مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ehsan a
  • تاریخ عضویت : 1393/6/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia miro Sony Xperia miro

1393/6/29 در کل گوشی های بهتر از این هست ولی ممکنه همه امکانات این مدل رو نداشته باشه مثلا هواوی y300d دوربین ثانویه + فلش نداره که برای رایتل نیازه یا که کلیه امکاناتشون دقیقا با xperia J یکی هستش به غیر از اندازه ولی تفاوت قیمتشون حدود 150 هستش که اصلا این تفاوت عادلانه نیست در کل گوشی با امکانات متوسط اما فول امکانات هستش.یعنی برای کسایی که می خوان کم هزینه کنن ولی همه ی امکانات یه گوشی هوشمند رو داشته باشن مناسب هستش.

Sony Xperia miro Sony Xperia miro

1393/6/27 سلام در مورد y300 باید بگم من خودم روش نرم افزار اکسپلورر نصب کرده بودم تفاوت بین حافظه داخلی و خارجی (رمی که خودم انداخته بودم ) قائل نبود ینی همش رو یکی میدونست.ولی همه ی این ها رو میرو داره. به نظر من همون مارک سونی به کل گوشی های هوای می ارزه. تازه از نظر سرعت و هنگ هم میرو بهتره.

Sony Xperia miro Sony Xperia miro

1393/6/27 سلام من خودم چند ماهه این گوشیو دارم حدود 65 نرم افزار روش نصب کردم تا الان هیچ مشکلی نداشته نه هنگ میکنه نه کند میشه تازه باتری خیلی خوبی داره من اگه روزی سه یا چهار ساعت بیشتر باهاش کار نکنم 3 روز جواب میده. یه بار صبح زده بود 10 درصد تا شب که رسیدم خونه شده بود 4 درصد و خاموش نشد.
بهترین کیفیت صدا رو هم داره و توی تنظیماتش یه قسمتی داره برای تقویت صدا برای مواقعی که می خوایین صدای بیشتری داشته باشه (xLoud). در کل با این قیمت نسبت مدل های E , tipo , حتی J به نظر من بهتره دوربین جلو برای پشتیبانی از رایتل هم داره.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا