مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امین ا
  • تاریخ عضویت : 1393/4/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

HTC One M9 HTC One M9

1394/11/3 آقا مهدي، آپديت آندرويد 6 هنوز براي نسخه اروپايي ام ٩ نيومده. اونوقت چجوري شما يك هفته است كه آپديت رو دريافت كرده ايد؟

HTC One M9 HTC One M9

1394/10/16 دوستان ببخشید ظاهرا دیجی کالا اون بخش مقایسه کیفیت دوربین گوشی ها را حذف کرده. ببخشید که منبع اشتباه معرفی کردم.

HTC One M9 HTC One M9

1394/10/15 با سلامی دوباره خدمت همگی دوستان، این نظر رو در پاسخ به همه نظرات قبلیم می نویسم چون می بینم دوستان در برخی زمینه ها اغراق می کنند و من تحمل این قضیه را نداشتم.
من دوباره با وان ام 9 عکاسی کردم (در محیط سربسته اما با نور مناسب) و در یک مانیتور عکس ها را با گوشی خودم (Galaxy Note Edge) مقایسه کردم. در رابطه با رنگ تصاویر ام 9، می توان گفت که در سطح قابل قبولی قرار دارند (نه خیلی خوب) اما از نظر جزئیات، تصاویر این گوشی اصلا دقت و جزئیات لازمه را ندارند و از این لحاظ در حد دوربین های 16 مگاپیکسلی سامسونگ نیستند. این موضوع را می توانید در نمونه تصاویری که دیجیکالا هم از موبایل ها گذاشته ببینید و مقایسه کنید. در رابطه با نظر قبلیم که گفتم رنگ تصاویر گرفته شده با گوشی سرد و بی روحه فهمیدم که ایراد از صفحه نمایش این گوشی بوده که رنگ ها را به این صورت نمایش میداده و صفحه نمایش گوشی آنچنان که برخی دوستان می گویند دقیق نیست و اتفاقا شما وقتی دمای رنگ ها را در این صفحه نمایش با صفحه نمایش سامسونگ مقایسه کنید می بینید که نسبت به اون غیرطبیعی تره. گرچه اچ تی سی با آپدیت آندروید 5.1 گزینه ای به تنظیمات Display گوشی افزوده که میشه رنگ هارو تا حدودی سرد تر یا گرم تر کرد که شاید در این صورت صفحه نمایش گوشی اندکی بهتر عمل کنه.

HTC One M9 HTC One M9

1394/10/13 البته شاید یکم زیاده روی کردم، دوربین ام 9 در حد همون دوربین S2 می باشد. :-)

HTC One M9 HTC One M9

1394/10/13 در رابطه با دوربين اگر براتون مهمه ميشه گفت تقريبا روي اين گوشي حساب باز نكنيد. اينو بدون اغراق ميگم. من دوربين A8 رو امتحان نكردم اما طبق تجربه اي كه از كار با دوربين هاي سامسونگ دارم، مي تونم بگم دوربين 8 مگاپيكسلي گلكسي اس 2 (كه گوشي قبلي من بود) از دوربين ام 9 بهتر بود. اما چون لگ يا هنگ هاي رابط كاربري سامسونگ (كه معمولا پس از دو، سه ماه كار كردن با گوشي آغاز ميشه) ممكنه آزارتون بده، فكر كنم M5 انتخاب بهتري باشه.

HTC One M9 HTC One M9

1394/10/12 با سلام به همگي دوستان، ميخوام چندتا موضوع رو اينجا براي همه مشخص كنم براي همين پس از مدت ها دوباره دارم نظر مي نويسم.
١. يكي از فاميلاي من اين گوشي رو خريده بود و من هم براي مدت نسبتا طولاني اون رو ازش قرض گرفتم و باهاش كار كردم. قبل از هر چيز بگم كه تمامي آپديت ها نصب شده بود و آندرويد گوشي هم نسخه ٥.١ بود. اولا اين گوشي بعضي از مواقع هنگام مرور اينترنت به طرز نامعمولي گرم ميشه و اين ممكنه بداي برخي افراد ناراحت كننده باشه. (مگر اينكه از گوشي را داخل كاور بگذاريد).
٢. دوربين اصلي گوشي رو بدون اغراق دارم ميگم كه افتضاحه. رنگ هاي سرد و بي روح، لرزش دست بسيار در تصاوير محسوسه، در هنگام فيلم برداري در شب هم اصلا تعريفي نداره و فيلم ها هنگاميكه دوربين حركت مي كند داراي لگ و افت فريم مي باشد. اگر بخواهيد با تنظيمات دستي دوربين عكس بگيريد، به دوربين هاي گوشي هاي رقيب نزديك ميشه اما نميتونم بگم در حد اوناست در ضمن من راهي براي عكاسي از مناظر دوردست به صورت Manual پيدا نكردم چون دوربين در حالت دستي به خوبي روي فواصل دور فوكوس نكرده و تصاوير تار ميشود.
من در اين دو مورد آنچه به چشم خودم ديده بودم را گفتم. قضاوت با شماست.

LG G4 LG G4

1394/3/3 آقا کسی میدونه جی 4 با گارانتی رسمی کی به بازار میاد؟ میگفتن هفته اول خرداد ماه تو ایران معرفی میشه درسته؟

Samsung Galaxy Note Edge Samsung Galaxy Note Edge

1393/9/23 كسانى كه با اين گوشى كار نموده اند، لطفا بگويند عكس بردارى با آن كار دشواريست؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/27 با سلام خدمت همگی، کسی جایی را سراغ دارد که نسخه LTE-A را آنجا بفروشند؟ چون این نسخه فقط برای کره عرضه شده اما انصافا غولیه برای خودش. یه سوال دیگه این گوشی با سیم کارت های ایران کار میکنه؟؟؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/26 با سلام، من خودم اسپیکرهایش را تست نمودم و به نظرم درسته که شاید از لحاظ کیفیت صدا به وان m8 نرسه اما صدایش شاید تا حدودی بلندتر از آن هم باشد! حالا نمیدونم شاید اگر وارد آب شود مانند زد وان کیفیت صدایش افت نماید . . . البته من پیشنهاد می نمایم کسی اس فایو را داخل آب فرو نبرد.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/26 با سلام خدمت همگی، کسی جایی را سراغ دارد که نسخه LTE-A را آنجا بفروشند؟ چون این نسخه فقط برای کره عرضه شده اما انصافا غولیه برای خودش.
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
ایسام