام مى كنيا!!!!!!!

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/3/25 دوست ناشكيبا!!
در گفتگوى بين من و آقاى بحرانى ، اصلا متوجه وجود شما نشدم، حال به هر دليلى.
و به جز احساس ناراحتى و ... ، چيزى از متن ارساليت دريافت نشد!
در دو متن ارساليم، يكى حاوى برداشتم از iOS 7 بود و ديگرى ، تاكيد بر آماده نبودن آن براى استفاده عمومى و وجود كاملا طبيعى انواع كندى و باگ و عدم اجراى صحيح.
بحث همينجا تمام مى شود و از آقاى بحرانى كه در مواقع Critical به دوستان اين صفحه كمك مى كنند ، تشكّر مى كنم.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/3/23 دوست عزيز!
اين نسخه بتا است، و اصلا براى استفاده عموم نيست . اين نسخه براى گسترش و بسط دادن توسط نويسندگان و توسعه دهندگان است.
همه سايتها، افراد عمو رو از دانلود و نصب اون ، نهى مى كنند.
به اين علت كه واضحا از وجود لگ ، كندى ، كرش شدن و حتى امكان عدم اجراى بسيارى از اپ هاى موجود، حكايت مى كنند.
اين نسخه كاملا خام و پردازش نشده است.
مثل اين مى مونه كه بنده بخوام ، آبگوشتى درست كنم و همگى مواد رو توى ديگ بريزم و حال از آشپزهاى ماهرى دعوت كنم كه بيان و چاشنى ها و طعم دهنده ها و ادويه هاى مخصوصش رو با تفكر و نظر هم به اجراى واحدى برسونيم.
حال در اين ميان، شما تشريف بيارى و يه بشقاب از اين آبگوشت آماده نشده بردارى و ميل كنى و شاكى بشوى كه :: اى بابا اين كه نخود لوبياش سفته!! گوشتش يه كمى!! يه كمى خامه !! اصلا مزه نداره!!
به كرات ، سايتها گفته اند كه هنوز آماده نشده و نصب نكنيد و اگر هم نصب كرديد، در مورد اجراى ناموزون و همراه با لگ و اشكالات اپ هاى مختلف، نظر نفرستيد.
جالب آنكه، جنابعالى ، شكواييه اى هم براى اپل تنظيم فرمودين!!!!!!
من از روى كنجكاوى iOS 7 رو نصب كردم و قطعا تا چند روز ديگه، برخواهم گشت به ورژن رسمى و Official اپل ، يعنى 6.1.3 براى من با آيفون 4S .
حتما ميدونى كه Downgrade ، صرفا تو اين حالت ، امكان پذيره.
Calm down دوست عزيز Calm down.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/3/23 دوستان و هم OS ى هاى عزيزم!
صداى من رو از باروى برج بلند iOS 7 مى شنويد. بله iOS 7
آيفونم رو به iOS 7 مزيّن نموده ام.
بگذاريد نقدى كوتاه و مختصر بر آن داشته باشم.
اول از همه ، گذر از صفحه قفل به صفحه اصلى ، مثل قبل ولى تمام صفحه است، يعنى اون مستطيل باريك براى كشيدن از چپ به راست ، ديگه نيست و از هر جاى صفحه ميشه اين كارو براحتى انجام داد.
صفحه خانه آشناى آيفون يه كمى حس غريبگى داره و واقعا انگار تمام آيكونها مسطحند و حس برجستگى و زرق و برق قبلى رو نداره. انگار يه كمى بيشتر كارتونى شده. مثلا به شخصه ، آيكون سافارى قبلى رو بيشتر مى پسندم يا آيكون عكسها، در ورژن هاى قبلى گوياتر بود.
اولين و در واقع چپ ترين صفحه، ديگه صفحه جستجو نيست و از اولين صفحه آيكونها، بيشتر نميشه به سمت چپ رفت. در عوض در هر صفحه اى كه بخواهيد، با كشيدن انگشت به سمت پايين، صفحه جستجو ، پديدار ميشه.
تعداد صفحات براى داشتن اپ ها محدود به ١٠ صفحه نيست و من تا نوزده صفحه رو پر كردم و فكر مى كنم تا بيست صفحه، ظرفيت داشته باشه. تعداد اپهايى كه ميشه توى يك اپ ديگه بصورت فولدر جاسازى كرد ، بسيار بيشتر شده و شامل چندين صفحه ميشه كه ظرفيت كامل اون رو نمى دونم.
كيبورد در صفحات مختلف ، نازكتر و اندكى بى روح شده و جالب اينكه گزينه هاى مختلف در تنظيمات هم داراى فونتى باريك شده و اون حس شارپ و زنده قبلى رو نداره.
با تپ كردن هر آيكونى براى احضار اون ، صفحه به سرعت و نرم از همون گوشه و روى آيكون باز ميشه و بستن صفحه هم با زدن دكمه Home ، به همين شكل ، يعنى صفحه به سوى آيكون اصلى ، جمع ميشه.
يه نكته عجيب در اپ Phone اينه كه صفحه شماره گيرى Dial up ، بصورت دايره هاى مجزا در زمينه سفيد هست، كه به نظر من ، درصد خطا رفتن در شماره گيرى سريع رو بيشتر مى كنه و صفحه شماره گير قبلى ، خوش رنگ تر و راحت تر بود.
در هنگام استفاده از دوربين ، به راحتى و با كشيدن انگشت به طرفين ، ميشه بين حالت عكس و فيلم و پانوراما و چند ضلعى سوييچ كرد.
Control Center عاليه و با لمس صفحه در هر جايى از پايين به بالا ، حاضر ميشه و بسرعت WiFi ، بلوتوث، چراغ قوه و كارهاى ديگه رو انجام ميده كه بازم ميگم ، عاليه.
خوشبختانه در تنظيمات ، گزينه اى براى غير فعال كردن آپديت اتوماتيك اپهاى موجود در آيفون وجود داره، و الا با اينترنت فوق سنگين ما ، مايه زحمت بسيار براى ايرانيان ميشد!!
يادم اومد، با تاسف فراوان ، با وجود كشورهاى افغانستان و عراق و بسيارى ديگه ، كشور ايران به عنوان Country or Region همچنان ناموجوده ، كه اميد است در نسخه نهايى ، اضافه گردد. مُرديم از بس به دروغ گفتيم اهل آمريكا و انگليس و افغانستان و اماراتيم !!!
در كل ، بايد بگم ، هر تغييرى براى هر كسى كه به يك وضعيتى خو گرفته و عادت كرده ، در ابتدا كمى سخت و غريب است.
در مجموع ، من iOS 7 رو تغييرى شگرف و عميق مى دونم كه براى كسى كه اولين بار با اين سيستم عامل، آشنا مى شود، بسرعت و شديدا جذب آن مى شود ، و براى كسانى كه با ورژن هاى قبلى آشنايى دارند، عاشق شدن به iOS 7 كمى و فقط كمى زمان مى برد.
در پايان اينكه ، ورژن جديد ، قطعا موجب متعالى تر شدن آيفون ها و آيپدها مى شود و مسلما و مسلما انبوهى از نكات ريز و درشت و شواهد و ظرايف مثبت و نيكو و عالى بسيار ديگرى وجود دارد كه هنوز من نمى دانم.
اميدوارم، تونسته باشم ، با خوندن مطلب ، حس حداقلى و درك تجسمى صحيحى از سيستم عامل جديد و درخور اپل ، گرفته باشيد.
يا حق

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1392/3/15 دوست عزيز!
پاشنه آشيل و بزرگترين نقطه ضعف سيستم عامل اندرويد، اينه كه دائما اپليكيشن( كه اختصارا " اپ " مى گويم) و نرم افزار هاى متعددى بصورت خودكار و بى دليل باز ميشه و در Background ، باعث اشغال بيهوده رَم ، استفاده از cpu و مصرف شدن باترى و دليل واضحى از گرم و داغ شدن گوشى مى گردد. و جالب تر اينكه، با بستن و close كردن بسيارى از اپ ها، عملا بسيارى از آنها، همچنان باز باقى مى ماند و حتى با Force Close هم ، پاك نمى شه( در صورتى كه فايل و اپ سيستمى و اصلى هم نيست).
يك نكته اى كه بايد ذكر كنم، اينه كه با توجه به ضريب گرمايى ويژه پلاستيك در مقابل فلز، و همچنين عدم انتقال راحت دما ، در صورتى كه سامسونگ ( كه قطعا بر پيشرفت چشمگير آن در زمينه سخت افزار و نرم افزار اذعان دارم) در محصولاتش بجاى پلاستيك از فلز و بخصوص آلومينيوم استفاده كند، قطعا احساس گرما و داغ شدن گوشى ، به مراتب بيشتر خواهد بود و در واقع، پلاستيك از انتقال حس گرما به دست كاربر ، مى كاهد.( چنانكه دسته ماهيتابه روى اجاق روشن، اگر از پلاستيك باشد، قابل لمس و بى خطر خواهد بود و اگر دسته آن، فلزى باشد، عملا دست را مى سوزاند).
استفاده از نرم افزارهاى Killer و Ram Booster كه كارشون بستن اپ هاى باز و بهينه كردن رم است هم ، كارايى موثرى ندارد.
چنانكه اگر هر دقيقه، با ram booster و task killer ، اقدام به بستن اپ هاى پشت صحنه بكنى، هر بار تعدادى از اپ ها را كه بيخودى باز شده است را مى بندد و هر بار، فضاى خالى رم، كمتو و باز بيشتر مى شود.
من گوشى هاى متعدد و بعضا پرچمدار عصر خود، و همچنين تبلتهاى اندرويد داشتم، ولى اين مسئله باز شدن گاه و بيگاه متعدد اپليكيشن و در نتيجه پركردن رَم و مصرف باترى، و نكته ديگر اينكه دائما دنبال custom Rom هاى متعدد بودن و امتحان مكرر رامهاى رسمى و غير رسمى( open source ، زياديشم خوب نيستا!!(البته به شوخى) )، واقعا من را خسته و كلافه كرده بود، و حال جداى از دلايل اضافه ديگر چون لگ و كندى و تآخير و ... ،، اينها دليل بر خداحافظى اينجانب ، از آن زمان تا كنون با سيستم عامل محبوب اندرويد بوده است.
پرواضح است، به محض اينكه اندرويد را برتر از سيستم عامل حال حاضر مورد استفاده خود بيابم، در بازگشت و استفاده مجدد از اندرويد، بدون ترديد و دودلى ، لحظه اى درنگ نخواهم داشت.

&&&&&&&&&


دوست عزيزم، ببخشيد كه بنده هم بدون اينكه براى شما دليل بياورم( چنانكه دليا مى خواستيد) ، قلمفرسايى بر شرح ما وَقَع نمودم.
در پايان، خود شاهد خواهيد بود، آن دسته از عزيزان اندرويدى كه سخت ، دل در گرو مهر اندرويد دارند و هر گونه نقد و شكايت از سيستم عامل اندرويدشان را بر نمى تابند، با وقوف بر مشكل باز ماندن اپ هاى زمينه و تاييد و لمس اين مشكل و نارضايتى از اين امر و تصديق مطالب نگاشته اينجانب ، نظر تاييد خود را به شكل منفى دادن اعلام مى دارند.
&&&&&&&&&
&&&&&&&&&

دوستان داغ و Hotttttt اندرويدى، كه كاملا با گفته هاى من هم عقيده هستند ، لطفا تصديق نوشتارم را با دادن " منفى " اعلام نمايند.
با سپاس

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/3/9 As a rule آخرين ورژن موجود در App Store رو دارم كه هم آيفون و هم آيپد ، يكى است:
(9073) 3.0.3
Works Fine dear Amir
موارد 1 تا 40 از مجموع 144 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا