مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ساجده ص
  • تاریخ عضویت : 1393/7/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/10/24 واقعا مرسی... باد صبا رو پاک کردم درست شد... دیوانم کرده بود دیگه... در مورد تاچ هم من یک ماهه گوشیو خریدم و از همون موقع گلس و آی فیس داشتم و چندبار گوشی از دستم افتاده ولی بخاطر محافظ گوشیم فک نکنم ضرب دیده باشه... امیدوارم از گلس باشه میرم عوضش میکنم ببینم درست میشه یا نه.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/10/20 سلام. من هم مشکلی که یکی از دوستان گفتن رو دارن... تو نوار نوتیفیکیشن بالای گوشیم همش علامت ساعت هست و وقتی دیتا و کچه رو پاک میکنم میره اما چند ثانیه بعد دوباره میاد... علاوه بر این تاچ گوشیم هم به شدت ضعیف شده... کسی راهکاری نداره برا مشکل نوتیفیکیشن ساعت؟

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/9/19 سلام. این اولین باره که دارم تو این سایت نظر میدم. همیشه فقط نظرات رو میخوندم و مبنا قرار میدادمشون برای انتخابم. با توجه به راهنمایی ها بالاخره دیروز این گوشی رو خریدم. اندروید 5.1.1 بود ولی یه آپدیت 89 مگابایتی هم داشت که انجام دادم. گوشی کاملیه. از نظر ظاهر که فوق العاده شیکه. یه محافظ گلس و یه قاب آی فیس روش نصب کردم. دوربینش که واقعا حرف نداره مخصوصا دوربین سلفیش عالیه و بقیه امکاناتش هم بی نظیره. فقط تنها مشکلی که داره باتریشه بنظرم. خیلی زود باتری خالی میکنه و خب البته اگر این عیب رو داره این مزیت هم داره که شارژش سریعه. در کل گوشی خوب و کاملیه و تجربه استفاده یک روزم رو گفتم. من خودم بین نوت4 و این گوشی مونده بودم اما هرجور سبک سنگین کردم این گوشی برام به صرفه تر بود خریدش.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام