مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسن ر
  • تاریخ عضویت : 1393/6/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1396/1/24 فکر می کنم همه مون اونقدر با تلگرام کار کردیم که این تنظیمات رو بلد باشیم! تلگرام من به روزه و با اینکه همه گزینه های preview رو بستم باز هم اون پنجره ها کار خودشون رو می کنند. در اندروید ۶ هم از طریق خود اندروید تونستم ببندمشون.
شما که با سامسونگ رفیقی بی زحمت بگو یه علاجی براش پیدا کنه!😉

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1396/1/23 سلام بر شما دوست عزیز

شما متوجه مشکلی که من عرض کردم نشدید! تنظیماتی که شما گفتید مربوط به صفحه قفل گوشی (موقعی که گوشی را قفل می کنیم) است و ربطی به مشکل من ندارد. من مساله ای با حالت قفل ندارم. عرض کردم شما موقع کار با گوشی، در هرجای دیگری (مثلا در حال وبگردی یا در گالری) که باشید اگر پیامی در تلگرام برای شما برسد، یک پنجره در بالای صفحه (نه نوار وضعیت) باز می شود و نام فرستنده را نشان می دهد همچنین در زیر نام فرستنده دکمه ریپلای وجود دارد و شما می توانید مستقیما و بدون اینکه برنامه ای را که در آن هستید ببندید، به آن پیام پاسخ دهید. در اندروید ۶ این قابلیت وجود داشت که این پنجره را غیر فعال کنید اما در اندروید ۷ اگر آن را غیرفعال کنید دیگر آلارمهای نوار وضعیت را هم دریافت نخواهید کرد و برای اینکه بفهمید پیام جدیدی آمده یا نه، باید خود تلگرام را باز کنید.
امیدوارم متوجه ماجرا شده باشید. ضمنا اینکه به فکر جان مسئولان سامسونگ هستید هم جای تقدیر دارد! 😉🤣

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1396/1/22 سلام دوستان
من دیشب از طریق خود گوشی اپدیت ۱۲۹۴ مگی رو نصب کردم و به اندروید ۷ ارتقا دادم. ظاهر رابط کاربری خوب و ساده شده. شبیه آیفون شده. اما دوتا مشکل نرم افزاری داره که برام خیلی مهم و کاربردیه و راه حلی براش پیدا نکردم. اگر کسی بلده لطفا راهنماییم کنه:
اول اینکه در مدیریت نوتیف های اندروید نمی تونید پنجره پیش نمایش نوتیف تلگرام و برنامه های مشابه رو ببندید. یعنی اگر در هرجای گوشی غیر از محیط تلگرام باشید وقتی یه پیام براتون میاد، بالای صفحه یه پنجره بازمیشه و نام فرستنده رو نشون میده. خب این خیلی آزار دهنده است. هم برای خودتون و هم موقعی که گوشیتون دست کس دیگه است و شما نمی خواین که بفهمند چه کسی برای شما پیام داده. هرکاری هم کردم از طریق تنطیمات تلگرام و اندروید برطرف نشد. در اندروید ۶ می تونستید این قابلیت رو غیرفعال کنید. اما الان اگر غیر فعالش کنید کلا آلارم و ویبره تلگرام هم قطع میشه یعنی همه ش با همه!
مشکل دوم مربوط به کیبورد فارسی سامسونگ هست. در ورژن قبلی دکمه سمت چپ دکمه space حالت اختیاری داشت و شما می تونستید کاراکتر مورد علاقه یا پر کاربردتون رو انتخاب کنید تا همیشه اون رو تایپ کنه. اما در اندروید ۷ این انتخاب محدود شده و شما نمی تونید کاراکتری رو براش انتخاب کنید. مثلا برای تایپ علامت سئوال شما حتما باید به صفحه علائم کیبورد برین و نمی تونید در صفحه حروفتون اون رو داشته باشین.

سپاسگزارم اگر راهنمایی کنید.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/6/16 متشکرم Adrian F عزیز
آره مشکلش تار شدن و البته بی کیفیت شدنشه. اما اینکه میگی با اس 3 عکسهای خوبی نگرفتی تعجب می کنم. من تو شب باهاش عکس گرفتم انگار فلاش اکسترنال نصب شده رو دوربین. بدون لرزش و واضح.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/6/15 دوستان واقعا به یاری سبزتان نیازمندم! گوشی C من دوربینش اصلا عکسهای خوبی نمی گیره. در شب که اصلا نمی گیره. همه تنظیماتشم امتحان کردم. یه مسافرت رفتیم به امید این گوشی همه عکسها خراب شد. دوربینش با دوربین گالاکسی 3 اصلا قابل مقایسه نیست. اغراق نمی کنم ها. زمین تا آسمون تفاوت داره عکسهاش. اصلا انگار فلاشش نور نداره. همه عکسها تار و بی کیفیت می شن. من قبلا اکسپریا مینی پرو داشتم با دوربین 5؛ عکسهاش خیلی بهتر بود. ضمنا توی منوهای دوربین وقتی روی جلوه های تصویر میزنم از دوربین خارج میشه. بنظرتون مشکل نرم افزاریه؟ با آپدیت یا فلش یا روت کردن حل میشه؟ خواهش میکنم راهنمایی کنین. من نظرم به سونی مثبت بود اما الان می بینم انگار دوربینش در مقابل سامسونگ کلاس مشابه [بده].
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام