مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mahdi m
  • تاریخ عضویت : 1390/5/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/6/7 با سلام خدمت دوستان
باتری اصلی و غیر اصلی از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی ندارن و یه جورایی میشه گفت عین همن و تنها راه تشخیص باتری اصلی هم استفاده از باتری و یا فروشنده رو قسم حضرت عباس دادن که باتری اصلی رو بهتون بده.
بازم میگم گارانتی الکیه و گوشیو با گارانتی خریدن فقط باعث میشه که نگران غیر اصلی بودن گوشیو باتریشو و دیگر لوازمش نباشی.
با تشکر

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/6/5 سلام به آقای جوانی و تبریک به خاطر گوشی جدیدتون
دوست عزیز گارانتی گوشی تو ایران یعنی «کشک» تنها دلیلی که من گفتم گوشی رو با گارانتی بخری این بود که مطمئن باشی هم گوشی و هم باتریش اصلی باشند وگرنه گارانتی هیچ چیزی رو قبول نمی کنه.
در مورد باتری گوشی شما شک کردم چون من خودم با wi fi روشن و استفاده از حداکثر نور صفحه نمایش دیدم تا 12 ساعت شارژ نگه داشت.البته شارژ اولیه خیلی مهم است آیا 6 ساعت تو شارژ زدیش.بعد هم اینکه وقتی داشتی می خریدی آیا کارتون پلمپ بود یانه.اگر نبود احتمال زیاد باتریشو عوض کردن چون اکثر گوشی های بدون گارانتی رو از شهر ما (سیرجان) به سراسر کشور می فرستند و من همشهری هامو بهتر از شما می شناسم و می دونم بعضیاشون چکاره اند گنجشکو رنگ می کنند جای قناری به مردم میندازن. حتی ممکنه پلمپ گوشی رو بازکنند باتری رو عوض کنند و یک پلمپ دیگه بچسبونند رو جعبه. این یکی رو من خودم دیدم که یکی از گوشی فروشی ها همین کارو کرد و گوشی رو به اسم پلمپ به مردم انداخت.
البته امیدوارم از شما اینجور نباشه .به همین دلیل بود که من گوشیمو از یزد خریدم و به هم ولایتی هام اعتماد نکردم. در مورد آفیس هم من این مشکلو نداشتم وشاید باتغییر نرم افزار حل بشه.
با تشکر

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/6/5 باسلام من با نظر دوستان موافقم، اگر پولاتونو دوست دارید برید گوشی ارزون تر مثل n8 یا galaxy s بخرید و خودتونو راحت کنید. من خودم galaxy s رو داشتم و هنوزم دارم و ازش راضیم ، درسته از نظر سرعت و کیفیت صفحه نمایش مثل galaxy sII نمیشه ولی گوشیه خوبیه
در پست قبلی یک اشتباهی رخ داده بود که هم اکنون اصلاح می کنم و اون لپ تاپ jenova بود که به اشتباه lenovo زده بودم بله lenovo یکی از شرکت هایی است که لپ تاپ های خوبی تولید کرده و توی رده بندی لپ تاپ برند 4 است.و در مورد لپ تاپ Dell Inspiron N5110 با پردازنده core i7 و صفحه 15.6 که گفته بودند بین 800 تا 890 است و من مخصوصا قیمت گرفتم 1140000تومن با گارانتی زیگورات.پس لطفا اطلاع رسانی غلط نکنید.
صحبت هایی هم در مورد اپل شده بود که می گفتند امکانات خاصی نداره. متاسفانه به دلیل تحریم ها برنامه ها و نرم افزار های اپل تو ایران مشکل گیر میاد به همین دلیل است که اپل تو ایران برند 3 است و دوستان فکر می کنند که به درد نخور است وگرنه در اروپا،آمریکا و شرق آسیا برند اول اپل است و سونی و دل برند های بعدی می باشند.اما تو ایران برعکسه سونی و دل اول و دوم اند و اپل سوم است.تازه این دل برند دوم ساخت مالزی است والا دل چین برندششم است و لپ تاپی که در بالا گفته شد دل چین است .
آنجایی که گفته شد msi یاlenovo قیمتشون از سونی هم گرون تره با وجود اینکه سونی برند اول و msi و lenovo برند پنجم و چهارم می باشند بله درست است در صورتی که پردازنده سونی Amd باشد چون خرابیش زیاد است وگرنه سونی با پردازنده intel حداقل 200000 تومن از msi و lenovo گرون تر است.
با تشکر

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/6/5 من قیمت دقیق بازار تهران رو ندارم ولی احتمالا تا اوایل مهر به زیر 700 می رسه.

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/6/4 اگر منظورت با گارانتی نه ولی بدون گارانتی که همین الآن زیر 670 تومن البته در بندرعباس

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/6/4 با سلام ابتدا جواب آقای فراور رو می دم اولا که اینجا بحث در مورد گوشی و قابلیت های اونه نه مکان مقایسه لپ تاپ و گوشی بله اگر شما لپ تاپ ندارید بهتره اول لپ تاپ بخرید بعد برید سراغ گوشی های پیشرفته دوما میشه شما بگید لپ تاپ با صفحه بزرگ و پردازنده core i7 کجا 810000 تومن می فروشن من خودم 6ماه پیش لپ تاپ apple با پردازندهcore i7 و صفحه 13 اینچ خریدم از دبی 11000 درهم که به تومن حدودا میشه 3200000 یا منظور شما لپ تاپ با مارک های متفرقه است مثل lenovo و... که یک هفته هم کار نمی کنند. البته من لپ تاپ dell با پردازنده core i7 دیدم که قیمتش 1200000 بوده ولی 810000 خیلی عجیبه. ببخشید یک مقدار رک صحبت کردم.
حالا جواب آقای جوانی این گوشی باتریش با باتری گوشی های دیگه کمی فرق داره و برای شارژ اولیه 6 ساعت کافیه . طول عمر باتری به عوامل مختلفی بستگی داره از جمله نور صفحه نمایش ، روشن بودن wi fi . به طور معمول اگر به صورت متوالی و یکسره ازش استفاده کنی 14تا 17ساعت شارژ نگه می داره.و اگر معمولی ازش استفاده کنی بین 5 تا 7 روز. توی گوشیهای موجود در بازار هیچ گوشی این قدر شارژ نگه نمی داره (البته توی کلاس گوشی های smart phone)

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/6/2 با سلام،بله فارسیو ساپورت می کنه و بسیار سبک و خوش دسته .اگر با گوشیهای htc یا galaxy sکار کرده باشید وقتی برای اولین بار این گوشیو دستتون بگیرید تعجب می کنید از سبکی و خوش دستیش . به نظرمن این گوشی هیچ نقصی نداره و حرف هایی که در موردش می زنند درست نیست.من خودم یک مدتی دو دل بودم که galaxy sII بخرم یا sensation ولی با کمی تحقیق متوجه شدم که galaxy sII یک سروگردن از sensation بالاتره .
باز هم اگر سوالی داشتید در خدمتم

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/6/1 سلام دوباره به دوستان خدمت آقای سپهری و آقای جوانی عرض کنم که من این گوشیو یک هفته پیش خریدم البته از نمایندگی پارس مایکروتل با گارانتی یکساله و توی این یک هفته هیچ مشکلی باهاش نداشتم نه داغ می کنه ،در صفحه نمایش لکه زرد دیده نمی شه ،از لحاظ باتری هم عالیه . در مورد گارانتی هم بهتون بگم که کارت گارانتی طلایی رنگه و داخل جعبه است و جعبه گوشی با برچسب های طلایی پلمپ شده اگر موقع خرید متوجه شدید که قبلا جعبه باز شده گوشیو نخرید. حالا اگر پلمپ درست بود از فروشنده بخواهید که گوشیو جلوی خودتون بازکنه و امتحانش کنه تا اگر مشکلی داشت نتونه منکر بشه . اگر هم خواستید بدون گارانتی بخرید چینی و کره ای فرقی نداره هر دو اصلی اند .ولی به نظر من ارزش اینو داره که 100 تومن بیشتر بدی گوشیو با گارانتی بخری تا خیالت هم از گوشی و هم از باتری راحت باشه.

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/5/27 با سلام خدمت دوستان من این گوشیو دیروز از نمایندگی پارس مایکروتل یزد به قیمت 810000تومان با گارانتی یکساله خریدم مشکلاتی که در موردش گفته می شد رو در این گوشی ندیدم از لحاظ شارژ باطری عالی از نظر کیفیت عکس هم در حد قابل قبولی قرار داره صفحه نمایش مشکلی ندارد کیفیت صدا هم خوبه .من گوشی galaxy s رو هم دارم ولی galaxy sII خیلی از اون بهتره و با هم قابل مقایسه نیستند به نظرم اگر خواستید این گوشیو بخرید با گارانتی بخرید درسته پول بیشتری باید بپردازید ولی اطمینان خاطر بیشتری دارید.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا