مشخصات کاربر
 - نام کاربر : حسن ح
- تاریخ عضویت : 1393/6/29
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
گزارش IDC و Canalys از رشد جهانی بازار تبلت و جایگاه نخست اپل در سهماهه دوم 2025
-
10 گوشی 5G سال 2025 با باتریهای غولپیکر 7,000 تا 8,000 میلی آمپر ساعت
-
آشنایی با GPT-5 – جدیدترین هوش مصنوعی OpenAI با قابلیت استدلال و دسترسی برای همه
-
رونمایی از +iQOO Z10 Turbo - پیشرفتهترین اسمارتفون سری زد10 با باتری غولپیکر 8,000mAh
-
راهکار اپل برای گریز از تعرفههای ترامپ: افزایش 100 میلیارد دلاری سرمایهگذاری در آمریکا
-
18 شهریور زمان ملاقات با خانواده آیفون 17 - از آیفونهای جدید اپل چه میدانیم؟
-
معرفی Honor Play 70 Plus – میانردهای با باتری 7,000mAh و Snapdragon 6s Gen 3
من هم این گوشی رو دارم و نه روت شده و نه نرم افزاری روش نصب شده . شرکت سامسونگ هنوز اپدیتی برای سافت ور گوشی نداده و اون اپدیتهایی که شما یا دوستان دریافت کردیداحتمالا مربوطه به گالکسی اپ بوده یا اخرین ورژن روی گوشی نصب نشده بوده . من حدود دو ماهی هست که این گوشی رو خریدم نه اپدیت شده و نه از جایی یا سایتی شنیدم که سامسونگ اپدیتی برای اون داشته باشه . در هر حال اگه خیلی نگرانید می تونید با مر کز تماس سامسونگ در ایران به شماره 42132-(021) تماس بگیرید و مطمئن بشید .
من یه s5 تک سیم کارت دارم و از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنم . علیرغم اینکه در تنظیمات این گوشی به صورت پیش فرض نوع اتصال به شبکه (WCDMA/GSM(auto connect است اما با تو جه به تبلیغات ایرانسل هر جا که شبکه دیتای گوشی رو فعل می کردم به صورت E نمایش داده می شد نه 3g یا h بعد فهمیدم که برای استفاده باید در تنظیمات WCDMA ONLY را انتخاب کرد. مشکلی که وجود داره اینه که وقتی در بخشهایی هستم که نسلهای بالا تر ایرانسل ساپورت نمی شه علیرغم وجود علامت انتن تماس تلفنی برقرار نمی شه و پیغام ریجستر نبودن در شبکه رو می ده و باید در تنظیمات به GSM only یا auto connect بر گشت . یعنی اینکه این گوشی نمی تونه بصورت خودکار تشخیص بده که در شبکه gsm هست یا 3g ؟ کسی دیگه ای هم به این مشکل بر خورده ؟ ایا راه حلی براش هست ؟