مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : re c
  • تاریخ عضویت : 1393/5/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 50

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 50 مورد

Honor X7b Honor X7b

1403/1/7 خود شیائومی چه گوشی تکراری هست که حالا بخوایم سامسونگ رو باهاش مقایسه کنیم. قیمت سامسونگ و شیائومی تو کل دنیا نسبت به امکاناتشون بی جهت گرونه. عرض کردم. شما میتونی از این گوشیا استفاده کنی که از هر ۱۰ نفر ۸ نفر دستشونه. آنر برای امثال شماها نیست.

Honor X7b Honor X7b

1402/12/29 اگه دوست دارین سامسونگ تکراری با دو برابر قیمت بگیرین اشکالی نداره. اما هیچوقت هیچ جای دنیا گوشی اسنپ دراگون با دوربین ۱۰۸ و باتری ۶۰۰۰ و فست شارژ ۳۵ وات و صفحه ۶.۸ زیر قیمت ۱۲ نمیدن. چه برسه به ۴۵۰۰. اونم برند. اونم آنر با کیفیت بالا....

Honor X9b Honor X9b

1402/12/8 میشه بگین پوکو ایکس ۶ پرو دقیقا رو چه حسابی ارزش خرید بالاتری از این گوشی داره؟
صفحه این بزرگتره. کیفیت صفحه نمایش یکیه.
دوربین این ۱۰۸ اون ۶۴.
پردازنده این اسنپ دراگون پردازنده اون مدیاتک.
باتری این ۵۸۰۰ باتری اون ۵۰۰۰.
و ...
در خصوص اف۵ هم که قیمتش ۲۵ تومنه و فقط کمی بهتره.
چرا یک درصد فکر نمیکنین ممکنه کسانی پیدا بشن مقایسه کنن و رو تعصب انتخاب نکنن؟

Honor X7b Honor X7b

1402/12/8 گوشی های بدرد نخور سامسونگ و شیائومی با پردازنده های قدیمی و قیمتای بالا سریعا موجود میشن اما واردات این گوشی بدلیل کانفیگ عالی که داره تا جایی که بشه به تعویق میفته چون سود خاصی برای مافیای واردات ندارن.

Honor X7b Honor X7b

1402/11/30 ضمنا کسانی که راجع به آنر [نظرات منفی]میگن امیدوارم ادامه بدن تا همچنان بشه گوشی با کیفیت با قیمت درست گرفت.

Honor X7b Honor X7b

1402/11/30 کسی از دوستان میدونه چرا این گوشی موجود نمیشه؟ این گوشی همون گوشی عالی X7 هست بعلاوه صفحه نمایش و باتری بهتر. تو مدل X7 باتری خیلی خوبه اینجا بهترم شده. تو مدل X7a پردازنده کمی ضعیف شده بود اما تو این مدل اشتباهشو تصحیح کرد و دوباره اسنپ دراگون استفاده شده.
آنر یعنی کیفیت.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/4/25 دوست عزیز برای تبلیغ پارت چین اطلاعات غلط به مردم ندین. در پارت سنگاپور هم مثل بقیشون در قسمت settings » cellular دسترسی مجزای همه اپلیکیشنها به نت قابل تعریفه. هرکسی هم شک داره تشریف ببره پارت سنگاپور تو یه فروشگاه دستش بگیره و خودش چک کنه. اما چیزی که در پارت چین مشکوکه مشکل آنتن دهی هست و فیس تایمش هم صوتی نداره. سوای اینها کسی چین هم گرفت خیلی تفاوتی نمیکنه.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/4/22 توی همین قسمت نظرات هم به قضیه مشکوک بودن پارت چین به آنتن دهی مشکلدار اشاره شده. فیس تایم هم که بماند. به همین دلایل من روزه شک دار نگرفتم و سنگاپور برداشتم. باز هرکس مختاره با اختیار خودش تصمیم بگیره. ضمنا تو همه فروشگاهای اینترنتی و غیر مجازی بلااستثنا سنگاپور گرونتر از چین هست.‌ نمیشه گفت همه فروشگاها یه مشت سودجو و کلاهبردارن. با سپاس

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/4/22 صد در صد آیفون ۱۱. نسل جدید آیفونه و پردازندش و سخت افزارش جدیدتره.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/4/21 البته من که سنگاپور گرفتم و جسارتا صرف اینکه شما چین گرفتین دلیل نمیشه که هیچ تفاوتی با هم نداشته باشن. در واقع از چند جا شنیدم پارت چین کمی مشکل آنتن دهی و کمی هم محدودیت نرم افزاری مثل فیس تایم داره که تو همین قسمت نظرات هم هست. به هر جهت برای خیال راحتی سنگاپور گرفتم، اما اگه اختلاف قیمت برا کسی مهمه همون چین رو بگیره. خیلی با هم فرقی ندارن.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/4/18 LA تک سیم هست و آمریکاست و ZA دو سیم هست و سنگاپور. دو سیم پارت چین هم میتونی بگیری. من سنگاپور گرفتم حالا یکی ممکنه حساس نباشه چین بگیره. خیلیم فرق خاصی با هم ندارن. اگه اختلاف قیمتش برات مهم نیست سنگاپور بگیر، و الا همون چینم خوبه.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/3/30 سلام دوست عزیز. تو ایران تک‌ سیمکارت پارت نامبر آمریکا (LLA) داره و دو سیمکارت چین (CHA) و سنگاپور (ZAA). گفته میشه سنگاپور هیچگونه محدودیت نرم افزاری نداره و چین کمی محدودیت داره مثلا فیس تایم صوتیش کار نمیکنه. من خودم ترسیدم گوشی که به سفارش جامعه بسته چین ساخته شده باشه بگیرم و بنابراین سنگاپور گرفتم. اما خیلیا میگن تو ایران تفاوت خاصی باهم ندارن. موفق باشی.

Nokia 8.3 5G Nokia 8.3 5G

1399/3/24 سلام دوستان. کسی میدونه این گوشی یا سری نوت نوکیا کی به بازار ایران میاد؟

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/3/23 Zaa بگیر خیال خودتو راحت کن. Zaa یا همون سنگاپور دو سیمکارته و LLA تک سیمکارت. موقع فروش دو سیمکارت رو بهتر میخرن. ضمنا خیالت راحته هروقت سیمکارت دوم لازم داشتی گوشیت ساپورت میکنه. دو سیمکارت zaa (سنگاپور) داره و cha (چین). من چون از اسم چین متنفرم سفارش سنگاپور گرفتم. ضمنا سنگاپور شنیدم تو آنتن دهی بهتر از چینه و فیس تایمش صوت داره ولی چین نداره. اینارو صرفا شنیدم. مطمئن نیستم. موفق باشی.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/2/11 یه هفته ای هست این گوشیو گرفتم و از خریدم راضی و خرسندم. کیفیت صفحه نمایشش خیلی هم خوبه و باتری و دوربین و پردازندش که دیگه گل سرسبد محصولات اپله (البته به جز پرو و پرومکس ۱۱ که اونم تفاوت زیادی اصلا نداره). من از نگین خاورمیانه خرید کردم که از قیمت و تحویلش راضیم و محصول اورجینال بدستم رسید.

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1398/9/12 این کامنت شما مثل این میمونه بگی بنظر من بهتره ال ۹۰ نگیریم و برلیانس چینی بگیریم که کلی آپشن داره و موتورش مال میتسوبیشیه و شاسیش مال دهه ۸۰ نیسانه و ... تازه کلیم آپشن داره... غافل از اینکه کیفیت چینی کجا و کیفیت ماشینی مثل ال ۹۰ کجا. دوست عزیز نوکیا همیشه نوکیاست. با برندای... مثل شیائومی که هر قطعش مال سونی سامسونگ و ... هست مقایسه نکن.

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1398/7/21 سلام. شباهت ظاهری دارن. اما اگه قرار به تقلید باشه موتورولا از 810 تقلید کرده نه برعکس. شما با همه گوشیهای نوکیا آشنایی ندارین.

Nokia 6.2 Nokia 6.2

1398/7/21 دو ساله نوکیا 6 و 6.1 دارم و برای خواهرمم نوکیا 5 گرفتم. هیچ پیکسل سوخته ای مشاهده نکردم. با توجه به کامنت سطحی که دادی احتمالا طرفدار سامسونگ با مدلای فوق تکراری و خسته کنندشی.

Nokia 6 Nokia 6

1397/10/24 دوست عزیز با اپدیت جدید اندروید 8.1 راهی برای این کار نداری جز یک راه: battery saver رو روشن کنی. هر زمان battery saver رو روشن کنی دیگه اثر انگشت ویبره نمیزنه. بنابراین میتونی battery saver رو جوری تنظیم کنی که دیگه کارای خودشو انجام نده و وقتی روشنش میکنی فقط ویبره اثر انگشتت رو نزنه.

Nokia 6 Nokia 6

1397/10/24 دوست عزیز با احترام، نظر کسی گمراه کنندست که گوشی رو نداشته باشه یا دو هفته داشته باشه و بعد دلشو زده باشه و دربارش نظر بده. شما اگر ال سی دی نوکیا راضیت نکرده و ال سی دی فیک میخوای میتونی بری همون سامسونگ رو بگیری که رنگ و لعاب عکسارو هم تو صفحش خیلی بیشتر از چیزی که هست نشون میده.
عرض کردم هم از برج 9 سال 96 نوکیا 6 داشتم و الانم دارم، و هم تجربه نوکیا 5 و دو مدل مختلف هوواوی رو داشتم (اونم بلند مدت) که هاردشون سوخت و اپیدمی بالا نیومدن کانتکت ها با زیاد شدن تعداد مخاطبین و یک دو جین مشکلات دیگه داشتن.
نظرات شما راجع به نوکیاها به نظر بیشتر روی کاغذ و با بنچ مارکهای اینترنتیه، نه در عمل.
ضمنا ممنون که حالی بنده کردید ارتقای اندروید از 7 به 8 و 8.1، صرفا یک پچ امنیتی محسوب میشه! و باز لازم به یادآوریه همین که گوگل همچین قراردادی مبنی بر ارتقا به دو نسخه متعاقب با نوکیا بسته نشون از سرمایه گذاری زیاد گوگل روی اندروید گوشیهای نوکیا داره (همه گوشیای نوکیا به دو نسخه بعدی اندروید نسبت به اندروید فعلیشون آپدیت میشن و این آپدیت براشون زودتر از گوشیای دیگه میاد).
تو حرفای شما تناقض زیاده و در واقع کاربر نوکیا مثل من باید 6 و 6.1 رو با هم مقایسه کنه نه شما. چون تجربه درازمدت نوکیا 6 و 5 و ... رو دارم. البته صحبتاتون در مورد 6.1 تقریبا درست بود و در حال حاضر 6.1 به 6 کاملا ترجیح داره.

Nokia 6 Nokia 6

1397/9/23 دوست عزیز سامسونگ که کلا همه جاییه و تکراریه و همه مدلاشم مثل همه و به دلیل اسمش گرونفروشی میکنه. بماند صفحه نمایشش به آدم دروغ میگه.
هووآویم که برند چینیه که اصلا اسمشو نباید کنار نوکیا آورد.
از آذر ۹۶ یعنی درست یک ساله که این گوشیو دارم و هر ماه براش آپدیت امنیتی میاد. اندرویدش از ۷ به ۸، و بعد از ۸ به ۸.۱ آپدیت شد و الانم قراره ۹ براش بیاد. هیچ مشکلی هم نداشته جز اینکه یکی دو بار میزان صدای زنگش با ولومش نمیخوند که درست شد خودش. باتری و دوربینش عالی. و ...
نوکیا هم پرستیژ داره هم کیفیت.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/5/28 کلا گوشیای سامسونگ دیگه خیلی تکراری و شبیه هم و همگانی شدن و دست هرکسی هم هست.
پرچمداراشون شبیه هم، میان رده هاشونم شبیه هم. فرقی با هم نمیکنن.
حتی برای پز دادنم بخوای بگیری کسی نمیفهمه چه مدلیه. چون همشون شکل همن.

Nokia 5 Nokia 5

1397/3/22 راستی یادم رفت بگم که نوکیا 5 و 6 و 8 صدای دالبی هم دارن و برای اطمینان این مسیرش هست:
Settings- Sound - DOLBY surround sound
و این هم ناآگاهی دیگری از شما.

Nokia 5 Nokia 5

1397/3/22 همه ملت هم حالا خوبه دارن جوابتو میدن اما بازم...
اطلاعات غلط رو شما داری میدی که میای مینویسی نوکیا 5 فست شارژ نداره!!!
نوکیا 5 فست شارژ داره و اتفاقا خیلی هم کارآمده و سریع این کارو میکنه.
ضمنا ... ما میگیم اندروید خام، شما اومدی اندروید کاستوم رو با خام یکسان گرفتی!
نه عزیز من. اندروید خام رسمیه و اندروید کاستوم غیر رسمیه. گوشی چهار سال پیش رو هم میشه رام کاستوم انداخت اما «غیر رسمی»، خوب دقت کن غیر رسمیه. آپدیت های نوکیا رسمی هست مهندس!
ساپورت نرم افزاری نوکیاها 2 سیستم عامل و ماهانه یک آپدیت امنیتی و سالانه دو آپدیت کلی هست. تا سه الی چهار سال.
میبینی که اطلاعاتت چقدر غلطه؟
من میگم کیفیت دوربین سامسونگ ضعیفه و صفحش عکسها رو اغراق آمیز نشون میده شما اومدی در جواب از صفحه نمایش سامسونگ حرف میزنی نه از دوربین؟
من کلا راجع به نوکیا نظر میدم و هرکس خواست بگه تا به نحوی فاکتور گوشیامو نشونش بدم که چند وقته دارم ...

Nokia 5 Nokia 5

1397/3/19 ارزش خرید داره. به شرطیکه بری از طبقات علاء الدین بگیری.
تجربه شش ماهه من از استفاده از نوکیا 6 و همچنین کار با نوکیا 5 اینه: نوکیا 5 بشدت خوش دسته و دوربین خیلی خوبی داره. امکانات سخت افزاریش هم نزدیک به نوکیا 6 هست. از همه مهمتر برند نوکیاست و مثل سامسونگ با صفحه نمایشهای اغراق شده به مشتری دروغ نمیگه. ضمنا اندروید خام داره و بلافاصله به 8 و سپس 8.1 ارتقا پیدا میکنه. ساپورت گوشیهای نوکیا سه ساله و دو اندرویده. یعنی براش اندروید 9 هم میاد. چیزی که اصلا در مدلهای تاریخ گذشته ای مثل سامسونگ j7 پیدا نمیکنی.
و یا مثلا مانند هوواوی بی نام و نشون نیست و مشکل چیپست هارد و پایین اومدن سرعت با افزایش تعداد لیست مخاطبین پیدا نمیکنه.

Nokia 5 Nokia 5

1397/3/8 چرا عصبانی میشی و میزنی جاده خاکی عزیز من!
خیلی نظر نمیدم چون کار و زندگیم مثل شما طوری نیست که شب و روز فرصت کامنت گذاری داشته باشم و اتفاقا به همین دلیله که میرم گوشی مطمئن مثل نوکیا میگیرم و گوشی سعی و خطایی مثل هووآوی دستم نمیگیرم چون فرصت تعمیر و تعویض گوشی هایی مثل هووآوی رو ندارم.
بعد ضمنا نوکیا به درد نمیخوره و تا 7 داشتی؟؟ کسی که ادعا میکنه 300 تا گوشی داشته اصولا گوشی بازه و کسی که گوشی بازه هیچوقت یک گوشی رو مدت زیادی امتحان نکرده و همون اول دیده صفحش مثل سامسونگ عکسها رو بزرگنمایی نمیکنه اومده اینجا نوشته نه نه خوب نیست!
مجددا توصیم به شما اینه که با سامسونگ و هووآوی و شیائومی و این برندا سر کنی.

Nokia 5 Nokia 5

1397/3/4 دوست عزیز توصیه منم به شما اینه که تا نوکیا نداشتی لطفا نظر نده و به همون برندای همگانی سامسونگ و هووآوی که دست هر بنی بشری هست اکتفا کن.
گوشی خودم نوکیا ۶ هست و تجربه نوکیا ۵ رو هم دارم. از لحاظ باتری، کیفیت ساخت، صفحه نمایش، ساپورت نرم افزاری و دوربین (بعد ارتقا) این گوشی یه سر و گردن از گوشیای همرده بالاتره. ارزش قیمت ۱۱۰۰ نداره اما اولا اگر بدونیم از کجا باید گرفت ۹۰۰ میشه گرفت، در ثانی اگر این ۱۱۰۰ نمیارزه، گوشی سامسونگ و هووآوی همرده ش ۷۰۰ هم نمیارزه.
به لحاظ کیفیت و نوآوری و دوربین و باتری نوکیا کلا یه طرف، بقیه برندها یه طرف.

Nokia 8 Nokia 8

1396/11/27 میشه دقیقا بگی چی تو P10 خیییلی فراااتر از Nokia 8 هست؟ یه دوربین دوگانش قویتره که در مقابل نوکیا 8 دوربین سلفی، پردازنده و پردازنده گرافیک قویتری داره. (ادرنو 540 کارایی بهتری از مالی G71 هوواوی داره).
در باقی موارد تقریبا یکسانن و تازه نوکیا 8 به اندروید 8 ارتقا پیدا کرده و هوواوی رو نمیدونم.
این اختلاف دوربین چرا باید موجب اختلاف 800 تومنی بشه اونم وقتی برند تازه به دوران رسیده هوواوی رو در مقابل نوکیای بزرگ بخوایم بذاریم!

Nokia 8 Nokia 8

1396/11/27 گوشی نوکیا 8 بسیار گوشی خوب و قوی هست و نقص اصلی نوکیا 6 که اسنپ ضعیفش بود در این مدل برطرف شده. اندروید 8 هم براش به تازگی اومده و از نظر سخت افزار بالاتر از اس 7 هست. در مورد دوربینش نمیتونم نظر بدم. در کل به نظر من گوشی به روز تری گیرت میاد با این تعویض. ضمن اینکه نوکیاست!
برو بازار و نوکیا 8 رو دستت بگیر تا راحت تر تصمیم بگیری.

Nokia 7 Nokia 7

1396/11/20 لطفا آدرس دقیق جایی که گرفتی رو اعلام کن. ممنون

Nokia 7 Nokia 7

1396/9/6 دوست عزیز اگر خود گوشی از اسمش برات مهمتره باز هم مجددا تاکید میکنم اول نوکیا 6 رو دستت بگیر و مدتی داشته باش و باهاش کار کن و پردازشهای سنگین باهاش انجام بده بعد اونوقت میتونی بهتر نظر بدید تا اینکه از راه دور بدون اینکه گوشیو داشته باشید صحبت ضعیف بودن پردازنده و قیمت رو داشته باشید.
صد البته نوکیا 7 گوشی کاملتریه و تا یک ماه دیگه وارد بازار میشه.

Nokia 7 Nokia 7

1396/9/1 دوست عزیز احتمال خیلی بالایی میدم که اصلا نوکیا 6 رو با اون بدنه فلزی و خوشدستیش لمس نکردی و از نزدیک با اندروید خامش کار نکردی. به لحاظ کیفیت ساخت، با دوام بودن، اندروید خام، دوربین، به روز رسانی خیلی سریع، اعتبار و سبقه برند و سایر فاکتورهای مختص نوکیا اصلا نباید اسم سامسونگ رو کنار نوکیا آورد.

Nokia Lumia 735 Nokia Lumia 735

1395/12/1 سلام. با شارژر خودش طبیعیه. برا منم همینقدر طول میکشه. قبلا شارژر اصلیش گم شده بود و رفتم یه شارژر دیگه خریدم سریعتر شارژ میکرد. اگه میخوای سریعتر پر کنه باید آمپر شارژر جدیدی که میگیری باید یکم بالاتر باشه. اما من بعد اینکه شارژر اصلیش دوباره پیدا شد با وجود اینکه بیشتر طول میکشه با اصلیش پر میکنم. شما هم توصیه میکنم تحمل کنی و با شارژر اصلیش شارژ کنی.

Nokia 6 Nokia 6

1395/11/29 از ابتدا نوکیا داشتم و الان هم لومیا 735 دارم. نوکیا بازها میدونن که بعد از یه مدت خو کردن با گوشیهای این برند، (فارغ از اینکه توسط کی اجاره شده باشه)، نمیتونی گوشی دیگه ای دستت بگیری. بی صبرانه منتظر ورود نوکیاهای جدید از جمله همین مدل هستم. اگه سیاستاشون رو درست اجرا کنن سامسونگ، ال جی، و اپل افت فروش زیادی رو تجریه خواهند کرد.

Nokia 6 Nokia 6

1395/11/29 سامسونگ هیچ حرفی برای گفتن در مقابل نوکیا مخصوصا با این مشخصات نداره. در زمان نبود نوکیا سامسونگ فرصتی برای عرض اندام پیدا کرد در شرایطی که همه گوشیاش شبیه هم هستن و افتضاحاتی مثل گلکسی نوت 7 هم در رزومش داره.

Nokia 6 Nokia 6

1395/11/29 حدود یک سال و نیمه که نوکیا لومیا 735 گرفتم و در سخت ترین شرایط کارگاهی و جاده سازی ازش استفاده کردم با دستهای کثیف و ضربه هایی که خورده. آخ نگفته. این نوکیاهای جدید هم همون نوکیاهای قدیم هستن. خواهشا تا زمانیکه ندارین قضاوت نکنین.

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1394/9/19 خیر دوست عزیز. اگر اینگونه بود انقدر ویندوز فون 10 رو با وسواس خاصی عرضه نمیکرد و یا گوشیهایی مثل 950 رو ارائه نمیکرد. این گوشی وقتی وارد بازار بیاد و ملموس بشه اونوقت همه خواهند فهمید که چه گوشی خوبیه و به درستی راه 735 و 930 و ... رو ادامه داده.

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1394/9/19 لذت بردن از زندگی یعنی استفاده از یک سیستم عامل (مثل ویندوز فون یا ios) به جای یک محیط عامل (مثل اندروید و جاوا).
از لحاظ اپلیکیشن هم شما نگران نباش. همه چی براش هست و آینده هم از آنشه. بهت برنخوره دوست عزیز اما شرط میبندم تو زندگیت با یک گوشی ویندوز فون از نزدیک کار نکردی.

Microsoft Lumia 950 Dual SIM Microsoft Lumia 950 Dual SIM

1394/9/19 لینک فیلم رو محبت کن تا ما هم ببینیم

HTC One M8 for Windows HTC One M8 for Windows

1394/6/19 هردوشون هم "درست" از یک سخت افزار استفاده کردند؟؟؟؟
شما میدونی که هرچی صفحه نمایش بزرگتر باشه سرعت پردازش با پردازنده یکسان پایین میاد؟
صفحه نمایش لومیایی که گفتی 4.7 اینچ هست و htc چهار اینچ.
بعد اونوقت صفحه نمایش 4 اینچی رو بهتر از 4.7 دونستی شما؟
حالا جالبیش اینجاست که کلا یک لومیا داشتی و نوشتی از انواع لومیاها استفاده کردی.
کیفیت فیلمبرداری همون 625 رو هم با htc مقایسه میکردی بد نبود.
8 بودن حافظه داخلی همون 625 رو هم با حافظه 4 گیگی htc مقایسه میکردی بد نبود.
بعید میدونم با مدلهای 830 و 930 و 1020 و 1520 و حتی 640 کار کرده باشی دوست عزیز.
ضمنا اینو یادت نره که ویندوز فون با گوشیهای نوکیا خیلی مچ تره تا با گوشیهای دیگه. چون نوکیا مال خود مایکروسافته.
موارد 1 تا 40 از مجموع 50 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا