مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : frank m
  • تاریخ عضویت : 1393/5/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1398/2/13 به نظر من مشکل از کارت حافظه جانبی باشه (اگه فایلهاتون روی حافظه جانبی باشن)

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1398/2/13 برند تلویزیون مهم نیست. هر تلویزیونی که Wifi داشته باشه میتونه به گوشی وصل بشه. باید از روشن بودن وای فای تلویزیون مطمئن باشید بعد تو قسمت گالری گوشی فایل ویدیوی مورد نظر رو انتخاب و گزینه share to device رو انتخاب کنید.

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1398/2/13 فکر کنم شما ساکن ایران نیستین که این پیام رو گوشیتون ظاهر میشه. در هر صورت اگه گوشی رو ریست فکتوری کنین بعضی نرم افزارها به گوشی اضافه میشه

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1397/9/9 من ماه پیش این گوشی رو در تبریز با قیمت دو میلیون و چهارصد هزار تومن خریدم. دیروز قیمت رو پرسیدم که بین یک میلیون و هشتصد و دو میلیون و هشتاد تومن بود

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1397/8/17 نه. فقط 4g نشون میده

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1397/8/17 یک نکته دیگه در مورد این گوشی این هست که قابلیت انتخاب صدایی غیر از صداهای خود گوشی برای اعلام دریافت اس ام اس نداره! یعنی نمیتونی آهنگی که خودت دوست داری رو برای اعلام دریافت اس ام اس بذاری!

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1397/8/11 بله.

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1397/8/11 این گوشی notification LED یا همون چراغ اعلان نداره. درسته؟ امکان داره با آپدیت های آینده این امکان اضافه بشه یا کلا این چراغ تو گوشی تعبیه نشده؟ واقعا مایوس کننده است!

Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6

1397/8/11 هندزفری داخل جعبه داره. رنگ آرم سامسونگ پشت شارژر سفید هست

Huawei Y3II Huawei Y3II

1396/2/1 یکی از مشکلات آزار دهنده این گوشی عدم امکان ذخیره شماره از لیست تماس ها هست! اگه شماره جدیدی به شما زنگ بزنه نمیتونین مستقیم از لیست تماسها ذخیره اش کنین! باید به لیست مخاطبها رفت و "افزودن مخاطب جدید" رو زد.

یک مشکل دیگه با کیبورد الفبایی هست. اگه اشتباهی یه زبان دیگه رو به کیبورد اضافه کردین مستقیم نمیتونین از تنظیمات کیبورد حذفش کنین. باید به قسمت تنظیمات نرم افزارها رفت و گزینه "clear data" برای کیبورد رو زد و دوباره زبانها رو اضافه کرد!

یه مشکل دیگه هست که مشابه مشکل دومه هنگام اضافه کردن هندزفری بلوتوث! وقتی یه دستگاه با بلوتوث به گوشی وصل شده باشه دیگه نمیشه هندزفری بلوتوث رو اضافه کرد! باید لیست تمام گوشیهای دیگه متصل به گوشی رو پاک کرد و هندزفری رو دوباره متصل کرد! یه خورده هم کندی سرعت در اول اتصال هندزفری با بلوتوث وجود داره.

نکته دیگه راجع به نوتیفیکشن گوشی هست که پشت گوشی و دور تا دور دوربین قرار داره و برای اطلاع از نوتیفیکیشن باید گوشی به طور دمرو قرار گرفته باشه! به هنگام اتصال به شارژر و هنگام فول شدن شارژ هیچ صدای اعلانی شنیده نمیشه. باید هر از گاهی یه سر بزنی ببینی شارژ شده یا نه!

مشکل دیگه اینکه که وقتی تلگرام رو ببندین (از حافظه موقت گوشی پاک کنین) دیگه متوجه پیامهای جدید نمیشین! باید تلگرام همیشه در حالت minimize باشه تا از رسیدن پیامهای جدید مطلع شد. اگر هم تلگرام رو از تنظیمات به لیست نرم افزارهای حفاضت شده اضافه کنین پیغام استفاده بیش از حد باتری رو صفحه میاد

در کل این گوشی برای کسایی خوب هست که گوشی قبلی اونها چیزی پایین تر از این بوده. مثلا من خودم نوکیا 5530 داشتم و دارم که اینو خریدم! مشکل نوکیا فقط صفحه کوچیک و از دور خارج شدن نرم افزارهاش بود. وگرنه خیلی بهتر از این هست

اصلا من چرا اینو خریدم؟

چون ارزون بود

Huawei Y3II Huawei Y3II

1395/11/14 زمان شارژ کامل یک ساعت و سی دقیقه
SAR طبق دفترچه برای سه مدل : LUA-L02 نزدیک گوش 0.60W/kg و اگه به بدن بسته بشه مثلا کمربند 0.84 w/kg

LUA-L21 نزدیک گوش 0.47 و نزدیک بدن 0.78

LUA-L22 نزدیک گوش 061 و نزدیک بدن 0.89

شارژدهی خوبه اگه زیاد به گوشی فشار نیاری!

شارژ اصلی سه شاخه هست باید از تبدیل استفاده کرد

Huawei Y3II Huawei Y3II

1395/11/7 من یک هفته نشده که خریدمش. از لینک سایمان دیجیتال تو بخش فروشندگان همین سایت mobile.ir آنلاین خریداری کردم. قبلا گوشی 5530 نوکیا داشتم که سیم کارت میکرو رو زدم توش و گیر کرد و دادم تعمیرکار خرابش کرد! ارتقا از 5530 نوکیا به این گوشی خودش پیشرفت بزرگیه! گوشی Y3II ظاهر زیبا و ظریفی داره، سبک هست. من رنگ طلایی شو خریدم. چند تا مورد منفی تا حالا اینکه گرافیکش دقت کافی رو نداره، یعنی به جزئیات و قشنگی در حد سامسونگ و سونی پرداخته نشده، مثلا ایکون تلگرام تو گوشی های گرون قیمت بدون هیچ حاشیه ای دیده میشه ولی تو این گوشی نه! فونت منو های گوشی هم زیاد قشنگ نیست. یک مشکل دیگه نبود علامت فلش موقع تایپ هست. تو تبلت سامسونگ خودم این فلش موقع تایپ هست و وقتیکه حروف یک کلمه رو اشتباه بنویسی میتونی هم با انگشت و هم با اون فلش به روی اون حرف اشتباه بری و حذفش کنی، انگشت زدن رو حروف کار ساده و کاربردی هست اما دقت کافی نداره مثلا وقتیکه حرف یک کلمه موردنظر اشتباه باشه و بخوای با انگشت بزنی روش با مشکل برخورد میکنی! مگر اینکه اون موقع فلش تایپی بیاد کمکت یا انگشتت اونقدر نازک باشه که بتونی با دقت بزنی رو حرف موردنظر! که متاسفانه تو Y3II فلش تایپی وجود نداره و باید تمرکز کرد!
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا