مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hosein b
  • تاریخ عضویت : 1393/4/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/5/22 لازم به ذکر است که خدمت دوستای گلم عرض کنم که قدرت گرافیک این گوشی تقریبا با آدرنو 330 برابری میکنه ولی قدرت سی پی یو بیشتر از s801 هست. پس با پرچمدارای سال 2014 برابری میکنه و در بسیاری جهات از اونا قویتره

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/4/17 یا نسخه اسنپدراگون با نسخه اگزینوس تفاوت قیمت دارن؟ اگه دارن چقدره؟ممنون میشم جواب بدین

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/4/13 آیا نسخه اسنپدراگون با نسخه اگزینوس تفاوت قیمت دارن؟ اگه دارن چقدره؟ممنون میشم جواب بدین

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/19 این مورد که شما میگی زبان طراحی شرکته که اینجوری گذاشته. من خودم این گوشی رو دارم و مشکلی هم نمیبینم چون انقدر صفحه بزرگ هست که این نیم اینج خللی ایجاد نکنه. حرف شما وقتی درسته که در مواقع تماشای فیلم این دکمه ها پایین تصویر باشند.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/17 من نمیدونم این ایرادایی که از این گوشی میگیرن بر چه اساسه. من خودم مدل 6502 دارم. اولا صدای مکالمه بسیار زیاده جوری که من معمولا کم میکنم.من خودم وقتی خریدم انتظار اینو داشتم که صداش ضعیف باشه چون خیلی میگفتن .ولی وقتی امتحان کردم تعجب کردم که این همه میگن این گوشی صدای مکالمش ضعیفه منظورشون اینه.
زمان شارژ از ده تا نود درصد این گوشی چیزی حدود دو ساعته. از نود درصد به بالا دیگه خیلی طول میکشه. شارژ دهیشم که همه میدونن عالیه.تنها چیز بدی که این گوشی داره اینه که در موقع کارهای سنگین دماش بالاتر از گوشیای دیگس اونم اینقدر نیست که بیرون بیاد. شرکت سونی مال بابای من نیست که طرفداریشوبکنم. ولی واقعا گوشیه خوبیه و ارزش خریدش در برابرپولی که میدین واقعا زیاده

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/30 سلام من سه هفته ای میشه این گوشی رو خریدم. وقتی خریدم اندروید 4.4.2 روش بود. چند روز بعد با کامپیوتر به 4.4.4 آپدیت کردم و ریست فکتوری هم کردم. الان بعد از حدود سه هفته سرعت گوشیم خیلی اومده پایین جوری که محسوس هست. به نظرتون چیکار کنم که سرعتش مثل قبل زیاد بشه؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/8/6 سلام دوستان میخوام z2 بگیرم. از کجا بخرم که هم مطمئن باشه هم قیمتش مناسب؟ از علاالدین میترسم بگیرم.

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1393/8/4 آخه تعصب کجا بود؟ آدم به cpu که تعصب نداره برادر من. مگه شرکت کوالکام واسه شوهر خاله منه؟
من به شما و بقیه کاربران عزیز میگم برید بررسی تخصصی xperia c رو از همین سایت بخونید در قسمت پنجمارک هاش ببینید نتیجه پنجمارک گرافیکیش چند شده همونجا هم با نتیجه پنجمارک گرافیکی s4 mini که آدرنو 305 هست ( دقت کنید که آدرنو 305 هستا نه 320) مقایسه کرده که با اختلاف بسیار فاحشی ضعیفتره. حالا آدرنو 320 به کنار.
من مطلبو اینجا آوردم ولی میتونید در قسمت بررسی xperia c که از همین پردازنده گرافیکی درون آن استفاده شده خودتون بخونید. اینم از منبع برادر. حالا اگه سایت mobile.ir رو قبول نداری اون یه بحث جداس. اصلا بدون منبع و با یه کمی فکر هم میشه به این مطلب رسید.

" در آخرین تست، کیفیت گرافیک پیشرفته دستگاه را توسط بنچ‌مارک GFXBench محک می‌زنیم. دو تست انتخاب شده در این بنچ‌‌مارک T-Rex HD و Egypt HD در حالت Onscreen هستند که فریم بر ثانیه بالاتر در آن‌ها به مفهوم کیفیت بالاتر بخش گرافیکی دستگاه به حساب می‌آید. امتیاز XPERIA C در T-Rex و Egypt به ترتیب برابر 7.3 و 16 فریم در ثانیه است که اندکی بالاتر از G700 ‌هواوی قرار می‌گیرد ولی مقایسه آن با گرافیک پیشرفته‌تر Adreno 305 در S4 Mini با وضوح یکسان صفحه‌نمایش و امتیاز‌های بسیار بالاتر 15 و 33 فریم در ثانیه اختلاف فراوانی را به نمایش می‌گذارد. "

Huawei Ascend P7 Huawei Ascend P7

1393/8/4 دوستان پشت این گوشی رو یه نگاه بندازید و پشت گوشی z1 رو هم یه نگاه بندازید. واقعا دمش گرم شرکت هوآوی با این کپی برداری عالیه خودش. واقعا کپی برابر اصل که میگن همینه ها.

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1393/8/4 adreno320 اصلا قابل مقایسه با PowerVR SGX 544 نیست. حتی نمیشه با هم مقایسه کرد اونوقت شما میگی آدرنو 320 عقب تره؟؟؟؟؟ برق از سه فازم پرید واقعا.
اگه میبینی اپل از این نوع استفاده کرده اصلا نمیشه مقایسه ش کرد چون اون سیستم عاملش جداست همون طور که اپل هنوزم داره سی پی یو دو هسته ای میزنه و نمیشه گفت از چهار هسته ای های اندروید ضعیف تره چون سیستم عامل فرق میکنه. اگه میخوای مقایسه کنی با یه سیستم عامل اندرویدی مقایسه کن. PowerVR SGX 544 رو سونی توی xperia c استفاده کرده. همه میدونن اکسپریا سی ضعیف ترین گوشی چهار هسته ای سونی هست. ولی آدرنو 320 رو سونی روی اکسپریا زد و اچ تی سی روی وان به کار برده.
در مورد cpu هم هنوز هیچ شرکتی نتونسته به کوالکام برسه. اگه حرفای شما درسته پس چرا s4 هشت هسته ای حدود بیشتر از صد تومن از s4 چهار هسته ای ارزون تره؟ چرا اکثر کاربرایی که s4 اوکتا داشتن از داغ کردن زیاد گوشی ناراحت هتسن؟البته با آپدیت تا حدی داغی کمتر شده.

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1393/8/4 ببین دوست من بهت پیشنهاد میکنم اصلا طرف هوآوی نرو چون مشخصات روی کاغذش با اون چیزی که در عمل ارائه میدن فاصله داره...
البته در این رنج قیمت گزینه هایی مثل g2 هم هست یا حتی xpeia z . در کل گول تبلیغات و مشخصات ظاهری رو نخور

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/8/4 به مودم خونه وصل میشی یا به مودم خوابگاه یا جاهای عمومی؟

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1393/7/27 من از این گوشی خیلی خوشم اومده ولی چیزی که آدم رو خیلی دلسرد میکنه باطری ضعیف اونه. توی تست ها نصف z3 compact شارژ دهی داشته. حالا یا باطری این گوشی افتضاحه یا z3 compact خیلی عالیه. چیزی هم که الان واسه خرید گوشی ملاک اصلی هست البته به نظر من باطریه چون از نظر سرعت تمام گوشی های جدید این شرکت های بزرگ پرسرعت هستند نتایجی هم که پنجمارک ها اعلام میکنن در کاربرد روزانه ما به هیچ وجه اختلافشون به چشم نمیاد.
حالا من موندم بین این گوشی و z3 compact کدوم رو انتخاب کنم. چون واقعا هر دو زیبا و خوش ساخت هستند و البته از ضد آب بودن z3compact نمیشه به راحتی گذشت.

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/7/16 چجوری گوشی که درست نیومده تو بازار رو میگی دوربین و اسپیکرش ضعیفه. جالب اینه که میگی حوصله ندارم توضیح بدم... هر حرفی خواستی بزنی با مدرک بزن. شاید یکی بخواد این گوشی رو بگیره با این حرفای شما دل سرد میشه.
من با مدرک بهت میگم این گوشی رکورد دار طول عمر باطری بین کل گوشی های اندرویدی هست.
در ضمن من طرفدار سونی نیستم ولی باید حق رو گفت ...

Huawei Ascend P7 Huawei Ascend P7

1393/6/10 الان قیمت p7 از z1 و G2 بیشتره ولی حتی روی کاغذ هم خیییییلی پایین تر از ایناست زیرا:
snp800 کجا و HiSilicon Kirin 910T کجا.
سی پی یو z1 چهار تا 2.2 هست ولی واسه این گوشی چهار تا 1.8
آدرنو330 کجا و Mali-450MP4 کجا.
طراحیشم که ماشالا واسه سونیه.
تازه اینا روی کاغذ بود که می بینید حتی روی کاغذ هم پایین تره . در ضمن گوشی های هوآوی معمولا در عمل پایین تر از مشخصاتی که روی کاغذ دارن عمل میکنن. حالا خود دانید

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/6/1 سرعت گوشی رو باید در عمل تست کرد و خیلی به نتایج بنچمارک اعتمادی نیست. بین این چهار گوشی در عمل، z2 و m8 سریعتر هستند و دستورات رو سریعتر اجرا میکنن.
از نظر دوربین باید گفت که دوربین همه این گوشی ها به غیر از m8 که کمی پاییت تره، تقریبا در یک سطح هستند با این تفاوت که هر کدام نقاط قوت و ضعفی دارند. من خودم به شخصه از دوربین s5 خوشم نیومد ولی توی اکثر سایت های معتر s5 اول بود و با اختلاف خیلی کمی z2 دوم بود.
از نظر داغ کردن هم بین این گوشی ها s5 هشت هسته ای ( که توی بازار ایران هست) و z2 بیشتر بقیه داغ میکنن که البته با آپدیت جدیدی که واسه z2 اومده مشکل داغ کردنش به طور نسبی حل شده.
از نظر قدرت باطری z2 با اختلاف بهتر از بقیه هست و از همه ضعیف تر g3 هست که نا امید کننده هست.
از نظر اسپیکر هم m8 واقعا فوق العاده هست. z2 با این که استریو هست ولی اصلا به پای m8 نمیرسه.
پرچمدار بعدی سونی 12 شهریور یعنی همزمان با note 4 معرفی میشه

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/5/27 دوستان سایت phonearena ده گوشی برتر سال 2014 رو البته از نظر خودش معرفی کرده که z2 اول شده.
http://www.phonearena.com/news/Meet-the-top-10-most-impressive-smartphones-we-have-reviewed-in-2014-so-far_id59404

Honor 6 Honor 6

1393/5/25 من نسبت به هیچ برندی تعصب ندارم چون هیچ کدوم به من حقوق نمیدند. پس مغرضانه حرف نمیزنم.
خب دوستت اشتباه بزرگی کرده z1 فروخته رفته p6 خریده. دوست من p6 داره میگفت تو اجرای آسفالت 8 مشکل داره.
من قبلا گفتم توی هر رنج قیمتی که بخواین هوآوی ظاهرا گوشی خوبی داره ولی ظاهرا.
واسه اثبات حرفام: مگه همین p6 که شما فرمودین چهار هسته ای نیست ؟( البته پردازنده گرافیکیشو هوآوی نگفته تا شما حدس بزنی.). اکسپریا sp مگه دو هسته ای نیست؟ پس باید سرعتش دو برابر sp باشه طبیعتا. ولی اینجور نیست. ( sp ششصد تومنه الان و p6 نهصد تومن). این لینک رو ببینید:
http://www.aparat.com/v/vtD8o
من نمیدونم چی بهمون میرسه از یه برند با تعصب حمایت کنیم.
من میخواستم یه کمکی کرده باشم. چون از آشناهام دیدم کسایی که هوآوی خریدن و دیدن گوشیشون با اون چیزی که کمپانی اعلام کرده در عمل فرق داره و ضعیفتره. هر کی به هوآوی تعصب داره و از حرفای من ناراحت شده خب بره بخره

Honor 6 Honor 6

1393/5/23 این شرکت هوآوی واقعا شرکت جالبیه. قبلا که واسه گوشیاش پردازنده گرافیکی و چیپستش معلوم نبود الان که این دو تا واسه این گوشی مشخصه حالا قدرت پردازندش معلوم نیست. فقط نوشته هشت هسته. آخه آقای هوآوی خب cpu این گوشی هشت تا چقدر هست؟ هشت تا یک؟ هشت تا یک و نیم؟ چقدر؟
میدونم اینجا قسمت نظرات این گوشی هست و در مورد شرکت های دیگه نباید نظر داد ولی خب این هوآوی ارزش خرید نداره به چند دلیل. 1- توی هر رنج قیمتی که بخواید شرکت های دیگه مثه سونی و سامسونگ و الجی گوشی بهتری دارند حتی اگه مشخصات ظاهریشون پایینتر باشه چون اون شرکت ها حداقل با مشتریاشون صادق تر هستن ( 90 درصد گوشیای هوآوی پردازنده گرافیکیشون از طرف شرکت مشخص نیست یعنی شما نمیدونی گوشیت چه بازی هایی رو اجرا میکنه) 2- توی کشور ما و البته همه جا هوآوی یه برند ارزان قیمت شناخته میشه و حتی اگه گوشیاش خوب هم باشن ولی همین اسم هوآوی که روی گوشی باشه همه فک میکنن گوشیت رده پایین هستند و حداکثر 500 تومن خریدی و نمیدونن که بالای یک میلیون پولشو دادی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/4/29 امیدوارم بتونم بهت کمکی کرده باشم. اول بگم که گوشی من نه سونی هست نه ال جی.
ببین دوست عزیز هر دوی این گوشی ها فوق العاده هستند.
از لحاظ سخت افزاری تقریبا با هم متشابه هستند ولی g3 یه کمی روی کاغذ سریعتره البته روی کاغذ چون کارهای روزمره نیاز به همچین قدرت سخت افزاری نداره.
از نظر دوربین هم روی کاغذ z2 به خاطر مگاپیکسل بیشترش باید خیلی قوی تر باشه ولی در عمل شاید بشه گفت برتری ناچیزی نسبت به g3 داره ولی فیلم برداری صحنه آهسته میتونه خیلی جذاب باشه.
از نظر صفحه نمایش این دو گوشی تقریبا با هم یکی هستند و بسیار باکیفیت هستند هر دو از تکنولوژی ips استفاده میکنند و رنگ ها رو جذاب نشون میدن و یک مزیتی که این نوع صفحه به super Amoled داره اینه که در این نوع صفحه رنگ ها واقعی تر نمایش داده می شوند هر چند شاید در بعضی مواری super Amoled جذاب تر باشه. واقعی نشون دادن رنگ ها در z2 به با استفاده از live color به اوج خود رسیده.
یه اشتباهی هم که رایج هست اینه که ما فکر میکنیم که هر چه رزولوشن صفحه بالاتر باشه پس حتما باکیفیت تره. این حرف درسته ولی تا حدی که از اون بالاتر دیگه چشم انسان قادر به تشخیص نیست. چشم انسان رزولوشن بالای ppi 300 رو یکی میبینه چون این عدد در عمل بسیار بالاست. پس اگه یه صفحه نمایش تراکم پیکسلیش 420 بود یکی 380 نگیم اولی با کیفیت تره. صفحه نمایش آیفون 5s تراکم پیکسلیش حدود 326 هست ولی هنوز هم یکی از بهترین های دنیاست. ضمن اینکه تراکم پیکسلی بسیار زیاد مصرف باتری و انرژی بیشتری هم میطلبه.
رابط کاربری کاملا سلیقه ایه ولی رابط کاربری سونی اگه هم خشک و بی روح باشه ولی میشه گفت گوشیاش بدون هیچ لگ و هنگی کار میکنند چیزی که در galaxy s5 دیده شده که در پاره ای از اوقات لگ داره توی اجرای دستورات.
در مورد ظاهر از نظر زیبایی بازم سلیقه ایه ولی به نظر من طراحی دو گوشی واقعا عالی هست و برتری که z2 داره ظاهری براق و استحکام بالا و برتری g3 هم سایز بودن با گوشی هایz2 و s5 با وجود صفحه نمایش 5.5 اینچی که باید در این مورد به شرکت ال جی آفرین گفت. در آخر میشه گفت اصلی ترین مشکل g3 رو میشه اسحکام پایین بدنه آن شمرد که در تست های ضربه عملکرد خوبی نسبت به رقبا نشون نداد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/4/26 اولا که جناب علی آقا اینجا صفحه نظرات z2 هست نه s5. پس اگه بین s5 چهار هسته یا هشت هسته شک داری برو توی صفحه مربوط به s5 نظر دیگران رو بپرس نه اینجا.
دوما هم این گوشی (z2) حداقل اگه محیط خنک باشه میشه چند دقیقه بیشتر باهاش فیلم 4k بگیری ولی با s5 حتی اگه توی قطب شمال هم فیلم 4k بخوای بگیری بیشتر از 5 دقیقه نمیگیره چون پیش فرضش 5 دقیقه هست.
سوما این همه از s5 طرفداری میکنی باید بدونی که هنوز هم سامسونگ نتونسته مشکل لگ زدن در پاره ای از مواقع رو واسه گوشیاش حل کنه. واسه این گوشی کمتر شده ولی هنوز وجود داره. در ضمن من نه طرفدار سونی هستم نه سامسونگ نه چیزای دیگه فقط خواستم بگم عقل و عرف میگه طرفداری از یه گوشی و یه برند باید تو صفحه مربوط به خودش باشه

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/4/20 دلیل داغ کردن z2 اینه که در این گوشی، سونی از یک نوع تکنولوژی خاص استفاده کرده که حرارت رو به بدنه انتقال میدن یعنی وقتی z2 موقع یک بازی سنگین در دست شما داغ میشه و مثلا z1 یا s5 موقع اجرای همان بازی داغ نمی شوند دلیلش اینه که این گوشی ها از درون داغ میشن ولی حرارتشون به بیرون منتقل نمیشه ولی z2 حرارتش به بدنه منتقل میشه پس سخت افزار این گوشی از گوشی های دیگه خنک تره موقع کارای سنگین. در ضمن حتی اگه سخت افزارش هم جوری داغ بشه که ممکن باشه به بهش آسیب وارد کنه با یک پیغام خودبه خود برنامه بسته میشه مثل موقع فیلم برداری 4k

Honor 6 Honor 6

1393/4/8 اگه گوشی های که گفتی به نظرت خوش ساخت نیستند پس اصلا دور و بر گوشی های 5 اینچی یا بالاتر نرو چون اکثرا تو دست گرفتنشون سخته. به نظر من یا آیفون 5s بگیر یا z1 compact که جفتشون گوشی های بسیار خوب و سطح بالایی با ظاهری زیبا و خوش ساخت هستند

Honor 6 Honor 6

1393/4/8 در مورد گوشی های هواوی اصلا نمیشه به خصوصیات روی کاغذش اعتماد کرد. گوشی های قبلیش مثل p6 نشون دادن که در عمل خیلی ضعیف هستند مخصوصا هنگام اجرای بازی. حالا اگه بخوایم یه گوشی ارزون قیمت بخریم میگیم خب هواوی می ارزه به قیمتش که البته همینم روش بحثه. ولی وقتی آدم میخواد یه گوشی گرون قیمت یا به نوعی پرچم دار بخره به نظر من خیلی ریسک بزرگیه هواوی خریدن اونم بین این همه گوشی پرچم دار غول مثل xperia z2 و galaxy s5 و one m8 و غیره.
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
ایسام