مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : expresstv e
  • تاریخ عضویت : 1393/5/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Sony Xperia 10 III Sony Xperia 10 III

1400/2/26 من از علاقمندان محصولات سونی هستم.
و درحال حاضر گوشی سونی اکسپریا xz پرمیوم دارم که سه ساله دارمش و هنوز بدون مشکل کار میکنه!
این گوشی رو باقیمت ۴٢٩€ الان دیدم که اگر امروز بخرم خود سونی یه هد فون بیسیم هم باهاش کادو میده!
ولی وقتی مشخصات اش رو میبینم، همه چیزش خوبه به غیر از اینکه قدرت CPU اش نسبت به این کوشی که الان دارم و تکنولوژی سه چهار سال پیشه تقریبا برابره و زیاد فرقی نمیکنه!راستش خسته شدم از این گوشیم!مخصوصا حاشیه های قاب زیادی که داره.(XZ PREMIUM منظورمه!)دوربینش هم نسبت به Xz پرمیوم پیکسل پایینتری داره!
نمی‌دونم!بخرم یا نخرم!؟ 🤔

Samsung I9301I Galaxy S3 Neo Samsung I9301I Galaxy S3 Neo

1393/11/26 من این گوشی رو تازه خریدم.خیلی خوب و روون و آنتن wi fi قوی داره.
صفحه نمایش با کیفیت و دوربین خوبی داره.
کلا راضی هستم.

Sony Xperia M2 Sony Xperia M2

1393/5/11 من یکی از طرفدارهای برند سونی هستم وقبلا گوشی اکسپریا سولا داشتم و خیلی رازی بودم و تجربه کار کردن چند روزه با این دستگاه 《اکسپریا m2》رو خواستم اینجا بیان کنم چون این سایت مرجع اطلاعات خوبی برام بوده.من این گوشی رو خریدم به قیمت 249 یورو و اصلا رازی نیستم.با کار کردن با این گوشی دقیقا به این نتیجه میرسید که شرکت سونی خیلی الکی این گوشی رو ساخته انگار عجله داشته و خواسته یه گوشی عرضه کرده باشه.کیفیت صدا بسیار بده جوری که طرف مقابل مرتب میگوید چی گفتی؟وقتی از دهنتون دور میکنید خیلی صدا ضعیف میشه که من در گوشی های دیگه ندیدم چنین .《من هم حالافکر کردم از حسودی که گوشی جدید خریدم میخوان بزنن تو سر مال》.دوربین جلوش کلا شبا تعطیله.دوربین اصلی هم بیشتر کیفیت سه مگا پیکسل رو در بر میگیره تا هشت !!!!
بعضی مواقع هنگام صحبت وقتی روی دکمه اسپیکر فون کلیک میکنین هیچ صدایی در نمیاد!!!اسپیکر فونش هم در ولوم بالا وز وز میافته انگار کم بیاره ولی با این حال اصلا صداهای خروجی واضح نیست !!!
آهنگ گوش دادن با هدفونش اصلا رازی کننده نیست و خیلی صدای ضعیفی داره!!!
تا اینکه بعد دو روز استفاده کلا صداهای خروجی قطع شد !!! با اینکه همه ولمها تا انتها بالا بود .چندین بار هم ریست کردم ... در نهایت بردم از جایی که خریدم و متخصص چک دستگاه تایید کرد و گفتند پولتو میخوایی یا یه مدل دیگه بر میداری؟ که من به قیمت 179 یورو galaxy s3i برداشتم.که nfc داره.
در ضمن یک دستگاه دیگه《 ام دو 》هم مرجوعی داشتند که بنفش رنگ بود.
سرعت وب گردی سونی عالی بود.و من الان با این که گوشی ارزانتری دستم هست ولی کمبودی نسبت به اون مدل سونی حس نمیکنم...بلکه دوربین این مدل کیفیت عالیتری داره!

Samsung Galaxy S5 mini Samsung Galaxy S5 mini

1393/5/6 در فروشگاههای "ساترن"آلمان این گوشی از دوروز دیگر به قیمت ۴۵۰€ عرضه میشود.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام