مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ehsan A
  • تاریخ عضویت : 1393/7/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/7 بهتره رم 6 رو تهیه کنید چون حافظه داخلی گوشی 125 گیگ هست در دراز مدت رم 4 احتمالا ذیت کنه

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/7 سلام بعد از اینکه شارژ باتری 100 شد حدود 5 دقیقه صبر کنید پیام میاد

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/7/7 سلام از خود گوشی آنتی ویروس سامسونگ رو فعال کنید.

برای آموزش تصویری پیام بدید
تلگرام: https://t.me/GalaxyA50

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/6/7 هرچی آپدیت میاد برای این گوشی در لحظه بزن چون یا قابلیت جدید اضافه میشه یا باگی رو برطرف میکنه

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/6/7 سلام دوستان
شما از چه مارک OTG استفاده میکنید؟
گوشی من فلش otg رو پشتیبانی میکنه ولی مبدل ها رو نمیشناسه ؟!!

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/6/4 سلام رام شما برای ایران هست
از حروف اختصاری که نوشته مشخصه.
مثلا: ins هند

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/6/4 سلام نرم افزار Phone info رو که مخصوص گوشی های سامسونگ هست از بازار یا گوگل پلی نصب کن اطلاعات کامل گوشی رو میگه

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/6/4 کیفیت صدا بلند هست ولی اصلا قابل تعریف کردن نیست.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/6/4 سلام رام شما برای اماراته نه انگلیس
هنوز آپدیت های منطقه امارات نیومده و باید منتظر باشید.
من رام هند زدم و تقریبا هر ماه داره آپدیت میاد

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/6/4 سلام
شما به قسمت زبان وارد بشین و در بخش کیبورد و زبان ها وارد بشین و پس از روشن کردن وی پی ان دکمه آپدیت زبان ها رو بزنید مشکلتون برطرف میشه.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/4/3 فعال شدن فناوری VoLTE در سیم کارت های همراه اول

از این پس مشترکین همراه اول می توانند مکالمه ای با بهترین کیفیت صدا (کیفیت HD) را تجربه نمایند. آخرین نسل شبکه تلفن همراه (LTE) همراه اول به امکان تماس صوتی مجهز شده است و به مشترکین این امکان را می دهد که بتوانند بر بستر آن شبکه مکالمه ای با آخرین استانداردهای جهانی داشته باشند.

فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (Voice over LTE) یا همان (VoLTE) یک فناوری نوین است که برای پشتیبانی از مکالمه صوتی در شبکه ۴G یا LTE ضروری است و بدون استفاده از این فناوری نمی‌توان در شبکه‌ی نسل چهارم تماس برقرار کرد. به سبب آن که تماس VoLTE از بستر شبکه های ۲G و ۳G نمی گذرد، علاوه بر این که تجربه مکالمه صوتی با کیفیت بسیار بالاتری را برای مشترکین به ارمغان می‌آورد ، امکان استفاده همزمان از صوت و دیتا را نیز فراهم می‌کند. لذا مشترکین می توانند در حین مکالمه صوتی از اینترنت استفاده نمایند. برای مثال می توانند بر بستر اینترنت پیغام، عکس، ویدیو و محتوای دیگر دریافت و ارسال نمایند.

فناوری VoLTE در زمره‌ی فناوری‌های جدید ارتباطات همراه است که برای اولین بار توسط همراه اول در کشور راه اندازی گردیده است.

مزایای VoLTE چیست؟

امکان برقراری تماس در شبکه LTE فراهم می شود.
کیفیت صدا بر روی سرویس VoLTE بسیار بالا و با کیفیت HD است.
زمان برقراری تماس (Call Setup) بسیار پایین است.
امکان استفاده همزمان از مکالمه و دیتا مقدور می باشد.

چگونه از VoLTE استفاده کنیم؟

تمام مشترکینی که دارای تلفن همراه با قابلیت VoLTE همراه اول باشند با قرارگرفتن در پوشش شبکه LTE و برقراری تماس به صورت معمول یک تماس با کیفیت VoLTE خواهند داشت. نحوه برقراری تماس از طریقVoLTE هیچ تفاوتی با تماس عادی ندارد.

لیست گوشی هایی که از سرویس VOLTE پشتیبانی می کنند
ردیف مدل گوشی
۱ Huawei P10
۲ Huawei P10 Plus
۳ LG M700 Q6 Plus
۴ LG M700 Q6 Prime
۵ Samsung Galaxy S8
۶ Samsung Galaxy S8 Plus
۷ Samsung Galaxy NOTE8
۸ Samsung Galaxy A10
۹ Samsung Galaxy A30
۱۰ Samsung Galaxy A50
۱۱ Samsung Galaxy A70
۱۲ Samsung Galaxy J40
۱۳ Samsung Galaxy A7(2018)
تلفن های همراه دیگر با برند ها و مدل های مختلف پس از این به لیست تلفن ها با قابلیت پشتیبانی از سرویس VoLTE اضافه خواهند شد. مشترکینی که دارای این تلفن های همراه هستند می توانند با بروزرسانی های تلفن های همراه خود و شماره گیری *۱۰*۲۴۵۱# این سرویس را فعال نمایند. در صورتیکه مشترک قابلیت اتصال نداشته باشد، این مطلب به وی اعلام خواهد شد.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/4/3 VoLTE چیست و چه مزایایی دارد؟

به تازگی اپراتورهای مخابراتی ایران از جمله ایرانسل و همراه اول تکنولوژی VoLTE را برای برخی از کاربران خود فعال کرده‌اند. در نتیجه برای تعداد زیادی از این افراد این سؤال پیش آمده که اصلاً فناوری VoLTE در گوشی موبایل چیست و چه تفاوت‌هایی با فناوری فعلی دارد؟ اگر دوست دارید بدانید سرویس VoLTE چیست و چه مزایایی دارد با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

VoLTE چیست
VoLTE مخفف Voice over LTE به معنی «انتقال صدا بر بستر ال‌تی‌ای» است. همین عبارت کوتاه، تا حد زیادی ماهیت این فناوری را شرح می‌دهد. زمانی که چشم ما به عنوان «فناوری ۴G» یا LTE می‌خورد، عمدتا یاد مواردی مانند اینترنت موبایل و سرعت بالای آن می‌افتیم. ولی باید بگوییم این فناوری، قابلیت‌های جذاب دیگری را هم امکان‌پذیر می‌کند که یکی از آن‌ها، مکالمه VoLTE است.

کیفیت بالاتر صدا در تماس‌های تلفنی
مهم‌ترین مزیت فناوری ۴G نسبت به ۳G و ۲G این است که در هر لحظه می‌توان داده‌های بیشتری را منتقل کرد. بدون ارائه فناوری VoLTE، حتی در صورت پشتیبانی گوشی از فناوری ۴G، گوشی‌ها در هنگام تماس به شبکه ۳G یا ۲G سوئیچ می‌کنند و این باعث می‌شود کیفیت صدا کاهش یابد. در حقیقت، به لطف این فناوری، می‌توانید کیفیت صدای HD را هنگام تماس تلفنی تجربه کنید. علاوه بر این مورد، در این فناوری، هنگام برقراری تماس دیگر اینترنت قطع نمی‌شود.

VoLTE

بهبود عمر باتری
با استفاده از فناوری VoLTE، عمر باتری گوشی هم بهبود می‌یابد؛ زیرا دیگر لازم نیست هر بار حین تماس، گوشی به شبکه ۳G یا ۲G سوئیچ کند و بعد از اتمام تماس دوباره به شبکه ۴G برگردد. حذف این رفت‌وبرگشت‌ها باعث می‌شود که گوشی مرتباً به دنبال سیگنال‌های جدید نگردد و این کار، در نهایت منجر به بهبود عمر باتری می‌شود.

بهره‌گیری از VoLTE بدون هزینه بیشتر
از آنجایی که تماس‌های HD بخش بیشتری از پهنای باند شبکه را اشغال می‌کند، شاید فکر کنید این تماس‌ها هم هزینه‌ی بیشتری در پی دارد. ولی باید بگوییم که اصلاً این‌گونه نیست، و اپراتورهای مخابراتی برای اتصال این‌گونه تماس‌ها، هزینه‌ی بیشتری را از مشتریان خود دریافت نمی‌کنند.

VoLTE

نحوه‌ی بهره‌گیری از فناوری VoLTE
اگر گوشی شما حداکثر از فناوری ۳G پشتیبانی می‌کند، پس نمی‌توانید از این فناوری بهره ببرید. همچنین ایرانسل از دو سال قبل آزمایش‌های مربوط به این فناوری را آغاز کرده، اما هنوز بسیاری از کاربران ایرانسل نمی‌توانند از این مشخصه بهره ببرند. ولی همانطور که گفتیم، همراه اول این تکنولوژی را برای کاربران خود ارائه داده. در سایت این اپراتور مخابراتی آمده که این شبکه، فناوری مذکور را فعلاً برای گوشی‌های ال‌جی Q6 پلاس، ال‌جی Q6 پرایم، گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس، هواوی P10 و هواوی P10 پلاس فعال کرده و به‌زودی سایر برندها و گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند از فناوری VoLTE همراه اول بهره ببرند. مشترکینی که دارای این تلفن‌های هوشمند هستند با به‌روزرسانی‌های دستگاه خود و شماره‌گیری #۲۴۵۱*۱۰* می‌توانند این سرویس را فعال نمایند. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که برای استفاده از این سرویس همراه اول، باید گوشی شما مجهز به سیم‌کارت USIM باشد.

VoLTE

موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
ایسام