مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علیرضا ن
  • تاریخ عضویت : 1393/6/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 37

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 37 از مجموع 37 مورد

Google Pixel 5 Google Pixel 5

1399/10/7 گوشی فوق العاده ای هست. در دست احساس خوبی دارد. روکش پشت روی آلومینیومی جنس تقریبا زبری دارد که در دست احساس منحصر بفردی به آدم می دهد. من آیفون ۱۲ پرو هم کنار این گوشی دارم (و قصد دارم یکی را نگه دارم) و باید بگم با همه خوبی هایی که آیفون دارد این گوشی چیز دیگه ای هست. تنها چیزش که به پای ایفون ۱۲ پرو نمی رسد کیفیت باس Bass در آیفون هست.
باتری پیکسل ۵ فوق العاده هست و تمام روز را با خیال راحت می توانید ازش استفاده کنید. دوربین اش هم که همه می دانند. خیلی سبک هست. مدیریت رم در این گوشی و اندروید ۱۱ عالی هست و برنامه ها خیلی به سرعت باز می شوند. از چیپست A14 اپل بهتر نیست اما در استفاده معمول ازش کم ندارد. قیمت اش هم از آیفون ۱۲ پرو (در جایی که من زندگی می کنم) حدود ۱۱ میلیون ارزان تر هست.
نکته مهم دیگرش سنسور اثر انگشت هست که در دورانی که ماسک اجبار هست از آیفون که تشخیص صورت دارد خیلی کاربردی تر و راحت تر هست.
خلاصه اگر تعصبی به استفاده از iOS نداشته باشید. پیکسل ۵ واقعا جواب همه نیازهایتان را می دهد.
تنها چیزی که نکته منفی (برای من) محسوب می شود تک سیم بودنش هست که البته با Esim حل می شود (و من امکان اش را ندارم).

Samsung Galaxy Note20 Samsung Galaxy Note20

1399/6/8 من دو روز هست این گوشی را دارم و البته احتمالا فردا پس بدهم چون دوربین اش به آیفون ام نمی رسد. در خصوص موضوع پلاستیک باید بگم تا از نزدیک نبینید متوجه نمی شوید که اصلا شبیه پلاستیک نیست یه حالت سمباده ای دارد که اصلا اثر انگشت روی آن نمی ماند. سرعت اش واقعا خوبه. باتری اش هم خیلی خوبه. صفحه تخت بودن اش را که به نظرم مناسب یادداشت برداری هست واقعا می پسندم. و بله از نوت ١٠ پلاس خوش دست تر هست.

Google Pixel 4 XL Google Pixel 4 XL

1399/4/11 این مربوط به سیاست گوگل هست که سنسور حرکتی اش فقط در امریکا و چند کشور کار کند و چیزی نیست که با آپدیت درست بشه.

Google Pixel 3a XL Google Pixel 3a XL

1399/4/11 بنا به تجربه کار کردن با این گوشی به مدت چند روز بگم بهترین پیکسل از لحاظ باتری هست. کاملا با آیفون ۱۱ برابری می کند.

Google Pixel 4 Google Pixel 4

1399/4/11 من این گوشی را به مدت یک هفته داشتم. همه چیزش عالی است بجز باتری. یعنی هر کاری می کردم و هر چقدر برنامه ها را در قسمت باتری و وای فای restrict می کردم باز هم نهایت از ۴:۳۰ بیشتر دوام نمی آورد. خیلی خوش دست هست و جنس صفحه پشت اش حس خیلی خوبی به آدم می دهد. دوربین اش عالی هست چه جلو چه عقب و در شب هم خیلی عالی بود. فیس آی دی اش هم مانند آیفون ۱۱ کار می کند و در تشخیص به نظرم از آیفون ۱۱ سریع تر هست. تنها دلیلی که گوشی را پس دادم باتری بود که واقعا خیلی ضعیف بود....

Sony Xperia 5 Sony Xperia 5

1399/4/11 من حدود یک هفته هست دارم از این گوشی استفاده می کنم. باتری گوشی برعکس انتظارم ۶:۳۰ دوام می آورد با استفاده دایم از پیامک و مسنجرها و ایمیل و اینترنت گردی. البته باید دو سه روزی صبر کنید تا برنامه هوشمند باتری سونی بهینه بشه. از لحاظ زیبایی حرف ندارد انصافا. خیلی گوشی سبکی هست. بخاطر نازک و دراز بودن گوشی خیلی با تردید خریدم اما حالا دیگه گوشی دیگه دستم می گیرم به نظرم عجیب می آید. صفحه بلند و محتوای بیشتری که در صفحه می بینید خیلی جالبه. اسپیکر استریو دارد که با روشن کردن دالبی کیفیت اش بهتر می شود. اما صدا بیشتر از اسپیکر پایینی می آید. سیستم ویبره هوشمند هنگام تماشای موزیک و فیلم خیلی جالبه. ضمنا مثل آیفون تا حدودی سیستم ویبره اش را در سطح سیستم عامل گسترش داده (اما نه به وسعت آیفون). مانند پیکسل این گوشی هم رابط کاربری اش را میشه یه تغییراتی داد که مثلا آیکون ها گرد باشند یا مربع یا به شکل قطره (که من می پسندم). در کل گوشی بسیار بسیار خوش دستی هست که اگر دو روز دستتان بگیرید می فهمید چقدر نظراتی که برخی یوتیوبرها در موردش گفتند اشتباه هست.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1398/7/11 در xr حدود ٩ ساعت screen on داشتم که واقعا عالی و بی نظیر بود. با ١١ هم تقریبا همان‌قدر هست گرچه اپل گفته باید یک ساعت بیشتر باشه. اما همان ٩ ساعت هم بنظرم به اندازه کافی بود.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1398/7/7 سلام دوستان. من گوشی ام را دیروز از XR به این گوشی عوض کردم (اینجا هر سال می توانید گوشی سال قبل را بدهید و گوشی امسال را بگیرید). تجربه ام را اینجا به اشتراک می گذارم:

سرعت گوشی از XR بیشتر هست همانطور که اپل گفت
باتری اش خیلی فرقی نکرده اما همین الان برایش یه آپدیت ۱۳.۱.۱ آمد که یکی از موارداش رفع باگ باتری بود
دوربین در تاریکی و نور کم زمین تا آسمان فرق می کند و خیلی بهتر شده اما در روز کمی بهتر شده
کیفیت اسپیکیر انصافا خوب بود اما الان خیلی بهتر شده
در خصوص طراحی دوربین های پشت که بعضی ها نمی پسندند من هم از روی اینترنت همین فکر را می کردم تا اینکه از نزدیک دیدم و نظرم عوض شد

Samsung Galaxy A8s Samsung Galaxy A8s

1397/12/18 دوست عزیز. از آنجایی که این گوشی اینجا آمده و من از نزدیک چک اش کرده ام ورژن چینی در تنظیمات گوگل دارد و برای استفاده از گوگل کافی است گوگل پلی را نصب کنید و گوشی را ریستارت کنید تمام.
اگر ورژن هنگ کنگ را بگیرید که همه چیز خودش دارد. اما چه از هنگ کنگ چه از چین چون شماره مدل این دو منطقه یکی است در نهایت شما از رام هنگ کنگ استفاده خواهید کرد که فارسی دارد.
ضمنا رفرش این گوشی فعلا وجود ندارد.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/12/17 همه دوستانی که بعد از آپدیت به اندروید ۹ مشکلات گوناگونی دارند توجه کنید چون آپدیت اساسی از ورژن ۸.۱ به ۹ بوده حتما بعد از نصب آپدیت، ریست فکتوری کنید تا همه مشکلات تان رفع شود.
من همین کار را کردم و کوچکترین مشکلی ندارم.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/12/13 می تونید یک واتس اپ یا تلگرام را در Secure Folder نصب کنید و مخاطب های مثلا اعتباری را فقط در آنجا ذخیره داشته باشید.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/12/10 سلام مجدد. من یکسال هست این کاور هوشمند که فرمودید را دارم و تا الان واقعا هیچ ایرادی پیدا نکرده. قربانعلی اش هم در بازار هست اما اگر از نمایندگی گرفتید نباید اینطور باشد. من ساکن ایران نیستم و کاورم را از نمایندگی سامسونگ در هنگ کنگ گرفتم. این کاور حتی بعد یکسال به سختی خش می افتد.
جالبه که بعد یکسال تازه متوجه شدم داخل جعبه یه قاب اصلی سامسونگ هم بوده که من ندیدم.
یه قاب اصلی که حس پارچه در دست دارد هم گرفتم اما خوشم نیامد که البته فقط از پشت محافظت می کند.
انصافا قلم در گوشی های نوت انسان را اسیر خودش می کند در حالیکه هم سونی xz3 و iPhone xr رو برای مدت کوتاهی گرفتم اما هر دو را پس دادم چون دیدم بدون قلم زندگی سخته :))

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/12/9 دوست عزیز من یکسال هست نوت ۸ را دارم و پیشنهاد می کنم قاب در دار بگیرید. همان قاب هایی که روی گوشی را هم می پوشانند و از روی آن هم میشه با صفحه گوشی کارهای محدودی انجام داد و بهش میگن flip cover
در خصوص قلم, ممکنه فشاری به نوک اش اومده باشه. در جعبه گوشی نوک اضافه هست. آنها را امتحان کنید

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/11/29 بر اساس آخرین بررسی‌های اداره فدرال حفاظت در برابر تشعشعات آلمان، امواج تولیدی گوشی‌های شیائومی در جهان «خطرناک‌ترین» هستند. گوشی‌های شیائومی ای۱ با عدد جذب ۱.۷۴ وات‌ بر‌کیلوگرم بیشترین تشعشعات را از خود منتشر می‌کند.
سامسونگ نوت هشت در میان گوشی‌های جهان از کمترین میزان تشعشعات خطرناک برخوردار است. این گوشی تنها ۱۷ صدم وات‌بر‌کیلوگرم تشعشعات منتشر می‌کند.

Sony Xperia XZ3 Sony Xperia XZ3

1397/11/24 بله خیلی احساس جالبی زیر انگشت بود که به راحتی می توانستم تایپ swipe رو انجام بدهم. البته الان با قلم نوت هم تجربه خوبی هست...

Sony Xperia XZ3 Sony Xperia XZ3

1397/11/24 ببیند مثال بزنم در خصوص سامسونگ. الان قیمت نوت ۸ در هنگ کنگ هست ۴۶۰۰ دلار هنگ کنگ و قیمت صفحه اش هست ۲۰۰۰ یعنی تقریبا نصف قیمت گوشی.
بله من چند روزی گوشی xz3 را داشتم اما بخاطر پشتیبانی نکردن از اپراتور مورد نظر من, سونی قبول کرد پس گرفت. اما خب بهرحال گویا xz4 بزودی میاد که شنیدم باتری بزرگی دارد و البته گوشی بلندی هست...

Sony Xperia XZ3 Sony Xperia XZ3

1397/11/22 سلام دوست عزیز. کاملا نظرتان منطقی است و قبول دارم.
دوستان به یک نکته دقت کنید که بعضی برند ها مثلا سامسونگ (که خودم دارم ) یکی از منابع اصلی سود دهی شان قطعات و لوازم جانبی هست. مثلا برای تعویض صفحه شکسته باید نزدیک نصف قیمت خود گوشی هزینه کنید.
حقیقتا دلیل نگذاشتن شارژ سریع در جعبه را از طرف سونی نمی فهمم چون قیمت شارژر معمولی با سریع حداقل اینجا خیلی کم هست.
اما بهرحال تجربه جالبی بود من بعد سالها سونی xz3 رو گرفتم و روانی فوق العاده اش, سادگی نرم افزار, ارزش گوشی هنگام فیلم دیدن و موزیک گوش کردن, دوربین خیلی خوب اش با امکانات زیاد و اسکن سه بعدی همه چیز اش خیلی خوشم آمد. اما نکته دیگه ای که حتی در گوشی نوت ۸ الان ام هم ندیدم این بود که احساس خیلی خیلی صاف و لغزنده و لیز صفحه نمایش بود که احساس لطافت فوق العاده ای موقع لمس و تایپ به آدم دست می داد... شاید هم این ویژگی صفحه old شرکت LG باشد....

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/11/18 در قسمت Display, گزینه LED indicator را روشن کنید.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/11/18 سلام دوست عزیز. من خودم نسخه اسنپدراگون دو سیمکارت ۱۲۸ اش را دارم که از نمایندگی خود سامسونگ در هنگ کنگ گرفتم و هیچ مشکلی ندارد. فقط یک نکته دارد که مدلهای منطقه های مختلف بروزرسانی های سامسونگ را در توالی متفاوت دریافت می کنند. مثلا اگر ایران دوم مارس دریافت می کند, هنگ کنگ ممکنه یه مقدار زودتر یا دیرتر دریافت کند.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/11/15 سلام. بله. قراره در فروردین یا زودتر بیاید.

Sony Xperia XZ3 Sony Xperia XZ3

1397/11/15 تصحیح اشتباهات مطلب قبلی:
اما چیز دیگه ای در خصوص این گوشی واقعا جالب هست *لرزش* گوشی به نسبت صدای خروجی هنگام تماشای فیلم یا موزیک هست که احساس خوبی می دهد. 

یک چیز جالب دیگر هم 3D اسکن اش هست که خودتان یا هر شی دیگری را بصورت سه بعدی اسکن می کنند و نمونه *سه* بعدی بی نظیری تهیه می کند که خیلی جالب هست. 

Sony Xperia XZ3 Sony Xperia XZ3

1397/11/14 سلام دوستان. من این گوشی را مدت یک هفته داشتم اما متاسفانه بخاطر عدم پشتیبانی از شبکه مخابراتی سیم کارت دومی که استفاده می کنم, سونی قبول کرد پس بگیرد.
گوشی واقعا دوست داشتنی است. چیزی که خیلی منو تحت تاثیر قرار داد کیفیت صدا از اسپیکر های استریو این گوشی هست که واقعا صدای کریستالی را بیرون می دهند.
دیدم عزیزان هموطن در خصوص شارژر اینجا صحبت می کنند. این برای من هم سوال بود و از نبودن فست شارژر در جعبه ناراضی بودم با یکی از مهندسین اش اینجا صحبت کردم که البته قانع ام کرد. من اینجا به شما انتقال می دهم. برداشت نهایی هر شخص از این مطلب قابل احترام است.
ایشان گفتند فلسفه قرار ندادن شارژر سریع اختصاصا برای XZ3 (و نه گوشی های قبلی) در تکنولوژی ای هست که این گوشی دارد که نامش Qnovo است که گوشی به تدریج عادت شارژ کردن شما را می آموزد و پس از آن دیگه نیازی نیست نگران over charge گوشی تان باشید و می توانید گوشی را شب به برق بزنید و تا صبح بگذارید بماند. با این تکنولوژی, گوشی با یاد گرفتن زمان نسبی بیدار شدن شما تا مدتی قبل آن تا ۹۰ درصد شارژ می شود و مابقی آن درست تا زمان بیدار شدن شما. گوشی این الگوریتم را از زمان زنگ بیدار شدن شما و در صورت عدم وجود زنگ بیدار شدن, از به یاد سپردن زمان برداشتن گوشی پس از بیدار شدن به خاطر می سپارد.
به همین جهت و با تصور اینکه کاربر گوشی را در همان زمان های خاص شارژ می کند که این حالت طولانی هم هست, سونی برای این گوشی شارژر با چنین استانداردی قرار داد....
اما چیز دیگه ای در خصوص این گوشی واقعا جالب هست ارزش گوشی به نسبت صدای خروجی هنگام تماشای فیلم یا موزیک هست که احساس خوبی می دهد.
اما گوشی خیلی خیلی روان و سریع هست و واقعا هیچ چیز اضافه ای در آن نصب نیست. امکانات و برنامه های دیگر را باید از گوگل پلی دانلود کنید.
یک چیز جالب دیگر هم 3D اسکن اش هست که خودتان یا هر شی دیگری را بصورت سه بعدی اسکن می کنند و نمونه یه بعدی بی نظیری تهیه می کند که خیلی جالب هست.
ظاهرا این گوشی هنوز وارد ایران نشده. قیمت آن به نرخ دلار امروز می شد ۹ میلیون و چهارصد که البته با مالیات اش بود.
این تجربه من بود. امیدوارم مفید بوده باشد.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/9/9 دوستانی که از باتری این گوشی گله مند هستند لطفا برنامه Package Disabler Pro را که نیاز به روت هم ندارد نصب کنند و برنامه های اضافی را غیر فعال کنند مثل بیکسبی. خواهید دید که تاثیر زبادی خواهد داشت.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/1/31 دوستان سلام. تعجب می کنم که هنوز بازار این داستان که ساخت ویتنام چین یا کره کدام اصل و کدوم فیک ادامه دارد. بعنوان کسی که در قلب موبایل دنیا کار می کند به همه دوستان بگم که این داستان ساخته و پرداخته گوشی فروشان خیابان جمهوری است که برای مقداری سود بالاتر این قصه ها را به خورد مصرف کننده می دهند.
جهت اطلاع همگی، گوشی ویتنام، چین و کره همه اصل هستند و سامسونگ در کشورهای مختلف کارخانه دارد و همه کارخانه ها کنترل کیفی واحدی دارند و کیفیت همه آنها مانند هم هست. اما اینجا من می بینم که گوشی فیک سامسونگ بفروش می رسد و همه چیز عین واقعی هست یعنی دلشان بخواهد رویش ساخت کره هم می زنند.
بنابراین دوستان برای اطلاع از اصل یا فرع بودن گوشی بهتر است:
1- شماره IMEI را در وبسایت های آنلاین جستجو کنید تا اطلاع کالا و ساخت اش بهتون ارایه شود.
2- سعی کنید فقط از نمایندگی معتبر یا وبسایتهای معتبر گوشی را تهیه کنید.

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1396/2/8 مطلبی که شما از سامسونگ نقل نمودید جواب سامسونگ به اعتراض من در آن انجمن بود و البته در نهایت به نظر می رسد همینی که هست! برای دوستانی که اهل سلفی گروهی هستند این گوشی مناسب نیست.

Huawei nova Huawei nova

1396/2/2 کیفیت دوربین خیلی خوبه ولی در تاریکی زیاد، چندان جالب نیست.
من یک کول دیسک USB type c دارم 64 گیگ که بدون مشکل پشتیبانی می کند.
دوربین های دوگانه عملکردی دارند که شما در دوربین های تک نمی توانید اجرا کنید و این طبیعی هم هست.
از لحاظ باتری خیالتان راحت حتی با مصرف زیاد، یک روز را کامل جواب میده. مهم تنظیم کردن درست عملکردهای بهینه سازی باتری در خود نرم افزار این گوشی هست.

Huawei nova Huawei nova

1396/2/2 فیلمبرداری 4k دارد.
باتری اش واقعا عالی هست من با مصرف زیاد کل روز خیالم راحت هست. اما با مصرف عادی دو روز هم شارژ دارم. مهم این است که گزینه هایی که در نرم افزار خودش برای بهینه کردن باتری دارد را بلد باشید .
گوشی من که ورژن چین هست خیلی وقته به 7 آپدیت شده.

Huawei nova Huawei nova

1396/1/29 سلام. گوشی من مدل CAZ-AL10 هست با 4 گیگ رم و 64 حافظه داخلی به رنگ مشکی خالص. این رنگ واقعا محشر هست.

Huawei nova Huawei nova

1396/1/24 منظورتان از app چیه؟
اگر فیرمور هست که خودش به 7 آپدیت شد.
اگر گوگل پلی هست که در آپدیت 7 همه فایل های ضروری برای تعریف اکانت گوگل بصورت پیش فرض موجود بود و من فقط گوگل پلی نصب کردم و بعد از ریستارت گوگل پلی رو باز کردم و اکانت تعریف کردم (بصورت پیش فرض در Accounts در Add گوگل وجود ندارد ولی بعد از روش فوق می آید)

Huawei nova Huawei nova

1396/1/12 سلام. بله اندورید 7 اومده و من به 7 آپدیت کردم.
باتری اش اینطور بگم که مثلا صبح شارژ شده باشه دیگه در طی روز چه با مصرف متوسط یا سنگین اصلا تا فرداش نیازی به نگرانی نیست. باتری اش واقعا خوبه. البته گزینه هایی در این گوشی هست که شما می توانید همه برنامه ها را از لحاظ میزان مصرف باتری و دسترسی به اینترنت و کار کردن در پشت زمینه محدود کنید که واقعا محشره.
لنز این گوشی سونی هست و کیفیتش خوبه. نمی گویم عالی هست ولی قابل قبول و خوبه. در نور کافی کیفیت عکس فوق العاده هست. در نور کم هم دوربین سعی می کند تا حداکثر نور را جذب کند ولی خب به پای پرچم داران نمی رسد. من نکسوس 5x هم دارم که به نظرم دوربین اش از نوا بهتره (البته دوربین جلو نکسوس کار بلدی لازم دارد تا عکس فوق العاده بهتون بده).
گوشی فست شارژ نیست اما به واسطه کابلی که همراهش هست و درگاه USB-C خیلی سریع تر از گوشی های معمولی شارژ می شود.
گوشی من کامل مشکی 64 گیگ با 4 گیگ رم هست (که با این مشخصات در ایران یافت نمی شود) و تا الان باهاش مشکلی نداشتم.

Huawei nova Huawei nova

1396/1/10 سلام دوست عزیز.
ببینید انتخاب گوشی اکثرا سلیقه ای هست. من هم A5 هم Nova رو در دست گرفتم. قبلش چند روزی P9 دستم بود ولی خیلی از استیل گوشی خوشم نیامد. سامسونگ A5 گوشی بدی نیست و اتفاقا خیلی هم خوب هست ولی من کلا از تیپ nova خوشم اومد چون واقعا شاهکار هست. باید در دست بگیرید و از نزدیک ببینید تا متوجه بشین. بخصوص رنگ مشکی اش (برای ما ایرانی ها چون چینی ها مرد و زن طلایی و سفید دوست دارند). با وجود داشتن P9 قبلش، نتونستم از نکسوس 5x ام دل بکنم ولی نووا با شیک بودن، باتری خیلی قوی، صفحه نمایش خیلی جذاب (با وجودی که آمولد نیست) و دوربین مناسب توانست کاری کند که نکسوسم را بگذارم کنار. به نظر شخصی من A5 دوربین اش از نوا پایین تر هست ضمن اینکه نوا بسیار بسیار خوش دست هست.
در خصوص لوازم جانبی، داخل جعبه محافظ قاب خود هواووی هست و محافظ صفحه که من اصلا خوشم نمیاد چون اثر انگشت می گیرند....
در خصوص مشکل هارد باید عرض کنم اتفاقا یکی از اقوام من هم یه هواوی قدیمی داشت که اون هم سوخت. به نظرم این مشکل دیگر در گوشی های جدید هواووی وجود ندارند چون من اینجا در انجمن های چینی فعال هستم و این مورد شکایت را برای گوشی های جدید هم ندیدم.
در مورد چینی بودن هم عرض کنم شما گوشی را برای استفاده و خوش آمد خودتان می خرید پس چه اهمیتی دارد دیگران راجع به برند گوشی شما چه فکر می کنند.
من هم قبلا هیچوقت هواوی نمی خریدم ولی دیدم سرویس هایی که هواوی روی گوشی میده انصافا خیلی عالی تر هست (البته بعضی از این سرویس ها مختص چین هستند).
بهرحال امیدوارم موفق باشید و هر گوشی که ازش لذت می برید بخرید.

Huawei nova Huawei nova

1396/1/7 سلام
من مقیم چین هستم و خود گوشی و لوازم جانبی اش را از نمایندگی مرکزی هواوی در شنزن تهیه کردم.
ورژن چین NFC ندارد (چون اینجا کاربردی ندارد). این گوشی (بخصوص رنگ مشکی اش) فوق العاده شیک است. همین چند روز پیش ورژن لایت این گوشی در همین نمایندگی با مراسم رقص و آواز (D:) به همراه گوشی P10 , P10 Plus رو نمایی شد. ولی من باز هر دو را مقایسه کردم و نوا خیلی بهتر از نوا لایت هست. قیمتش هم 300 یوان از نوا لایت گرانتر است.
ضمنا من این گوشی را قبل خرید با A5 جدید سامسونگ مقایسه کردم (در عمل) ولی از نوا به سه جهت بیشتر خوشم آمد: 1- بسیار خوش دست تر است 2- دوربین اش با لنز سونی واقعا از A5 بهتره ( A5 وقتی عکس را بزرگتر می کردم لبه ها خیلی صاف شده بودند) 3- بسیار شیک تر است.
اینها فقط نظرات شخصی من است.

Huawei nova Huawei nova

1396/1/1 من این گوشی رو سه روزه گرفتم.
واقعا گوشی خوبی هست از این لحاظ:
1- باتری واقعا قوی
2- وضوح صفحه بسیار دوست داشتنی (با وجودی که IPS هست)
3- دوربین واقعا خوب. هم دوربین پشت هم جلو
این تنها گوشی ای هست که بالاخره باهاش تونستم از نکسوس 5X ام دل بکنم.
NFC ندارد، OTG پشتیبانی می کند و فلش 64 گیگ من براحتی کار می کند. مشکلی در نور صفحه نمایش زیر افتاب نمی بینم و چراغ LED هم دارد.

LG Nexus 5X LG Nexus 5X

1395/12/23 در قسمت Moves گزینه مربوطه را خاموش کنید.

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1393/9/7 دقیقا منم سر همین دو راهی مونده بودم. ولی با توجه به کیفیت تصویر بالاتر 930 که بخاطر رزولوشن بالاتر هست نهایتا 930 مشکی گرفتم و تا الان راضی هستم.

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/6/18 دوستانی که ممکنه از بزرگی این گوشی - البته نه به نظر من - ممکن است مردد باشند جهت اطلاعتان این گوشی امکان کوچک کردن صفحه برای اینکه با یک دست بتونید کارهاتون رو انجام بدین داره. مثلا از 5.9 اینچ صفحه تبدیل بشه به 5.5 یا 4.7. اینطوری کار با یک دست خیلی راحت تر میشه.

LG G Pro 2 LG G Pro 2

1393/6/18 بله دوست عزیز میرن.
موارد 1 تا 37 از مجموع 37 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا