مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : saman s
  • تاریخ عضویت : 1393/6/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

HTC One M8s HTC One M8s

1394/8/27 من این گوشیو الان 2 ماهه دارم که یکی از دوستان از انگلیس اورد برام و کلا یه چیز خاص و کمیابی هست در ایران نسبت به m8 eye و به علت این است که m8s برای فروش در کشور انگلستان بوده است و m8 eye برای فروش در هند و اسیا ، به همین دلیل m8s در کشور های آسیایی کم وارد شده.
به دنبال مقایسه کیفیت دوربین این گوشی زیاد رفتم و طبق سایت معتبر http://ausdroid.net/2015/06/19/htc-one-m8-vs-m8s-vs-m9-camera-showdown کیفیت m8s از m8 و حتی از m9 هم به مراتب بالاتر شده و گفته شده عکس ها با رنگ طبیعتر و بهتری ثبت میشود نسبت به M9 و M8.
فقط در دوربین سلفی حس کردم رنگ ها خیلی پر رنگ هستند که این را ممکنه بعضی ها یک ایراد بگذارند و بعضی ها مزیت بدانند نسبت به سایر مدل ها.
با تحقیقاتی که کردم و در بالا هم گفتم m8s برای اروپا از جمله انگلستان ساخته شده که میتونید مشخصاتشو فقط در سایت htc پیدا کنید و به همین دلیل این گوشی سفارش اسیایی نداره که در ایران زیاد موجود نیست و گارانتی های رسمی به غیر از سلوکام این گوشی را برای فروش ندارند.
الان اکثر فروشگاهها هم این گوشی را ندارند (البته تازه تولید شده) و از این گوشی تعریفی هم نمیکنند و دیجی کالا هم مدتی این گوشی کمیاب را موجود کرد اما زود نموم شد و امیدوارم این مدل با ارزش را دوباره موجود کند تا دوستانی که تمایل به خرید این مدل را دارند اقدام کنند.

HTC One M8s HTC One M8s

1394/7/8 نسخه اروپا

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/17 دوستان برای منم خـــــط و خــــــش افتادبرروی لنز دوربینم بر اثر اسید پوست نارنگی و پاک کردن محکم نتیجه شد خط و خش های برجسته.
دیگه دوربینم هیچ تصویری نشون نمیداد و هاله سفیدی بود.
با پولیش ماشین و پنبه افتادم به جونش و شیشه شد شفاف و فهمیدم شیشه خط نیافتاده بود بلکه اون لایه رفلکس سبز رنگ خط گرفته بود!! در واقع اون یه لایه ای پلاستیکی نازک یا رنگ هستش که روی شیشه زدن و آسیب پذیره.
شیشه لنز اصلی به این راحتی ها خط و خش نمیگیره.
حالا بعد از اینکار خیلی حساس شدم به دوربینم که نکنه بخاطر از بین رفتن اون لایه رفلکس سبز رنگ (در گرفتن به نور لامپ معلوم میشه) تاثیری بر کیفیت دوربین داشته باشه و باعث افت کیفیت بشه.
از دوستانی که در این باره اطلاعی دارن بهم بگن که اون رفلکس چه تاثییری داره بروی شیشه محافظ لنز دوربین؟؟؟ با تشکر !!!
*******توجــــــــــه******
*****در رابطه با خط و خش گرفتگی شیشه محافظ لنز دوربین دیزایر 816*****
این نکته رو باید بگم که دوستانی که میبینند خط و خش (حتی برجسته و عمیق) افتاده برروی شیشه لنز دوربین دیزایر 816 در واقع شیشه خط و خش نگرفته،بلکه آن لایه نازک سبز رنگ رفلکس نور که بروی شیشه میزنند خش افتاده و اون رو باید با یه حلالی مثل پولیش رنگ خودرو به همراه پنبه براحتی کلا اون لایه رو از بین ببرین و به شیشه اصلی لنز دوربین برسید که دیگه به این راحتی ها خط و خش نمیگره این شیشه و از جنس مقاوم ساخته شده.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/13 سلام.
آقا خدا چشمتون روز بد نبینه برای من اسید پوست نارگی روش چکید و این شیشه پلاستیکی روش سوخت و اسیدی شد.
تصویرم تو دوربین شد یه هاله نور و خیلی حالم گرفته شد.
رفتم یه پولیش اوردم زدم دیدم داره میره و شیشه شد شفافه شفاف. ولـــــی این لایه سبز رنگ که روی شیشه محافظ لنز هست و تو نور بگیری مشخص میشه و کارش هم فکر کنم رفلکس نور هست از بین رفت.
حالا اون اکی شد و دوربینمم خوب شد. ولی حالا نگرانم که این لایه سبز رنگ روی لنز که از بین رفت از کیفیت دوربین کم نکنه.
در واقع من یک لایه شیشه لنز رو با پولیش بردم.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا