مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرهود ر
  • تاریخ عضویت : 1393/5/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 48

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 48 مورد

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1403/1/21 دوستان یک راهنمایی میخوام : وقتی صفحه گوشی خاموش میشه و با گوشی کاری نداریم چطور میشه اینترنت موبایل گوشی بعد از یک زمان مشخص اتوماتیک خاموش بشه ؟این برای کاهش مصرف باطری خیلی مفیده.
این گزینه ساده ئلی اساسی در گوشی قبلیم که شیاومی بود وجود داشت و میشد با تنظیم زمان را کم و یا زیاد و یا در صورت نیاز به صورت دایم روشن باشد .و به محض روشن شدن صفحه نمایش اتوماتیک اینترنت برقرار میشد.

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1403/1/11 وقتی صفحه گوشی خاموش میشه و با گوشی کاری ندارم چطور میتونم مدت زمان روشن ماندن دیتای موبایل رو کنترل کنم تا پس از چند دقیق اتوماتیک خاموش بشه؟

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1403/1/11 برای اسکرین شات گرفتن من گزینه Palm Swipe to capture رو فعال کرده ام ولی هر کار میکنم عمل نمیکند.
با این گزینه و با کشیدن لبه دست روی صفحه نمایش اسکرین شات باید گرفته شود .
آیا کسی تونسته با این گزینه کار بکنه؟
در کل گزینه بهتر و راحت تری برای اسکرین شات گرفتن به غیر از فشردن دکمه ها وجود دارد؟
گوشی قبلی من شیاومی بود و به راحتی با کشیدن سه انگشت از بالا به پایین براحتی اسکرین شات میگرفت.

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1403/1/8 دوستان ایا کسی از عملکرد شرکتهای بیمه کننده گوشی اطلعای دارند؟ بیمه واقعی است؟ نحوه سریس دهی در صورت خراب شدن گوشی و به خصوص شکستن صفحه نمایش چطور است؟
در ضمن طبق قیمتی که گرفتم بیمه گوشی 23 fe با قیمت 25 ملیون تومان حدود 600 هزار تومان برای یک سال است.
قیمتش برام خیلی مهم نیست میترسم پول بیمه بدم ولی خدمات منسبی نگیرم

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/12/15 در مورد خرید شارژر مخصوص این گوشی سوالی دارم : آیا استفاده از سایر شارژرهای استاندارد و اوریجنال سامسونگ بر روی این گوشی مجاز هست یا نه؟ من صحبتهای فروشنده ها رو اصلا قبول ندارم که تاکید میکنند باید شارژر 25 وات جدید خریداری کنم و استفاده از شارزرهای قدیمی به باطری صدمه میزنه.
شارژرهای قدیمی گوشی را با جریان کمتری شارژ نیکنند و مدت شارژ شدن افزایش نیباشد ولی به باطری گوشی صدمه نمیخورد و حتی به جهت عدم داغ شدن عمر باطری افزایش میابد.
آیا شما تجربه ای در این زمینه دارید؟

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/12/15 پس از اپدیت گوشی و ریستارت شدن دستگاه تقاضای پین کد میکنددر حالی که من از اول پین کد نداشتم و اصلا گوشی رمزی نداشت و تنها با اثر انگشت کار میکردم.
الان چطوری قفل گوشی را باز کنم؟

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1399/1/23 من دو گوشی قبلیم از پرچمداران HTC بوده و بدون طرفداری از برند خاص به کیفیت گوشی توجه خاصی دارم.گوشی قبلیم متاسفانه گم شد و به جهت گران بودن گوشی های HTC مجبور به خرید گوشی شیامی شدم ولی بدون تعصب باید بگویم که این گوشی در این چند ماه بی نظیر بوده و هیچ مشکلی باهاش نداشتم و توانسته تصویر ذهنیم را از برند شیامی عوض کند.
گوشی فوق العاده ای است و من برند شیامی را به همه دوستانم پیشنهاد میکنم.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/12/8 مجددا برنامه ‏Telfi رو نصب کردم باز هم زمان اکیتو شدن پس از دریافت اسم ام است ارور داد.هر دو تنظیم wificalling رو هم فعال کردم.ولی مشکل حل نشد.این در حالی است که برنامه را روی گوشی A50 نصب کردم و بدون مشکل کار کرد.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/12/5 ولی این برنامه در سایت مخابرات همراه است چرا باید از فیل×× شکن استفاده کنم؟من قبلا مستقیم از سایت همراه اول دانلود کرده بودم

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/12/3 من با نصب برنامه ‏Telfi مشکل دارم.به این شکل که هنگام اکتیو کردن و پس از وارد کردن شماره موبایل و دریافت اس ام اس برنامه خطای :
Couldn't Complete activation رو میده.حتی برنامه رو پاک و مجدد نصب کردم ولی فرق نکرد.

کسی علت این مشکل رو میدونه؟

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/11/27 در حین تماس تلفنی و به جهت روشن شدن ناخودآگاه قسمت Mute در صفحه نمایش و فعال شدن قطع صدا‏ صدای من به گوش طرف مقابل نمیرسد به طوری که فکر میکند تماس قطع شده .
این مشکل به جهت روشن و خاموش شدن صفحه نمایش در اثر فاصله گرفتن جزیی صورتم با صفحه نمایش اتفاق میفتد .
به نظر میرسد سنسور مجاورت بسیار حساس است و کالیبره نیست.
منتظرم تا شاید در آپدیت بعدی این مشکل رفع شود ولی فکر نمیکنم با تنظیمات بتوان مشکل را حل کرد.

آیا شما هم این مشکل را دارید؟

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/11/27 در حین صحبت تلفنی اکثر مواقع صدای من به جهت روشن شدن صفحه و تماس صورتم با قسمت Mute و فعال شدن ناخوداگاه قطع صدا به گوش طرف مقابل نمیرسد و طرف مقابل فکر میکند تماس قطع شده است.
به نظر میرسد سنسور مجاورت روی صفحه نمایش کالیبره نیست و با کمترین تماس صورت و یا فاصله گرفتن از صفحه نمایش قطع و وصل میشود.
منتظرم تا شاید در آپدیت بعدی این مشکل رفع شود.
آیا برای شما هم این مشکل پیش آمده؟ فکر نمیکنم بتوان با تنظیمات مشکل را رفع کرد.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/10/23 بله من فعال کردم به راحتی.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/18 اثر انگشت برای من به سختی عمل میکنه .انگشت شست را که اصلا تشخیص نمیده وانگشت اشاره رو هم با چند بار تکرار به سختی تشخیص میده.
آیا شما هم این مشکل رو دارید؟

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/16 وقتی انگشتم رو روی قسمت مخصوص فینگر تاچ میکشم میفهمه و حتی به راحتی میشه اثر انگشت جدید معرفی کرد با این حساب آیا میتوان گفت سنسور اثر انگشت خرابه؟

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/16 بهترین روش شارژ کردن در محدوده بیست تا هشتاد درصد است.و اینکه تعداد شارژ کردن را به حداقل برسانی و مدام کابل شارژ رو بزنی و دربیاری باعث شوک به باطری میشه.سومین مورد اینکه در حین شارژ گوشی رو استفاده نکنی تا جریان بیشتری نگیره.و نکته بعدی اینکه حتی المکان از فست شارژ استفاده نکنی چون باعث داغ شدن باطری میشه.این مورد اخر فقط توصیه است و هیچ الزامی نیست.اگر وقت شارژ کردن نداری فست شارژ کن اگر وقت داری شارژ معمولی با شارژ معمولی استفاده کن. و نکته آخر اینکه به حرف فروشنده ها گوش نده

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/15 سنسور اثر انگشت برای من اصلا کار نمیکنه.چندین بار تعریف کردم ولی حتی یک بار هم موفق به باز کردن گوشی با اثر انگشت نشدم.طوری که کم کم شک میکنم گوشی اصل است یا نه.
به غیر از این مورد گوشی هیچ مشکلی ندارد و بخصوصا دوربین عالی کار میکند.
گوشی رو بدون گارانتی خریدم.

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/15 تنظیمات دوربین برای عکس و فیلم رو نتونستم پیدا کنم.چطور میشه کیفیت عکس و فیلم رو تغییر داد؟

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/10/8 چطور میتونم از شارژ شدن گوشی مطلع شوم؟ وقتی گوشی توی شارژه اصلا معلوم نیست کابل شارژز بهش وصل شده یا نه و از همه مهمتر ال ای دی نوتیفیکیشن نداره تا بعد از شارژ کامل سبز بشه

HTC U11 HTC U11

1397/2/1 من رفتم برای تعویض قاب ولی چون گارانتی نداشتم قبول نکردند.حتی راضی نشدند که بصورت آزاد هزینه را تقبل کنم و عوض کنند

HTC U11 HTC U11

1397/2/1 ایشان نماینده رسمی HTC نمیباشد

HTC U11 HTC U11

1396/10/28 من آپدیت کردم.هیچ مشکل و البته هیچ تفاوتی ندیدم

HTC U11 HTC U11

1396/9/7 اگر مدام از اینترنت و بخصوص 4G استفاده کنی یک روز کامل و اگر معمولی استفاده کنی دو روز دوام داره.نه مصرف بالایی داره نه پایین

HTC U11 HTC U11

1396/9/7 دوست عزیز یا واقعا اطلاعاتت در مورد HTC کمه یا اینکه داری تبلیغ برندهیا دیگر رو میکنی.بدون تعصب گوشی HTC یکی از با کیفیت ترین برندهای گوشی است .گوشی قبلی من HTCِ Desire HD بود که تا لحظه ای که U11 را خریدم کرا کرد و هنوز هم کار میکند .صدها بار زمین خورد و حتی خش هم برنداشت در حالی که هیچ گلس و قابی نداشت.با اینکه اندروید دو بیشتر آپدیت نشد ولی با کاستوم رام تا اندروید 4 استفاده کردم.

HTC U11 HTC U11

1396/8/14 من قادر به کار با برنامه ShareIt نیستم.هر دو گوشی توسط این برنامه شناسایی میشه ولی امکان انتقال از اطلاعات وجود نداره.قبلا شندیه بودم که U11 با ShareIt کار نمیکنه.
کسی موفق شده با این برنامه کار بکنه؟

HTC U11 HTC U11

1396/8/14 قطعا اگر شما اینجا سوال کنید همه اچ تی سی را توصیه میکنند اگر در قسمت سامسونگ بپرسید سامسونگ را و در قسمت اپل , اپل را توصیه میکنند.
من به شخصه به خاطر edge بودن لبه های سامسونگ و نیز حافظه کمتر سامسونگ نگرفتمو همین گوشی را خریدم.البته از انتخابم پشیمان نیستم چون گول تبلیغات سامسونگ را نخوردم.در ضمن یک بار گوش از دستم افتاد و دقیقا گوشه ان با لبه میز برخورد کرد و گلس شکست ولی گوش سالم ماند .اگر سامسونگ بود احتمالا صفحه ان میشکست.

در مورد گارانتی هم باید بگم هیچ اعتقادی به گارنتی ندارم و حتی حاضر نیستم هزار تومن بیشتر برای گارنتی بدم چون عملا سرویس مناسبی ندارند

HTC U11 HTC U11

1396/8/3 وقتی در حال دیدن فیلم و یا شنیدن موزیک هستم اگر تماس تلفنی برقرار شود فیلم و یا موزیک قطع نمیشود و در حالی که با تلفن صحبت میکنم همچنان به پخش خود ادامه میدهد به طوری که صدای طرف مقابل با صدای در حال پخش مخلوط میوشد طوری که قادر به ادامه صحبت تلفنی نیستم.
آیا شما این تجربه رو داشتید و میدونید که چطور رفع میشه؟

HTC U11 HTC U11

1396/6/30 خوشبختانه برندHTC هیچ نمونه تقلبی ندارد با خیال راحت خرید کنید.
من چند هفته قبل این گوشی رو خریدم و البته گول فروشنده ها را در گران فروشی گوشی به دلیل گارنتی های نامعتبر نخوردم.
متاسفانه فروشنده ها روی داشتن گارانتی خیلی تبلیغات میکنند و به راحتی گوشی های بدون گارنتی را گرانتر میفروشند.
از من میشنوید فقط بدون گارنتی بخیرد چون فقط پول بیشتری پرداخت کرده اید

HTC U11 HTC U11

1396/6/19 این تجربه خود من بود بدون تعصب.من یو 11 دارم و خواهرم اس 8 .دقیق دوربین رو تست کردم.دیروز هم با آیفون 7 اس پلاس مقایسه کردم.کیفیت یو 11 در کل بالاتر بود

HTC U11 HTC U11

1396/6/13 فعلا هیچ گارنتی معتبری برای این گوشی وجود ندارد و نباید گول فروشنده ها را خورد.با خیال راحت بدون گارانتی بخر چون تفاوت صد هزارتومن فقط و فقط دور انداختن پول است

HTC U11 HTC U11

1396/6/11 من دیروز کامل با s8 مقایسه کردم.
در عکاسی معمولی و با نور کافی برتری جزیی در ثبت جزییات عکس نسبت به s8 دارد.
بر عکس در نور کم برتری جزیی با s8 است.
در عکس سلفی برتری مطلق با U11 است.
در ضمن عکسهای u11 طبیعی تر است

HTC U11 HTC U11

1396/5/31 فروشندگان بازار برای گارانتی های غیر معتبر مبلغ صد هزار تومان بر روی گوش کشیده اند واین در حالی است که حتی یک برگه و یا سند گارانتی به همراه گوشی وجود ندارد و ادعا میکنند که با شماره تلفن مشخص شده تماس گرفته شود راب تایید صحت گارانتی
.دیروز تمام بازار علاالدین /چهارسو/مرکز موبایل را زیر پا گذاشتم تا بدون گارانتی را با قیمت پایینتر پیدا کنم و دست اخر بدون نتیجه برگشتم.
حال که مجبورم این گوشی را با گارانتی غیر معتبر بخرم در حال حاضر چه گارانتی از همه بهتر است؟ چگونه میشه تشخیص داد که گوشی گارانتی دارد؟
دست اخر اینکه بنا بر ادعای فروشنده ها قیمت هندزفری این گوشی 450 هزارتومان است که احتمال تغلب و جابجایی با هدفنهای متفرقه وجود دارد.
آیا هدفن این گوشی مشابه هدفنهای مدلهای دیگر است؟میشود چک کرد که اوریجینال است یا خیر؟

HTC U11 HTC U11

1396/5/17 دوستانی که این گوشی رو تهیه کردند لطفا در مورد محتویات جعبه توضیح دهند.طبق اعلام سایت رسمی HTC محتویات گوشی شامل موارد زیر است:
1- گوشی
2- شارژر سریع
3- کابل USB-C Type
4- تبدیل USB برای ورودی هدفن
5- هدفن HTC -Usonic
6- قاب محافظ شفاف
7- دستمال تمیز کننده
8- کلید و ابزار در اوردن سیم کارت.

آیا همه این قطعات و بخصوص هدفن در بسته موجود است؟

HTC U11 HTC U11

1396/5/11 برای دیدن و تست گوشی آیا جایی را در تهران میشناسید که گوسی را آورده باشد و بتوان به راحتی گوشی را تست کرد؟
منظورم نمایشگاه های موبایل است که در مراکز بزرگ فروش مویابل امکان تست گوشی مهیا است

HTC U11 HTC U11

1396/4/24 شما از کجا خریدی؟آیا 128 گیگ هم موجوده؟

HTC U11 HTC U11

1396/4/24 من هم سال 89 مدل Desire HD رو دارم که اون موقع جزو برترینها بود. هنوز هم با اینکه بسیار قدیمی است کار میکنه.حتی میتونم باهاش تلگارام و اینستا رو چک کنم .تا امروز گوشی حتی یکبار هم مشکلی براش پیش نیومده.اصلا هم محافظ نداشته ولی حتی یک خش روش نداره در این 7 سال.صدها بار از سمت شیشه خورده زمین ولی در کمال ناباوری هنوز کار میکنه.واقعا گوشی خوبیه.برای همین من منتظرم که این پرچمدار بیاد بازار تا بگیرمش.

HTC U11 HTC U11

1396/4/20 اگر ظرافت خوش دستی استایل خوب میخواهی البته سامسونگ بگیر ولی اگر استقامت و کیفیت ساخت بسیار بالا میخواهی HTC بگیر.
هر دو برند کیفیت بالا دارند و این بستگی به سلیقه افراد است

HTC U11 HTC U11

1396/4/3 دوست عزیز من خودم از 7 سال قبل اچ تی سی دارم و قصد خرید اچ تی سی 11 رو هم دارم.ولی من وقتی سمپلهای عکسها رو با هم مقایسه کردم دیدم عکسهای سامسنوگ کمی بهتر است.شما خودتون میتونید مقایسه کنید.تمام نوشته ها ی مقایسه رو هم خوندم ولی در عمل عکسها حرف دیگر ی میزنند.ولی در هر حال من به محض موجود شدن این گوشی اونو خواهم خرید

HTC U11 HTC U11

1396/3/30 وقتی عکسهای سامسونگ 8 رو با این گوشی مقایسه میکنید به طور واضح کیفیت سامسونگ بهتر است و این در حالی است که دوربین این گوشی رو بهترین دوربین و بالاتر از سامسونگ عنوان کرده اند.
من به دقت سایتهای بررسی دوربین رو چک کردم.در اکثر سرایط برنده سامسونگ است در دوربین.

HTC U11 HTC U11

1396/3/22 من سال 89 پرچمدار گوشی های ان زمان یعنی HTC Desire HD رو گرفتم و تا به امروز دارم باهاش کار میکنم. در این هفت سال هر جور که بگید از گوشی استفاده کردم .صدها بار گوشی از دستم زمین افتاده و ده ها بار رام ان را عوض کردم.گوشی تا به امروز هیچ صفحه خشگیری نصب نکردم و لی حتی یک خش روی صفحه نیافتاده .واقعا برند HTC در کیفیت بی نظیر است.دوربین گوشی من با وجود اینکه 8 مگاپیکسل است ولی از دوربین گوشی های میان رده فعلی کیفیت بهتری دارد
حالا بعد از هفت سال استفاده از این گوشی که در نوع خود رکورد است میخوام گوشیم رو عوض کنم.خیلی دنبال سامسونگ S8 و LG G6 بودم ولی وقتی مشخصات این گوشی بی نظیر رو دیدم متظر میمانم تا وارد بازار شود.
موارد 1 تا 40 از مجموع 48 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا