مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرش م
  • تاریخ عضویت : 1393/4/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

HTC One M9 HTC One M9

1396/2/23 سلام علی جان،
در مورد زرد شدن گوشی باید بگم مال من، قسمت بالا سمت راست یه مقدار زردتر شده. البته نمی‌دونم به خاطر آپدیت بوده یا نه. پارسال آذر ماه بردم گارانتی که ویبره‌اش رو درست کنه، اینم بهشون گفتم، اما زیر بار تعویض نرفتن! البته از اون موقع بیشتر هم نشده، همون‌جوری مونده.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1394/7/25 دوستان سلام،
این گوشی رو من 3 سال پیش برای همسرم کادو خریدم. اولش خوب بود، ولی بعد کم‌کم سرعتش افت کرد و هرچی هم ریست کردیم و رام جدید فلش زدیم، فرقی نکرد. بالاخره همسرم گوشی‌اش رو عوض کرد و این گوشی هم یه گوشه افتاده بود واسه خودش.
به سرم زد برم یاد بگیرم چطور کاستوم رام سیانوژن فلش بزنم. خیلی سخت بود و زیاد به در و دیوار خوردم؛ ولی بالاخره نتیجه داد. خلاصه اینو بگم که بی‌اغراق گوشی سرعتش 4 یا 5 برابر شده و امکانات بسیار بیشتری نسبت به رام اصلی سونی داره. اینقدر خوشم اومده که الان خودم به عنوان گوشی اصلی ازش استفاده می‌کنم!
البته خودتون باز سبک و سنگین و با هرکی می‌خواین مشورت کنین؛ خیلی‌ها می‌گن رام کاستوم نباید فلش کرد، ولی من که واقعاً راضی‌ام و امکانات بسیار خوبی بهم می‌ده. یه تنظیماتی فعال میشه که حسرت می‌خورین چرا خود سونی اینا رو از اول نمی‌ذاره. مثلاً تنظیم رنگ نوار اعلام پایین گوشی برای موقعیت‌های مختلف.
ببخشید طولانی شد، ولی چون این مشکل سرعت و هنگ برای این گوشی خیلی زیاده، دلم نیومد تجربه‌ی مثبت خودم رو در اختیار دوستان نگذارم.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/10 سلام،
در مورد صحبت شما که عقیده‌تون اینه گارانتی آرین یه تکه کاغذ بیشتر نیست باید بگم، من خودم به عین تجربه کردم و دیدم که سرویس بسیار خوبی بهم دادن:
من حدود 1 ماه پیش، صفحه نمایش گوشیم یه لکه‌ی زرد افتاد روش و بردم گارانتی آرین؛ ازم تحویل گرفتن و تاچ و ال‌سی‌دی رو کامل برام عوض کردن بدون هیچ هزینه‌ای. حتی دیدم قاب فلزی دور گوشی‌ام هم نو شده و عوضش کرده بودن، چون اصلاً دیگه خطی روش نبود! کیفیت صفحه‌اش از اول‌اش هم بهتر شد. موردش رو برای آقای لیونا توضیح دادم و می‌تونین از اون هم بپرسین. بعد از گرفتن از گارانتی. جای لکه‌ی دست هم کمتر روش می‌مونه.
در کل به نظرم گارانتی آرین، جزء گارانتی‌های خیلی خوبه که داره تو ایران سرویس درست می‌ده. اینو چون خودم تجربه کرده بودم گفتم، وگرنه خدای نکرده نمی‌خوام حرف کسی رو باطل و باهاش مخالفت کنم. مطمئن هم باشین از گارنتی آرین حقوق نمی‌گیرم که براش تبلیغ کنم!
ممنون

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/12/15 با سلام خدمت دوستان،
هفته‌ی پیش گوشی من روی صفحه‌اش یک لکه‌ی زرد پیدا شد که خیلی نگران و ناراحتم کرد. بردمش نمایندگی آرین و تحویلش دادم. بهم گفتن که می‌ره برای تعمیر و بعد مشخص می‌شه که شامل گارانتی هست یا نه.
پیش خودم می‌گفتم گارانتی تو ایران اصلاً حسابی روش نیست؛ فقط همین که درست بشه و خرجش معقول باشه برام کافیه. بعدش هم فکرای منفی می‌اومد که نکنه یه چیز دیگه‌اش هم از کار بیفته یا یه قطعه‌ای از روش باز بشه و یکی معیوب به جاش بذارن! یکی دو بار هم در طول هفته پیگیری کردم که گفتن تعمیر شده و در حال تسته.
امروز بهم زنگ زدن و رفتم گوشی رو گرفتم...
اولاً کل تاچ و LCD عوض شد، بدون هیچ هزینه‌ای! در ضمن، صحبت لیونای عزیز هم عملاً بهم اثبات شد و فهمیدم واقعاً حداقل دو جور پنل وجود داره. این دومی در حالت خاموش کمی تیره‌تر از قبلیه و اون رنگ بنفش (مخصوصاً توی رنگ مشکی) بسیار توش مشخص‌تر هست. تلفن لیونارو گم کرده بودم، وگرنه می‌خواستم از ذوقم همون موقع ازش تشکر کنم. حالا هم امیدوارم نظرم رو بخونه و شاید یه کم خستگی‌اش در بره. دوستانی که می‌گین دو پنل حقیقت نداره، والله داره! ما که به عین دیدیم.
ثانیاً یه کم که دقت کردم دیدم مثل اینکه قاب فلزی دور گوشیم هم عوض شده (چون یکی دو تا خال روش بود) و همچنین دکمه‌ی Volume هم گاهی یه تق صدا می‌کرد،که اونم بسیار نرم و عالی شده. درپوش مموری کارت هم یک قسمتش به اندازه‌ی نیم میل فرو رفته‌تر از قسمت دیگه‌اش بود که اونم کاملاً هم‌سطح شده.
خلاصه سرتون رو درد نیارم. خواستم بگم گارانتی آرین واقعاً که در حق من لطف کرد و دلم نیومد اصلاً حرفی ازش نزنم... الان انگار گوشی نوی نو دستمه! من که واقعاً خوشحالم گوشی با گارانتی اصلی خریدم...

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/17 دوستان عزیز،
برای پی بردن به اینکه گوشی‌تون واقعاً سفارش کجاست، وارد سایت زیر بشید:
numberingplans.com
و از بخش Number analysis tools به بخش IMEI number analysis مراجعه کنید.
حالا این شماره که قبلا براتون هم آشنا هست دایال کنید *#06# بعدش گزینه Analysis رو بزنید و ببنید وضعیت IMEI گوشیتون چی هست تو سایت جهانی ثبت شده یا نه.
به نظرم بهترین روش همینه.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/4/17 سلام خدمت دوستان
من خودم Z2 ندارم، ولی تو فکرم که به زودی بخرم. راجع به مشکل داغ کردنش هنگام فیلمبرداری، یه چیزی از قول یکی از کاربرای سایت GSMArena خوندم که گفتم شاید به درد دوستان بخوره. گفته بود نرم‌افزار Google Camera رو نصب کنین و این مشکل تو اون به وجود نمی‌آد. اینم لینک نرم‌افزار از گوگل‌پلی:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.GoogleCamera
ایشالله کمکی کرده باشه.
با تشکر
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا