مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمدجواد ش
  • تاریخ عضویت : 1393/5/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Sony Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual

1395/6/7 به نظر من با این مشخصاتی که شما در مورد استفادتون گفتین اگر قصد خرید از برند سونی دارید z5 چون زیاد گرم میشه و شما هم اهل بازی های سنگین هستین به نظر من برای شما خوب نمیتونه باشه.شما با این مشخصاتی که گفتین بهترین گزینه براتون z3 یا z2 هست که حتی دوربینشون هم عالیه.کارتونو کاملا از همه لحاظ راه میندازه.( z4 هم نخرید چون اونم خیلی زیاد داغ میکنه.)

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1395/4/30 سلام بچه ها.من میخوام یه چند روزه دیگه این گوشیو بخرم ولی در مورد ضد آبی این گوشی هر چی در یوتیوب دیدم اکثرا وقتی گوشیو مینداختن تو آب بعد که از آب درش میوردن گوشی دیگه کار نمیکرد یا هنگی بود و اصلا بالا نمیومد.خواستم ببینم که شما که امتحان کردید مشکلی برای گوشیتون پیش نیومد.یعنی واقعا این گوشی ضد آبه؟ لطفا کسانی این گوشی رو دارند جواب بدن.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/11/7 آقا من یه سوالی داشتم لطفاً کسانی که می دونن بگند. من می خواستم واسه گوشیم یه مموری بخرم ولی یکی از مغازه‌ها (البته موبایل فروش نبود فقط لوازم جانبی مثل مموری و..... میفروخت) گفت که روی موبایلتون بیشتر از 32GB نریزین چون گوشیتون هنگ میکنه حالا من سوالم اینه که روی z2 میشه مموری 64GB ریخت یعنی اصلا هنگ نمی کند. لطفاً کسانی که تجربشو دارن حتما جواب منو بدن.بعدم یه سوال دیگه داشتم.آقا من یه یک ماهی هست که یه چند تا برنامه واسم میاد به نام zero و...هی تند تند میاد یعنی هر بار که گوشیمو صفحشو روشن می کنم هی برنامه تند تند میاد که فقط مانده اونو نصب کنیم حالا من نمیدونم که چطوری اینو کامل از رو گوشیم بردارم که کلا دیگه رو گوشیم نیاد. لطفا می تونید تو این دو موارد کمکم کنید؟لطفاً اگر شما هم این مشکلو دارید بگید.

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/9/24 آقا من به کسانی که می‌خواهند این گوشی رو بخرند توصیه میکنم که نخرند. چون این گوشی تفاوت خیلی کمی با z2 داره.اگر زیاد عجله ندارید صبر کنید تا سه ماه دیگر که z4را معرفی می کنند. چون مثل اینکه قراره همه چیزش تغییر کنه از جمله صفحه نمایشش قراره Quad HD بشه و از جمله قراره صفحش هم 5.5 اینچی بشه.ولی اینو از من بشنوید که هر چی باشه از z3 خیلی بهتر میشه و تفاوتش هم با z3خیلی میشه. خداحافظ.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/24 آقا خداوکیلی راستشو بگید.اونایی که اندروید 4.4.4 z2 رو دانلود کردند بگند که آقا کیفیت دوربینش پایین تر نیومده به علاوه ی اون یکمی زودتر از اندروید خودش شارژ تموم نمی کنه؟ آقا راستشو بگید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/6/28 ببخشید آقا مهدی من ازتون یه سوال داشتم.من چطوری می تونم ar fun z3 را رو گوشیم داشته باشم.( یعنی مراحل آن را به من بگید.که چکار کنم . خواهشا تمام مراحلش را به ترتیب به من بگید. و یه سوال دیگه روت و پورت یعنی چه؟ دوستانی هم که میتونن به سوالاتم جواب بدن هم میتونن بگن.

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/6/25 به نظر شما یکی مثل من که موندم z2 بگیرم یا z3 با این که هر دو شون مثل همند کدامشونو بگیرم..

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/6/25 ببخشید کسی میدونه ar fun xperia z3 را چطوری می تونم رو گوشیم بریزم.در ضمن یه سوال دیگه. کسی میدونه قابلیت های دوربین xperia z3 همش رو z2 میگیره اگر میگیره چطوری؟ یعنی من باید چه کار کنم که همه قابلیت های جدید دوربین z3 رو گوشیم بگیره . ممنون می شم اگه به من جواب بدین.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/5/26 ۱.خواستم ببینم که روی دستبند زد۲ قابلیتی گذاشتند یا نه واین دستبند الان در بازار چقدر هست وهمچنین خواستم بدونم که زد۲ بدون دستبند می فروشند وقیمت بدون دستبندش چقدر فرق می کنه با قیمت با دستبندش.۲. خواستم بدونم که زد۲ از اس۵ سرتره یا نه ( لطفا با دلیل بگید.) .مرسی.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/5/22 من فقط از کسایی که این گوشیو دارند خواهشمندم که به سوالات من جواب بدن وخداییش به من دروغ نگن.1.این گوشی هنگ می کنه؟2.این گوشی داغ می کنه؟ اگه داغ می کنه ٬چقدر داغ می کنه؟3. ایا این گوشی شارژ خوب نگه می دارد یا زود شارژش تمام می شود؟4.بعضی ها می گفتند که در مکالمه صدا به گیرنده نمی رسد. راست می گفتند؟5.ایا این گوشی واقعا ضد ابه یا نه؟ منظورم اینه که در اب خانه بندازیمش خراب نمی شه؟6.کسایی که این گوشیو دارند واقعا از این گوشی راضی هستند؟ اگر هم این گوشی مشکلی هم دارد خواهشمندم که دارندگان این گوشی به من بگند.مرسی.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
ایسام