مشخصات کاربر
- نام کاربر : nancy a
- تاریخ عضویت : 1393/7/8
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
رونمایی از CMF Watch 3 Pro – اسمارتواچی با بدنه فلزی، عمر باتری 13 روزه و ارزش خرید بالا
-
شیائومی Poco F7 در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Oppo K13 Turbo و Oppo K13 Turbo Pro با بدنه IPX6/X8/X9، فن خنککننده و باتری 7,000mAh
-
معرفی Galaxy F36 5G با نمایشگر امولد 120 هرتزی، دوربین 50MP و شش بهروزرسانی سیستمعامل
-
آشنایی با ChatGPT Agent – هوش مصنوعی عاملی OpenAI به نیابت از شما کار میکند
-
مقایسه سامسونگ Galaxy A56 با آنر X70 – کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی باریکترین سهتاشوی جهان با طراحی تاشو به داخل: Tecno PHANTOM Ultimate G Fold Concept
من گوشیمو میخوام بدم نمایندگی آپدیت کنه ولی چون کارتنش با تمام متعلقات از جمله کارت طلایی گم شده نمایندگی قبول نمیکنه و منو فرستادن نمایندگی مادیران که اونجا هم گفت کد s/n رو باید از زیر باطری بخونی و ما بهت میگیم که وضعیت گارانتیت چطوره. البته خودم میدونم که تا اسفند ماه امسال گارانتی دارم. منتها 2 تا سوال دارم :
1- چطور میشه بدون باز کردن گوشی و از روی IMEI کد به سابقه ی گارانتی دست پیدا کرد
2- چطور میشه در گوشی رو باز کرد...
ضمنا نمایندگیه بیسوادش هم میگفت چون کارت گم شده کلا قابل پیگیری نیست گارانتیش. میخوام بدونم حالا مثلا من یه جعبه میبرم براش از کجا میخواد ثابت کنه که اون موبایل مال همون جعبه است؟
تازه يه بار گوشيمو برگردوندم به تنظيمات كارخونه و تمام كانتكت ها رو دوباره دونه دونه وارد كردم. بعد از اون يه hotspot shield نصب كردم و اولين بار كه راه اندازي كردمش تمام كانتكت هاي قبلي كه پاك شده بود برگشت و گند زد به ليست مخاطبينم... حالا مثلا بعضي كانتكت هام دو تا شماره مثل هم داره كه هر كار ميكنم حذف نميشه يا اونايي كه شماره هاشون عوض شده هر دو تا شماره اومده جزو مخاطب كه نميدونم كدوم درسته! و حذف هم نميشن...
نمايندگي هم به غير از فلش كردن هيچ كاري انجام نميده، اصلا حاضر نيستن وقت بذارن ببينن مشكل چيه...
و نميخوام گوشيمو فلش كنم چون خاطره خوبي اصلا از فلش كردن ندارم...
ممنون ميشم اگه جوابمو بدين.