مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احمد ق
  • تاریخ عضویت : 1393/4/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/5/28 من به نظر دوستان کاملا احترام میزارم واین نظر شخصی منه .من اگر بخرم باز هم نوت 4 می خرم به نظر تنها تفاوت چشم گیر (میگم چشم گیر ) بدنه نوت 5 که از نوت 4 بهتره .که اونم وقتی یه قاب بندازی هر دو میشه پلاستیک . وقتی یه ادم فقیری مثل من مجبوره (تا حالا دو تا نوت 4 خریدم به خاطر بی پولی فروختم ) به خاطر خط و خش قاب بندازه چه فرقی می کنه که بدنه گوشی پلاستیک باشه یا شیشه یا اصلا طلا .
مابقی امکانات نوت 5 با اپدایت میاد تو نوت 4 .

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1394/2/8 سلام دوست عزیز.من هر دو گوشی و داشتم .(الان نکسوس6 دارم)واقعیت این که با توجه به انچه گفتید نکسوس 6 بهتره برای شما.ولی در کل در برخی چیزه نوت4 بهتره در برخی موارد هم نکسوس 6.
به نظر بنده دوربین نوت4 سرتره . از لحاظ سخت افزار نکسوس 6 بهتره . از لحاظ صفحه نمایش نکسوس6 واقعیتره .از لحاظ بدنه نکسوس خیلی شیکتره .از لحاظ امکانات نوت بهتره.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE

1394/1/29 من کلا تبلت بازم .هم آیپد داشتم هم تب زد 2 الان هم دو هفته ای میشه تب اس 8.4 خریدم.چندتا نکته هست می گم برای دوستانی که می خوان تبلت بخرن:
1- اینکه می گن چیپ های کوالکام (اسنپدراگون)بهتر از اگزینوس اینطور نیست تو قدرت این دو چیپست نزدیک به هم هستند ولی در مصرف انرژی که خیلی برای یه تبلت مهمه چیپ های اگزینوس بهتره .
2- چیپست های اگزینوس با گوشی های سامسونگ سازگارتره و به گفته تعمیر کاران (دوستانم) خرابی گوشی ها و تب های که با اگزینوس کار می کنند بهتر از اونهایی که اسنپدراگون هستند(البته در گوشی های سامسونگ)
3- مهمترین دلیل اینکه آیفون با وجود این که سخت افزارش روی کاغذ ضعیفتره ولی در عمل هم قوی تره و هم هنگ نمی کنه دلیلش هماهنگی بین سخت افزار و سیستم عامل هستش.و سامسونگ نیز گام در همین راه گذاشته (الان گلگسی اس 6 ها اگزینوس . برید ببینید چه کرده)
این از سخت افزار ...
به لحاظ شکل و شمایل هم فقط یه چیز سلیقه ای ببینید سلیقتون چیه و چی براتون مهمه حرف دیگران بی خیال .
به لحاظ کیفیت ال سی دی هم واقعا گلگسی اس یه سر و گردن بالاتر به نظر من ال سی دی یکی از مهمترین قسمتهای یه تبلت و باید وضوح بالایی داشته باشه ..
با ز اگر سوالی بود در خدمتم

Sony Xperia Z2 tablet Sony Xperia Z2 tablet

1393/10/29 سلام دوستان یه سوال داشتم چه طوری سم کارت و بندازم هر کاری می کنم یه پلاستیک مشکی جلوشه نمیزاه
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا