مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : نادیا س
  • تاریخ عضویت : 1393/6/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/1/31 سلام به همه
میشه لطفا کسایی که اطلاع دارن کمک کنن؟؟!! درپوش گوشیم که روی قسمت شارژر بود کنده شده. توی تهران کجا میشه تهیش کرد؟؟ گارانتی نداره گوشیم... کسایی که میگن نمایندگی سونی لطفا آدرسشم بگن..اگه قیمت حدودیشم میدودنن ممنون میشم که بگن...اگرم که جای جز نمایندگی سونی میدونید اونجا هم بگید.
یه راهنمایی دیگه هم میخوام. الان گوشیم اندروید 4.4.4 هست... نظرات شما رو در مورد لالی پاپ خوندم... در کل ظاهرا همه موافقن که دوربین تو آپدیت جدید بهتر شده...تاچش چی شد پس؟ بلاخره بی نظمی تاچش درست شد یا نه ؟؟ یه کمم از مصرف باتریش بگید. من زیاد نت گردی می کنم... باتری مصرفش بهتر شده یا زود صفر میشه؟؟ آخرش این که توصیتون چیه؟ من آپگریدش بکنم یا نه؟؟
ممنون

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/8/14 ممنون از پاسخ کاملتون...منم در مورد 830 و 925 همین نظرو دارم...راستش چیزایی که در مورد 925 یه کم دودلم کرده بود یکی همین آنتن دهیش بود یکی دیگه هم این که شنیدم ماکروسافت قراره گوشیای جدیدشو از این به بعد با اسم ماکروسافت بزنه و دیگه اسم نوکیا رو برداره.خوب این از ساپورت کردن گوشیای قبلیش کم نمیکنه؟؟خوب یه کم دودل شدم که یه گوشی بگیرم که بگن از رده خارج شده! به نظرتون الان لومیا 925 خیلی قدیمی نیست برای خرید؟ اگه الان بخرم تا چن وقت یه گوشیه آپ تو دیت برام هستش و نیاز به تعویض گوشی ندارم؟؟ راستی یه چیز دیگه؟ تو بعضی از سایتا خوندم که بعضی کاربرا میگفتن در پشت گوشی بعد از مدتی لق میشه! این درسته؟؟شما چه رامیو بم پیشنهاد میکنید واسه این گوشی بگیرم؟

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/8/14 ممنون از راهنماییتون...
بله هم 830 هم 925 و هم 735 جز گزینه هام هستند.اما چون 830 و 735 جدید هستند و هنوز در بازار ایران زیاد نیستند هم اینکه قیمتشون فیکس نشده و هم اینکه لوازم جانبی مثل کیسو چیزای دیگه براشون نیست منو یه کم دو دل کردند. وگرنه من خودم ترجیحم اینه که به طور پیش فرض وینفون 8.1 روش نصب باشه. در ضمن ظاهر و اندازه 925 به نظرم از همشون قشنگتره..! راستی اگر خواستم بگیرم چه رامی بگیرم؟؟ میدونم خیلیا میگن رام فرقی نداره فقط تو تاریخ آپدیت گرفتن فرق میکنه...اما از خیلیا شنیدم که تو مصرف باتری و روونی هم تاثیر میزاره.رام ایتالیا خوبه؟؟ راستی من در مورد آنتن دهی 925 هم سوال پرسیده بودم..ممنون میشم راهنمایی کنید.لطفا اگر اطلاعی در مورد آنتن داهی دارید کامل توضیح دهید.با سیم کارتای مختلف آنتن دهیش فرق میکنه؟؟همراه اول یا ایرانسل یا رایتل؟ این انتن دهی ضعیفش خیلی اذیت میکنه؟؟؟
بازم تشکر میکنم از راهمناییاتون

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/8/13 سلام دوستان...
بنده قصد خرید یک گوشیه وینفونی دارم اما نمیدونم کدوم گوشیو بخرم! کمی در مورد لومیاها سرچ کردم اما بازم به یه تصمیم قطعی نرسیدم. از ظاهر و امکانات 925 خیلی خوشم اومده اما مشکل این آنتن دهیش چیه؟؟؟؟؟؟؟ واقعا آنتن دهیش ضعیفه؟ آخه نوکیا که تو این زمینه خیلی قویه چطور همچین چیزی ممکنه؟باتریش چه طوره؟ من کلا به خاطر سرعت و هنگ نکردن می خوام بیام سراغ وینفون.چیزایی که برام مهمه همین سرعت گوشی, کیفیت صفحه نمایش, یه دوربین راضی کننده و چیزی که خیلی برام مهمه باتریه. دوست دارم هم زود شارژ شه هم شارژ خوب نگه داره...میشه لطفا در مورد این گوشی منو راهنمایی کنید.
البته این بگمااا قصد ندارم در حد قیمت لومیاهای قیمت بالا مثل 1520 و 930 هزینه کنم!

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/7/16 سلام مجدد...ممنون از کمک همه دوستانی که راهنمایی های خیلی خیلی مفید و کاملی کردند. اگه از خیلی ار مغازه دارها سوال درمورد ویندوزفون میکردم درست حسابی اطلاعات نداشتند و من معتقدم از یک ویندوز فونی باید راجع به ویندوزفون پرسید.در کل بسیار تشکر :)
تو این که بقیه مدل های لومیاها هم فوقوالعادن شکی نیست.اینو با مراجعه به قسمت نظرات اون گوشیا تو سایت های معتبر به راحتی میشه فهمید.اما من جذب این گوشی شدم!!!!! که البته دوربینش هم تو این انتخاب بی تاثیر نبود.در کل حس خوبی به من میده....به جز اون سرعت و روونیه وینورز فونم برام مهمه.
خیلی دوست دارم که نسل بعدی این گوشیو بخرم اما تا معرفی شه و بعد وارد بازار شه و بعد از اون وارد بازار ایران شه!!!! فک کنم حدود سال دیگه باشه....تازه اوایلشم که مطمعنا یه قیمت نجومی داره.این کوشی افت قیمت خودشو کرده و از نظر من ارزش خریدش بالاست...
دوستانی که گفتن گوشیو آپدیت بخر واقا هست؟؟ینی الان سری جدیدش با آپدیت 8.1 هست؟؟ کلا آپدیت ویندوز فون واقعا به همین راحتیه و به مشکل بر نمیخورم؟چون واسه اندورید این جوری نیست.جز نکسوس 5 که همیشه راحتو سریع آپ میشه گوشیای دیگه یه کم طول میکشه تا آپش بیاد و اگرم اومد من خودم ترجیح میدم که بدم یه متخصص آپش کنه! کلا راجع به اپش،لطفا بگید بعد از خرید این گوشی من آپش کنم یا بزارم 8 بمونه...میدونم 8.1 خیلی ایرادا رو بر طرف کرده اما میترسم به یه سری مشکلات بربخورم...مثلا تو آپ هی اندروید این مشکلات ممکنه تو زمینه دوربین،بالا رفتن حجم عکس بدون بالا رفتن کیفیت،داغ شدن بیشتر و زودتر یا حتی صدای اسپیکرا پیش بیاد..این چی؟مشکلی براش پیش نمیاد؟
بازم تشکر از همتون

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/7/15 با سلام...ممنون از پاسخ کاملتون.گوشی قبلی من سونی Z1 بود که ازم زدنش.گوشی خوبی بود اما حس می کنم ارزش خرید زیادی نداشت! الان تا حدودی جذب وینفون شدم اما خوب همون طور که گفتم دو به شکم...با گوشی زیاد اهل بازی نیستم و بیشتر ترجیحم وب گردی و استفاده از اینترنت و خود امکانات گوشی و بر نامه های چت هست. نمیگم دوربین برام خیلی مهمه،اما یکی از دلایلی که اصن توجهم رفت سمت این گوشی همین دوربین معرکه اش بود.اما سوالی که اینجا دارم اینه که آیا این کمرافون به جز این که یه دوربین خوب هست، یه گوشی هوشمند خوب هم هست؟خوب این گوشی حدودا واسه 1.5 سال پیشه...مثلا تا دو سه سال دیگه هم واسه من گوشیه؟ جواب میده یا نه؟خصوصا این که شنیدم سخت افزارش نسبت به خیلی از گوشی های دیگه یه کم پایین تره؟...غیر از بازی ها و یا بعضی اپلیکیشن های چت میشه لطفا بگید محدودیت این گوشی در چیه؟؟؟ و یه چیز دیگه...منظورتون چی بود که اگه گوشیو نو میخرید باید با آپدیت بخرید؟؟؟ ینی گوشیه نو رو با آپدیت 8.1 بگیرم؟؟؟!!!!
ببخشید زیاد سوالام مبتدیه...گفتم که نه خودم و نه اطرافیانم هیچ کدوم وینفون باز نیستن و راهی به جز نت برای جواب گیری سوالاتم ندارم...بسیار ممنون

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1393/7/12 سلام دوستان...
من میخوام گوشی بخرم و بین دوتا گوشی دو دلم...یکیش همین لومیا 1020 هستش و اون یکی نکسوس 5.خوب هر کدوم ویژگی های خاص خودشونو داره.مثلا نکسوس گوشی آپ تو دیتی هست و نسبت به سایر اندرویدی ها کمتر هنگ میکنه و لگ می زنه و سرعت بالاتری داره.اما خوب دوربینش خیلی تاپ نیست و در مورد باتریشم شنیدم که خیلی کم دووم میاره(فک کنم از لومیا 1020 هم کمتر!) از 1020 خیلی خوشم میاد چون هم گوشیه خیلی خاص و تکیه و هم دوربین فوق العاده ای داره.اما تنها نکته ای که باعث میشه منو در مورد 1020 به شک بندازه همین ویندوزفونه شه !!!! میدونم که ویندوز فون نسبت به اندروید هنگ نمیکنه یا سرعت خوبی داره...اما میترسم چون هنوز در ابتدای کارش هست با آپدیتاش مشکل پیدا کنم. و هم اینکه فلفل شکن نداره.پس چه جوری باش برم فیس بوق؟؟؟!!! مشکل فایل منیجر تو آپدیت جدید کاملا حل شده؟؟؟ اگه من این گوشیو گرفتم باید چه آپدیتایی رو انجام بدم؟اصلا آپدیت بکنم یا همون جوری خوبه؟آخه میترسم با آپدیت کیفیت دوربینش عوض شه یا به طور کل به یه سری مشکلات دیگه بر بخورم. من تا به حال با وینفون کار نکردم و آماتورم...و بین وینفونی ها از این گوشی خیلی خوشم اومده...ببخشید طولانی شد...ممنون میشم کمکم کنید

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/6/24 باسلام
من قصد خرید این گوشیو دارم اما با کمی سرچ در اینترنت به شک افتادم...خواهشا منو راهنمایی کنید.
من این گوشیو به خاطر به روز بودن و آپدیتاش می خوام بخرم اما در بعضی سایت ها بعضی کاربرها گفتن که با آپدیتش مشکلاتی مثل کند شدن بعضی اپلیکیشن ها یا ضعیف شدن صدای اسپیکر یا سیو نشدن کانتکت های جدید و یا ارسال چند باره یه اس ام اس مواجه شدند!!! میشه لطفا بگید این ها واقعیته یا نه؟ یا اگر میشه راه حلی واسش نیست؟لطفا بگید اگر حتی این مشکلات با اپدیتش به وجود نمیاد ایا مشکلات دیگه ای پبدا میکنه یا نه؟؟ در آخر بازم میگم معیارم برای خرید این گوشی به روز بودن و لگ نزدن و سرعت بالاشه.اگر در آپدیت های بعدی قراره که اذیت شم لطفا بگید که در انتخابم تجدید نظر کنم!!
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا