مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کمال چ
  • تاریخ عضویت : 1393/5/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1395/2/3 گوشی من تک سیمه و البته مثل شما مشکل آنتن دهی داشتم. با یه راهکار ساده آنتن دهیش خیلی بهتر شد.
برید به قسمت mobile network، بعد به network mode و 2g only رو انتخاب کنید. با این کار کیفیت آنتن خیلی بهتر میشه (برای من که اینطور بود). البته برای کسانی که از نت گوشی استفاده می کنند ممکنه، بلکه قطعاً، روی سرعت نت تأثیر میذاره. اما من چون فقط از وایرلس استفاده می کنم و نیازی به اینترنت سیم کارت ندارم، این راه حل بد نیست.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/10/8 تقریباً یه هفته ایه این گوشی رو دارم. به نظرم همه چیزش عالیه الّا باتری که عجیب سریع خالی میشه. درسته که باتری، نسبت به گوشی های دیگه، خیلی سریع شارژ میشه ولی خیلی زود هم با کمی وبگردی و کار با گوشی همینطور باید درصد باتری رو نگاه کنی که مثل آمپر بنزین یه ماشین هشت سیلندر میره پایین! اگه بتونید با این مسئلۀ باتری کنار بیاید، بقیۀ امکانات گوشی عالی هستند. خوش قیافه و شیکه. قلم هم که خوب و حساس کار می کنه. سرعت هم که با رم 4 و این سی پی یو باید در همین حد باشه و کمتر از این انتظار نمیره.

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/10/16 به نظرم پاسخ خیلی از سوالات شما در پاسخهای قبلی گفته شده.

1) کیفیت صفحه نمایش با اینکه پایینه اما تابلو نیست پایین بودنش. به نظرم آنچنان به چشم نمیاد.
2)خوبه. من تا حالا مشکلی ندیدیم.
3)کیفیت ساخت گوشی خوبه.
4)50-50. من شخصا راضی هستم. کلا این مسائل سلیقه ای و شخصیه. ممکنه من از حس این گوشی خوشم بیاد اما شما دوست نداشتی باشی. این چیزا رو باید بری توی مغازه و خودتون شخصا امتحان کنید.
5)استفاده معمولی باتری یک روز تا یک روز و نیم دوام داره اما اگه نت استفاده کنی و صفحه دائم روشن باشه حدود 5 ساعت هر چند که تا حالا بهش دقت نکردم اما همین حدوداست.
6)دوربینش هم در حد قیمت این گوشیه دیگه، نه کم نه بیش :دی
این هم نمونه های از عکسهای گرفته شده با این دوربین:
https://www.dropbox.com/s/5rs74k1d8wdj79s/95bf5fc2f3e6edb9462693463ade94c89dcd2c5e96b797e1bab4d10d6a53dbb2.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/2u7marozikp7my7/b365516ba3f0afe9875669f69e0d9b1635a8d4aabb08563df0d32b924828980f.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/grb5piawldfy94h/e56fb38c315d7571ea7956fc85efed7e3e4cac3178780b064f261950643119f3.jpg?dl=0

7) هنگ داره اما زیاد نیست. فیلم اچ دی تا حالا باهاش پلی نکردم.
8)باید باشه اما تا حالا دنبالش نبودم. مغازه دارها بهتر می تونند راهنمایی کنند.
9)به نظرم گراند دو نسبت به قیمت گوشی بهتری باشه. من خودم از گوشی راضی هستم و فقط یه نکته ش خیلی برام آزاردهنده ست و اون هم نداشتن سنسور تنظیم اتوماتیک نوره. نبودن این سنسور واقعا رو اعصابه و بعضی مواقع کاربر گوشی رو کلافه می کنه.

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/9/4 با سلام به شما،
همانطور که در نظرات قبلی هم گفته شد این گوشی فاقد چراغ هشدار هست. در واقع تنها عملکردی که شما رو از تماس بی پاسخ، پیامک و ایمیل و امثالهم آگاه می کنه یه لرزش مختصره که وقتی گوشی رو بر می دارید حس می کنید.

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/8/29 سلام به شما،
تا الان که نیومده و فکر هم نمی کنم اصلا اپدیتی در کار باشه چون طبق سنت سازندگان تلفن همراه برای گوشیهایی آپدیت رو روانه بازار می کنند که اون گوشیها در صدر فهرست گوشیهای کمپانی ها از نظر قیمت و تجهیزات و امکانات باشه و خب همانطور که افتد و دانی و ذکرش در پاسخهای قبلی هم رفت گراند نئو نه آنچنان گوشی گرونیه و نه امکانات خیره کننده ای داره که آپدیت بگیره. ضمن اینکه اسمش هم در فهرست گوشی هایی که قرار هست برای آنها آپدیت بیاد نیومده. برای اطلاع بیشتر میتونید اینجا رو نگاهی بندازید:
http://www.quora.com/Will-the-Samsung-Grand-Neo-get-a-KitKat-4-4-update

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/8/17 سلام دوست عزیز
نه، چراغ هشدار نداره و متاسفانه این هم در کنار نداشتن سنسور تشخیص نور محیط ـ که برای این گوشی با اون رزولوشن پایین صفحه برای نور بیرون از نون شب هم واجب تره بوده ـ یکی دیگه از امکانات بدیهی و اولیه ست که این گوشی نداره. و واقعا هم باعث تعجبه که چرا!

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/8/2 راستش از روز اول همینطور بود. از چند تا از دوستان هم پرسیدم و گفتند که مشکل مربوط به این میشه که گوشی میخواد اون شماره رو توی اکانت گوگل ذخیره کنه و ظاهرا سینک نمیشه و شماره می پره. حرفشون هم درست بود، چون الان موقعی که میخوام شماره ای رو ذخیره کنم روی device که میزنم شماره ذخیره میشه و مشکلی نداره.

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/7/18 سلام به شما،
من اون دو تا گوشی رو که گفتید و بالتبع نمی تونم در موردشون نظر بدم. نظر خودم رو هم در مورد گوشی گراند نئو گفتم تا حدودی. شما اول باید ببینید چه چیزهایی از گوشیتون می خواید. من یه سری از معایب و محاسن این گراند نئو رو براتون میگم، دیگه تصمیم با خودتونه:

محاسن:
1- صفحه بزرگ. برای کسانی که صفحه گوشی براشون مهمه این گوشی با این رنج قیمت مناسبه. اگر زیاد با گوشی توی نت میرید و مطالعه می کنید یا برنامه هایی مثل دیکشنری و این چیزا استفاده می کنید این صفحه نمایش خیلی ایده آله ضمن اینکه به بزرگی و بددستی مگا و نوت هم نیست.
2- کیفیت خوب صدای اسپیکر تماس. من قبلا یه اچ تی سی داشتم و در مقام مقایسه باید بگم که گراند نئو از نظر کیفیت و شفافیت صدای مخاطب خیلی عالیتر و بهتره.
3- کیفیت آنتن دهی نسبتا خوب. باز هم در مقایسه با اچ تی سی این گوشی توی آنتن دهی عملکرد بهتری داشته.
4- شاید اشتباه می کنم اما به نظرم گوشی از نظر سخت افزاری و جنس قطعات کیفیتش بد نیست. نه اینکه بگم خیلی توپه اما باز نسبت به گوشی های توی این رنج انتخاب مناسبیه.
5- با وجود دو سیم کارته بودن، من تا حالا مشکلی از نظر هنگ و قاطی کردن تماسها ندیدم.

معایب:
1- کیفیت پایین صفحه نمایش. هم رزولوشن پایینی داره و هم توی نور آفتاب بدجوری انعکاس توش می افته و دیدن صفحه نمایش خیلی سخت میشه.
2- باتری نسبتا ضعیف.
3- نداشتن سنسور تنظیم خودکار نسبت به نور محیط
4- دوربین کیفیت بالایی نداره. اگه کیفیت دوربین براتون اهمیت داره این گوشی رو نخرید دوست من
5- شاید از نظر بعضیها عیب نباشه اما دیگه آپدیتی برای این گوشی نیومد و احتمالا هم نمیاد
6- اونطور که توی یکی از سایتهای خارجی دیدم این گوشی پردازنده گرافیکی ضعیفی هم داره که حرف درستی هم به نظر میاد با توجه به عملکرد صفحه نمایش و بعضی از اپلیکیشن ها

یه ایرادی هم که من باهاش روبرو شدم و نمی دونم علتش چیه اینه که بعضی مواقع گوشی شماره های تماس رو که میخوام ذخیره کنم، ذخیره می کنه اما بلافاصله بعدش پاک میشن. اگه از دوستان کسی علت رو میدونه لطفا راهنمایی کنه.

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/7/10 من هم به نظرم در مجموع گوشی بدی نیست. از خریدش پشیمون نشدم هر چند که من هم فکر می کنم باتریش باید قویتر از این چیزی بود که هست هر چند که باتری اوج عملکردش بعد از مدتی کارکرد به دست میاد و هنوز زوده در مورد قضاوت درباره باتری. به هر حال از نظر سایز و باریکی گوشی مناسبیه. کسانی که به اسکرین بزرگ علاقه دارند رو راضی می کنه. بازی روش نصب نکردم اما برنامه های معمولی رو بدون لگ و هنگ بالا میاره.
یه مشکلی که به نظرم همه گوشی های سامسونگ دارند و اون هم بازکردن برنامه های اخیر با نگه داشتن دکمه home هست رو میشه تا حدی با برنامه swipepad حل کرد.
گوشی توی نور روز glare وحشتناکی داره و به زحمت میشه صفحه نمایش رو دید. شاید بزرگترین نقص عملی گوشی هم همین باشه با توجه به اینکه توی گراند نئو از تنظیم اتوماتیک نور صفحه هم خبری نیست و باید مدام به صورت دستی نور رو تنظیم کرد!

با این همه تفاصیل به نظرم افراد زیر بهتره این گوشی رو نخرند چون از خرید پشیمون میشن:
1 کسانی که کیفیت دوربین براشون مهمه
2 کسانی که کیفیت صفحه نمایش براشون اهمیت داره
3 کسانی که بازی سنگین روی گوشی نصب می کنند. چون این گوشی در مقایسه با گراند 2 پردازنده گرافیکی پایینی داره.

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/7/3 دوستان همین الان فهمیدم که این گوشی متاسفانه فاقد سنسور تشخیص نور محیطه!!!! و به همین خاطر گزینه تنظیم نور خودکار محیط در این گوشی وجود نداره!!
واقعا که ناامید شدم از سامسونگ که همچین امکان basic و ابتدایی رو توی این گوشی نذاشته:( تصورش رو بکنید که هی باید توی محیط های مختلف با نور متفاوت به صورت درستی نور صفحه نمایش گوشی رو تنظیم کنید.

Samsung Galaxy Grand Neo Samsung Galaxy Grand Neo

1393/7/3 من امروز یه گوشی گراند نئو گرفتم. تا الان که باهاش کار کردم بدک نبوده. کیفیت صفحه نمایش بد نیست. هر چند که عالی هم نیست. دوربین واقعا جالب نیست کارکردش. پس اگه دوربین براتون مهمه کلا دور این گوشی رو یه خط قرمز بکشید. خود من واقعا دوربین برام اهمیتی نداشت چون چندان عکسی نمی گیرم.
صدای اسپیکر و کلا صدای پخش از هدست هم آنچنان چشمگیر نیست. قبلا اچ تی سی داشتم و باید بگم که اچ تی سی خیلی سرتره.
سرعت بازکردن اپلیکیشن های معمولی هم نسبتا خوبه. باتریش هم که امشب نسبتا سریع تموم شد.

فقط یه چیز عجیب توی این گوشی دیدم، یکی اینکه تنظیم خودکار نور صفحه ی نمایش رو ندیدم. کجاست؟ کسی اطلاع داره؟ یعنی ممکنه چنین امکانی رو نداشته؟؟؟!

و اینکه چطور میشه با این گوشی از صفحه عکس گرفت؟ دکمه پاور و Home رو گرفتم ولی جواب نداد.

Samsung I9190 Galaxy S4 mini Samsung I9190 Galaxy S4 mini

1393/7/1 خسته نباشید دوستان،
شاید سوالم کمی احمقانه به نظر بیاد :دی ولی میخواستم بدونم از کجا میشه تفاوت گوشی اصل با این گوشی هایی که به اسم "های کپی" و "فول کپی" اومده تو بازار رو فهمید؟ چون که انگار از نظر ظاهر تفاوتی با هم ندارند. حتی پردازشگر یکیشون رو هم 1.6 زده بود.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/31 سلام دوستان
من قصد خرید گوشی تو رنج قیمتی زیر یک میلیون رو دارم. ضمن اینکه میخوام رم و پردازشگر قدرتمندی هم داشته باشه. با این تفاصیل تنها گوشی مناسب به نظر میاد که همین زد باشه. فقط این وسط دو تا مساله باعث شده تا حالا این گوشی رو نخرم.
یکی مساله باتریشه که اینطور که دوستان گفتند عملکرد جالبی نداره. البته این رو هم بگم که من از گوشی تنها استفاده ای که دارم یه برنامه دیکشنریه، یکی دو ساعت وبگردی و چک کردن ایمیل و وایبر. بازی و موسیقی و فیلم اصلا کار نمی کنم.

مساله دوم نمایشگره که یه عده میگن رنگهاش ماته و زاویه دیدش خیلی محدوده. واقعا اینطوره؟
البته دیروز رفتم یه گوشی بگیرم که فروشنده گفت ماتی صفحه نمایش دلیلش اینه که اون گوشی ها اصلی نیستند. و گوشی های اینطوری بعد از دو ماه شروع می کنند به لگ و خرابی در حالیکه گوشی که اون می فروشه از بین سه سازنده بهترینه! واقعا همینطوره؟

و مورد بعدی هم چرا اینه که چرا اینقدر تفاوت قیمت هست؟ واقعا راست میگن که گوشی های ارزونتر رفرش شده هستند؟
ممنون میشم اگه با تجربه خودتون جواب بدید ;)

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/30 سلام به شما، راستش من خودم این گوشی رو ندارم اما میخوام یکیش رو بخرم. از هر کس هم پرسیدم مشکل داغ شدن و ضعف باتری رو داره. پس مشکل از گوشی شما نیست.
فقط اگه میشه لطف کنید بگید گوشی رو چه قیمتی گرفتید :)
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا