مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ص
  • تاریخ عضویت : 1393/6/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 26

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1397/9/14 من دو روز پیش (۱۲ آذر) رفتم علائدین باطری عوض کردم. ۱۷۰ پول باطری شد و پنجاه هزار پول تعویض. کمتر از یک ساعت طول کشید.
با باطری جدید، زندگی دوباره لبخند میزنه 😂

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/7/1 دوستان تجربه چندین ماه استفاده از این گوشی
اول اینکه‌ این گوشی را از امریکا خریدم ۶۴ گیگ سفید.
اما خصوصیات مثبت: کیفیت تصویر بسیار خوب، صفحه نمایش ۶ اینچی(بدنه گوشی دقیقن اندازه یک آیفن ۶+ ) صدای اسپیکرهای فوق العاده، شاسی آلمینیومی زیبا، فلاش ال ایدی دوتایی رینگ، حتی یکبار هم‌گوشی هنگ نکرده بدون هیچ تعصبی! باطری معقول که تا بحال جایی منو نذاشته و شارژر توربو که با آمپر بالا و بسیار سریعتر از شارژرهای معمولی گوشیو شارژ میکنه.
خصوصیات منفی: دوربین بسیار معمولیه و در نور کم خیلی ضعیفه(من عکاس حرفه ای هستم) فیلمبرداری خیلی خوبه اما نقطه فوکوس دائمن جا بجا میشه و دائم درحال فکوس کردنه (مخصوصن در نور کم) دوربین جلو که واقعن خوب نیست. داغ شدن گوشی وقتی داره شارژ میشه.
اما مهمترین ویژگی این گوشی اینه که هیچ‌چیز عجیبی نداره و ادا نیست! نه آیفونه و نه سامسونگ و نه هیچ برند دیگه ای، بلافاصله اندرویدش آپدیت میشه و دائم اولین بروز رسانی برای این گوشیه و اندروید خالصه.
اما برای کسانی که می خوان نکسوس جدیدو بگیرن، شخصن این گوشیو خریدم چون موتورولا ست، اما اگر قرار نکسوس بعدی ال جی باشه و هوآوی من به شخصه موتوایکس استایلو ترجیه میدم! چون اونم اندرویدش خالصه و کاستومایز شدنش بینظیره(موتو ایکس ۲۰۱۴ بک چوب هم داشتم)
پیروز باشید

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/7/1 راستش من اینو از امریکا خریدم و(۶۴ سفید) خیلی وقته دارم مثل تراکتور باهاش کار میکنم!
اما حتی هنگ هم نکرده! چه برسه به اینکه چیزی ازش کنده بشه!

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/4/8 دوست عزیز من الآن سه روزه این گوشی را برام از امریکا آوردن و قبلشم موتو ایکس ۲ داشتم.
من این گوشی رو دوست دارم چون آی فون و و سامسونگ و ال جی و سونی نیست، یک برند با قدمته اختراع موبایل در ساخت گوشی.
اما اگر اینقدر به قلم نیاز داری تا اسکیس بکشی شک نکن نوت ۴ بگیر، باطریش مثله اینه با این تفاوت که یکم زودتر شارژ میشه و دوربین بسیار با کیفیت تر از این داره و چیزی ازنکسوس ۶ کم نداره که هیچ خیلیم بیشتر داره.
اما صدای این گوشی و‌خالص بودن و روان بودن اندرویدو هیچ گوشی مثل این نداره.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/10/8 ممنونم از توضیحات کاملتون

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/9/6 شما اگر این گوشی را از آمریکا خریداری کنید چند اوپراتور گوشی به شما پیشنهاد خرید گوشی را با قراردادی ارزان تر در اختیار شما میگذارند و شما فقط می توانید باسیم کارتهای این اپراتور که با آن قرار دارید تماس بگیرید و سیمکارتهای سایر اپراتورها روی گوشی کار نمی کند و در روی بدنه گوشی نام آن اپراتور هک میشود. سیستم مخابراتی بعضی از این اپراتورها مثل ای تی اند تی و ودافون و... اصلن با سیستم مخابراتی ایران که جی اس ام میباشد همخوانی ندارد ( تی موبایل هم جی اس ام میباشد) و شما برای آنلاک کردن دوچار دردسر میشوید که در بسیاری مواقع امکانان آپدیت و... از دست میدهید. اما برای اینکه این گوشی ها و نظیر آنها برمبنای جی اس ام در سراسر دنیا کارکند شما باید گوشی "آنلاک" شده خریداری کنید که قیمت بیشتری دارد و با سیمکارت هر اپراتوری کار میکند.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/9/4 خانم شقایق شما از جنریشن یک این گوشی راجب موتو ایکس تحقیق کردین اگر قصد خرید دارید شک نکنید چون چند ماه دیگه جنریشن سه این گوشی میاد و باز هم قدیمی میشه ;-)

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/9/4 کافیه یک پک ارزان قیمته ان اف سی بخرید که به شکله برچسبه و انو جایی در ماشین بچسبونید. وقتی ان اف سی گوشی روشن باشد و تنظیمات را برای ماشین روی این گوشی جفت کنید وقتی وارد ماشین شدین قبل از اینکه گوشی را روی هنگر بگذارید کافیه کمتر از یک ثانیه روی این برچسب نگهدارید تا گوشی بفهمه که شما سوارماشین هستید. 😉
در ضمن این برچسبها را با تنظیمات مختلف میتونید به تخت خواب و میز کار و هرجایی که تنظیمی لازم داره بچسبونید.
این امکان روی اکثر گوشیهای اندرویدی که اندروید 4 به بالا دارند و از ان اف سی پشتیبانی میکنند وجود داره.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/9/4 من 10 ساله شغلم عکاسیه و با بهترین دوربینهای دی اس ال آر عکاسی میکنم و دوربین هیچ گوشی با این دوربینها قابل مقایسه نیست. از عکس و اندازه تصویر و فاصله کانونی و دهنه ی دیافراگم هم سر در میارم و برای چند شرکت که در ایران نمایندگی. ارن راجب دوربین گوشیهای جدید آنها مطلب مینویسم و این گوشیو( موتو ایکس) شش روز بعد از فروش رسمی سایت موتورولا خریدم.( شهریور ماه)
چیزی که برام جالبه گفتن دور بینش "افتضاحه" شماست!
درسته خیلی از گوشیهای پرچمدار کیفیت بهتری دارند اما میشه بگین کجا به یک دوربین با کیفیت 13 مگا پیکسل دیافراگم 1.9 و دوفلاش اس ام دی رینگ با نورسنج ماتریکسی میگن "افتضاح" ؟؟؟ بعدشم دوست عزیز این گوشی با فول کیفیت عکسو زیر 20 صدم ثانیه پردازش میکنه و نقطه فکوس قابل تغییر کم نظیر داره چطور از کلمه افتضاح استفاده میکنید؟؟؟؟
نکته دیگه اینه که این گوشی یک گوشی اندرویده نه آی او اس با زبان برنامه نویسی اسمبلی!!! شما خروجی میگیرید و با نرم افزارهایی با مبنای اندرویت اوپن سورس کار میکنید پس مقایسه ی این گوشی با آی فون کاملن احساسی و غیر کارشناسانس!
من به شخصه این گوشیو انتخاب کردم چون اندرویده و سامسونگ و سونی و ال جی و بلکبری نیست!
آیفون اگر بهترین گوشیه دنیا باشه که با این شیوه ی بازاریابی و طرفداران بینظیر اینطورم هست، به درد کشوری مثل ایران با این همه محدودیت خدمات نرم افزاری نمیخوره.
پیروز باشید

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/8/11 فیش گوشی فیش استاندارد است و هیچ تبدیلی به غیر از دوشاخه نیاز ندارد، حتی با شارژر سامسونگ و اچ تی سی و... قابل شارژ است که توسیه میشود زیاد این کار را انجام ندین و حد الامکان از شارژر گوشی های دیگه که آمپر نزدیک به گوشی را دارند استفاده کنید.
شارژر این گوشی دو فیش یو اس بی را بصورت همزمان ساپورت میکند که خبر خوبی برای شارژ همزمان دو دیوایس میباشد 😊

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/8/11 خواهش میکنم
اگر منظورتون تبدیل دوشاخه هستش که در هر لوازم الکتریکی فروش پیدا میشه
اگر منظورتون برق 110 هستش که تمام شارژرهای دنیا از اواسط دهه ی نود میلادی با قوانین اتحادیه اروپا باید برق با ولتاژ 105 تا 240 ولت را پشتیبانی کنند ( روی شارژر گوشی یا لپ تاب و یا ماشی اصلاح شارژی قابل ملاحضه است) و من هیچ مشکلی با شارژر نداشتم.
پیروز باشید

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/8/11 خیر
صفحه گوشی ثابته و باتری ریموو نمیشه.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/8/4 با پوزش برای تاخیر در پاسخ
باید بگم من با این گوشی بازی نمیکنم و بازی هم نصب نکردم اما وبگردی وایبر چک کردن و مکالمه را بطور کامل با این گوشی انجام میدم اما یکروز درمیان با 10% شارژ به شارژرش وصل میکنم و بدون تعصب باید بگم این گوشی جایی منو لنگ نذاشته. از نظر من هیچ گوشی یک گوشی کامل نیست ولی باور کنید نکته منفی به ذهنم نمیرسه به غیر از چیدمان آیکون بعضی منوهای گوشی که زیادی پیچیدس!
دوربین این گوشی واقعن با کیفیته ولی گوشی های تو این رده همگی دوربینهای خوبی دارن فقط فرق این گوشی با تمام گوشی های اندرویدی سرعت بالای فوکوس و سرعت شاتر و دو فلاش ال ای دی بی مانند که نوری بسیار نرم میده و از سایه های تند جلوگیری میکنه.( اینو از نظر کارشناسی به عنوان یک عکاس میگم)
البته من یک پاور پک مینی موتورولا هم خریدم که اندازه فندک زیپو و جاکلیدیه که هم 7 ساعت شارژ به این گوشی میده و هم با در ارتباط بودن با گوشی پیدا کردن دسته کلید و همینطور گوشی رو آسون میکنه که خودش شاهکاره.
میتونید برای اطلاع بیشتر Micro Powe Pack Motorola جستجو کنید.
پیروز باشید

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/7/29 بدون تعصب، سامسونگ نوت 4
دوربین باکیفیت و دیفراگم عالی
پردازشگر فوق العاده
باکیفیترین صفحه نمایش دنیا
من کلن چون از سونی و سامسونگ خوشم نمیاد موتو ایکس خریدم، واقعن با کیفیت ساخته شده و به نظر من و اکثر کارشناسهای گوشی بهترین گوشی اندریدیه که ساخته شده اما اگر خدای نکرده طوریش بشه صاحب و اول آخرش خودم هستم.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/7/28 ممنونم
راستش من این گوشیو وقتی 7 روز بود که فروشش در آمریکا شروع شده بود ثبت سفارش کردم و چند روزی طول کشید تا آماده بشه، من نسخه 32 گیگابایتی می خواستم اما به دلیل اینکه برای گوشی های آنلاک هنوز آماده نبود مجبور شدم 16 گیگاباتی بگیرم که اینکار 50 $ منو جلو انداخت ولی بجای اون 50 دلار 40 دلار پاور پک خریدم که به شما هم توصیه میکنم بگیرید و لینکشو میذارم.
این گوشی با بک چوبی که قیمتش 25$ بیشتره همراه با یک پاور پک 40 دلاری با حساب مالیات برای من 607 $ تموم شد. موفق باشید.

http://www.motorola.com/us/accessories-batteries-chargers/Power-Pack-Micro/power-pack-micro-pdp.html

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/7/24 من الان یک هفتس دارم باهاش کار میکنم و شخم زدمش باتری این گوشی واقعن عالیه! ضخامتش از وسط به گوشها کم میشه!!! این نظرو وقتی تو دستت بود و باهاش کارکردی باید بدی نه از روی ارقام!!!
مشکل دوربین جلوشه که یکم خنگه !

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/7/21 دوستان این گوشی با بک چوبی سه روزی هست بدستم رسیده، در یک کلام بی انداره با کیفیت و زیبا ساخته شده، تا لمسش نکنید متوجه منظورم نمیشین.
باطری بسیار مقاومی داره و صفحه نمایش بسیار با کیفیت و اسپیکری با یک بومبا بیس واقعی که شبیه هیچ گوشی دیگه ای نیست. (هیچ گوشی)
کیفت دوربین خوبی داره و فیلمبرداریش بی نظیره ! تو عکاسی خیلی دوربین با کیفیت گوشی های هم رده داره اما کیفیت فلاش و سرعت ثبت عکس مثل هیچ گوشی نیست.
بعضی از برنامه ها فقط با وی پی ان و آی پی آمریکا روش نصب میشه.
من این گوشیو با تکس همراه با یک پاور بانک 607 دلار خریدم.
ولی واقعن از این انتخاب راضی هستم.
ای کاش اینجا فضایی بود که میشد عکسهای این گوشی و نمونه فیلمشو به اشتراک گذاشت.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/7/7 قابل توجه دوستانی که میگفتن این گوشی چهار روزه آماده میشه!
این گوشی را من 29 شهریور با بکراند چوبی ثبت سفارش کردم به آدرس یکی از دوستانم در سانفرانسیسکو (شهر کارخانه اصلی موتورولا) و بعد از 9 روز با پست "فدکس" اکسپرس به دستش رسید!
10 روز دیگم گوشی، ایران به دستم میرسه که زحمت آوردنشو یکی از دوستانم انجام میده.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/7/5 بله دوست عزیز آنلاک و با سیستم جی اسم ام کارمیکند.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/7/2 راستی یادم رفت اگر بک گوشی از چوب و یا چرم باشه 25 دلار اضافه باید بدی و زمان تحویل هم بیشتر میشه ;-)
سر سری برو یدونه بخر

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/7/2 باشه شما سفارش بده 4 روزه برسه دستت!
اول از همه دوست من سانفرانسیسکو هستش و خود کمپانی موتورولا هم در کالیفرنیاست این یک مطلب دوم اینکه شما وقتی روی خرید میزنید و می خواهید پول را پرداخت کنید نوشته میشه این محصول شیپینگ ندارد و از 9 تا بیست روز امکان داره طول بکشه. (یک ستاره اون پاینه که توضیح داده به لوکیشن شما بستگی داره)
بعد از سفارش به ایمیل شما کمپانی یک ایمیل میزنه و زمان تقریبی را میگه که اگر امکانش هست ایمیل بفرست برای من تا مرحله به مرحله که گوشی الان در کجای کارخانه و در چه وضعیتی هستشو برات بفرستم.
اینکه توسایت نوشته تا اینکه اول تولید این گوشی چند میلیون سفارشو آماده کنند خیلی فرق داره.
دوست من 18 مهر به ایران میاد و عکس گوشیو برات میفرستم.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/6/31 این گوشی با نظر شما کاستومایز میشه و هر رنگ بکراندی که بخواین روی اون قرار داده میشه
این بک که در عکس میبینید چوب بامبو هستش و غیر از این 3 نوع چوب(طبیعی) دیگه و 4 رنگ چرم طبیعی هم داره و حتی رنگ بلندگوها و رینگ دور لنز و رنگ روی گوشی و حتی سیاه یا سفید بودن شارژر هم می تونید انتخاب کنید.
https://www.motorola.com/us/motomaker

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/6/31 به اینجا
https://www.motorola.com/us/motomaker
البته یکی از دوستانم تو امریکا پولشو داد و با خودش به ایران میاره.

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/6/31 محمد عزیز یکی از دوستانم یک ماهه رفته امریکا و چند روز دیگه بر میگرده این گوشی تا 20 روز طول میکشه تا آماده بشه (سفارشی بشه) برای همین زمانی نداره .
پیروز باشی

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/6/30 دوست عزیز همیشه به اعداد روی کاغذ نگاه نکن چون اینطوری گوشی های چینی بهترین گوشیهای دنیان !!!
باطری نسل قبلیشم شاهکار بود اینم 100% همینطوره چون یک برند اصیله به اسم موتورولا که اولین گوشی تلفن همراه تولید کرده 😊

Motorola Moto X 2014 Motorola Moto X 2014

1393/6/30 فقط کسی که با موتورولا کار کرده میتونه راجبش نظر بده، به باطری 2300 نگاه نکنید !!!!
من ساعاتی پیش یکی از این موتو ایکسهای جدید را سفارش دادم، با در چوبی و ثبت اسم خودم روی در پشت گوشی و انتخاب رنگ بلندگوها و رینگ دور برند موتورولا و حتی من استارتاپ گوشی رنگ شارژر
با تکس ویک پاوربانک 40 دلاری ( اکسسوری ) شد 607 دلار آمریکا 18 مهر به دستم میرسه.
فقط باید بگم این گوشی سریعترین شاتر عکاسی و سریعترین فوکوس لنزو داره و فلاش رینگش یک نور سافت فوق العاده به عکس میده در واقع این فلاش نوآوریه موتورولاس و این گوشی بهترین گوشی اندرویدی دنیاست. حتمن در اواسط مهر با جزئیات تمام نقاط قوت و ضعفشو میگم.
موارد 1 تا 26 از مجموع 26 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا