مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : saman s
  • تاریخ عضویت : 1390/6/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 58

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 58 مورد

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1396/6/31 من به ۱۱ آپدیت کردم. کمی هنگ و لگ داره و سرعت سابق را نداره انگار گوشی ضعیفتر شده. اندازه کندیش ولی موردی نیست که اذیت کنه و کندیش قابل تحمل نباشه. فکر کنم بعد از چند روز که کدهای ios جا بیوفته بهتر بشه. باتری من مشکل خاصی ندیدیم. علاوه بر کندی خود و ژن جدید چندان زیبا نیست و ۱۰ خیلی زیباتر بود. کیبورد فارسیش خوبه ولی انگار کیبوردش تو مدیریت رم کمی مشکل داره و الان که دارم این نظرو مینویسم کمی با تاخیر متن هارو مینویسه. فونت های ۱۱ طوری شده که انگار گوشی جاوا دستت گرفتی. آیکن ها هام مسخره شده. در کل من بر نمیگردم ولی توصیه میکنم شنا دانلود و آپدیت نکنید.

Microsoft Lumia 540 Dual SIM Microsoft Lumia 540 Dual SIM

1395/8/10 سلام.
آيا اين گوشى گلنس داره ؟
و اينكه كمه هاى نويگيشن پايين گوشى چراغ داره ؟
و اينكه چراغ هشدار نوتيفيكيشن كه چشمك بزنه داره ؟
و اينكه نرم افزار هاى بانك رو چيكار كنيم ؟
و اينكهآيا به ويندوز ١٠ آپديت كنيم صلاح هست يا ٨.١ استفاده كنيم ؟

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1395/2/29 اتفاقا منم 2 تا گوشی هواوی دارم. رام های اصلی اصلا به درد نمیخورن. من رو این تبلت اندروید 5.1 و روی گوشی y3 خودم رام شیائومی ریختم که بسیار بهتر است.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1395/2/29 مشکل از apn خط هست نه رام گوشی . شما برید تو ستینگ و بعد access point names یا apn را پیدا کنید و قسمت proxy و port را پاک کنید تنظیمات را سیو کرده و یک بار ری استارت کنید و از نت خط روی بروزر استفاده کنید.

به نظرم بهترین رام برای این تبلت 5.1 هست چون مقدار رم بسیار کمتری اشغال میکنه و هیچگونه لگی دیده نمیشه . بنده خودم هم با برنامه های گوگل سینک کردم هم روت کردم تنها مشکل عدم توانایی نصب برنامه های مود شده هست.

Huawei Y360 Huawei Y360

1395/2/7 البته دوستان از اونجایی که کاستوم رام هست ممگنه باگ هایی هم داشته باشه که بنده تازه نصب کردم و از وجودشان خبر ندارم. مسئولیت هرگونه اشتباه یا خطا یا خرابی یا اتفاق دیگر با خودتان . بنده فقط توصیه کردم و خودم هم انجام دادم و تا حالا که 1 ساعت شده راضی هستم.

Huawei Y360 Huawei Y360

1395/2/7 به اندروید 5.1.1 آپدیت کردم خیلی خوب شده. به همه توصیه میکنم حتما آپدیت کنند. البته کاستوم رام هست ولی عالی هستش.

برای آپدیت ابتدا با برنامه kingroot گوشی خودرا روت کنید
و سپس کاستوم ریکاوری را از آدرس زیر دانلود کنید:
https://boycracked.com/2016/03/06/custom-recovery-twrpcwmphilz-touch-for-huawei-y3-y360-u61-with-installation-guides/

و بعد برنامه Flashify_FULL_(for_root_users را از اینترنت سرچ کرده و دانلود و در گوشی نصب کنید. برنامه ازتون اجازه دسترسی روت میخواهد که حتما allow کنید. کاستوم ریکاوری را به حافظه مموری کارت منتقل کرده و با همین برنامه نصبش کنید. ممکن است مدت 5 دقیقه زمان لازم داشته باشد.

بعد باید اندروید 5.1.1 را از لینک زیر دانلود کنید:
https://boycracked.com/tag/upgrade-android-5-1-1-lollipop-huawei-y3-y360-u61/

از همین لینک gaaps را هم حتما دانلود کنید. در زمان دانلود gaaps حتما یادتان باشد سی پی یو گوشی ما arm ( بالاترین گزینه سمت چپ ) و اندروید را روی 5.1.1 قرار دهید.

رام اندروید دانلود شده و جی اپس ها را به صورت زیپ به مموری کارت منتقل کنید و در برنامه flashify با انتخاب گزینه reboot recovery به ریکاوری رفته و ابتدا بکاپ گرفته و سپس یک دور همه wipe ها را برنید. (حتما به قسمت advance رفته و wipe dalvik و wipe battery را نیز بزنید ) و بعد از گزینه install from sd card ابتدا اندروید و سپس gaaps را نصب کنید و ریبوت کرده و از اندروید جدید لذت ببرید.

فکر کنم توضیحات کامل بود اگر نتوانستید یکم در اینترنت سرچ کنید حتما جواب را پیدا خواهید کرد.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1395/1/17 روت کردن اندروید 5.1.1

سلام دوستان. بلاخره با برنامه KingRoot 4.8.5 تونستم اندرودی 5.1 را روت کنم و با برنامه های مختلف امتحان کردم 100% روت شدست. برنامه را از نت دانلود و در گوشی نصب کنید. مراحل کار بسیار ساده و اتوماتیک هست.
برای چی پی ام هم فکر کنم اگر رمز با پین بزارید برای گوشیتون مشکل حل بشه البته این فقط در حد یک فرضیه هست چون در یک دستگاه الجی دیدم که مشکل چی پی ام اندروید 5 اون با پین کد گذاشتن حل شد.

دنبال یه cwm ریکاوری میگردم با روشی که بتونم بوتلودر گوشی و آنلاک کنم تا بتونم برنامه های Gapps را در اندروید 5.1 نصب کنم فعلا راهی پیدا نکردم. البته با نصب google play store ، google contacts sync, google calendar sync برای مدتی تونستم اکانت گوگلم را روی اندروید 5.1 راه بندازم و تمام شماره تلفن هام و احتیاجاتم اومد اما بعد از 10 ساعت خود به خود ناپدید شد.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/10/17 اوون توییک فایل های توییک های دیگه رو بهم ریخنه. تمام توییک های سیدیا تو حدف کن. البته توییک هایی رو حذف کن که خودت نصب کردی نه اونهایی که بعد از جیلبریک خودشون تو سیدیا نصب بود. مشکلت رقع میشه.
پیشنهادم اینه که همیشه توییک هایی که نصب می کنین با تاریخ نصب به ترتیب توی یه دفترچه بنویسید که بتونید همیشه بهش رجوع کنید.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/3 اين گوشي فوق العادست. تنها ايرادش به وظر من باتريه گوشيه كه اونم كاملا به مصرف شخص بستگي داره. من خودم تو يه اتاقي هستم كه اصلا آنتن نميده به همين خاطر گوشي مدام در حالت سرچينگ آنتن هست كه به طبع باتري هم ميخوره. من روزي ٢ بار بايد به شارژ بزنم اما دوسته نزديكم داره و هر ٢ روز ١ بار ميزنه به شارژ.
با توجه به سايز گوشي و باريكيه اون كه تعبيه باتريه بزرگتر رو سخت ميكنه اين ميزان نگه داريه باتري كاملا مناسبه اما ذكر ٢ تا نكته ضروريه. اول اينكه با آپ يت به ios 8 مصرف بالا رفته كه اميدوارم تا ٩ درست بشه. دوم اينكه اين گوشي خيلي هم سريع شارژ ميشه اون هم بدون بالا رفتن ولتاژ باتري ( كلكي كه سامسونگ در گلكسي نوت ٤ زده و عمر باتري با اين كار به نصف كاهش پيدا مي كنه !!!؟ )

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/3 با خياله راحت بازي كن. هيچ مشكلي هيچوقت براش پيش نمياد.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/3 اين چه حرفيه كه شما ميزني ؟ چرا مردمو سركار ميزاري ؟؟! لق بودن دكمه پاور و صدا دادن اون تو آيفون ٥ اس به وفور ديده ميشه و از كارخونه هست و هيچ مشكلي نداره و هيچ مشكلي هم ايجاد نميكنه. دوربين در آيفون ٥ اس كاملا كيپه و هيچ لقي اي نداره. اين صدايي هم كه اين دوستمون ميگه از لقي پاور هست.
خدارو شكر گوشيه من همچين مشكلي نداره ولي اگه هم داشت مشكل محسوب نميشد. لطفا به گوشي هاتون دست نزنين الكي و تعميرش نكنين كه باز بشه ديگه مثه اولش نيست.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/1 سلام. باتری مشکل نداره. مال منم همینطوره. روزی 2 بار میزنم به شارژ یا آخر شب حتما باید بزنم به شارژ.
به ios 8.1.3 آپدیت کردم همه چی خوبه ولی 1 تاخیر در زمان اولیه پاسخ دادن به زنگ داره و دیگر اینکه مصرف باتری باز هم بیشتر شده.

کلا به نظرم تنها ضعف این گوشی باتریشه که البته من 4 اینچی های دیگه هم دیدم باتریشون همچین قوی نبود بلکه نهایتا در همین حد بود. بنده با لومیا 520 مقایسه کردم که خودم دارم اون هم چنگی به دل نمی زنه.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/11/29 شما از طریق خود برنامه زپیا قادر به انجام این کار نیستین. برای اینکار باید موزیک هارو دوباره برای آیفون تعریف کنید:
1- گوشی رو به آیتونز وصل کن برو به قسمت گوشی و سپس بخش اپ ها. بعد صفحه رو بکش پایین و در قسمت file sharing می بینی که در سمت چپ چندتا اپ است و جلوش یه کادر.
2- از اینجا روی زپیا کلیک کن و در کادر جلو می تونی فایل هایی که دریافت کردی ببینی. این فایل هارو با موس بگیر و بر روی هر قسمت از کامپیوترت که می خوای بکش و رها کن تا وارد سیستمت بشه.
3- حالا از اینجا این موزیک جدید رو مثل موزیک های قبلیت پلی لیست بساز و وارد آیفونت کن.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/11/28 شما اصلا سوالت چی هست ؟

Nokia 225 Nokia 225

1393/11/13 دوستان این گوشی برنامه واتس اپ داره ؟ اگه داره کسی کار کرده باهاش ؟ آیا به درستی کار میکنه ؟ واتس اپش چقدر با واتس اپ گوشی های هوشمند فرق داره ؟
من چون برای اس دادن پشت فرمون ماشین میخوام برام مهمه که گوشیم دکمه دار باشه ولی نیاز به برنامه چت دارم برای کاهش هزینه هام.

ممنون میشم اگه کامل جواب بدین.

Apple iPhone 6 Plus Apple iPhone 6 Plus

1393/6/20 ....
- hdr تو دوربین جلو که من iphone 5s دارم داره. حالا چرا اینجا می گن نوآوری نمی دونم .
- بالاتر رفتن کیفیت دوربین ، افزایش حافطه 128 گیگ ، و بهبود تاچ آی دی که باید حتما انجام می داد. مثلا یک نسل جلوتره ها.
- nfc که خیلی وقته نوکیای خدابیامرز و اندرویدی ها دارن
- پورت لایتینگ دو طرفه رو والا آیفون 5 اس خودم داره پس جدید نیست
- بدنه هم که همیشه فلزی بوده. فقط همیشه این آیوی بی شخصیت می گفت فلز در ترکیب با شیشه زیباست که منم قبول دارم حالا چشم استیو عزیز و دوز دید فقط فلز زده
- میگی تراکم پیکسل و بالا برد برای بستن دهن مردم ؟ اپل اصلا به منتقدین کاری داره که بخواد بخاطر اونا کاری کنه ؟ تراکم و بالا برده چون تو سایز بزرگ تراکم پایین تو چشم می زنه.
- باتری هم که پدر همرو در آورده. حالا خوبه صفه QHD نیست. اگه بود بدبخت بودیم. یه جورم میگی افزایش کارآیی باتری که هرکی ندونه انگار چیکار کرده. مورچه چیه تا کله پاچش چی باشه. من که روزی 2 بار دارم گوشیمو شارژ می کنم.
- این یکی دیگه واقعا باعث خندم شد. افزایش سیکل کاری سی پی یو از 1.3 به 2 شده نوآوری ؟؟؟؟
- لرزش گیر اپتیکال در دوربین هم چیز جدیدی نیست

مزایا:
- تنها فبلت بدنه فلز که اتفاقا نه سنگین است نه ضخیم. این یعنی نوآوری
- افرایش قابلیت دوبار تب آروم بر روی تاچ آی دی . در واقع اکنون میزان فشار دست شما بر روی تاچ آی دی نیز تشخیص داده می شود.
- هوشمند شدن چیپ آیفون که قابلیت تشخیص ارتفاع و تمیز دادن حرکات مختلف ورزشی از هم را دارد
- دوربین با 240 فریم بر ثانیه . من که 128 فریم دارم فوق العادست چه برسه به 240 فریم

معایب
- طراحی ساختاری زشت ( نظر شخصی )
- می بایست قابلیت کار همزمان با 2 برنامه را فعال می کرد.
- احتمال خش پذیری بالا که به علت بزرگتر بودن بیشتر به چشم می زند
- فکر میکنم برای لاغر کردن گوشی گوریلا گلس را با شیشه جدیدی جایگزین کردند که فکر نمی کنم به اندازه گوریلا گلس مقاوم باشد. ( کار آیو هستا )

و در آخر آیفون 5 اس خودم عاشقشم. خوبیه اپل اینه که بیشتر این قابلیت ها با یه آپدیت برای منم میاد. در ضمن اپل هیچوقت نوآروی فراوان در گوشی هاش و محصولاتش نمی ده چرا که هنوز می خواد قبلی هارو بفروشه و اگز اینچوری بود نمی تونست.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/6/19 از اینکه آیفون 5s خودمو دارم خوشحالم. نه اینکه آیفون 6 بد باشه ها. مثلما که از این خیلی بهتره ولی نظر من اینه که لوکس بودن آیفون به کوچیک بودنشه. حالا که بزرگتر شد از اون حالت لوکس بودنش کم شده. در چیز دیگه قابلیت کار با یک دسته که برای من و پشت فرمون ماشین خیلی مهمه.
اپل باید در کنار این نسخه ها همچنان نسخه 4 اینچی را آیفون 6 را هم تولید می کرد تا هم بر روی حرف خود مبنی بر کار کردن بر یک دست بایستد و هم دیگر خریداران را راضی نگه دارد.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/6/19 تصحیح می کنم. km player به خوبی فرمت mkv را ساپورت و زیر نویس را طبق خاسته خودم تغییر داد. الان متوجه شدم که من کار کردن با اونو بلد نبودم. باید خیلی چیزها یاد بگیرم و یا این چیزی که الان دیدم فهمیدم محدودیت های آیفون بخاطر وارد نبودن ما و نداشتن اطلاعات کافی از نحوه کار کردنه. نسبت به اندروید سختتر است ولی قابل انجامه. در واقع هر چیزی اینجا قانونی داره که باید رعایت کنی و مثل یه شهر بی نظم نیست.
کم کم داره خوشم میاد.
روش کار هم این بود که باید فایل و زیرنویس را جداگانه به برنامه انتقال می دادم نه در یک فولدر.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/6/18 دوست گلم km player فرمت mkv ساپورت نمي كنه. هرچند كه تنها پليري هست كه ديدم قابليت تغيير فونت و رنگ را داشت. اگر ممكنه پلير دگه معرفي كنيد. جيلبريك نيستم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/6/18 با عرض پوزش لطفا اگر امكانش هست راهنمايي كنين: آيفونم جيلبريك نيست.
١. نرم افزاري براي پخش موزيك از فولدر
٢. نرم افزاري براي پاك كردن كش برنامه ها ( اين مورد واقعا آزار دهنده هست و تا اونجا كن من گشتم فقط قابليت پاك كردن تمام برنامه را در آيفون داشتم نه فقط كش يك برنامه )
٣ . براي پيدا كردن اپ هاي فارسي در اپ استور چيكار كنم ؟ منظورم يه اپ خاص نيست بلكه تمام اپ هاي فارسي است.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/6/18 ممنونم از شما بابت پاسخ گوييتون. من هم دقيقا به دليل تعويض زياد گوشي و سيستم عامل بود كه آيفون خريدم. اميدوارم كه راضيم كنه. تا اينجا كه محدوديت هاش كمي آزار دهنده بود كه ميدونم با گذشت زمان و آشنايي بيشتر به لذت تبديل ميشه. يعني اميدوارم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/6/17 يه سئوال خيلي مهم ديگه:
من روزي كه اپل خريدم سه تا اپل آيدي ساختم. يكي با آيكلاد ، يكي با ايميل جيميل ، يكي هم با ايميل لايو. هر سه تاشونم دادم usa . بعد آيكلاد رو وارد كردم و اون ٢ تاي ديگه رو فراموش كردم. كلي برنامه با همين آيكلاد در مدت ٣ هفته دانلود كردم. بعد يه دفعه ارور ١٠٠٩ داد گوشيم. جالب اينجاست كه ٣ هفتست اپل آيدي لايو رو استفاده مي كنم ارور نمي ده اما همينكه لايو رو خارج و دوباره آيكلاد واستفاده مي كنم ارور ١٠٠٩ ميده.
حالا كه كد هرسه آيديم آمريكاست، چرا يكي ارور ميده ديگري نه؟ چرا از اوني كه ارور مي داد ٣ هفته بدون ارور استفاده كردم؟

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/6/17 سلام خدمت دوستان. من تازه از اندرويد به ios مناجرت كردم و يه گوشيه iphone 5s خريدم. اون زمان كه تو اندرويد بودم يه برنامه پخش فيلم داشتم بن نام mx player كه مي تونست زير نويس فيلم هارو كوچك و بزرگ كنه و يا رنگشون و تغيير بده. حالا كه اومدم تو آيفون و چون صفحه برام كوچيكه مشكل ديدن زير نويس دارم. برنامه هاي rock player , av player , km player. و حتي mx player آي او اس كه با اندرويد فرق مي كنه رو امتحان كردم هيچكدوم نتونست زير نويس و مثل اندرويد تغيير بده.
از شما دوستان كه اطلاعاتون كاملتره تقاضا دارم يه برنامه براي پخش ويدئو و فيلم مثل هموني كه تو اندرويد بود معرفي كنن.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/12 شما باید یک نفر را که آیدی مایکروسافت ترجیحا اکانت لایو داشته باشه را به عنوان پرنتز معرفی کنی. می تونی یه اکانت دیگه بسازی و سن را در آن بالا بزاری بعد اون اکانت را به عنوان پرنتز تو اکانت الانت معرفی کنی و سپس دوباره به اون اکانت که ساختی بری و تایید کنی و بوم. تمام.

اگر این روش را دوست نداری یک فکتوری ریست کن و سپس از اول یه اکانت جدید بساز و اون را وارد کن.

امیدوارم با گوشی جدیدت شاد و سرحال باشی و کلی دوست باهاش پیدا کنی.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/12 احتمالا یه برنامه نصب کردی که زمان مکالمه را برای شما محدود کرده. بهتره تک تک برنامه هارو آنیستال کنی. اگه نمی دونی و یا حدس نمی زنی کدوم برنامه هست فکتوری ریست کن. یادت نره بعد از فکتوری ریست تمام برنامه هات از بین میره.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/8 شما اگه برنامه برات اینقدر مهمه اندروید بگیر خیال خودت و راحت کن. وینفون می خوای باید عاشقش باشی تا کسری هاش اذیتت نکنه.
وینفون دیکشنری داره هم انگلیسی به انگلیسی و هم انگلیسژ به فارسی. برنامه tapa talk هم داره. بقیت رو نمی دونم.
من از آفیس خیلی استفادت می کنم، هم ورد هم پاور پوینت و هم اکسل که انصافا وینفون هیچی کم نداره. وان نوتش یکم ضعف داره ولی بهتر از اورنوت فارسی را پشتیبانی می کنه. در کل یکم حرفا ای تره نطبت به اندروید. اهل برنامه هستی برو سمت اندروید.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/8 خیر. فقط میتونی ببینی. یا با کامپیوتر دانلود کنی بریزی تو گوشی ببینی. با خود گوشی قابلیت دانلود نداری به هیچ وجه. که یکی از بزرگترین ایرادهای وینفون است متاسفانه.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/5 www.winphone.ir

آپدیت بلک با آپدیت سیستمعامل فرق میکنه، اون قسمت Phone Update فقط بروزرسانی های سیستمعامل رو بررسی میکنه،

Black هم آخرین بروزرسانیه فریمور گوشی هستش،
•شما برنامه SysApp Pusher رو تو گوشیتون نصب کنید،
•از لیست Nokia به قسمت System برید،
•تک تک تمام مواردی که در اون جا هستش (access point، accessoris، audio و ...) رو با باز ضربه باز کنید و هر کدوم رو جداگانه دکمه Update براش رو فشار بدید،

وقتی که تمام موارد قسمت System رو بروزرسانی کردین، میتونید تو extra+info گوشیتون، متن Lumia Black رو مشاهده کنید

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/3 آقای alireza n:
گوشی من هم دقیقا مثل گوشی شما آپدیت بلک نیومده براش. هرچقدر هم که پرسیدم کسی جواب نداد ولی مثلما میاد. گوشی ما ورژن رامش مال خاور میانه هست برای همین آپدیت آن با اصلاحاتی که نوکیا انجام میده تقریبا ۳ ماه دیرتر انجام میگیره، حالا که ۳ ماه گذشته و از اونجا که تقریبا غیر ممکنه نوکیا آپدیت مارو نده پس من حدس میزنم که از نظر ارزشی برای نوکیا توجیحی نداشت که بلک بده و احتمالا مستقیم به ۸.۱ آپدیت خواهد کرد.
همانطور که در اندروید خیلی از گوشی ها آپدیت ۴.۳ را نگرفتن و مستقیم از ۴.۲ به ۴.۴ آپ کردند.
باید دقت داشته باشیم که آپدیت بلک در واقع همان آپدیت GDR3 است که مایکروسافت برای وینفون ۸ داده بدون توجه به نوع گوشی و نوکیا تنها تغییرات کوچکی را با توجه به نرم افزار های خودش و همچنین با توجه به منطقه هر گوشی در اون داده است. پس نگران نباش.

اًقای مهدی ط:
مشکل شما را خیلی ها گزارش کردن و با روش هایی قابل حل است. یه سرچ تو اینترنت بزنی و به فروم های مخصوص وینفون بری میتونی راه حل را پیدا کنی.

آقای محمد ر:
بنده که تا بحال با عکس هاش مشکلی نداشتم. تو نور روز خوبه ولی در شب چندان دلچسپ نیست. در کل کار راه اندازه. به نسبت ۵ مگا هایی که دیدم خیلی خوبه ولی فلش نداشتنش یه مشکله.
شاید باورت نشه ولی یکی از دلایلی که من این گوشی را خریدم همین فلش نداشتنش بود. منو یاد خدابیامرز اولین گوشیم مینداخت. اونم نوکیا بود و دوربینش فلش نداشت. نوکیا ۳۶۵۰. غولی بود در زمان خودش و پادشاهای میکرد هرکی اون و داشت. خیلی خاطره دارم ازش.

متاسفانه قادر به آپلود عکس، یا گذاشتن آموزش در این فروم نیستم.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/2 امروز شمردم من ۹۱ برنامه رو گوشیم دارم ( ترکیبی از برنامه های فابریک گوشی و نصب شده توسط خودم ) و در هنگام کار کردن کوچکترین لگ و کندی ای در این گوشی احساس نمی کنم.

چیز دیگه فهمیدم اینه که وقتی اس میاد و گوشی تو جیبمه صفحه روشن نمیشه و همینکه گوشی را از جیبم خارج میکنم ، خود گوشی به صورت هوشمند صفحه اش روشن میشه. خیلی زیبا و کاربردی و دقیقه این حرکتش. یعنی گرفتارشم.

نمی دونم چطور هست که ۱۲ شب به اونور با اولین کانکت به وای فای خونه گوشی میره رو ویبره و تمام صداها قطع میشه. این یه نوع تنظیمه که نمدونم از کجاش من تغییر دادم. اما اینم باحاله.

همیشه گفتم بازم میگم، تنها بدیه ویندوزفون نسبت به سیستم عامل های دیگه ، محدودیت زیاد و کمبود نرم افزار و کیفیت پایینتر اپ ها است.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/2 درسته گلم من وینفون دارم ولی اینکه میگی اندروید دسته هر کسی پیدا میشه درست نیست. الان استاد های دانشگاه اکثرا اندروید دارن. با وجود زیبایی حیرت انگیزه وینفون ، چه در رابط کاربری و چه در انیمیشن ها، به نظرم هنوز وینفون کار داره تا به اندروید برسه. فکر میکنم تنها کسی که از وینفون اینجا ایراد میگیره منم که امیدوارم دوستان از من دلگیر نشن و قصدم را خیر بدونن.

Sony Xperia M Sony Xperia M

1393/2/1 دوستان این گوشی سیمکارت مینی می خوره یا معمولی ؟

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/2/1 آقایون چرا آپدیت بلک برای من نمیاد ؟ نکنه نوکیا مارو فراموش کرده؟ تا این بلک هم نزنیم به 8.1 که نمیشه آپدیت کرد...

3 هفته هست این گوشی را خریدم. از خیلی چیزهاش ناراضی ام و از خیلی چیزهاش راضی. بیشترین نارضایتی ام هم در مورد باطری ضعیف و کیفیت و کمیت پایین نرم افزار ها است. نرم افزار ویدئو پلیر mx player ، پخش موزیک از اس دی کارت، دانلود منیجر( وینفون نمی زاره ویدئو از آپارات دانلود کنم !!! ) و ...
همش همه می گفتن در 8.1 درست میشه ولی هنوز که هنوزه این ضعف ها وجود داره و مثل اینکه دائم العمر هم با وینفون خواهد ماند.
کیبورد هم که نمیشه عوض کرد، برنامه مسیج هم که اجباریه. وایبر هم که واقعا کنده به نسبت اندروید(دوستم میگه تنده ولی گوشی اونم نگاه کردم دیدم کنده، هر بار که میرم تو وایبر می خواد مخاطب هارو پیدا کنه و اون چند تا نقطه مسخره میاد و میره)

اما با این حال این گوشی از ارزش خرید بالایی برخورداره با توجه به قیمت. قیمت 430 تومان.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/1/29 آخه دیگه ویفون حتی نمیزاره من از آپارات ویدئو دانلود کنم. اینکه از ios هم محدودتره. یعنی هرچی که بشه از نت دانلود کرد چه موسیقی باشه چه ویدئو چه پی دی اف و کلا همه چی این باهاش مخالفه.
هرکی می خواد لذت ببره ولی از محدودیت دیوونه بشه وینفون بگیره.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/1/28 عزیزان به ۸.۱ آپدیت کردن تا سوال دارم:
۱. برا من آپدیت بلک نیومده، میتونم مستقیم به ۸.۱ آپدیت کنم. ( آپدیت دولوپر نمیخوام بگیرم میمونم اًپدیت کاستومر بگیرم)
۲. ویندوز ۸.۱ روی گوشی با توجه به رم ۵۱۲ کند نیست؟ یعنی سرعتش مثه وینفون ۸ هست؟
۳. خبری از فایل منیجر ، دانلود مویجر ، و برنامه ای که بتونه موسیقی از رو فولدر پخش کنه تست ؟

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/1/28 میشه بگی چطور به بلک آپدیت کردی؟ برای من که هیچ آپدیتی نیومد.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/1/27 دوستانی که به ۸.۱ آپدیت کردن لطفا یه توضیح بدن ببینیم رو ۵۲۰ چطوریه ؟

، اینکه ممکنه هنگ کردن ها از گوشیه من باشه و این مشکل داشته باشه اما بعید می دونم. دلایل زیاده که بگم زیاده گویی میشه. در کل هیچ سیستم عامله بدون هنگی من ندیدم. این گوشی هم من فکر میکنم بزرگترین دلیل بروز مشکلاتش رم پایینشه.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/1/26 کی میگه ویندوزفون هنگ نمی کنه؟ متعصب های وینفون لطفا بکشم کنار و مردم و با افکار پوچشون فریب ندن. الان ۱ هفته هست که گوشی رو خریدم و از وقتی که خریدم تقریبا هر روز شاهد یه هنگ بودم ازش. امروز هم که هنگش روی هرچی هنگ و کم کزد. با باطری ۴۵ ٪ گوشی خاموش شد دیگه روشن نشد. هر کاری کردم دیدم نمیشه. گفتم حتما ولتاژ باطریش پریده. زدم به شارژ دیدم روشن شد. از شارژ کندم دیدم باطری داره ۴۵ ٪ ساعتش از ۱۲:۳۰ ای ام شده ۷:۵۳ پی ام. گوشی هم رفته رو ویبره واسه خودش.
البته این رو ویبره رفتن های خود به خودی یا پم شدن ولوم خود به خود یا زیاد شدن ولوم مکالمه خود به خود که کارشه. حالا حساب کنین این همه اتفاق تو یه هفته افتاده واسم. والا !!!!
گاهی بدجوری ازش خوشم میاد و عاشقش میشم، منوش یه جوریه، خیلی عزیزه اما گاهی میخوام محکم بکوبمش تو دیوار از بس که اعصاب خورد کنه. در هر حال اندروید فعلا یه چیز دیگست. شک نکنین. این ۸.۱ ببینیم چه گلی به سر ما میکاره.
در ضمن بهترین کیبورد مال آیفون بود که کار کردم. بعد گوشی های اگ تی سی بعد اکسپریا.

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1393/1/20 سلام. من این گوشی رو دیروز گرفتم و الان دارم با اون مینویسم. گوشی های گرون قیمت زیاد داشتم راستش هم خسته شده بودم از گوشی های دیگه هم گوشی قبلیم شکست و از اونجایی که گوشی تعمیری دستم نمی گیرم دیدم هزینه زیاد برای گوشی کردن یعنی دور ریختن پول. اینها دلایل انتخاب این گوشی برای من بود. قبلا با وینبون کار کرده بودم اما حالا خریدمش:
مزیتش: لذت بخش بودن وینفون، کیفیت صفحه واقعا مناسب ( انتظار این کیفیت و نداشتم) ، روونیش خوبه، برنامه های نوکیا خیلی کار راه اندازه، خوشکله واقعا، توپول هست ولی خوش دسته، اینکه قابه پشتش کل شاسی رو در بر میگیره خیلی خوبه و اینجوری میه گوشی را نو کرد ، کیفیت بلندگو و بلندی واقعا خوب. اینترنت اکسپلورر گوشی بهترین بروزری هشت که من تا حالا رو گوشی استفاده کردم واقعا بوق العادشت. ( تو قسمت موبایل یاب همین سایت توی جستجو با قیمت هیچ بروزری خط قیمت را تغییرنمیداد ولی اینترنت اکسپلورر تغییر داد واقعا که موتور رندرش با نسخه دستکتاپ یکیه )، اینترفیس واقعا موبایلی که تفاوت بین موبایل و کامپیوتر برات معنی دار میشه و من دوسش دارم( اندروید و ios آیکونهاشون مثه آیکن دستکتاپه کامپیوتره که من دوست ندارم)، تاچ بسیار عالی.

معایب: مهمترین ایرادش به نظرث کیفیت پایینتر مکالمه هست که قطع و وصل های ریز داره ( من خیلی حساسم رو این موضوع) ، آنتن دهیش یه نمه پایینتره نسبت به گوشی های دیگه ای که داشتم اما اختلافش فاحش نیست، فلش دوربین ن اره پس چراغ قوه هم نداریم، کیبورد وینفون به نسبت اندروید خوب نیست و اشتباه زیاد میکنین تو تایپ کردن و متاسفانه قابل تغییر هم نیست، در این گوی به خاطر سایز خاصش مسیج نوشتن تو حالت عمودی یه کم سخت و تو افقی خیلی راحته.

توصیه: اگه قادر به عوض کردن گوشی برای مدت طولانی نیستین یا ضرر ۲۰۰ تومانی براتون زیاده و یا اهل فیلم دیدن هستین حتما اندروید بگیرید. بدونین که اندروید هم همین روونی رو داره و همش حرفه که اندروید کنده. اگه مثل من حساسین و اینترفیس گوشی و طراحی رابط کاربری براتون مهمه وینبون بگیرین ( من خودم طراحم و پیرو سبک مینیمالیسم در طراحی هستم به همین دلیل از اینترفیس وینبون ۸ لذت میبرم.) ، اگهمیتونین پول بیشتری بدین و گوشی با رم بالاتر ببرین واقعا تاثیر داره تو باز کردن چند تا برنامه ( نه اینکه این کم بیاره ها ، خیلیم خوبه ولی تاثیر رم ۱ گیگ یا بالاتر رو به وضوح می بینین) ، اگه زیاد اهل مسیج دادن و چت کردن هستین حتما ۴.۳ اینچ به بالا بگیرین چون این کیبورد در ۴ اینچ خیلی جمع و جوره و تایپ کردن و به اشتباه میندازه، اگه میخواین واقعا لذت ببرین حتما با کیفیت ترین صفحه رو انتخاب کنین، اگه گوشی زیاد از دستتون میرفته و بیخیال نگه داریش هستین حتما ۵۲۰ بگیرین.
اگه میتونین بالاتر بگیرین شک نکنین بالاتر بگیرین اما اگه وه هیچوقت از خرید این گوشی پشیمون نمیشین.

در ضمن ۵۲۵ هم بخاطر رم ۱ گیگش ومی ارزه که ۲۵٪ گرونتر از ۵۲۰ باشه.

Samsung B7722 Samsung B7722

1392/2/23 لطفا اگه کسی میدونه که چطور می تونم زنگ تکرار مسیج این گوشی رو خاموش کنم بهم بگه. خیلی رو اعصابه. میخوام فقط 1 بار زنگ مسیج بزنه.
لطفا خودتون اول تست کنید بعد اگه راه حلتون جواب داد اینجا مطرح کنید. پیشاپیش متشکرم.
موارد 1 تا 40 از مجموع 58 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا