مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ق
  • تاریخ عضویت : 1393/6/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

HTC One mini 2 HTC One mini 2

1393/9/19 خوشبختانه به طور کاملا حرفه ای تعمیر شد و کوچکترین اثری از بازشدن و تعمیر شدن و یا خراش روی بدنه مشاهده نکردم.خیالتون راحت باشه از این بابت (البته این در مورد نمایندگی یاس بود و اطلاعی از نحوه عملکرد نمایندگی های دیگه ندارم)

HTC One mini 2 HTC One mini 2

1393/9/15 دوستانی که مشکل میکروفون دارن: بعد از اینکه گوشیمو بردم نمایندگی یاس، با تعویض یکی از قطعات میکروفون، مشکل خش خش و عدم وضوح صدا کاملا مرتفع گردید. پس کسانی که تردید داشتند برای خرید این گوشی به هیچ وجه بابت مشکل میکروفون از خریدشون منصرف نشن چرا که قابل حل است(البته امیدوارم که هرگز به مشکل نخورید و حتما با گارانتی بخرید). من این گوشی رو حدود یک ماه قبل با گارانتی یاس و ساخت تایوان به قیمت 1 میلیون و 170 خریدم.

HTC One mini 2 HTC One mini 2

1393/8/23 دوستان عزیز متاسفانه مشکل میکروفون دوباره نمایان شد. گویا با آپدیت نرم افزاری هم مرتفع نشد. باید ببرم نمایندگی. خیلی تو ذوقم خورد. خداییش همه چی تمومه این گوشی ولی موندم این مشکل مسخره چیه آخه بلای جون این گوشی شده

HTC One mini 2 HTC One mini 2

1393/8/21 سلام به همه
دوستانی که مشکل میکروفون صدا دارن توجه کنن
من یه هفته س این گوشی رو با گارانتی و ساخت تایوان از بازار موبایل خردم
گویا از همون روز اول صدای میکروفون دارای مشکل خش خش صدا بوده ولی من بعد از سه روز متوجه این موضوع شدم. در ضمن از همون بار اولی که به اینترنت وصل شدم گوشی مرتبا پیغام میداد که برای گوشی من آپدیت وجود داره و باید آپدیت کنم.منتها با توجه به اینکه این گوشی آخرین ورژن اندروید یعنی کیت کت رو دارا میباشه و تجربیاتی که دوستان گفته بودن که با آپدیت کردن گوشیشون دچار مشکل شده من هم از آپدیت صرف نظر میکردم. تا این که دیروز قبل از اینکه گوشی رو ببرم نمایندگی گوشی رو آپدیت کردم و خوشبختانه بعد از آپدیت شدن مشکا خش خش صدای میکروفون به طور کامل رفع شد.

HTC One mini 2 HTC One mini 2

1393/8/8 لطفا نظرتون رو بگید
نکسوس 5 یا وان مینی 2؟

LG L90 D405 LG L90 D405

1393/7/27 به طور کلی gyroscope ابزاری و یا سیستمی است که همیشه وضعیتش نسبت به سطح افق یکسان بوده و هیچگاه تغییر نمیکنه بنابراین میشه از اون بعنوان یک رفرنس با معیار برای اندازه گیری میزان انحراف استفاده کرد که یکی از مهمترین کاربردهاش در هواپیماست. هواپیما وقتی turn میکنه از این طریق میزان پرخش و یا انخراف از وضعیت تعادل محاسبه میشه. توی گوشی هم از این سیستم استفاده شده تا از اون استفاده ها زیاد بکنن. مثلا توی بازی ها و یا وقی گوشی شما زنگ میخوره با برعکس کردن گوشی صدا قطع میشه

Samsung I9301I Galaxy S3 Neo Samsung I9301I Galaxy S3 Neo

1393/7/4 دوستانی که این گوشی رو گرفتن ساخت کجاست؟ چین، کره یا ویتنام؟
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا