مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mojtaba z
  • تاریخ عضویت : 1393/7/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 20

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/3/19 ادامه کامنت قبل
***
10-یه سری مشکلاتیم که دوستان فرمودن که گوشی خاموش میشه و از این داستانا برای من اصلا پیش نیومده و گوشی تا الان هیچ هنگ کردن و حتی لگی هم نداشته، حتی توی آسفالت 9 هیچ لگی نداشته
11-گوشی تو استفاده سنگین مثلا یکی دو ساعت بازی آسفالت 9 با نت 4G نه هیچ لگی داشته نه داغ کرده.
12-دوربینشم خب مسلما در مقایسه با پرچم دارا یه مقدار ضعیفتره ولی در حد و اندازه خودش واقعا دوربین فوق‌العاده‌ای داره، هم عکسای خوبی میگیره تو روز و شب و هم فیلم برداریش واقعا با کیفیته و قابلیتایی مثل عکس پرتره یا واید و لرزشگیر که داره خیلی کمک کرده به جذابیت عکسا و ویدئوهایی که تهیه می‌کنین و مطمئن باشید نسبت به پرچم دارای سالای قبل هم بهتره و راضیتون میکنه و خیلی در مقام مقایسه با سایر گوشیا بر نیاید، چون واقعا تفاوت آنچنانی وجود نداره به همرده هاش.
13- درباره محتویات جعبه، هنزفریشو یادم رفت بگم، واقعا هنزفری بی کیفیتی رو خود گوشی هست ولی اگه هنزفری بهتری ندارید، همین کار راه بنداز هست.
14- گوشی من رام اماراته و تا الان دوتا آپدیت براش اومده که بیشتر برای رفع باگ بوده و یه قابلیتایی هم به دوربین اضاف کرده، مثلا حالتی برای دوربین تعریف کرده که بشه عکس با زاویه دید بیشتری یا به قول خودمون وایدتر یا عریضتر گرفت
15- رام امارت nfc هم نداره، فکرم نکنم لازمم بشه تا چند سال آینده و چیز مهمی برام نبوده
16- تنها مشکلی که تو این مدت بهش برخوردم و تو کامنتای دوستان هم به درستی بهش اشاره شده همون بحث اثر انگشت بود که وقتی گلس میندازید روی گوشی یه مقدار مشکل داره توی شناسایی اثر انگشت که من خیلی باهاش ور رفتم و حتی چندتا اثر انگشت تعریف کردم براش، ولی با اینکه بعد از یه مدت میاد دستتون که چطوری بهتر باز میشه ولی بازم در مقایسه با گوشیای دیگه هم یه مقدار کند هست و بعضی مواقع هم درست نمیشناسه که البته فبس آیدی اینقدر سریع کار میکنه که بشه جایگزینش کرد، ولی در کل از اثرانگشتش انتظار زیادی نداشته باشید، شاید تو آپدیتای بعدی حل بشه و عملکردش بهتر بشه و شایدم ضعف سخت افزاری باشه و هیچوقت بهبود پیدا نکنه.
17- تا الان قابلیت OTG هم امتحان نکردم روش که ببینم چطور عمل میکنه
18- یه عده هم بین خرید این گوشی و سریای قبلی مثل A7 شک دارن که مطمئن باشید کمپانی مثل سامسونگ در شرایطی که در دوران اوج خودش هست، رو به جلو قدم بر میداره و پسرفت نمیکنه، چه بسا یه مقایسه ظاهری هم بین A7 و A50 داشته باشید نظرتون با A50 خواهد بود و عقل سلیم هم حکم میکنه گوشی به روزتر و جدیدتر خریده بشه، خیلی هم در قید و بند اعداد و ارقام روی کاغذ نباشید، مهم عملکرد گوشی در واقعیته که هر چه گوشی به روزتر میشه این عملکرد بهینه تر میشه.
***
معذرت میخوام که یه مقدار بحثم طولانی شد، آخه کامنتای یه سری از دوستان رو که میخوندم واقعا برام جای تعجب بود که چرا یه فرد باید بیاد همچین حرفایی رو بزنه که هیچ سودی براش نداره (شایدم داره و ما نمیدونیم)
به همین خاطر تصمیم گرفتم تجربه خودمو تو این مدت که از این گوشی استفاده کردم در اختیارتون بذارم.
به یه نکته هم توجه کنید که گوشی رو برای دل خودتون بخرید و ازش لذت ببرید، حالا هر برندی که میخواد باشه، مهم اینه که خواسته ها و ایده‌آل های شما رو جوابگو باشه.
و در آخر هم در قالب یه جمعبندی میتونم بگم که واقعا گوشی خوب و خوش دست و زیبایی هست و من واقعا ازش راضی بودم، هر کسیم خریده مطمئنا راضی بوده، چون در حال حاضر اگر بهترین و به صرفه ترین میانرده بازار نباشه، مسلما یکی از بهتریناشه

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/3/19 سلام به همگی
من این گوشی رو حدودا یه ماه و نیم هست که دارم و میخواستم یه سری از تجربیاتمو باهاتون در میون بذارم که شاید به درد اونایی که الان میخوان بخرن بخوره:
1-من نسخه 128 با رم 4 این گوشی با رنگ مشکی و ساخت ویتنام رو با قیمت 4550 از نمایندگی سامسونگ تو خیابون جمهوری با کد ریجستری خریدم که احتیاجی به کارت ملی و اینا هم نداشت (این هم توی پرانتز بگم که بهتره گوشی‌ای رو بخرید که روی جعبش کد ریجستری داره و اینکه بعضی فروشنده ها میگن باید کد ملی بدید که به نام خودتون فعال بشه همش داستانه که فقط گوشی رو اون لحظه بفروشن به شما، عقل سلیم حکم میکنه که کد ملی رو هر جایی ندید، اونم به خصوص به فروشنده‌های زبون باز علاءالدین و چارسو)
2-میگن گوشی ساخت ویتنام باشه بهتره!
3-رنگ مشکی بیشترین انعکاس رنگین کمانی رو توی نور داره بعد از اون سفید و بعدشم آبی که تقریبا انعکاس رنگین کمانی نداره
4- قبل از خرید بین این گوشی و A30 و Redmi note 7 شیائومی و Honor 10 lite شک داشتم که خب مسلما چون اولش میخواستم هزینه کمتری بکنم A30 و Honor 10 lite تو اولویت بودن و بعد که دیدم مشخصاتشون راضی کننده نیست برای من، ترجیح دادم از بین Redmi note 7 و A50 انتخاب کنم که اول تو یوتیوب یه سری ویدئو دیدم و بعضی جاها گفته بودن A50 بهتره و بعضی جاها هم Note 7 که من تا حدی گرایش به note 7 پیدا کردم، اما بعد از یه مدت که دونفر از دوستان Redmi nite 7 خریده بودن یه سری چیزاش مثل رابط کاربری، آیکونا، صفحه نمایش، دوربین برجسته که حتی با کاور گذاشتن هم یه مقدارش بیرون میموند، وزن زیلدش که با کاور بیشتر هم میشد و یه سری نکته این مدلی بدجوری تو ذوق میزد و در نهایت یکی دیگه از دوستان هم که A50 گرفته بود و دیدم همه اون عیب و ایرادای Note 7 رو نداشت و یا کمتر داشت، مثلا رابط کاربری جذابتر داشت، شکل آیکونا زیباتر و دلچسبتر بود، صفحه نمایشش واقعا کیفیت بهتری داشت بخاطر امولد بودن و وزنش کمتر بود و سایر موارد اینچنینی که برای من مهم بود (شاید این فاکتورا برای یه عده مهم نباشه اصلا) در نهایت A50 رو خریدم.
***
خب تا اینجا که یه سری کلیات بود و بحث مقایسه، اما از اینجا به بعد تجربه کار کردن یک ماه و نیمه خودم با گوشیو باهاتون در اشتراک میارم:
5- گوشی خودش یه کاور ژله‌ای داره که جنس خوبی داره و از اونا نیست که بعد از یه مدت زرد بشه، ولی مقاومت چندانی در برابر ضربه نداره.
6- روی صفحه خود گوشی یه لیبل هست که فقط در برابر خط و خش مقاومه و مثل کاور در برابر ضربه مقاومت چندانی نداره و حتما با توجه به قیمت بالای صفحه نمایش گوشی یه گلس بندازید روش موقع خرید.
7- شارژر گوشی نسبت به شارژرای عادی یه مقدار بزرگتره که بخاطر فست شارژ بودنشه و گوشی از صفر تا صد حدود 1 ساعت و نیم تا 1 ساعت و چهل دقیقه طول میکشه که شارژ بشه، که برای یه باتری 4000 میلی امپری عدد خیلی خوبیه.
8- اگر استفاده خیلی عادی داشته باشید مثلا فقط مکالمه و پیام و یه مقدار وب گردی با وای فای، تا دو روز شارز نگه میداره و من تجربه کردم این حالتو، اما در حالت عادی با فرض اینکه تمام روز به وای فای وصل باشید و اینستاگرام و تلگرام و کمی هم ویدئو و عکس و... و یکی دو ساعتم بازی بکنید یه روزو به خوبی دوام میاره، اما اگه همه این کارا رو با نت 4G انجام بدید و بازی زیاد انجام بدید و خیلی کار بکشید شاید تا آخر شب دووم نیاره، اما در کل باتریش واقعا برای منی که استفاده عادی میکنم هر یه روز یا هر دو روز احتیاج به شارژ داره و واقعا راضی کننده هست
***
ادامه در کامنت بعدی

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/1/15 ببین ردمی نوت 7 و A30 تقریبا در یه سطح هستند و تفاوتایی که دارند ایناست:
1. دوربین 48 مگاپیکسلی ردمی نوت 7 در مقابل دوربین 16 مگاپیکسلی A30 که خیلیا رو وسوسه میکنه که نوت 7 رو بگیرن ولی ویدئوهای مختلفی که توی یوتیوب دیدم اکثرشون میگن این دوربین 48 مگاپیکسلی نوت 7 بیشتر یه شو تبلیغاتیه و عملکردش در حد یه دوربین 12 هست، آخه برای استفاده از حداکثر توان دوربین باید CPU هم به همون اندازه قوی باشه، در حالی که اسنپدراگون 660 قابلیت استفاده از تمام توان دوربین 48 مگاپیکسلی رو نداره و این بیشتر بخاطر تبلیغاته ولی به هر حال توان فیلمبرداری با تعداد فریم های بیشتر و با کیفیت 4K رو داره که در A30 وجود نداره، که حالا خودتون باید ببینین چقدر فیلمبرداری با گوشی با ویدئوهای با حجم بسیار بالای 4K براتون مهمه!
2. صفحه نمایش Super AMOLED گوشی A30 در مقابل IPS LCD نوت 7 که دیگه همه میدونن امولد مصرف باطری کمتری داره و رنگها رو اشباع شده تر و بخاطر عمق رنگ مشکی و توان ایجاد کنتراست بالاتر، زیباتر نشون میده.
3. طراحی و وزن گوشی هست که A30 حاشیه های کمتر و وزن کمتری داره، باید به این نکته هم توجه کنین که وزن 186 گرمی نوت 7 یه مقدار زیادتر از حد معموله و با نصب کاور شاید در بلند مدت اذیتتون کنه و شایدم برای بعضیا به چشم نیاد اصلا.
4. پردازنده یه مقدار قوی تر نوت 7 که در عمل تفاوت محسوس و آنچنانی بین عملکرد هر دو پردازنده وجود نداره و تقریبا در یه سطح هستند.
دیگه حالا باقی دوستان میفرمایند نوت 7 باید با A50 مقایسه بشه یا صحبتای دیگه من نمیدونم چه مبنایی داره.
در هر صورت همه اینا یه روی سکه هست و مهمترین چیز شاید خدمات و سرویس های پس از فروش باشه، به عنوان مثال شما فرض کنید برای گوشی شیائومیتون یه اتفاقی افتاد، به فرض یا صفحش شکست یا یه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دیگه ای پیدا کرد، به راحتی میشه قطعات یا تعمیرکارای شیائومی رو پیدا کرد یا اینکه ناچارید گوشی رو دور بندازین؟
به هر حال شما باید فاکتورای خودتونو مد نظر قرار بدین و گوشی مناسب با معیارهای خودتون رو انتخاب کنین وگر نه هر کسی نظریات یا تجربیات خاص خودشو میگه که بعضا نشأت گرفته از تعصب بیجا یا عدم آشنایی یا مطالعه کافی هست.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1398/1/11 سلام بچه ها
من بین این گوشی و honor 10 lite و Galaxy A30 موندم
به نظر شما کدوم بهتره؟
باتری و دوربین و طراحی مهمترین فاکتورام هستن

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1397/12/25 سلام بچه ها
من میخوام این گوشی رو همین روزا بخرم، فقط تنها چیزی که ذهنمو درگیر کرده اینه که داغ میکنه یا نه؟
چون من دیروز گوشی یک از دوستان که honor 9 بود رو گرفتم دستم و فقط خواستم دوربینشو تست کنم، خیلی داغ کرد، واقعا دلمو زد
اگه این گوشیم همینطوریه و تو کار کردن عادی داغ میکه که بگید، چون برای من این قضیه خیلی مهمه، و اگر واقعا این شکلی باشه میرم سمت یه گوشی دیگه

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1397/10/27 سلام
دوستانی که اطلاع دارن این گوشی رام گلوبال و رام چین داره؟
اگه آره چه فرقی دارن و کدوم بهتره؟
دوستانی که این گوشیو خریدن، پلی استور و همه برنامه های گوگل روش هست و اجرا میشه؟

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1397/10/20 سلام
بچه ها این گوشی رام چین و رام گلوبال داره؟
اگه آره چه فرقی دارن و کدوم بهتره؟

Xiaomi Redmi S2 Xiaomi Redmi S2

1397/8/23 سلام دوستان
من قصد خرید این گوشی رو دارم
ممنون میشم تجربیاتتونو در میون بذارید که کسایی که قصد خرید این گوشی رو دارن بهشون کمکی بشه
چندتا سوال داشتم اگه تجربیاتتونو بگید ممنون میشم
1.صفحه نمایش گوشی با توجه به اینکه فول اچ دی نیست و اچ دی هست چطوره، اذیت نمیکنه؟
2.تجربه کار با دوربین گوشی، هم پشت و هم جلو چطور بوده؟
3.میگن شیائومی آنتن دهیش بعضی اوقات مشکل داره، آیا حقیقت داره؟
4.حاقظه 32 با رم 3 پاسخگوی نیاز روزمره من که فقط تلگرام و وب گردی و تماسه هست یا خیر؟
5.بدنه گوشی پلاستیکه یا آلمینیوم؟ و یا بهتر بخوام بپرسم کلا کیفیت ساخت گوشی راضی کننده هست یا نه؟
و در آخر هم اگه توصیه یا پیشنهاد دیگه دارید حتما مطرح کنین که استفاده کنیم
با تشکر از همگی!

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/6/23 متاسفانه بین طرفدارای اپل همین که یه انتقاد میکنی سریع میگن
آیفون دستت نگرفتی الکی مردمو گمراه نکن...برادر من آخه
آیفون دست گرفتن مثلا سعادت میخواد؟؟؟؟؟؟لیاقت میخواد؟؟؟؟؟؟؟از هر 10نفر 9 نفر آیفون دارن!!!!!!!
والیبالیستای امریکایی که اومده بودن ایران ازشون پرسیدن چه چیز ایران بیشتر از همه توجهتونو جلب کرد.؟؟؟؟گفت ایرانیا چقد آیفون دارن!!!
واسه دوربینم اگه قرار به لینک گذاشتنه منم لینک میذارم که گوشی 700تومنی مایکروسافت رو با s6 سامسونگ و آیفون 6 رو تو یه نظرسنجی گذاشته بود،،،آخرشم اکثریت بدون اینکه بدونن کدوم عکسا مال کدوم گوشیاست بهترین عکسا رو عکسای همون لومیا 640xl انتخاب کرده بودن...اینو گفتم که مطمئن باشین این مقایسه ها همش جنبه تبلیغاتی یا تعصبی داره و به هیچکدوم نمیشه اعتنا کرد،،،وقتی آدم خودش عقل داره و میتونه مقایسه انجام بده چرا باید گول تین تبلیغاتو که یه سری آدم متعصب انجام میدن رو بخوره...من خودم مقایسه که کردم دیدم واقعا دوربین آیفون از باقی دوربینا چند نسل عقبتره...باقی قابلیتایی هم که آیفون اضاف کرده قابلیتای جدیدی نیست و قبل از این تو گوشیای دیگه حتی مثل هواوی هم بودن...آیفون درسته تو صنعت تلفن همراه انقلاب ایجاد کرد اما دیگه از اون آیفون انقلابگر خبری نیست و حتی تو بعضی موارد به کپی برداری هم رو اورده،،، آخرین نمونشم همین آیپدپرو هست که کپی سرفیس پرو مایکروسافت زده...
چشم ها را باید شست،،،جور دیگر باید دید...

Apple iPad Pro 12.9 2015 Apple iPad Pro 12.9 2015

1394/6/22 برادر من شما اصلا ‏sureface pro‏ مایکروسافت رو دیدی که میگی رقیبش فقط سامسونگ و سونی هست؟؟؟
تو همین سایت برو سرفیس پرو مایکروسافت رو نگاه کن بعد ببین به چه نتیجه ای میرسی؟؟؟
کپی برابر اصل
بعد با این قیمت نجومی که این داره بنظرم این همه هزینه واسه ‏ios‏ واقعا ارزش نداره
چون با قیمتی پایینتر میشه سرفیس خرید که ویندوز روش نصبه و همه کاری هم میشه باهاش کرد و واقعا یه شاهکار به حساب میاد

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/6/22 حالا مشکل اینجاست که جدا از بحث مگاپیکسل واقعا دوربین گوشیای اپل از کیفیت آنچنانی برخوردار نیست
مثلا اینایی که میگن درسته دوربین اپل 8هست و جدیدا هم12،اما از باقی گوشیا سره مطمئنم اکثرشون کیفیت دوربین سونی و اخیرا سامسونگ هم که دوربینای خوبی میزنه رو ندیدن و حتی یه گوشی لومیا که دیگه همه میدونن تو زمینه دوربین همیشه دست و دلباز بوده و واقعا کیفیتای فوق العاده ای با اون لنز زایس داره رو ندیدن.
اپل جدیدا دیگه باید قبول کنیم اون اپل زمان جابز نیست و داره خراب میکنه
به نظر من آینده موبایل و سیستم عاملش در دست مایکروسافت و ویندوز 10 باشه چون واقعا بهینه هست و قابلیت فوق العاده کانتینیوم هم در راهه.
از دوستایی هم که قصد خرید این گوشی رو دارن میخوام که یکم صبر کنن تا پرچمدار مایکروسافت که 18 مهر قراره بیاد هم ببینن شاید نظرشون عوض شد.
امیدوارم روزی برسه که هممون بر اساس نیاز و کارایی هایی که میخوایم یه گوشی و یه برند رو انتخاب کنیم نه به خاطر چشم و هم چشمی و گاهی تعصب بی مورد به یک برند.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/6/20 خسته نباشی دلاور
بعد از 8 سال حضور تو زمینه موبایل تازه دوربین 12؟؟؟؟؟
من موندم چندسال دیگه باید بگذره تا گوشی با دوربین 20 که چند سال پیش پرچمدارای باقی کمپانیا داشتن بزنه؟؟؟
این دوربین رو سال 2012 یا 13 سونی میزد.
اگه بخواد مثل لومیا 1020 دوربین 41 مگاپیکسل که مال چندسال پیشم هست بزنه فکر کنم تا قرن دیگه باید صبر کنیم.
...

Apple iPad Pro 12.9 2015 Apple iPad Pro 12.9 2015

1394/6/20 باید بهش بگیم ‏iSurface pro‏ تا ‏iPad pro
واقعا ‏Apple‏ روی همه رو تو کپی برداری سفید کرده.

Microsoft Lumia 640 XL LTE Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL LTE Dual SIM

1394/5/20 سلام
دوستان من میخوام یه گوشی وینفونی بخرم اما بین این گوشی و ‏lumia 735‏ گیر کردم
ممنون میشم عزیزانی که این گوشی رو دارن راهنماییم کنن و به این سوالام هم جواب بدن (:
‏1.رزولوشن این گوشی 259 هست اما رزولوشن 735 ، 312 هست،بنظر شما رزولوشنش یه کم پایین نیست و زیر نور آفتاب به خوبی 735 هست یا نه؟
‏2.وزن نسبتا بالای این گوشی (که البته نسبت به اندازش طبیعیه) اذیت نمیکنه؟
‏3.دوربین جلوش به خوبی 735 هست؟آخه 735 پرچمدار سلفی نوکیاست اما با همین 5مگاپیکسل که این گوشیم دوربین جلوش 5مگاپیکسله.
‏4.‏OTG‏ هم پشتیبانی میکنه یا نه؟

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1394/5/6 سلام!
دوستان من میخواستم این گوشی رو بخرم فقط قبلش چندتا سوال داشتم،ممنون میشم راهنماییم کنین.
‏1.بنظر شما خرید برند ‏Nokia‏ الآن دیگه دیر نیست؟؟؟،آخه دیگه این برند وجود نداره و ‏Microsoft ‎‏ جایگزینش شده و نمیخوام دوروبریام بگن یه برند سوخته خریدم.
‏2.این گوشی نقشه آفلاین ‏HERE‏ رو داره؟؟؟
‏3.این گوشی خروجی صدای هنزفریش بالاست یا مث بعضی گوشیا هرچی هنزفری گرون قیمتم بهش بزنی و صداشو تا آخر باز کنی بازم صدا دور و برو میشنوی؟؟؟
‏4.صفحه این گوشی ضدخشه؟؟؟خش گیر خودش داره یا نه؟؟؟اصلا احتیاج به خش گیر داره؟؟؟
ممنون میشم اگه کمکم کنین.

Nokia XL Nokia XL

1394/2/31 سلام..این مشکل بدلیل نصب بیش از حد نرم افزار و بازی روی گوشه که باعث مشه فضای رم بیهوده اشغال بشه و وقتی که رم گوشی شما پر شده باشه دیگه هم سرعت گوشی به شدت میاد پایین هم بازی ها و برنامه ها با سرعتی بسیار پایین و اعصاب خورد کن اجرا میشه،،که برای جلو گیری از این کار تا حد امکان از نصب برنامه هایی که ازشون استفاده نمیکنی و ضروری نیست خودداری کن،،اگه هم نشد گوشیتو یه ریست تو فکتوری کن بعدش فقط برنامه های مورد نیازتو نصب کن و هر برنامه‌ای که سال به سالم باز نمیکنی رو نصب نکن ،،ایشالله که درست میشه.

Nokia XL Nokia XL

1394/2/31 سلام،،مشکل شما با نصب نرم افزار MX player کاملا برطرف میشه،،با نصب این برنامه فیلم های اچ دی رو حتی با زیرنویس هم میتونی به راحتی ببینی،،اگه احیانا دیدی تو پخش فیلم اچ دی لگ میندازه ،،در حالی که فیلم در حال پخش شدنه از همون بالا docoder رو از رو حالت H/W رو حالت S/W قرار بده ،،دیگه این مشکل به طور کلی رفع میشه.

Nokia XL Nokia XL

1394/2/31 سلام ،، دوست عزیز امیدوارم که گوشی رو پس نداده باشی،،این چیزا که شما میگی کاملا عادیه،،شما هرگوشی دیگه ای بخری که حافظه داخلیشو زده باشه 4 حداقل یک و نیم گیگ از حافظه داخلیش اختصاص داده شده به سیستم عامل و برنامه هایی که به صورت پیش فرض رو خود گوشی نصب هست،،بنابراین چیزی که واسه شما میمونه همون دو و نیم گیگ هست تقریبا،،باتریشم لگو نداشته باشه ایراد خاصی نداره،،نگران نباش،،باتریا همشون چینی هستن ،،اصل و فرع دیگه مثل قدیما نداره،،اگه تو بعضی بازیا هم لود نمیشه واسه اینه که این گوشی بازیایی رو که برای اجرا شدن به گوگل پلی احتیاج دارن رو باز نمیکنه که دلیلشم بخاطر تعهد نوکیا به ماکروسافت و رقیب بودن نوکیا و ماکروسافته،،که البته به نظر من مهم نیست

Nokia XL Nokia XL

1394/2/31 سلام،،من نزدیک به هفت ماهه که این گوشی رو دارم،،از هر نظر که شما بخوای نصبت به سایر گوشی های تو بازار سره،،،مثلا از نظر طراحی واقعا خیلی عالیه،،گوشی خود من اول سفید بود بعدش یه در نارنجی واسش گرفتم ،،هم اون موقع هم الآن هرکی گوشیمو میبینه میگه چه گوشی خوشکلیه،،از لحاظ سخت افزاری هم که گوشی های نوکیا به عالی بودن سخت افزار معروف هستن،،مخصوصا با این قیمت یه گوشی 5 اینچی زیبا داشتن واقعا ارزششو داره،،از لحاظ نرم افزاری هم شاید توی کاغذ بنظر بیاد از هواوی پایین تر باشه اما تو عمل اصلا اینطور نیست و خیلی از گوشی های هواوی تو این رنج قیمت سرتره،،اینو خودم امتحان کردم که میگم،،و در آخرم بگم این گوشی یه گوشی خاص پسنده مثل سامسونگ و هواوی نیست که دست هر آدمی ببینیش،،اگه خاص پسندی تو خریدش اصلا شک نکن.

Nokia XL Nokia XL

1394/2/10 سلام
من این گوشی رو شیش ماهه که دارم،خیلیم ازش راضیم،فقط تنها مشکلی که دارم اینه که نمیدونم چرا در پشتیش که سفید بوده چرک شده
حالا نه در مشکیش گیرم میاد نه میتونم درش رو تمیز کنم
شما هم همچین مشکلی دارین یا فقط واسه من اینطوریه؟
بنظرتون باید چیکار کنم؟
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا