مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Hussein x
  • تاریخ عضویت : 1393/5/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/7/3 سلام یه نظر دیدم که گفته بودن با گذاشتن زرورق پشت گوشی مشکل ارور اور هیتینگ هل شده یه تظر دیگه اقای امیر گفته بودن چند نفر ازشون خواستن راه حلی برای حل مشکل اور هیتینگ پیدا کنن میشه این راه حل رو امتحان و نتیجه رو اعلام بفر مایید؟
وقتی پشت گوشی باز شد فسمت بالایی قاب پشتی اون قسمتی که بالاتر ار باطری قرار میگیره با یک لایه صفحه نازک سیلیکون اماده که با وردنه نازک شده پوشانده بشه صد البته کانکتور های ان اف سی و شیشه لنز دور بین و.... پوشونده نشه بعد روی برد با یک لایه لایه عایق کاغذی پوشونده بشه به طوری که روی هیتسینک باز باشه بعد یک قطره خمیر سیلیکون روی هیت سینک قرار بگیره و گوشی اسمبل بشه؟
از نظر تءوری مشکلی داره؟ چون خمیر های سیلیکون عایق جریان هستن نباید مشکلی باشه. لطفا نتیجه رو اعلام کنید یا اگه مشکل تءوری داره بگید. اگه یه زر ورق مشکلو حل مبکنه این روش کلا باید ریشه گنش کنه نه؟

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/27 کمابیش نظرات رو خوندم بعضیهاشون عجیب یودن ... . دوستانی که دارن برند و گوشی رو میکوبند به سوالات بنده جواب بدن تا من هم قانع بشم فقط لطفا منطقی و مربوط به سوال. سوال هارو شماره میزنم شمام با شماره هاش جواب بدین نه این که بگین یادته سونی سه سال پیش صفحه tft میزد پس نتیجه میگیریم هم سونی بده هم z5 !
1.در مورد سنسور اثر انگشت آره سونی دیر ازش استفاده کرد و باید روی زد 3 پلاس استفاده میکرد .اما سوال بنده : الان سنسور رو گوشی هست این که سنسور رو گوشی قبلی نبوده چطور این گوشی رو بد میکنه ؟
در مورد کپی کردن هم همه از روی اپل کپی پیست کردن و سونی تنها شرکتی بود که تغییرش داد و روی دکمه پاور استفاده کرد که با یک دست هم بشه از سنسور استفاده کرد در حالی که اگه در گوشی های دیگه با یک دست این کار رو انجام بدید 50 % احتمال داره گوشی رو بندازید .
2.در مورد صفحه نمایش وقتی محتوای شما 4k نیست چه دلیلی داره گوشی 4k بمونه ؟ خب هروقت شما فیلم عکس یا گیم 4k داشتین صفخه هم میشه 4K . اگه منطقی نگاه کنیم شما این رو چطور ایراد حساب میکنید وقتی مصرف باطری رو کاهش میده ؟ به نظر بنده اگه در گوشی های 2k و fhd هم استفاده بشه خیلی خوبه و گامی رو به جلو هست .
3.چیپست پر سر و صدای 810 ! سونی مثل سامسونگ سازنده چیپست نیست و مجبور بود از چیپست های کوالکام مدیا تک یا سامسونگ استفاده کنه .چیپست ساسونگ که کلا منتفیه چون خط تولیدش به زور جواب خود سامی رو میده و اگه هم داشت به سونی نمیداد! مدیا تک هم چیپست قابل عرضه ای برای پرچم دار ها نداشت و سونی مجبور بود از 810 استفاده کنه .سونی تها شرکتی بود که تونست این چیپست رو خنک کنه و توانایی واقعی 810 رو به همه نشون بده . این گوشی مشکل اور هیتینگ نخواهد داشت و تنها ایراد این چیپست نسبت به اگزینوس یه خورده مصرف بشتر باطری خواهد بود .
اما سونی مزیت های دیگه مثل دوربین بهتر و داخل بدنه ، مقاوم در برابر آب بودن و ... رو داره .
تشکر فراوان !

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/20 با سلام این پست رو میزنم که فقط بگم هیچ کسی کامل نیست و همه چیز رو نمیدونه و وقتی ما به اشتباهات و یا کم بود اطلاعات دیگران بر میخوریم نباید باحالت تمسخر یا ... جوابشونو بدیم .شما اطلاعات بسیار جامعی دارید ولی متاسفانه در بحث ها کسی اگه چیزی رو اشتباه بگه زیاد دوستانه جوابشو نمیدید این رو میگم که یاد آوری بشه هر کسی ممکنه اشتباه کنه .
شما فرمودید 800 پیکسل بر اینچ مربع ! دوست عزیز واحد تراکم پیکسلی ،پیکسل بر اینچ هست و تعریفش هم این هست که مثلا در این مورد اگر 800 پیکسل پشت سرهم و در یک خط قرار بگیرند یک خط به طول یک اینچ تولید میشه .نه این که در هر اینچ مربع چند پیکسل وجود داره که اگر اینطوری بود با تقسیم تعداد کل پیکسل ها بر مساحت ppi به دست می آمد که این چنین نیست و اگه اونطوری حساب کنید یک عدد عجیب و قریب به دست میاد . لطفا قبل از این که در پاسخ بگید بنده بیسواد هستم و شما در زمینه رباتیک فعالیت میکنید پس جواب شما درسته یک سرچی در گوگل بفرمایید . بنده هم مثل هر فرد دیگری ممکنه اشتباه کنم.
ایام به کام .

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/20 دوست عزیز یعنی چی 95 درصد اوقات فول اچدیه ؟ یعنی تصویر تو یک گوشه صفحه نمایشه و مابقیش خاموشه ؟! یا از هر چهار پکسل یکیش روشنه ؟ اونطوری که صفحه نمایش خال خال میشه میشه توضیح بدین ؟

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/6/20 صفحه 4k واقعا خیلی هارو ساکت کرد که میگفتن سونی بخش تحقیق و توسعه نداره و ... نمیتونه QHD بزنه ! اولین گوشی 4K ! اما باز با این اسنپ 810 شلیک کرد تو پای خودش خدایی این چیه آخه مگه قرار نبود 820 بزارن ؟ باز میگن تو ورژن جدید یه مقداری از مشکلات 810 حل شده ولی این چیپست کلا بد نام شده و از نظر بازار یابی خیلی نکته منفی هستش کاش میرفت روی 820 یا اگزینوس حالا باز بیاد ببینیم چی میشه.

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/6/2 با سلام دوست عزیز اگه به z1 و z3 کمپکت توجه کرده باشید نسخه کمپکت سخت افزار بسیار شبیه به گوشی اصلی داره با باطری و صفحه نمایش کوچک تر حالا این گوشی که همه مشخصات سخت افزاریش با z3+ متفاوته و صفحش هم 5 اینچیه شما چطور نتیجه گرفتید که این گوشی کمپکت z3+ هست ؟ این فقط یک گوشی فوق میان رده هست برای خارج کردن بخشی از بازار از دست تولید کننده های چینی و هر طور که شما حساب کنی شبیه گوشی فلگ شیپ هم نیست چون به راحتی میشه گفت z2 از این بهتره حالا مدل های بعدی بماند . من ندیدم آقای امیر نظر بدن نظر شما چیه لطفا ؟

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/4/16 خب دلیل دیگاه های دور از واقعیت روشن شد دوست عزیز منابع خبریتون رو از منابع معتبر تر انتخاب کنید تا تحلیل هاتون به واقعیت نزدیکتر بشه منابع نامعتبر منجر اظهار نظر اشتباه و صدمه به جیب خریداران میشه لطفا رعایت بفرمایید ممنونم.

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/2/22 این پست بیشتر از این که به بررسی علمی شباهت داشته باشه به بیان سلیقه شبیه هستش.
چطوری شما میگید این همون گوشی قبلی هست ؟ پردازنده مرکزی از کاریت 400 رفته به کرتکس a57 .
gpu از ادرنو 330 رفته به ادرنو 430 دوربین سلفی از 2.2 به 5.1 ارتقا پیدا کرده ...اگه این گوشی بده s6 هم با مشخصات مشابه باید بد باشه . قضیه 810 هم دیگه نخ نما شد ... کی میگه سری های قبلی سونی بد بوده ؟ از زد وان کمپکت به بعد که مشکل صفحه نمایش حل شد محصولات سونی اگه بهتر از محصولات رقباش نبود بدتر هم نبود . دخیل کردن احساسات شخصی در بررسی علمی و تخصصی اعتبار و نتیجه اون بررسی رو خدشه دار میکنه.درسته من سونی رو دوست دارم ولی هیچ وقت نمیام بگه آقا s6 همون s2 و فقط کلاک پردازنده رو تغییر دادن واقعیت اینه که s6 گوشی واقعا خوبیه با چند مشکل کوچیک اما z4 هم خوبه با چند مشکل کوچیک (هیچ گوشی توی دنیا بی عیب نیست) و انتخاب به سلیقه و علایق خریدار وابسته هست.

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/2/22 نظرات قبلی شمارو به طور اجمالی بررسی کردم .عمدتا این طور بوده که شما در مورد محصولات سامسونگ اطلاعات فنی ارائه کردید و به مشکلات جواب دادید وبعضا بررسی های هم داشته اید .اما وقتی به نظرات شما در مورد سایر برندها میرسیم عمدتا انتقادی هست و جو کاملا عوض میشه .این آخرین جواب بنده به شما خواهد بود چون احساس میکنم از بحث فنی دور میشیم .
شما در بحث یک نکته کوچک رو که باب میل شماست پیدا میکنید و روی اون بحث میکنید چون مابقی مبحث باب میل شما نیست و در مورد این جواب هم من من باز احتمال میدم که یک کلمه از کل جواب رو انتخاب خواهید کرد و مابقی جواب رو توجهی بهش نخواهید کرد مشابه پست های قبلی.
ببینید شما این ایرادات رو به سونی z4 گرفتی که من جواب میدم حد اقل برای روشن شدن کار بر های دیگه :
رزولوشن دوربین افزایش نیافته :
1.مگه رزولوشن s5 به s6 افزایش داشته ؟2.همون طور که خودتون میدونید سنسور فقط یک بخش از دور بین هست و تغییر نکردن اون از یه مدل به مدل دیکه به معنی بهتر نشدن دوربین نیست کما این که لنز و دیافراگم ممکنه عوض شده باشه و از همه مهم تر الگوریتم پردازشی و قدرت پردازنده هست که بسیار مهمه و در این مدل مطمعن باشید که بهبود داشته کما این که در مدل های قبلی دوربین هر مدل جدید تر عملکرد بهتری نسبت به مدل قدیمی تر داشته .
طراحی تکراری
یک چیز زیبا همیشه زیباست و گذر زمان از زیبایی اون نخواهد کاست . زیبایی گوشی یک چیز سلیقه ای هست و من شخصا این طراحی رو دوست دارم .و هممون یادمون نرفته که سامسونگ با گوشی های پلاستیکیش چطوری داد مشتری هاشو در آورده بود تا این که بالاخره مجبور شد عوضش کنه و هنوز هم نتونسته لنز دوربینشو تو بدنه جا بده و مثل چشم قورباغه زده بیرون و سونی سال ها قبل بدنه های شیک آلومینیوم-شیشه با لنز دوربین داخل بدنه تولید میکرد.
اما مهمتر از اون ایرادیه که به اسنپ 810 میگیرید .
دمای یک چیپ تابع ولتاژی هست که بهش داده میشه و اگه با ولتاز پایین تر راه اندازی بشه دما هم کم تر میشه و فرکانس رو میشه با بالاتر بردن فرکانس پردانزنده جبران کرد . اما راه حل ساده تر استفاده از یک هیتسینک مناسب هست که ضاهرا z4 این گزینه براش انتخاب شده .
اما چیزی که شما یادتون میره بهش اشاره کنین مشکلات مدیریت رم s6 هست که کاربرانش ازش شکایت دارن.
در مورد وزن سنگین تر بودن زد به علت بزرگ تر بودن صفحه و باتریش کاملا منطقی هست و در مورد ابعاد و ضخامت هم باتوجه با ابعاد صفحه و این که با اختلاف کم ابعاد رو سونی و وزن رو سامسونگ میبره میشه مساوی اعلام کرد.
در مورد پردازش گرافیکی هم چون رزو لوشن صفخه سونی واقع گرایانه هست (در پست قبلی کاملا محدودیت های چشم انسان رو توضیح دادم ) با اختلاف بسیار زیاد از s6 بهتر خواهد بود.
و من باز هم متوجه نشدم که مشکل z4 چیه که z4 بده ولی s6 ابر فون تاریخه ؟! (دوباره موضوع اسنپ 810 رو شروع نکید که هم تکراری شده و هم گفتم خون بهاش یه هیتسینک بزرگه که سونی گذاشته)
کلام آخر خطاب به کسانی که میحوان سونی بخرن :
مشخص کنید از گوشی چی میخوایید و آیا گوشه رو میخرید برای استفاده کردن یا این که دو هفته دیگه عوضش کنید ؟ و اگه مشخصات سونی با نیاز شما مطابقت داشت سونی نا امیدتون نخواهد کرد و همیشه کسانی هستند که انتقاد میکنن حتی قبل از دیدن گوشی . این شما رو دلزده نکنه.

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/2/21 سلام
در مورد صفحه نمایش باید بگم که فاصله راحتی متوسط 25 سانتی متر هستش و در افراد جوانتر تا 15 سانتیمتری کاهش پیدا میکنه و مقادیر کم تر از اون در افراد بالغ نسبتا کم یاب هستش .
اما در فاصله راحتی متوسط(25 cm) قدرت تفکیک 0.11 میلی متر هست یعنی کوچک ترین جسمی که در این فاصله دیده میشه باید برابر یا بزرگ تر از 0.11 mm باشه .
اما در فاصله نزدیک تر یعنی 15 cm قدرت تفکیک چشم حدودا 65 میکرون خواهد شد.
در صفحه ای با ترکم پیکسل 424 ppi ابعاد هر پیکسل 60*60 میکرون خواهد بود که از قدرت تفکیک در فاصله راحتی 15 cm کم تر هست و پیکسل به هیچ عنوان دیده نمیشه .در مورد فاصله های کم تر از 15 cm هم باید بگم که چشم نمیتونه فوکوس بکنه و تصور تار دیده خواهد شد (روی یک کاغذ سفید با نوشته ریز امتحان بکنید) و در عمل هم من کسی رو ندیدم که گوشی رو بچسبونه به چشمش و فیلم یا عکس ببینه ! آزمایشات علمی هم که انجام شده گفته های بنده رو تایید میکنه .
حالا شما اضافه تر پول میدید و بیشتر باطری مصرف میکنید برای چیزی که دیده نمیشه . ترکم پیکسل های بالاتر از 440 ppi عملا هیچ برتری ندارند و فقط برای بازار یابی هستند که عبارت quad hd و 4k خریدار غیر متخصص رو فریب بده .(البته در مورد تلوزیون و تبلت قضیه فرق میکنه چون اونها صفحه نمیش بزرگ تر دارند و تراکم پیکسلشون کم تره )
پیشرفت ها در مورد صفحه نمایش گوشیها میتونه در مورد میزان نور صفحه، رنگ ها و ... ادامه پیدا کنه چون ترکم پیکسل بیشتر عملا هیچ کار بردی نداره مگر این که با میکروسکوپ بخواین گوشی رو نگاه کنین! حالا این گوشی که هنوز بیرون نیومده شما چطور میگید در qhd تصویر خراب میشه مگه دیدین گوشی رو ؟
در مورد اسنپ 801 و 810 هم اگه دیتا شیت هاشون رو مطالعه بکنید تفاوتشون رو ملاحظه خواهید نمود.
سپاس

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/2/19 وقت بخیر
کسی زورکی هیچ گوشی رو به هیچ کسی نمیفروشه. شما که اینقدر بد سونی رو میگید نخرید ازش .
این صفحه مربوط به z4 نه مابقی گوشی های سری زد که شما هی توی تحلیل هاتون پیش میکشید.
دیگه نسبت صفحه نمایش به بدنه ، سنسور دوربین و پردازنده نیست که براش مقاله مینویسید یه درصد سادست که در z4 از s6 و htc one بهتره حالا هرچقدر هم که شما بگی فضای خالی z4 زیاده به قول خودتون این مسئله فلسفی نیست که یک نسبت ریاضیه و حرف آخر رو این درصد میزنه.
در مورد کلید هم همون طور که خودتون میدونید هنگام پخش ویدئو و عکس دیده نمیشن و فقط در فظای داخلی گیم نمیان میشن و من شخصا به کلید های فزیکی ترجیح میدمشون.
و چیزی که همه فراموش کردند قیمته !این رو از یادتون نبرید که سونی در مشخصات سیستمی برابر همیشه از سامسونگ و htc ارزون تر بوده .
شما در همه پست هاتون میگید که بدون جانبداری دارید تحلیل میکنید ولی وقتی بنده نضرات شما رو مطالعه میکنم اصلا این طور به نضر نمیرسه و شما همش با فلش بک زدن به سری های قبلی z بحث رو منحرف میکنید و یه تحلیل های میکنید که دور از موضوع اصلی و به نظر بنده جانبدارانه هستش.

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/2/18 با سلام
در مورد انتقاد هایی که از سونی شد:
من نمیدونم که مشکل شما با سونی چیه شاید قبلا تجربه بدی داشتین نمیدونم ...
در مورد فروش سونی باید بگم دلیل کم فروختن سونی بد بودن گوشیهاش نیست بازار یابی ضعیفشه .
اما در مورد انتقادات شما به z4 همینو بگم که s6 میگن ابر فون تاریخه و بهتیرن گوشی زمانه و ... چیش از این گوشی سر تره ؟
cpu که دقیقا همونه gpu هم با اعماض میشه گفت تقریبا یکیه حالا باز z4 بیاد تو بازار با بنج مارک هاش دقیق تر میشه مقایسه کرد .
اما در مورد صفحه نمایش s6 ،amoled از ips سونی کمی بهتر هستش اما تراکم پیکسل 577 پیکسل بر اینچش هیچ تفاوتی با 424 سونی با چشم غیر مسلح نخواهد داشت مگر در مصرف باطری که باطری ضعیف تر s6 باعث خواهد شد این ایراد خیلی بیشتر به چشم بیاد .
در مورد چیپ ست هم که شما این قدر به 810 انتقاد میکنی باز من با شما موافق نیستم و کوالکام قبلا امتحانشو پس داده. زمانی که z4 به بازار بیاد معلوم میشه که گرم میکنه یا نه شما چرا قبل از اومدن محصول قضاوت میکنید؟در مورد گرم کردن سری z باید بگم من z1 دارم داداشمم z2 داره . سری z فقط دو هفته اول استفاده گرم میکنن و مصرف باطریشون بالاست و بعد از این مدت بدون هیچ گونه آپدیت و کاهش سرعت گرما کاملا از بین میره مصرف باطری تقریبا نصف میشه و نباید روی اون دوهفته اول نو بودن گوشی قضاوت بشه.
اما در کل من نمیدونم چرا این همه به این گوشی و سونی انتقاد میشه .یکی بیاد توضیح بده چیه s6 از z4 بهتره که من هم روشن بشم .ممنون

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/15 سامسونگ کی میخواد دوربینشو ببره تو بدنه ؟ اینجوری حالت برجستش از نظر من که زشته .میخواستم سامسونگ بخرم ولی به همین دلیل نخریدم.

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4)

1394/2/14 دوست عزیز شما مشخصات گوشی رو مطالعه بفرمایید بعد شروع کنید به کوبیدنش !
Adreno 430 و Cortex A57 کلاک چیپست محسسوب میشن ؟ اگه به نظر شما تفاوت Adreno 330 و Adreno 330 و Krait 400 و Cortex A57 تو کلاکشونه که این میزان اطلاعات شمارو نشون میده.
در مورد گرم کردن از حرف هاتون معلومه که شما هیچ وقت سونی سری z نداشتین .این گوشی ها وقتی نو هستن گرم میکنن و مصرف باطریشون بالاست این کاملا درسته (به دلیل و جود اور هیت کنترلر هیچ مشکلی پیش نمیاد)اما بعد از دو تا چهار هفته استفاده بدون هیچ گونه آپدیتی مشکل گرم کردن کاملا برطرف میشه و مصرف یاطری تقریبا نصف میشه و این موضوع هیچ ربطی به آپدیت و کاهش سرعت نداره.
در مورد دوربین مگه سامسونگ پیکسل دروبین s6 رو نسبت به s5 عوض کرد ؟ مگه قراره هر گوشی بیاد تعداد پیکسل هاش پنج مگاپیکسل از قبلی بیشتر باشه ؟ مگه میخواییم از مریخ عکس بگیریم ؟ شما مطمئن باشید عملکرد دوربین z4 از z3 بسیار بهتر خواهد بود .

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/10/25 بعد از آپدیت یا وقتی که گوشی نو هست در یک ماه تا شش هفته اول داغ کردن و زود تموم شدن باطری طبیعی هست ولی بعد از این مدت این مشکل خود به خود برطرف میشه . در مورد بیش از حد داغ کردن هم نگران نباشید گوشی اورهیت کنترلر داره واسه همین اگه دما از محدوده مجاز خارج بشه گوشی به صورت خودکار یا ری استارت میشه یا بعضی از کار کرد ها رو موقتا از دسترس خارج میکنه تا گوشی سرد بشه.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/10/25 نرم افزار Sony PC Companion رو روی کامپیوتر نصب کنید گوشی رو شارژ کنید (بالاتر از 80 %) و بعد خاموشش کنید .نرم افزار pc companion رو اجرا کنید و به قسمت support zone وارد بشید سپس phone /tablet software update رو انتخاب کنید. پیام اخطاری برای شما نشان داده خواهد شد .در قسمت آبی repair my phone رو انتخاب کنید و طبق دستورات نرم افزار پیش برید .در مرحله ای که نرم افزار از شما میخواد گوشی رو به کامپیوتر وصل کنید :1 حتما گوشی خاموش باشه 2-ولوم داون رو فشار بدید و نگه دارید بعد گوشی رو وصل کنید وقتی پیام شناسایی شدن گوشی رو دیدید میتونید ولوم داون رو رها کنید.
در طول پروسه ریپیر هیچ وسیله ای به جز گوشی به usb کامپیوتر وصل نباشه.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/10/22 نرم افزار Sony PC Companion رو روی کامپیوتر نصب کنید گوشی رو شارژ کنید (بالاتر از 80 %) و بعد خاموشش کنید .نرم افزار pc companion رو اجرا کنید و به قسمت support zone وارد بشید سپس phone /tablet software update رو انتخاب کنید. پیام اخطاری برای شما نشان داده خواهد شد .در قسمت آبی repair my phone رو انتخاب کنید و طبق دستورات نرم افزار پیش برید .در مرحله ای که نرم افزار از شما میخواد گوشی رو به کامپیوتر وصل کنید :1 حتما گوشی خاموش باشه 2-ولوم داون رو فشار بدید و نگه دارید بعد گوشی رو وصل کنید وقتی پیام شناسایی شدن گوشی رو دیدید میتونید ولوم داون رو رها کنید.
در طول پروسه ریپیر هیچ وسیله ای به جز گوشی به usb کامپیوتر وصل نباشه

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/9/30 با استفاده از pc companion یک سیستم ریپیر انجام بدید به احتمال قوی درست میشه

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/9/30 دیشب 4.4.4 آپدیت کردم چه جیگری شده ! فقط دوباره مصرف باطریش رفته بالا که فک کنم یه ماهی طول بکشه تا دوباره به حالت اصلی برگرده

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/9/17 بله طبیعیه در ماه اول گوشی فوری داغ میکنه و مصرف باطریش زیاده ولی یه ماه که گذشت همه چی خود به خود درست میشه و دیگه با سنگین ترین گیم ها هم داغ نمیکنه و با مصرف معمولی ، باطری حدودا 1.5 روز دووم میاره .

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/5/17 نایلون پشتشو جدا کنید درست میشه !

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/5/17 نایلون پشتشو جدا کنید درست میشه !

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/5/17 سلام .بنده این گوشی رو دو هفته پیش خریدم مشکل وای فای اصلا نداره انتن دهیش فوق العاد است مخالف نظر برخی دوستان کیفیت صفحه نمایش حتی با زاویه 40 درجه هم بالاست البته با بیشترین روشنایی فقط ظرفیت باتری نسبت به اندازه و رزولوشن صفحه نمایش یکم پایینه .چنتا سوال داشتم
1 تو مشخصات گوشی دوربینو زده 13.1 ولی تو تنضیمات بیشتر از 12 نداره تازه اونم 3:4 . یعنی چی ؟ مشخصات مشکل دارن یا گوشی من؟
2 شارز کامل (0-100)حدود دو ساعت ونیم زمان میبره طبیعیه؟
3 چند روز پیش با وای فای وصل شدم به اینترنت الان تو اون قسمت بالای صفحه یه notification اومده new system update available هرکاری میکنم نمیره ! اینو چطوری ردش کنم بره؟
4 اندروید 4.2.2 نباید 4.4 باشه یا طبیعیه ؟
5 اون دوستانی که میگن صفحه نمایش گوشی شطرنجیه من الان دو هفتس دارم دنبال شطرنج میگردم ! این شطرنجیها دقیقا کجان؟
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
ایسام