مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سالار ی
  • تاریخ عضویت : 1393/7/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Xiaomi Poco M4 Pro 5G Xiaomi Poco M4 Pro 5G

1401/4/8 البته میدونم این حرفها برای طرفدار یک برند بی فایده است اما ای کاش برای دفاع از عیب و ایراد حاضر نباشیم به هر روش و ترفندی روی بیاریم و برای خودمون و طرف مقابل حداقل احترام رو قائل باشیم . واقعا لازم نیست وقتی یک گوشی مناسب تاکسی اینترنتی نیست برای دفاع ازش بگیم هر برندی این طوریه که بعد از 5 دقیقه مسیریابی شروع به غیر فعال کردن جی پی اس میکنه و این طبیعیه . خیلی سخت نیست که بگیم این گوشی مناسب استفاده مداوم تاکسی آنلاین نیست و از گوشی دیگری باید استفاده کرد تا بگیم همشون همینن و برای توجیه عیب این گوشی کل برندها رو عیب دار کنیم . واقعا یک گوشی ارزش این کار رو نداره . میدونم بی فایده است ولی خب ... .

Xiaomi Poco M4 Pro 5G Xiaomi Poco M4 Pro 5G

1401/4/3 سلام مجدد و ممنون از پاسخ شما . پوریا جان لطفا به این دو سوال هم پاسخ بده

یک : وقتی که گوشی رو شارژ میکنید گوشی روشن هست یا خاموش ؟ آیا تا حالا گوشی رو در حالت خاموش شارژ کردید و ببینید که باز هم داغ میکنه یا نه ؟

دو : در استفاده های عادی مثل چت در تلگرام و اینستاگرام و تماشای ویدیوی آنلاین و وب گردی با داده موبایل ( وایرلس نه ) گوشی داغ میکنه ؟

ممنون

Xiaomi Poco M4 Pro 5G Xiaomi Poco M4 Pro 5G

1401/3/31 سلام به همگی . لطفا فقط دوستانی که این خودشون این گوشی رو استفاده مداوم کردن پاسخ بدن

اول : این گوشی غیر از موقع شارژ ، در بقیه موارد هم داغ میکنه ؟ ( منظور گرم شدن نیست ، داغ کردنه ) . در چه مواردی داغ میکنه ؟

دوم : گوشی نو و بدون نرم افزار دقیقا چه مقدار از رم شش گیگابایت رو اشغال کرده ؟ ( یعنی چه مقدار از شش گیگ رم آزاد هست ؟ )

سوم : کسانی که این گوشی رو به روز رسانی کردن مثل بعضی از گوشی های شیائومی دچار مشکل شدن یا خیر ؟ اگر دچار مشکل شدید نوع مشکل رو بگید.

لطفا پاسخ دقیق و مربوط بدید . ممنون.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا