مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Bahman A
  • تاریخ عضویت : 1393/5/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

HTC One E8 HTC One E8

1395/3/12 دوست عزیز جای دو بار باید سه بار بزنی رو صفحه ... یا اینکه انگشتت رو چند ثانیه رو صفحه خاموش نگه داری

HTC One E8 HTC One E8

1395/3/12 دوست عزیز مطمئن هستین که آپدیت نیومده؟ من هم حدود یک سال و نیم هست که این گوشی رو دارم و هم آپدیت 5 براش اومد، هم 5.1 و الان هم که دو ماهه براش آپدیت 6 اومده ... که از این نظر از خیلی از گوشیهای جدید جلوتره.

HTC One ME HTC One ME

1394/12/11 دوستان من این گوشی رو حدود سه هفته پیش خریدم، همه چیزش خوبه ... یه بار هم تو هفته آخر بهمن ماه آپدیتش کردم ... نمیدونم همین 570 مگابایتیه بوده یا این دومیشه ... یه مشکلی دارم اونم اینه که وقتی کسی باهام تماس میگیره گوشی زنگ نمیخوره ... سایلنت و ... نیستا ... از تنظیمات صدا و زنگ و ویبره و هیچکدوم از اینا نیست ... وقتی گوشی رو از منوی پاور ریستارت میکنم اولش درسته، زنگ میخوره و ویبره هم میزنه و ... اما بعد دوباره خودبخود زنگش قطع میشه ... مجدد عرض میکنم که اینطور نیست که بره تو حالت سایلنت یا .... بدون هیچ تغییری اینطور میشه ... راه حلی برام دارین؟

Nokia 105 Nokia 105

1393/5/21 من دیروز این گوشیو خریدم 65000 تومن. گوشی خوب و روون و خوش دستیه، سبکه و صفحه کلیدشم خیلی روونه، البته به سرعت 1100 نمیشه تسکت داد، اما بازم خوبه. هم منوی فارسی داره و هم اس ام اس فارسی میشه زد، زیر جای باتریشم نوشته ساخت هند، فقط دو تا مشکل دارم من تو قسمت اس ام اس، یکی اینکه اس ام اس جدید که میاد گوشی قفل هم که باشه (حتی با رمز) روی صفحه مینویسه که کی اس ام اس داده، یکی دیگه هم اینکه لیست آخرین کسایی که بهشون اس ام اس دادی رو تو گزینه send نگه می داره، من مشکل اول رو با اضافه کردن شماره هایی که نمیخوام روی صفحه بیفته به گزینه no screening از قسمت settings حل کردم (البته دیگه هیچ جوری متوجه نمیشید که اس ام اس اومده و باید متناوبا برید و فولدر screened messages رو چک کنید!) اما مشکل دوم رو نمیدونم چطوری حل کنم، یه راه تراکتوری به ذهنم رسیده که انقدر اس ام اس خالی به شماره های الکی (که هزینه نیفته برام!) بفرستم که اون شماره که نمیخوام تو لیست باشه بره ته ته لیست و ازش بره بیرون. اما این کارم این اشکال رو داره که کسی که ببینه گوشی رو میفهمه که این شماره های الکی برای چی زده شده، یعنی به هر حال یه ردی میمونه از آدم. اگه کسی تجربه داره لطفا راهنمایی کنه. سپاس.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا