مشخصات کاربر
 - نام کاربر : AMIR H
- تاریخ عضویت : 1393/6/15
- تعداد نظرهای داده شده : 14
نظرها
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
تا3000بار شارژ و دشارژ میشن این باتری ها.پس اینو مطمن باش که مشکل از نرم افزار هایی که نصب کردی.یا آنتی ویروسی چیزی که همش فعاله و داره شارژ مصرف میکنه.نگران نباش
''dont worry''
خاکم داشی
''GOOD LUCK''
مرسی جواب دادی
1 هفته اس که دارمش عالیه
ایشالا پشیمون نمیشی اگه بخری
only G2
:-)
دیگه حرفی واسه گفتن نمیمونه فدات
وقتی که باتریت شدش 20% ببین چقد display on بهت داده اگه بین 6تا7ساعت بود یعنی خوووووبه فدااا
''i am wait'' :دی
خلاصه اینکه کلا به عنوان مثال وقتی باطری گوشیم ساعت 12ظهر 100% پر باشه با نور صفحه روی 35یا30حدود 4ساعت با وای فای توی نت و دانلود کردن و بعدشم 5 یا 6تا موزیک فول اچ دی نگاه کردن با نور 90% و 8تا موزیک صوتی گوش دادن و اس ام اس و... تا 12 شب میشه 30%.حالا میخوام بپرسم ب نظرتون خوبه این یا ضعیفه؟؟؟اکثرا هم وقتی باطری میشه 20%میزنم شارژ و از 20%تا100% 1ساعت و40دقیقه حدودا طول میکشه.زمان درست شارژکردن همینه؟؟؟؟؟ممنون که وقت گذاشتین