مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسین م
  • تاریخ عضویت : 1393/5/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 49

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 49 مورد

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1395/1/12 سلام دوستان خسته نباشید.بنده میخوام موبایل بخرم و بین دو مدل شک دارم
1-lg g4 stylus
2- Samsung Galaxy j5
لطفا راهنمایی کنید و با دلایل مهم و مشخص این رو ثابت کنید.
ممنون

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1395/1/12 سلام دوستان خسته نباشید.بنده میخوام موبایل بخرم و بین دو مدل شک دارم
1-samsung Galaxy j5
2-lg g4 stylus
لطفا راهنمایی کنید و با دلایل مهم و مشخص ثابتش کنید.
ممنون.

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1394/12/22 سلام دوستان.آقا مصطفی شما میخوایین موبایل رو استفاده کنینن و این ربطی به خودکار موبایل نداره..به نظر من شما خیلی نازنازی هستی که میگی قلمش مثل گوشت کوب هست.در ضمن یکی از دوستانم این موبایل رو دارن و خیلی هم راضی هستن.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1394/1/20 سلام به همه دوستان.من این گوشی مدلu10رو دارم و خیلی ازش راضیم.میخواستم بگم اگه سوالی دارید من در خدمتم.راستی من خودم یک سوال دارم.میخواستم بدونم روت چیه و چطور میشه انجامش بدیم؟آیا ضرری هم داره یا نه؟این سوال هم به ختطر اینه که بعضی نرم افزار ها به روت کردن نیاز دارن.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/30 سلام،به نظرم داره،من خودم معمولیشو دارم و فارسی هست،به همین خاطر میگم که اونم داره،قیمت دقیقشو نمیدونم شاید حدود600 تا700تومن باشه،راستی به نظرم دیدی که مدل هواوی اسند جی7 اومده،قیمتش شنیدم حدود1میلیون تومن هست،میگم اگه میتونی یک خورده صبر کن که مدلش تو بازار بیاد و اونو بخر،البته اگه پولشو برای تهیه کردنش داری.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/24 سلام،اونی که شما شنیدید که حافظش 8 هست مربوط به گوشی هواوی اسند جی6 مدل4جی هست.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/19 شما این جایی رو که من نشون دادم برین،وقتی من خودم و چند نفر دیگه که اینجا نظر دادن این کارو انجام دادن و نتیجه گرفتن اونوقت شما رو من موندم که میگین نمیشه،حتی عکسشم میفرستم.

Honor 3C Honor 3C

1393/6/18 سلام آقا حمید،شما که میگین این از جی6 بهتره،شاید یک نگاه هم به جی6 بندازین و مشخصاتشو میگفتین بد نبود،شما صفحه نمایش هردورو باهم مقایسه کنین،به نظر من که هردو شکل هم هستن،دوربین جلوی هردوشون هم5 هست.
باطری هانر3سی 2300 هست ولی جی6 باطریش2000 میلی آمپر هست،البته شاید باطری هانر قویتر باشه ولی بخاطر اینکه صفحه نمایشش بزرگ تره باعث میشه که شارژش تقریبا همزمان با جی6 تموم بشه،حتی شایدم زودتر،چون باطریش خیلی بیشتر از جی6 داغ میکنه.منم گوشی جی6خودمو با مصرف متوسط امتحان کردم(یعنی یکم کار با وای فای و روزانه 3تا4ساعت بازی)تقریبا دو تا دو و نیم روز باطریش آماده بکار بود.درمورد سی پی یو و سرعت هم تقریبا مساوی هستن.به نظر من جی6 توی میان رده های خودش شیک ترین و خوشدست ترین گزینس.
یا الله

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/18 سلام،میری وارد تنظیمات میشی و از اونجا در قسمت دستگاه روی گزینه ی بیشتر میزنی،سپس گزینه ذخیره سازی رو میاری محل ذخیر پیش فرض رو میتونی بزنی کارت حافظه،اگه سوال دیگه ای هم هست درخدمتیم.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/15 سلام من هنوز روی جعبشو نگاه نکردم،هر وقت نگاه کردم انشاالله خبرشو میدم.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/13 آره به خاطر همین من به این گوشی میگم پی7 مینی،در واقع پی 7 مینی همین گوشی به نظرم هست ولی بعضی چیزاش فرق داره،مثلا حافظش هشت گیگه،البته اگه اشتباه نکنم به نظرم بلوتوثش یا یک چیز دیگه از جی6 ضعیف تر بود،من از گوشی فروشی ها هم پرسیدم اصلا نمیشناختنش،البته اگه بیاد شاید قیمتش 800 یا 900 هزار تومن باشه.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/13 چرا رادیو داره،اصلا کی گفته نداره،کیفیت آهنگشم خوبه ولی نمیتونی یک جشنو باصداش بترکونی(که راستش با هیچ گوشی این امکان وجود نداره،حتی با گلکسی نوت3.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/13 سلام،من منظورم اینه که این گوشی،در واقع به نظرم همه گوشی ها تا 9 صفحه بیشتر برنامه جانمیشه و باید پوشه بسازیم و برنامه هارو تو پوشه کنیم که من 9 صفحه با 3تا پوشه رو پر کردم و هنگی نکرد.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/12 نه ببخشید معذرت میخوام،منظورم این بود که از کجای خود گوشی میشه چیپستش رو نگاه کرد نه از تو سایت.من میخوام از داخل خود گوشی یا روی جعبه ببینم نه از تو سایت.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/11 سلام،این گوشی اصلا هنگ نمیکنه ولی اگه منظورت اینه که 9 صفحه رو پر کنی و 10تا پوشه دیگه هم پر کنی معلومه هر گوشی هنگ میکنه ولی من تا 9 صفحه و 3تا پوشه رو پر کردم و هیچ هنگی نکرد.
دوربینش هم شاید مثلا بگین8 واقعی نیست ولی به کیفیت جی700 که فول اچ دی هست میرسه،
دوربین دومش هم 5 واقعی هست و شاید فکر کنی از پشتش واضح تره و میشه مکالمه تصویری انجام داد.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/11 سلام ببخشید از کجا میشه چیپستش رو نگاه کرد؟

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/9 سلام آقا سینا
1-صفحه نمایش گوشی خیلی خوبه و واقعا هرکی که صفحه و خود گوشیمو میبینه شیفتش میشه.
2-دوربینش هم برای من که قبلا گلکسی مینی داشتم قابل قبوله و میتونم بگم تقریبا در حد گوشی نوت3 بابام که دوربینش 13 هست میرسه،ولی خوب هشت واقعی فکر نکنم باشه،توی یک سایت هم داخل متنش نوشته بود که دوربین این گوشی رو تقریبا در حد 6/7ساختن،ولی واقعا دوربینش خوبه و کیفیتش به
دوربین جی700 که فول اچ دی هست میرسه و شاید هم واضح تر باشه،چون هرکی مال من و جی700 برادرم رو مقایسه کرد گفت رنگ ها تو گوشی من واضح تره،دوربین دومش هم که حرف نداره،شاید بعضیا بگن به دوربین عقبش میرسه ولی وقتی که زوم میکنین میفهمین که دوربین عقبش خیلی بهتره،دوربینش توی شب هم خوبه و اگه هم بعضیا با دوربینش تو شب مشکل دارن بدونن که با فلش ال ای دی قدرتمندی که داره مشکل اینطور افراد رو حل میکنه.
3-باتری هم بگم که قابل قبول و شاید در حد عالی باشه و من هم که روزانه سه یا چهار ساعت باهاش کار میکنم تا دو روز فعال هست شاید هم بیشتر.
4-بازی های اچ دی و با حجم بالا رو هم به خوبی اجرا میکنه،بدون لگ و هنگ کردن،در ضمن داخل تنظیماتش هم برای ذخیره نیرو و پایداری بیشتر گزینه هایی داره که میتونی گزینه هارو فعالشون کنی تا زمانی که برنامه ای با مصرف زیاد باتری فعال بود یا باعث پایین آوردن سرعت گوشی میشه رو ببندی تا باتری پایدار تر بشه.
5-این گوشی رنگ مشکیش هم هست که البته در بعضی جاها سففیدش از مشکیش گرونتره،البته مشکیش چون پشتش به نوک مدادی نزدیک تره بعضی ها ایراد میگیرن و کمتر به فروش میره.
من که مدل 4جی این رو تو بازار ندیدم ولی اگه حوصله داشته باشی و همه جاهارو بگردی هم 4جی اینو پیدا میکنی و هم معمولی این گوشی رو با قیمت بهتر پیدا میکنی.
راستی اگه یک گوشی بهتر از پی6 ولی تو همون قیمتا میخوای سونی اکسپریا زد خیلی خوبه،خیلی که نه ولی قابل قبول هست،دوربین 13،زد آب،شیک و اولین گوشی سونی که بهش فلش وصل میشه،چون من همین روزا قیمت کردم و قیمتش800 تومن بود ولی میگن دوربینش درحد 8 هست.ولی باز هم فکر کنم گوشی های هواوی بهترن چون گارانتی شرکت مایکروتل که بهترین شرکت و بزرگترین شرکت گارانتی هست،گوشی های هواوی رو گارانتیشو قبولل کرده ولی گوشی های سونی رو قبول نکرده.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/6/9 سلام آقا وحید،به نظر من گوشی گلکسی کور2 رو از تو لیستتون حذف کنید،چون هردو دوربینش از جی6 و هانر 3سی ضعیف تره،حالا میمونه جی6 و هانر3سی،البته باتری گوشی های جی6 و کور2 باهم فرقی ندارند،باتری گوشی هانر3سی هم خیلی داغ میکنه چون هم داخل سایت ها نوشته وهم دوست خودم که داره گفت که داغ میکنه،از نظر سی پی یو هم هرسه تا چهار هسته ای هستن،سیستم عامل هرسه تا اندروید هست که اندروید جی6 و کور2 از هانر3سی بالاتره،از نظر سیمکارت هم که میدونی که هانر3سی و کور2 برخلاف جی6 دوسیمکارته هستن،البته مثل اینکه جدیدا دوسیم جی6 اومده،از لحاظ ظاهر و خوشدستی شک نکن که جی6 تو رتبه اول قرار داره،اگه هم یک گوشی ارزونتر که تو قیمتای کور2 میخوای گوشی سونی اکسپریا ال شاید بهترین گوشی باشه،یک چیز دیگه هم اینکه صدای گوشی های سونی بلندتره.میتونی برای اینکه مشخصات دقیق تر گوشی های هواوی و سامسونگ و اچ تی سی روپیدا کنی بری توی سایت مایکروتل و برای گوشی های سونی هم میتونی بری تو سایت تخصصی گوشی سونی.
آآآآآآآآآآآه ه ه ه ه ه
خسته شدم من دیگه باید برم،خداحافظ.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/29 راستی یادم رفت بگم،من تو مشهدم و از احمدآباد خریدم.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/29 سلام،موقعی که من گرفتمش با گارانتی620تومن بود و بدون گارانتی 540 تا 590 که یکجا بهم گفت باگارانتی 590 هست و منم از همونجا گرفتم و بعد منم که نمیدونستم کارت گارانتی داره و بعدا فهمیدم و اونا هم کارت گارانتی نداده بودن و الان هم نمیدونم چیکار کنم چون کارت گارانتی هم برای تعویض خوبه و هم قرعه کشی داره که این گوشی فروشا این حق رو از من گرفتن،قرعه کشی هاش هم واقعیه و یکی از اقواممون یک هواوی میت برنده شده بود،بخاطر همین من از این به بعد تصمیم گرفتم که هر چیزی بدون گارانتی بگیرم،هرچند که به قیمت بدون گارانتیش به من داده بود.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/28 سلام،دوربینش توشب خوبه ولی عالی نیست البته با فلش ال ای دی خیلی خوب میشه.
ازلحاظ صدا هم هم خوبه،یعنی نه خیلی بلند و نه خیلی کم،درحد متوسط تقریبا بالا.
کیفیت دوربینش در حد گوشی هواوی اسند جی700 هست.
این گوشی منو وصفحه اصلیش یکی هست که قشنگه و شکلش عوض میشه،،یعنی مثل گوشی اپل هست که صفحه منوش و صفحه اصلیش یکی هست که البته با نرم افزارهای تم جدا میشه،تم که میدونی چیه دیگه.تازه مراحل گذر هم داره،یعنی نوع گذر صفحه هاش عوض میشه،مثلا شکل جعبه یا وارونه حرکت میکنه.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/27 سلام،ازنظر دوربین بگم که کیفیتش تو روز عالیه و تو شب شاید از نظر بعضیا بد باشه ولی با فلشی که داره عکس های خوبی رو تحویل صاحبش میده،از نظر داغ نکردن هم خوبه و اگه بین این گوشی و هانر3سی موندی،بگم که هانر3سی بیشتر داغ میکنه و در رابطه با بازی های گرافیکی و با حجم بالا هم میتونی نظر مسعود اس(masood s) رو بخونی.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/27 سلام آقای پدرام،شما از اعدادی که توی سایت زده میگین هانر بهتره،مثلا باتری هانر 2300 هست و جی6 باتریش2000 هست اما چون صفحه نمایش هانر بزرگ تر هست انرژی بیشتری استفاده میکنه و شاید هم از جی6 باتریش زودتر تموم شه و همچنین دوستمم که هانر داره میگه خیلی داغ میکنه،من نمیگم جی6 داغ نمیکنه ولی میگم هانر از جی6 بیشتر داغ میکنه،یا مثلا حافظش که برای اونم میشه یک رم گذاشت تا مشکلش حل شه،از لحاظ زیبایی هم جی6 شاید تو میان رده ها زیباترین باشه واندازه.
فقط به نظر من اندازش در برابر هانر کم میاره،البته باز بعضیا شاید سنشون کم باشه و گوشی تو دستشون جا نشه یا تو جیبشون جا نشه و اینجا باز حق با جی6 هست ولی کسانی که برای کار میخوان باز هانر حرف اول رو میزنه.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/27 سلام آقای مصطفی،شاید هانر3سی زیبا باشه ولی قبول کنین که جی6 یا پی7مینی خیلی زیباتر و خوشدست تره،تازه باتری هانر3سی قویتر هست ولی یک خورده داغ میکنه و تازه صفحه هانر بزرگتره و همین باعث میشه که باتریش زودتر از جی6 تموم بشه.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/25 ببخشید اشتباه نوشتاری بود میخواستم بگم که شده 720 تومن یعنی 50 تومن گرون تر شده.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/25 سلام آقا حمید،من که نمیدونم میاد پایین یا نه ولی اگه بیاد پایین فکر نکنم هواوی جز اونا باشه چون من یک هفته قبل از عید فطر که رفتم اینو بگیرم بیشتریا گفتن که گوشی های هواوی رو تو انباراشون گذاشتن چون قراره گرون بشه و برا داداشمم که جی700 روبه قیمت670 گرفتم الان شده 820 تومن.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/25 سلام پیمان جان،از نظر من که قبلا یک سامسونگ گلکسی مینی اس 5570 داشتم این عالیه ولی از نظر بقیه نمیدونم،دوستمم که هانر 3سی خریده بود گفت که بعد از یک مدت لمسی ضعیف تر شده . باتریش داغ میکنه ولی خوب بازم راضی هست.میتونی بری از تو گوشی فروشی ها پرس وجو کنی و ببینی که بهتره نکسوس رو تعمیر کنی یا اینو بگیری ولی من میگم یک گوشی بخری بهتره،چون چیزی که یکبار خراب شه تا آخر همین طوری میمونه و خراب میشه.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/23 سلام آقای مصطفی،آره میشه،به ادرس setting برو و قسمت Device حالا more و بعدش storage اونجا اس دی کارد رو به عنوان حافظه پیش فرض انتخاب میکنید..

با اینکار دیگه دیتاها درون مموری کارد میتونید اجرا کنید و apk ها رو هم راحت move to sd میکنید

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/22 آقای مصطفی حالا چرا زود عصبانی میشین،شاید از نظر شما فقط دوسیم یا یک سیمش مهم باشه یا دوربین و رمش یا هم که اندازش ولی به موارد دیگه هم دقت کنین،شما میدونین که جی700 و هانر3سی باتری هاشون زود تر آسیب میبینه و یک خورده داغ میکنن یا مثلا اندروید جی6 قوی تری یا هر چیز دیگه،برای حافظه میشه یک کارت حافظه بذارین،این خیلی کار داره؟برای اندازش هم باید دقت کنی که تو این قیمت ها گوشی هایی که صفحه هاش بزرگ تره هست ولی کاراییش خوب نیست،مثلا همین تبلت ها،صفحه هاشون بزرگ تره ولی کارایی خیلی بد،یک چیز دیگه هم این که مطمئن باش که همون هانر 3سی که شما بهش مینازین چیزای بدی هم داره که جی6 تو اون موارد از هانر3سی سَره.تازه شاید بعضیا گوشی که اندازش از 4/7اینچ کوچیک تر باشه لازم دارن،مثلا پایین 15ساله ها گوشی های بزرگ سنگین باشه یا مثلا به اندازش جیبشون بخوان یک گوشی بگیرن،در اون صورت بازم جی6 یا همون پی7مینی تو رده اول قرار داره.راستی کسایی هم که دوسیمکارت میخوان استفاده کنن میتونن یک گوشی جی ال ایکس هم بگیرن و اون موقع میفهمن هنگ کردن یعنی چی،یا هم میتونن همراه با این یک گوشی ساده هم مثل نوکیا های دکمه ای قدیمی بگیرن و مثلا نوکیا برای کاراشون باشه و این گوشی برای چیزای متفرقه و گردششون.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/22 نه خیر،بنده پی6 رو به سامسونگ گلکسی اس3 ترجیح میدم،منظورم اینه که پی6 فکر میکنم از اس3 بهتره.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/22 سلام،اونجا منظور من هانر3سی بوده،ولی خوب اگه قیمت هانر3 روهم میخواین میگم،قیمتش حدود 300دلار هست که به ارز ایران تقریبا میشه بین850 تا 900هزار تومان.دوربین13 و اندازه4/7ااینچ.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/22 منم منظورم هردوشون بود،هم عکسبرداری و هم فیلمبرداری،درکل دوربینش خوبه،خوب که نه بلکه عالیه.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/22 من الان جی6 دارم و باز هم جی6 رو انتخاب میکنم.چون جدیدا اطلاعاتی جمع کردم که فهمیم جی6 بهتره.یکی اینکه باتری هانر3سی یک خورده داغ میکنه،یکی هم اینکه جی6باریک تر هست و نسل پی7 هست،درواقع جی6 همون پی7 مینی هست،شما برین تو گوگل سرچ کنین تا منظورم رو بفهمین،یکی از دلایلم هم اینه که این گوشی خیلی شیک و خوش دست هست،یکی هم اینکه دوربین دومش از دوربین دوم هانر3سی واضح تره.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/22 سلام،شماهم این رو میدونید که دوسمکارته ها هنگ کردنشون نسبت به یک سیمکارته ها بیشتر هست و این رو هم میدونید که من هرسه تاشون رو تست کردم و شکل هم هستن؟منظورم از هر سه تا گوشی های هواوی جی6،هانر3سی وگوشی جی700 هستش.این که توی سایت زده فول اچ دی مدرک و دلیلی نمیشه که واقعا واضح و فول اچ دی هستن،به اینم فکر کردی که دوربیناشون هشت واقعی نباشن؟شما برین دوربین گوشی هانر3سی رو با دوربین گوشی هواوی میت مقایسه کنین و بفهمین که منظورم چیه.یک چیز دیگه هم میدونین که باتری جی700 و هانر3سی یک خورده داغ میکنه ولی جی6 اینطور نیست؟

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/20 سلام،کیفیت دوربینش رو من تو شب ساعت 1:11دقیقه تست کردم،موقعی که فقط یک مهتابی روشن بود و همه لامپ هامون خاموش بود و اینو اضافه کنم که کیفیت دوربینش هم خوبه،و تقریبا به دوربین 13 گوشی بابام که نوت 3 هست میرسه،البته تقریبا.درکل کیفیت دوربینش توی شب خوبه ولی بدون اینکه زوم کنی،وقتی هم زوم میکنم خوب هست ولی به خوبی بدون زومش نمیرسه و بدون زوم بهتره،درواقع همه گوشی ها دوربینشون با زوم یک خورده بد میشه و بخاطر اینه که ثابت نیست و دست هامون تکون میخورن.شب خوش.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/20 سلام،نظر من اینه که هواوی هانر3سی از همه بهتره،حافظه داخلیش هشت هست و رمش هم 2،ولی اینجا اشتباه نوشته،شما میتونین مشخصاتش رو از تو سایت دیجی کالا ببینین،باتریش هم 2300میلی آمپر هست ولی جی6باتریش 2000میلی آمپر هست،اندازه هانر3سی 5 اینچ هست ولی جی6 اندازش 4.5 اینچه هرچند زیاد فرق ندارن،راستی دوربین دوم جی6 از هانر3سی واضح تره،من خودم جی 6 دارم چون مشخصات هانر 3سی رو نمیدونستم و دیدم که جی6 هم شکل پی6 هست و هم خوشدست تر و شیک تر هست.ولی اگه یک گوشی مرتب تر و شیک تر و خوشدست تر میخواستین صددرصد جی6 از همه بهتره،همینطور توی سایت دیجی کالا امتیاز جی6 از هانر3سی بهتر و بالاتره،امتیاز جی6 از 10 نمره،9.3شده ولی امتیاز هانر 3سی 8.9شده،ولی بازهم میگم،ببیننین نظر خودتون چیه،من خودم روزی که این گوشی رو دیدم شیفته اش شدم و روز بعد رفتم گرفتمش و نظر کسی رو نپرسیدم و بیشتر نظر خودم برام اهمیت داشت.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/19 همه شکل هم هستن ولی اگه یک گوشی تو همین رده ها میخوای هانر 3 سی بگیر،چون من رفتم جای گوشی فروشی و فهمیدم که حافظه داخلیش 8 گیگ هست و رمش هم 2 هستش و واقعا گوشی خوبیه،من اول نمیدونستم وگرنه به جای جی6 شاید اونو میگرفتم.درضمن باتریش هم 2300 میلی آمپر هست ولی جی6 باتریش2000میلی آمپر هست.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/19 سلام آنا خانم به نظرم مصرف زیاد باتریش به خاطر برنامه های بازش هست و برنامه های بازشو ببندین،شاید باتری کم تر استفاده بشه و برای USB هم برو توی تنظیمات و روی گزینه های برنامه نویس بزن،شاید مشکلتون حل بشه.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/17 سلام،من نمیدونم کجا میفروشن ولی گرونتر هست.

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/17 سلام،اگه باتریش خراب بشه میتونین به گوشی فروشی ها بدین،چون اون نوشته توسط کاربر تعویض نمیشه ولی خود نمایندگیش یا گوشی فروشی ها که میتونن،فعلا خداحافظ شما.
موارد 1 تا 40 از مجموع 49 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا